quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Heb je iets op het hart? Gooi het in de groep joh.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Mensen het voetbal is alweer 40 minuten voorbij.. we kunnen weer praten
Neuh, ik verveel me gewoon... dit geklets op tv tussendoor boeit me niet zo heel veel eigenlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heb je iets op het hart? Gooi het in de groep joh.
Kijk gwn ned 1, VI oranje ben ik beu.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neuh, ik verveel me gewoon... dit geklets op tv tussendoor boeit me niet zo heel veel eigenlijk
Handig, dan kun je drie tepelpiercings dragen i.p.v. 2. Ja het leven zit vol met verrassingen. Zelf heb ik een enorme penis.quote:
Al lang?quote:
Ik heb Ned. 1 opstaan en dat boeit me dus juist niet... VI vind ik al helemaal niksquote:
Geef toe, hij was grappigquote:
Een prins Albert? Lijkt me ook wel geil.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:46 schreef picodealion het volgende:
Ik heb er een tijd een piercing in gehad.
Ik heb wel vaker humor. Mensen snappen het alleen niet..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:49 schreef picodealion het volgende:
Dat past niet echt in een tepel. En ja dyon, je verraste me met je plotselinge vertoon van humor.
Niet? Of is het niet jouw humor?quote:
Nein... al zou ze zich aanbieden, dan nog niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:15 schreef Robby87 het volgende:
Daar zal ze wel heel erg hard om hebben gelachen? Daarna heb je haar geneukt neem ik aan?
Nee. Maar ik ben er achter gekomen dat er een ongelooflijk leuk ding in Arnhem woont, ze staat ook op RP.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:17 schreef picodealion het volgende:
Robby heb je al een internetkipje gescoord?
Nou... dit was alles behalve grappig...quote:
Nee je snapt 'm gewoon niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou... dit was alles behalve grappig...
Laat maar johquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:31 schreef picodealion het volgende:
Ik heb 7 gedeelde connecties met haar op LinkedIn, maar 1 waar ik nog contact mee heb en die is recruiter dus die heeft allemaal van die loze random connecties.
Weer eens wat andersquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:34 schreef Robby87 het volgende:
Relatieplanet. Ik had gezien dat ze twee profielen daar op heeft, whehe.
Bezet... wat jammer nouquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:39 schreef Robby87 het volgende:
Ze is alleen in-actief, laatst aangemeld in april.
Afglopen week35 geworden. Oordeel maar of dat te oud is. Ikvind het verder niksquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:42 schreef Robby87 het volgende:
Maar die collega van jou Dyon, is dat niet een leuke vrouw? Of is ze te oud?
32. Hetero ja. Maar dan kan ik nog wel een andere smaak hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:44 schreef Robby87 het volgende:
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar hetero, toch? Is ze te dik? Je kunt trouwens niet te dik zijn, je bent dik of je bent het niet.
Ik drink nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:53 schreef Robby87 het volgende:
Nee joh, ben je dronken? Het moet een afwerkplek zijn. Kapotnaaien en dan niks meer laten horen.
Go Colombia
Waarom ben je op zoek naar een vriendin? Ontkenningsfase?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:55 schreef Robby87 het volgende:
Oh die james is best een leuke jongen om te zien.
Beetje neuken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom ben je op zoek naar een vriendin? Ontkenningsfase?
Nee, max havelaar bananenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:00 schreef Robby87 het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als op dat spandoek zo'n aanbieding van de McDonalds te zien zou zijn.
Daar heb je toch geen vriendin voor nodig.quote:
Je woont dicht genoeg bij het joris ivensplein inde buurt bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:03 schreef Robby87 het volgende:
Ik kan moeilijk het stopcontact een beurt geven, niet?
Inderdaad. Veel snelheid en actie, evenveel rommel. Echt het tegenovergestelde van hoe Oranje speelde tegen Mex.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:43 schreef picodealion het volgende:
Kunnen ze nou eens 5 min spelen zonder dat er hoeft te worden gefloten
mee eens. Maar hoe kunnen er inmiddels nog geen kaarten zijn uitgedeeld? Ik vind dat met name Brazilië met veel weg komt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:41 schreef dyonvbaal het volgende:
En wanneer gaan ze eens streng dat vragen om kaarten afstraffen
Thuislandquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
mee eens. Maar hoe kunnen er inmiddels nog geen kaarten zijn uitgedeeld? Ik vind dat met name Brazilië met veel weg komt.
Lekker in de douche bellen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:51 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom zou je een waterdichtte telefoon willen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |