Geniaal! Dan ben je tegelijk een verschrikkelijke keeper omdat je zover uitkomt en een geweldige omdat je em nog weet te reddenquote:
Haha ja, Higuita is een baasquote:Op zondag 6 juli 2014 17:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geniaal! Dan ben je tegelijk een verschrikkelijke keeper omdat je zover uitkomt en een geweldige omdat je em nog weet te redden![]()
Maar dit mag er toch ook wel zijn Pico
Ik hou mijn apparatuur liever heel, dus doe maar nietquote:Op zondag 6 juli 2014 19:09 schreef Robby87 het volgende:
Woei, kom maar op bliksempjesla eens in, doe dan...
even kort opgezeten. 3 maanden vriendinnetje gehad daarvan af maar doe er nu niks meer meequote:Op zondag 6 juli 2014 19:25 schreef Robby87 het volgende:
Paiq is trouwens ook wel geinig, iemand ervaring mee?
Met dat vriendinnetje?quote:Op zondag 6 juli 2014 19:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
even kort opgezeten. 3 maanden vriendinnetje gehad daarvan af maar doe er nu niks meer mee
En ik heb nu al meer leuke dames gezien dan bij RP. Pico, verkassen! Pronto.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je kunt foto toernooitjes doen, echt grappig.
Dat valt wel mee...quote:
Jup, ik kende via via de makers toen het net werd gelanceerd, ben een van de eerste leden. Het gaat me alleen iets te snel over op chatten en daar loop ik al gauw vast.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:25 schreef Robby87 het volgende:
Paiq is trouwens ook wel geinig, iemand ervaring mee?
jupquote:Op zondag 6 juli 2014 19:50 schreef Robby87 het volgende:
Veel meiden hebben er weinig kaas van gegeten zeg. Sommige foto's
Is er een serieus dating topic?quote:Op zondag 6 juli 2014 19:54 schreef picodealion het volgende:
Maar zullen we anders gezamenlijk eens verkassen naar het datingtopic?
Dag allemaalquote:Op zondag 6 juli 2014 19:54 schreef picodealion het volgende:
Maar zullen we anders gezamenlijk eens verkassen naar het datingtopic?
linkquote:Op zondag 6 juli 2014 20:23 schreef Robby87 het volgende:
Wow... ik zie een foto van een meid die sprekend op die chick van Orange is the new black lijkt, Piper. Damn.. oe deze vind ik wel bij picomeneer passen.
Maar dan ziet pico wel de sterren in haar ogen.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:58 schreef wyccie het volgende:
Ogen als anussen. Nachtmerrie als je naast zo iemand wakker wordt en ze haar ogen open doet.
Oh nee ik dacht aan Alex, dat is meer mijn typquote:Op zondag 6 juli 2014 20:55 schreef Robby87 het volgende:
Je hebt het over Piper hè? Dacht dat jij haar wel leuk vond.
Ok, ik zal het onthouden.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:06 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh nee ik dacht aan Alex, dat is meer mijn typ
Ik vond haar er in that 70's show leuker eruit zienquote:Op zondag 6 juli 2014 21:06 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh nee ik dacht aan Alex, dat is meer mijn typ
Klopt.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond haar er in that 70's show leuker eruit zien
Blond of rood?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Haha. Ja dat stond haar mooi. Vind dat donkere ook iets minder, maakt haar zo wit.quote:
Sowieso jonger en frisser.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, gaat me echt alleen om d'r haar kleurquote:
En die hoog opgetrokken bootcut jeans staan ook wat leuker dan dat saaie gevangenispakje.quote:
apart, maar blijkbaar kan het anders zou je het niet vindenquote:Op zondag 6 juli 2014 22:24 schreef DragonFodder het volgende:
Ik vind haar wel een beetje sexy, maar niet mooi.kan dat ook?
Wat? Dat ik smaak heb en jij niet? Gelukkig maar..quote:
Dat bedacht ik me ook nadat ik het antwoord gaf.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Toen was ie nog steeds baby, of nog niet geboren
Stardust?
Zoveel spelers die niet meer meedoen.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:07 schreef DragonFodder het volgende:
Waar is RanTheMan eigenlijk? Zou ie niet meer mogen spelen sinds hij getrouwd is, of doet ie tegenwoordig mee onder een kloonaccount?
Hij was er laatst weer heel even. Volgens mij zei die toen dat hij meer lurker geworden was en dat hij het druk had met andere dingen. Maar ik kan me vergissenquote:Op maandag 7 juli 2014 21:07 schreef DragonFodder het volgende:
Waar is RanTheMan eigenlijk? Zou ie niet meer mogen spelen sinds hij getrouwd is, of doet ie tegenwoordig mee onder een kloonaccount?
Ik heb mijn vrouw nog niet eens gevraagd of ze het leuk zou vinden dat een stel zolderkamerridders op bezoek zou komen.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:37 schreef Robby87 het volgende:
Dragon, hoe staat het met de voorbereidingen voor de meet? Is de buurt veilig, hebben jullie de tuin zomerklaar gemaakt, heeft moeder de vrouw al wat nieuwe recepten geleerd (incl. toetje), hebben jullie de nieuwste televisie? Kortom, kunnen we binnenkort aanschuiven?!
Ik dacht dat jij wel van strakke wijven hield.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Die is lelijk,dat weet iedereen.
Ik val al op MILFs sinds mijn 15e,maar ben wel specifiek.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel van strakke wijven hield.
Best wel een leuke muzieksmaak.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik val al op MILFs sinds mijn 15e,maar ben wel specifiek.
En bovendien, Ik heb een brede muziek smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |