Geniaal! Dan ben je tegelijk een verschrikkelijke keeper omdat je zover uitkomt en een geweldige omdat je em nog weet te reddenquote:
Haha ja, Higuita is een baasquote:Op zondag 6 juli 2014 17:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geniaal! Dan ben je tegelijk een verschrikkelijke keeper omdat je zover uitkomt en een geweldige omdat je em nog weet te redden![]()
Maar dit mag er toch ook wel zijn Pico
Ik hou mijn apparatuur liever heel, dus doe maar nietquote:Op zondag 6 juli 2014 19:09 schreef Robby87 het volgende:
Woei, kom maar op bliksempjesla eens in, doe dan...
even kort opgezeten. 3 maanden vriendinnetje gehad daarvan af maar doe er nu niks meer meequote:Op zondag 6 juli 2014 19:25 schreef Robby87 het volgende:
Paiq is trouwens ook wel geinig, iemand ervaring mee?
Met dat vriendinnetje?quote:Op zondag 6 juli 2014 19:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
even kort opgezeten. 3 maanden vriendinnetje gehad daarvan af maar doe er nu niks meer mee
En ik heb nu al meer leuke dames gezien dan bij RP. Pico, verkassen! Pronto.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je kunt foto toernooitjes doen, echt grappig.
Dat valt wel mee...quote:
Jup, ik kende via via de makers toen het net werd gelanceerd, ben een van de eerste leden. Het gaat me alleen iets te snel over op chatten en daar loop ik al gauw vast.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:25 schreef Robby87 het volgende:
Paiq is trouwens ook wel geinig, iemand ervaring mee?
jupquote:Op zondag 6 juli 2014 19:50 schreef Robby87 het volgende:
Veel meiden hebben er weinig kaas van gegeten zeg. Sommige foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |