Voetbal verbindt ons, blijkbaar. Al is het maar een zeer select groepje dat vandaag het woord hadquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:02 schreef Stickertje het volgende:
164 post op 1 dag, dat moet wel een record zijn voor FMT
Proficiat!
Hey Stickertje, hoe is het wijffie?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:02 schreef Stickertje het volgende:
164 post op 1 dag, dat moet wel een record zijn voor FMT
Proficiat!
nee, als je niet wil dat ik je poepgat penetreer met een silicone replica van je 30cm pen0r dan kies ik liever iemand anders uitquote:
Oh dat vind ik wel lekker, zeker als het m'n eigen piemel isquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee, als je niet wil dat ik je poepgat penetreer met een silicone replica van je 30cm pen0r dan kies ik liever iemand anders uit
weet je nog die ene keer dat je wakker werd in een koud bad en er ontbrak een nier?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel lekker, zeker als het m'n eigen piemel is
Hoe kom jij trouwens aan een replica van mijn penis?
Wel eerst goed schoonmaken hè, ik hou niet van al die vaginale schimmel in mijn kontje.
incompetent?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:19 schreef picodealion het volgende:
Ik moet verplicht een kledingstijl invullen. Ik zou niet weten wat.
Mijn moeder vindt dat ik me kleed als een student en dat ik daar nu toch echt te oud voor ben.quote:
Top, gratis member?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:39 schreef picodealion het volgende:
Nou, ik ben aangemeld hoor. Alleen nog even een foto zoeken.
Je zou ook een foto kunnen uploaden, en dan instellen dat ze je foto's op verzoek kunnen inzien. Vind ik zelf wel prettig. En ik merk dat ik nu ook veel profielen bekijken die dat ook hebben, profielen helemaal zonder foto sla ik ook over.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:48 schreef picodealion het volgende:
Ik sla zelf toch eerder profielen van anderen zonder foto over. Dus dan kan ik maar beter zelf ook eentje erop zetten. Enige nadeel is dat ik maar weinig goede foto's van mezelf heb, dus iemand die handig is en omgekeerd kan googlen kan zo een boel meer over me vinden. Maar ach, ik ben zelf ook niet vies van wat detectivewerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |