quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Heb je iets op het hart? Gooi het in de groep joh.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Mensen het voetbal is alweer 40 minuten voorbij.. we kunnen weer praten
Neuh, ik verveel me gewoon... dit geklets op tv tussendoor boeit me niet zo heel veel eigenlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heb je iets op het hart? Gooi het in de groep joh.
Kijk gwn ned 1, VI oranje ben ik beu.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neuh, ik verveel me gewoon... dit geklets op tv tussendoor boeit me niet zo heel veel eigenlijk
Handig, dan kun je drie tepelpiercings dragen i.p.v. 2. Ja het leven zit vol met verrassingen. Zelf heb ik een enorme penis.quote:
Al lang?quote:
Ik heb Ned. 1 opstaan en dat boeit me dus juist niet... VI vind ik al helemaal niksquote:
Geef toe, hij was grappigquote:
Een prins Albert? Lijkt me ook wel geil.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:46 schreef picodealion het volgende:
Ik heb er een tijd een piercing in gehad.
Ik heb wel vaker humor. Mensen snappen het alleen niet..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:49 schreef picodealion het volgende:
Dat past niet echt in een tepel. En ja dyon, je verraste me met je plotselinge vertoon van humor.
Niet? Of is het niet jouw humor?quote:
Nein... al zou ze zich aanbieden, dan nog niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:15 schreef Robby87 het volgende:
Daar zal ze wel heel erg hard om hebben gelachen? Daarna heb je haar geneukt neem ik aan?
Nee. Maar ik ben er achter gekomen dat er een ongelooflijk leuk ding in Arnhem woont, ze staat ook op RP.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:17 schreef picodealion het volgende:
Robby heb je al een internetkipje gescoord?
Nou... dit was alles behalve grappig...quote:
Nee je snapt 'm gewoon niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou... dit was alles behalve grappig...
Laat maar johquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:31 schreef picodealion het volgende:
Ik heb 7 gedeelde connecties met haar op LinkedIn, maar 1 waar ik nog contact mee heb en die is recruiter dus die heeft allemaal van die loze random connecties.
Weer eens wat andersquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:34 schreef Robby87 het volgende:
Relatieplanet. Ik had gezien dat ze twee profielen daar op heeft, whehe.
Bezet... wat jammer nouquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:39 schreef Robby87 het volgende:
Ze is alleen in-actief, laatst aangemeld in april.
Afglopen week35 geworden. Oordeel maar of dat te oud is. Ikvind het verder niksquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:42 schreef Robby87 het volgende:
Maar die collega van jou Dyon, is dat niet een leuke vrouw? Of is ze te oud?
32. Hetero ja. Maar dan kan ik nog wel een andere smaak hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:44 schreef Robby87 het volgende:
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar hetero, toch? Is ze te dik? Je kunt trouwens niet te dik zijn, je bent dik of je bent het niet.
Ik drink nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:53 schreef Robby87 het volgende:
Nee joh, ben je dronken? Het moet een afwerkplek zijn. Kapotnaaien en dan niks meer laten horen.
Go Colombia
Waarom ben je op zoek naar een vriendin? Ontkenningsfase?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:55 schreef Robby87 het volgende:
Oh die james is best een leuke jongen om te zien.
Beetje neuken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom ben je op zoek naar een vriendin? Ontkenningsfase?
Nee, max havelaar bananenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:00 schreef Robby87 het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als op dat spandoek zo'n aanbieding van de McDonalds te zien zou zijn.
Daar heb je toch geen vriendin voor nodig.quote:
Je woont dicht genoeg bij het joris ivensplein inde buurt bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:03 schreef Robby87 het volgende:
Ik kan moeilijk het stopcontact een beurt geven, niet?
Inderdaad. Veel snelheid en actie, evenveel rommel. Echt het tegenovergestelde van hoe Oranje speelde tegen Mex.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:43 schreef picodealion het volgende:
Kunnen ze nou eens 5 min spelen zonder dat er hoeft te worden gefloten
mee eens. Maar hoe kunnen er inmiddels nog geen kaarten zijn uitgedeeld? Ik vind dat met name Brazilië met veel weg komt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:41 schreef dyonvbaal het volgende:
En wanneer gaan ze eens streng dat vragen om kaarten afstraffen
Thuislandquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
mee eens. Maar hoe kunnen er inmiddels nog geen kaarten zijn uitgedeeld? Ik vind dat met name Brazilië met veel weg komt.
Lekker in de douche bellen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:51 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom zou je een waterdichtte telefoon willen hebben?
Ik heb het scherm open waar ik een beschrijving van mezelf moet geven en toen ben ik voetbal gaan kijkenquote:
Ik kom dan niet verder dan hoiquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb het scherm open waar ik een beschrijving van mezelf moet geven en toen ben ik voetbal gaan kijken. Vind ik altijd het moeilijkste deel.
Nee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:40 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vat mij eens samen in een paar zinnen.
Dankejwel voor de tip!! Ik ben ook een groot filmliefhebber en altijd op zoek naar onontdekte pareltjes. Ik ga deze zeker op mijn watchlist zetten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:51 schreef Studiotje het volgende:
Gister Ik ben dries gekeken, goeie film, aanrader, mooi verhaallijn.
En gratis op youtube. Kijken zou ik zeggen.
groetjes
Voetbal verbindt ons, blijkbaar. Al is het maar een zeer select groepje dat vandaag het woord hadquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:02 schreef Stickertje het volgende:
164 post op 1 dag, dat moet wel een record zijn voor FMT
Proficiat!
Hey Stickertje, hoe is het wijffie?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:02 schreef Stickertje het volgende:
164 post op 1 dag, dat moet wel een record zijn voor FMT
Proficiat!
nee, als je niet wil dat ik je poepgat penetreer met een silicone replica van je 30cm pen0r dan kies ik liever iemand anders uitquote:
Oh dat vind ik wel lekker, zeker als het m'n eigen piemel isquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee, als je niet wil dat ik je poepgat penetreer met een silicone replica van je 30cm pen0r dan kies ik liever iemand anders uit
weet je nog die ene keer dat je wakker werd in een koud bad en er ontbrak een nier?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel lekker, zeker als het m'n eigen piemel is
Hoe kom jij trouwens aan een replica van mijn penis?
Wel eerst goed schoonmaken hè, ik hou niet van al die vaginale schimmel in mijn kontje.
incompetent?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:19 schreef picodealion het volgende:
Ik moet verplicht een kledingstijl invullen. Ik zou niet weten wat.
Mijn moeder vindt dat ik me kleed als een student en dat ik daar nu toch echt te oud voor ben.quote:
Top, gratis member?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:39 schreef picodealion het volgende:
Nou, ik ben aangemeld hoor. Alleen nog even een foto zoeken.
Je zou ook een foto kunnen uploaden, en dan instellen dat ze je foto's op verzoek kunnen inzien. Vind ik zelf wel prettig. En ik merk dat ik nu ook veel profielen bekijken die dat ook hebben, profielen helemaal zonder foto sla ik ook over.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:48 schreef picodealion het volgende:
Ik sla zelf toch eerder profielen van anderen zonder foto over. Dus dan kan ik maar beter zelf ook eentje erop zetten. Enige nadeel is dat ik maar weinig goede foto's van mezelf heb, dus iemand die handig is en omgekeerd kan googlen kan zo een boel meer over me vinden. Maar ach, ik ben zelf ook niet vies van wat detectivewerk.
loserquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik had 2-1 voor Brazilie ingegeven in de pool. Maar vervolgens zeiden mijn broertje en waaghals en de kapper dat Colombia zou winnen. Toen heb ik het aangepast naar 1-2.
Nu ben ik 2 plaatsen gezakt in de pool
/liefdagboek
Nooit luisteren naar anderen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik had 2-1 voor Brazilie ingegeven in de pool. Maar vervolgens zeiden mijn broertje en waaghals en de kapper dat Colombia zou winnen. Toen heb ik het aangepast naar 1-2.
Nu ben ik 2 plaatsen gezakt in de pool
/liefdagboek
Ja, voel je je nog wel thuis?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:08 schreef Sands het volgende:
Dit is dus een voetbal relatie topic geworden.
Ik had even wat mentale steun nodig bij het aanmaken van een profiel. Ik hou er alweer over op hoor.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:08 schreef Sands het volgende:
Dit is dus een voetbal relatie topic geworden.
Wat heb je nou geschreven bij kledingstijl?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik had even wat mentale steun nodig bij het aanmaken van een profiel. Ik hou er alweer over op hoor.
Ik ben maar voor modern/casual gegaan, denk dat casual me toch beter omschrijft dan alternatief.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat heb je nou geschreven bij kledingstijl?
Doet me een beetje denken aan jeans met een t-shirt en dan een colbertje erover.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:25 schreef Fylax het volgende:
En gaat weer weg, tjonge wat is het dood hier.
Maar waar kijk je wel naar? Ik zou niet weten wat ik belangrijk zou vinden eigenlijk. Je valt toch op een bepaald karakter enzo, dat komt niet echt naar voren zo.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:23 schreef picodealion het volgende:
Ja inderdaad. Bijna iedereen waarvan ik het profiel bekijk heeft sowieso hetzelfde ingevuld. De rest is belangrijker.
Vooral het verhaaltje, en daarnaast dingen als smaak in boeken, films, tv programma's, zitten meestal geen dealbreakers bij maar geven wel een algemeen plaatje van iemand. Zonet iemand die bij tv series noemde als Borgen, The Killing, Fargo. Dat spreekt me toch meer aan dan iemand die alleen Friends weet te noemen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar waar kijk je wel naar? Ik zou niet weten wat ik belangrijk zou vinden eigenlijk. Je valt toch op een bepaald karakter enzo, dat komt niet echt naar voren zo.
Okee, ja dat begrijp ik wel. Maar toch moeilijk om op zulke lijstjes af te gaan, lijkt me.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vooral het verhaaltje, en daarnaast dingen als smaak in boeken, films, tv programma's, zitten meestal geen dealbreakers bij maar geven wel een algemeen plaatje van iemand. Zonet iemand die bij tv series noemde als Borgen, The Killing, Fargo. Dat spreekt me toch meer aan dan iemand die alleen Friends weet te noemen.
quote:
quote:
quote:
Zijn die slecht dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:01 schreef picodealion het volgende:
Welnee gekkie, ik kom alleen maar Christenen tegen op RP.
Neuh niet perse. Ik ben zelf best wel open minded over dat soort dingen, maar ik ben in de loop van de jaren een vrij overtuigd atheist geworden, dus ik denk dat het voor hen meer een probleem zou kunnen zijn dan voor mij.quote:
voor Costa Rica? Ze staan niet voor niks in de kwart finale..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:05 schreef Robby87 het volgende:
Costa Rica altijd lastig.
Hou toch op, dat wordt 7-0.
Wat heb je gezegd voor nu?quote:
2-1 voor NL met 2 kaartenquote:
Ik heb ook 2-1 gezegd, maar 4 kaarten.quote:
Kraagjes?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:07 schreef wyccie het volgende:
Je kleden als een student, wat houdt dat in?
Hmm. Nee. Misschien bedoelt ie een kunstacademie student en kleedt hij zich zeer alternatiefquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:11 schreef wyccie het volgende:
Dat zou je denken, maar verwacht ik niet bij pico.
Nee, geluisterd. Ja er werd geschreeuwd.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:59 schreef wyccie het volgende:
Heb je voetbal in de trein gekeken? Werd er geschreeuwd in je coupé? Ik zou me echt niet rustig kunnen houden.
Dit. Gerechtigheid, kutlui.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:22 schreef DragonFodder het volgende:
Pfffff wat een thriller. Wel mooi dat Costa Rica met zijn eigen tactiek om de oren is geslagen
Was natuurlijk te verwachten. Zowel de steeds harder wordende tackels op Robben naarmate het tournooi vordert, als dat spelers misbruik proberen te maken van zijn reputatie als schoonspringer.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:23 schreef picodealion het volgende:
Die gast met zijn jankbek die dan gaat gebaren dat Robben weer een schwalbe maakte nadat 'ie keihard voor zijn benen werd getrapt.
Was te verwachten, maar niet minder verachtelijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Was natuurlijk te verwachten. Zowel de steeds harder wordende tackels op Robben naarmate het tournooi vordert, als dat spelers misbruik proberen te maken van zijn reputatie als schoonspringer.
Eens hoor. Ik verwacht dat het met Argentinië nog wel erger wordt.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Was te verwachten, maar niet minder verachtelijk.
Wat is er? Kun je niet poepen?quote:
Geniaal! Dan ben je tegelijk een verschrikkelijke keeper omdat je zover uitkomt en een geweldige omdat je em nog weet te reddenquote:
Haha ja, Higuita is een baasquote:Op zondag 6 juli 2014 17:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geniaal! Dan ben je tegelijk een verschrikkelijke keeper omdat je zover uitkomt en een geweldige omdat je em nog weet te redden![]()
Maar dit mag er toch ook wel zijn Pico
Ik hou mijn apparatuur liever heel, dus doe maar nietquote:Op zondag 6 juli 2014 19:09 schreef Robby87 het volgende:
Woei, kom maar op bliksempjesla eens in, doe dan...
even kort opgezeten. 3 maanden vriendinnetje gehad daarvan af maar doe er nu niks meer meequote:Op zondag 6 juli 2014 19:25 schreef Robby87 het volgende:
Paiq is trouwens ook wel geinig, iemand ervaring mee?
Met dat vriendinnetje?quote:Op zondag 6 juli 2014 19:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
even kort opgezeten. 3 maanden vriendinnetje gehad daarvan af maar doe er nu niks meer mee
En ik heb nu al meer leuke dames gezien dan bij RP. Pico, verkassen! Pronto.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je kunt foto toernooitjes doen, echt grappig.
Dat valt wel mee...quote:
Jup, ik kende via via de makers toen het net werd gelanceerd, ben een van de eerste leden. Het gaat me alleen iets te snel over op chatten en daar loop ik al gauw vast.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:25 schreef Robby87 het volgende:
Paiq is trouwens ook wel geinig, iemand ervaring mee?
jupquote:Op zondag 6 juli 2014 19:50 schreef Robby87 het volgende:
Veel meiden hebben er weinig kaas van gegeten zeg. Sommige foto's
Is er een serieus dating topic?quote:Op zondag 6 juli 2014 19:54 schreef picodealion het volgende:
Maar zullen we anders gezamenlijk eens verkassen naar het datingtopic?
Dag allemaalquote:Op zondag 6 juli 2014 19:54 schreef picodealion het volgende:
Maar zullen we anders gezamenlijk eens verkassen naar het datingtopic?
linkquote:Op zondag 6 juli 2014 20:23 schreef Robby87 het volgende:
Wow... ik zie een foto van een meid die sprekend op die chick van Orange is the new black lijkt, Piper. Damn.. oe deze vind ik wel bij picomeneer passen.
Maar dan ziet pico wel de sterren in haar ogen.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:58 schreef wyccie het volgende:
Ogen als anussen. Nachtmerrie als je naast zo iemand wakker wordt en ze haar ogen open doet.
Oh nee ik dacht aan Alex, dat is meer mijn typquote:Op zondag 6 juli 2014 20:55 schreef Robby87 het volgende:
Je hebt het over Piper hè? Dacht dat jij haar wel leuk vond.
Ok, ik zal het onthouden.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:06 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh nee ik dacht aan Alex, dat is meer mijn typ
Ik vond haar er in that 70's show leuker eruit zienquote:Op zondag 6 juli 2014 21:06 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh nee ik dacht aan Alex, dat is meer mijn typ
Klopt.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond haar er in that 70's show leuker eruit zien
Blond of rood?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Haha. Ja dat stond haar mooi. Vind dat donkere ook iets minder, maakt haar zo wit.quote:
Sowieso jonger en frisser.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, gaat me echt alleen om d'r haar kleurquote:
En die hoog opgetrokken bootcut jeans staan ook wat leuker dan dat saaie gevangenispakje.quote:
apart, maar blijkbaar kan het anders zou je het niet vindenquote:Op zondag 6 juli 2014 22:24 schreef DragonFodder het volgende:
Ik vind haar wel een beetje sexy, maar niet mooi.kan dat ook?
Wat? Dat ik smaak heb en jij niet? Gelukkig maar..quote:
Dat bedacht ik me ook nadat ik het antwoord gaf.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Toen was ie nog steeds baby, of nog niet geboren
Stardust?
Zoveel spelers die niet meer meedoen.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:07 schreef DragonFodder het volgende:
Waar is RanTheMan eigenlijk? Zou ie niet meer mogen spelen sinds hij getrouwd is, of doet ie tegenwoordig mee onder een kloonaccount?
Hij was er laatst weer heel even. Volgens mij zei die toen dat hij meer lurker geworden was en dat hij het druk had met andere dingen. Maar ik kan me vergissenquote:Op maandag 7 juli 2014 21:07 schreef DragonFodder het volgende:
Waar is RanTheMan eigenlijk? Zou ie niet meer mogen spelen sinds hij getrouwd is, of doet ie tegenwoordig mee onder een kloonaccount?
Ik heb mijn vrouw nog niet eens gevraagd of ze het leuk zou vinden dat een stel zolderkamerridders op bezoek zou komen.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:37 schreef Robby87 het volgende:
Dragon, hoe staat het met de voorbereidingen voor de meet? Is de buurt veilig, hebben jullie de tuin zomerklaar gemaakt, heeft moeder de vrouw al wat nieuwe recepten geleerd (incl. toetje), hebben jullie de nieuwste televisie? Kortom, kunnen we binnenkort aanschuiven?!
Ik dacht dat jij wel van strakke wijven hield.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Die is lelijk,dat weet iedereen.
Ik val al op MILFs sinds mijn 15e,maar ben wel specifiek.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel van strakke wijven hield.
Best wel een leuke muzieksmaak.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik val al op MILFs sinds mijn 15e,maar ben wel specifiek.
En bovendien, Ik heb een brede muziek smaak.
Kom jij uit Zuid-Afrika?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik val al op MILFs sinds mijn 15e,maar ben wel specifiek.
En bovendien, Ik heb een brede muziek smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |