Hmm. Nee. Misschien bedoelt ie een kunstacademie student en kleedt hij zich zeer alternatiefquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:11 schreef wyccie het volgende:
Dat zou je denken, maar verwacht ik niet bij pico.
Nee, geluisterd. Ja er werd geschreeuwd.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:59 schreef wyccie het volgende:
Heb je voetbal in de trein gekeken? Werd er geschreeuwd in je coupé? Ik zou me echt niet rustig kunnen houden.
Dit. Gerechtigheid, kutlui.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:22 schreef DragonFodder het volgende:
Pfffff wat een thriller. Wel mooi dat Costa Rica met zijn eigen tactiek om de oren is geslagen
Was natuurlijk te verwachten. Zowel de steeds harder wordende tackels op Robben naarmate het tournooi vordert, als dat spelers misbruik proberen te maken van zijn reputatie als schoonspringer.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:23 schreef picodealion het volgende:
Die gast met zijn jankbek die dan gaat gebaren dat Robben weer een schwalbe maakte nadat 'ie keihard voor zijn benen werd getrapt.
Was te verwachten, maar niet minder verachtelijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Was natuurlijk te verwachten. Zowel de steeds harder wordende tackels op Robben naarmate het tournooi vordert, als dat spelers misbruik proberen te maken van zijn reputatie als schoonspringer.
Eens hoor. Ik verwacht dat het met Argentinië nog wel erger wordt.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Was te verwachten, maar niet minder verachtelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |