LOL als ik er ben zal ik je bijstaanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:20 schreef hottentot het volgende:
[..]
Niet doen.
Voetbal = Emotie.
Ik ga morgen ook schreeuwen en bier tegen het plafond opspatten.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:22 schreef Kikopuz het volgende:
Iedereen die niet via een vertraagde stream kijkt: Hou op met OEH of GOAAAL roepen. Doe dat maar na een minuut wachten.
Bij Bernard moet ik altijd denken aanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:20 schreef PicoMMP het volgende:
Brazilië is bullshit. Vroeger had je Romario, Ronaldo, Rivaldo, Bebeto, Ronaldinho, Roberto Carlos, etc..
Nu heb je Freden Hulk
en Naai maar
en Bernard
en dat soort shit namen.
Kijk dan niet op FOKquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:22 schreef Kikopuz het volgende:
Iedereen die niet via een vertraagde stream kijkt: Hou op met OEH of GOAAAL roepen. Doe dat maar na een minuut wachten.
plsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:22 schreef Kikopuz het volgende:
Denk dat dit Brazilie nog wel een pittige kluif wordtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Jongens wat is dit? jullie zeiden toch dat Colombia wat was?
Teleurgesteld weer.
neen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:22 schreef Kikopuz het volgende:
Wat een kutleven heb jij zegquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:22 schreef Kikopuz het volgende:
het is "man bijt hont"quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:23 schreef tralalala het volgende:
Er is hier kermis en die man bijt hond kerel is de heletijd door de microfoon aan het schreeuwen met zijn Turbo Polyp.Best irritant.
/liefdagboek
WOP WOP WOP WOPwop wopwopwopwopwopwopquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:23 schreef tralalala het volgende:
Er is hier kermis en die man bijt hond kerel is de heletijd door de microfoon aan het schreeuwen met zijn Turbo Polyp.Best irritant.
/liefdagboek
Voor oliegeld van City gekozen.. 2 mensen boven hem in pikorde..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:23 schreef Henrys het volgende:
Wat is er eigelijk met die Maicon gebeurt dat hij zo slecht is geworden? Was bij Inter ooit een van de beste verdedigers van de wereld
[ [url=http://3.bp.blogspot.com/-NM0MbU2SJvs/T7wBFj2MR1I/AAAAAAAACXc/_l_v5GxtwBg/s1600/Maicon+(IF1)+86.png[]afbeelding[/url] ]
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:23 schreef Grifte het volgende:
Later als ik groot ben wil ik een Yepes-kapsel
Tokkie wijk?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:23 schreef tralalala het volgende:
/liefdagboek
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:23 schreef Henrys het volgende:
Wat is er eigelijk met die Maicon gebeurt dat hij zo slecht is geworden? Was bij Inter ooit een van de beste verdedigers van de wereld
[ [url=http://3.bp.blogspot.com/-NM0MbU2SJvs/T7wBFj2MR1I/AAAAAAAACXc/_l_v5GxtwBg/s1600/Maicon+(IF1)+86.png[]afbeelding[/url] ]
Ik zal aan je steun denken, maar zal niet op Fok! zijn. Met een club vrienden rouleren bij wie we kijken, ben er morgen dus niet, België wel thuis kijken. Zal voor je schreeuwen.quote:
Dat hebben ze wel over zichzelf afgeroepen natuurlijk.quote:
Toen sneijder nog bij Inter speelde was hij ook tien keer beter.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:23 schreef Henrys het volgende:
Op het buik van Luiz Felipe Scolari een paar..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:24 schreef Henrys het volgende:
Volgens mij kan je een glas bier op het achterwerk van Hulk zetten
pcies. Is het nou zo moeilijk om die bal gewoonin het midden voor het doel te sschieten.... zonder rare een tweetjesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:23 schreef OverRated het volgende:
Als Robben die hoekschoppen nou ook wat vaker voor kreeg zoals Neymar.. Op die een waar onze goal uit viel na, waren ze volgens mij allemaal slecht
Nee, want dat is Braziliëquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:24 schreef Mani89 het volgende:
De winnaar van deze wedstrijd mag van mij wereldkampioen worden.
De inzet is wel of geen rellen met tientallen doden in de straten van Brazilië. Zeggen ze. Dus dan wil je wel achter het balletje aan hollen.quote:
Nederland en Costa Rica spelen morgen pas, Mani.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:24 schreef Mani89 het volgende:
De winnaar van deze wedstrijd mag van mij wereldkampioen worden.
jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:25 schreef PicoMMP het volgende:
Zien jullie nog een goaltje vallen voor rust? Zet ik ff in.
Ja.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:25 schreef PicoMMP het volgende:
Thanks! Andersom ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:24 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik zal aan je steun denken, maar zal niet op Fok! zijn. Met een club vrienden rouleren bij wie we kijken, ben er morgen dus niet, België wel thuis kijken. Zal voor je schreeuwen.
wel 2quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:25 schreef PicoMMP het volgende:
neequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:25 schreef PicoMMP het volgende:
Ze staan al op 't veld hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:25 schreef _Minion het volgende:
Misschien moet Colombia er nog inkomen, kan ook.
Enkel aan Brazilië zijn kantquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:25 schreef PicoMMP het volgende:
Ja, nog 2 voor Brazilië, 2 voor Colombiaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:25 schreef PicoMMP het volgende:
Dat kan ik nog nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:23 schreef Grifte het volgende:
Later als ik groot ben wil ik een Yepes-kapsel
Ik ben aangesloten bij #TeamGijp, derhalve ben ik 100% neutraal.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
Nederland en Costa Rica spelen morgen pas, Mani.
De Duitsers zullen ze afstoppenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die worden wereldkampioen, hoe vervelend dat ook is
Ja dat ass.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:24 schreef Henrys het volgende:
Volgens mij kan je een glas bier op het achterwerk van Hulk zetten
Ze trachten de gevestigde orde te ontmantelen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze proberen Games een kaart aan te naaien.
Okequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Als dat kutbrazilië er nou uit ligt ga ik godverdomde hard keihard juichen
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Kloptquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:27 schreef -0- het volgende:
Wtf bij die snel genomen vrije trap floot de scheids af om vervolgens toch Brazilie de aanval in te laten zetten.
Helaas kan mijn baardgroei mijn nekhaargroei niet evenaren.quote:
Zo slecht speelt Brazilie niet, bovendien is de wedstrijd pas 25 minuten oudquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:27 schreef TLC het volgende:
Zo zie je maar dat Griekenland, Japan, Ivoorkust en Uruguay nog n paar niveautjes lager ligt dan een -slecht- spelend Brazilie
Ik was me er niet van bewust dat ik een wedstrijd was.quote:
Je bent een spannend potje.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was me er niet van bewust dat ik een wedstrijd was.
Ik bedoelde ook hun eerdere wedstrijdenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo slecht speelt Brazilie niet, bovendien is de wedstrijd pas 25 minuten oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |