24quote:
Een echte kenner ben jij.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Tot zover de Colombia hypetrein zoals deze nummer 1 allang doorzien had
Zeg dat in zijn gezicht dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan zeg je: knip maar iets, als het maar niet zo wordt?
Nog 85 minuten de tijd slimmerdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:10 schreef Shreyas het volgende:
Mensen die dachten dat Colombia écht kon winnen van Brazilië![]()
Ah daar issie weer, een ouderwetse Shreyas-jinx.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:10 schreef Shreyas het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Als die Colombianen nou even een lijntje snuiven gaAN ZE MISSCHIEN WAT STRAKKER VERDEDIGEN HUEHUEHAHAAUWHWEAHWEHA
Kieft is het hiermee eens.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Als die Colombianen nou even een lijntje snuiven gaAN ZE MISSCHIEN WAT STRAKKER VERDEDIGEN HUEHUEHAHAAUWHWEAHWEHA
Colombianen gaan hopelijk vechtenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:10 schreef Palomar het volgende:
hopelijk dat het nu niet weer bet zo saai wordt als fra-dui
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Nee schat, dat roep ik al de hele weekquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ah daar issie weer, een ouderwetse Shreyas-jinx.
Bal is rond, 11 tegen 11, wedstrijd duurt nog 81 minuten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Tot zover de Colombia hypetrein zoals deze nummer 1 allang doorzien had
Gras is groenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bal is rond, 11 tegen 11, wedstrijd duurt nog 81 minuten.
Tuurlijk. We zijn nog maar 10 minuten bezig, Colombia wint.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:10 schreef Shreyas het volgende:
Was jij niet voor Portugal of vergis ik me?quote:
Ook echt na 5 minuten al de overwinning claimenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ah daar issie weer, een ouderwetse Shreyas-jinx.
Welke kant op?quote:
Ja maar die liggen eruitquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:11 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Was jij niet voor Portugal of vergis ik me?
Pers in Brazilië. De Braziliaanse Johan Derksen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:11 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Door wie werd Silva bekritiseerd/
Te duurquote:
Ja natuurlijk maar zo eventjes veranderen van favoriete ploeg is ook wel beetje gekquote:
Ze delen de wedstrijden met ITV.quote:
Ohquote:
Tjaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:12 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar zo eventjes veranderen van favoriete ploeg is ook wel beetje gekMaar moet hij zelf weten natuurlijk.
Ah thanks iedereen.quote:
Tja, stream hequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:13 schreef Maxbet het volgende:
Dit topic loop echt bijna een minuut voor op de stream van NOS.nl
Belachelijk hè. Ik dacht dat ze van voetbal hielden in Engeland.quote:
of cash in the atticquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:12 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat een dramaserie en het nieuws toprioriteit zijn daar.
Wij zitten in het stadionquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:13 schreef Maxbet het volgende:
Bij FOK! kun jij in de toekomst kijken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:13 schreef Maxbet het volgende:
Digitale televisiekijker hebben er vaak ook last vanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:13 schreef Maxbet het volgende:
Zitten daar allemaal aan de drugs maar je mag er niet over twitteren vraag maar aan Nicolette van Dam.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:13 schreef Henrys het volgende:
Cuadrado zou sowieso een drugsbaron zijn geweest als hij niet zo goed kan voetballen
Mijn stream is nog bij Frankrijk - Duitslandquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:13 schreef Maxbet het volgende:
Nou nou nouquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat daar geen extra vertraging in zou zitten
Jaquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat daar geen extra vertraging in zou zitten
Hoi marie, ben je alweer wat bijgekomen?quote:
Hier in de flat kijken sommigen nog analoogquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:13 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Digitale televisiekijker hebben er vaak ook last van
hoe heet dat ene prog ook alweer. ..met die veilingquote:
Hoe kan het ook hequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:14 schreef S0nic het volgende:
Brazilië in het thuisshirt natuurlijk. Fifa Maffia![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mijn stream is nog bij Frankrijk - Duitsland
Ja hoor, wel nog zowat moe en grieperig. Dus ik weet niet of ik het einde weer uitzit.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi marie, ben je alweer wat bijgekomen?
Bij mij gaan alle bullshitbellen rinkelen, maar zou wel mooi zijn jaquote:
Brazilië speelt altijd thuis.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:14 schreef S0nic het volgende:
Brazilië in het thuisshirt natuurlijk. Fifa Maffia![]()
Okequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:15 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ghehe, ik hou het maar bij m'n eigen stoeipoes
Doe eens niet. Gun mij dit buitengewone succes.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bal is rond, 11 tegen 11, wedstrijd duurt nog 81 minuten.
Niet pro Colombia maar anti Braziliëquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom is iedereen zo pro Colombia? Is ook geen wonderploeg, ze hebben 2-3 leuke spelers.
Maar wel toepasselijk nu.quote:
In een flat wonenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Hier in de flat kijken sommigen nog analoog
Je hoort ze steeds net een paar secondes voor de goal valt
Niet helemaal http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/ES/NL/zapataquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:15 schreef richolio het volgende:
Heet hij nou Zapata?Is dat niet 'schoen' in het spaans
niet pro colombia maar anti-braziliequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom is iedereen zo pro Colombia? Is ook geen wonderploeg, ze hebben 2-3 leuke spelers.
Het is leuk om voor de underdog te zijn + Brazilië is vervelend.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
wtf... dat snap ik nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Hier in de flat kijken sommigen nog analoog
Je hoort ze steeds net een paar secondes voor de goal valt
Oh. Naja deze wedstrijd is voor jou een stuk minder spannend natuurlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja hoor, wel nog zowat moe en grieperig. Dus ik weet niet of ik het einde weer uitzit.
Lief dat je het vraagt
Als je niet zoekt komt het vanzelfquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke
Dan ga ik verder met niet op zoek zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |