quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:54 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Die keeper van Mexico is duidelijk de beste tot nu toe.
2.80 DLquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:55 schreef Nober het volgende:
Wat zeggen de bookies eigenlijk? Is toch niet te voorspellen dit...
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:55 schreef Dekatria het volgende:
Frankrijk - Duitsland kijken met Engels commentaar.
Ik heb er zin in.
Moet kunnen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:56 schreef Nober het volgende:
In Italië en Spanje gooien ze met bananen naar de televisie.
Nee bij Brazilië - Colombia nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:56 schreef sneakydesert het volgende:
Krijgen we dit vanaf nu elke wedstrijd, dat toespraakje?
Ik denk dat Frankrijk doorgaatquote:
Oke.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat Frankrijk doorgaat
Dat hoop ik niet per se, ik ben vandaag een neutrale toeschouwer
deze logicaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
matig antwoord
dan maakt het je zeker ook niet veel uit wie morgenavond wint
Kneus. De mooiste volksleider aller tijden. Gegoten en gevormd in bloed van de martelaren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:57 schreef Drxx het volgende:
Een van de weinige volksliederen ter wereld dat nog dommer is dan het Nederlandse
Und schade alles ist veur bai. Aufwiederschnitzel, tranen mit tuiten. Allen Duitsers sind homo.quote:
Niet hier.quote:
doelpuntje of 4-5 zou wel leuk zijn...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:58 schreef El_Matador het volgende:
Hopen dat Duitsland wint. Ik zeg 0-1 voor de Alemannen.
Dag kutfransen, doei.
Je bent zelf een kneus, kneusquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:58 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Kneus. De mooiste volksleider aller tijden. Gegoten en gevormd in bloed van de martelaren.
Daar zingen de immigrantenboys niet mee, hier zingt Bruno het hardstquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:58 schreef Drxx het volgende:
Mesut heeft Istiklal Marsi in z'n hoofd of zo
Is dat een Noord- of Zuidpool?quote:
BMI is dan ook een eckte Duitserquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daar zingen de immigrantenboys niet mee, hier zingt Bruno het hardst
En Jasper het valst.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daar zingen de immigrantenboys niet mee, hier zingt Bruno het hardst
Die heet Wesley Sneijder.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:01 schreef TLC het volgende:
Dat jongetje wat voor Valbuena stond was bijna even groot
Omdat ze al 60 jaar meer samenwerken dan welk land dan ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:01 schreef Sound.Cloud het volgende:
Waarom is de rivaliteit tussen Frankrijk en Duitsland niet enorm groot?
Zou je toch verwachten na alles wat die twee hebben gedaan.
Dries Mertens zie je ook nooit achter dat kind staanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:01 schreef TLC het volgende:
Dat jongetje wat voor Valbuena stond was bijna even groot
Oké, en wat maakt dat jou dan? Je bent echt ongelofelijk achterlijk hè? Dat jij jezelf 'intellectueel' DURFT te noemenquote:
Duitsland-Oostenrijk is toch dé wedstrijd?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:01 schreef Sound.Cloud het volgende:
Waarom is de rivaliteit tussen Frankrijk en Duitsland niet enorm groot?
Zou je toch verwachten na alles wat die twee hebben gedaan.
Hóóp jij dat Duitsland wint?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:02 schreef GGMM het volgende:
Ik denk overigens dat Dutisland wint, Gramulanion denkt dat Frankrijk wint.
Wat leuk dat je een oranje accentje in je UI hebt. Is dat voor het WK?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:02 schreef GGMM het volgende:
Ik denk overigens dat Dutisland wint, Gramulanion denkt dat Frankrijk wint.
Maar tegelijkertijd ook de meeste concurrentie kennen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ze al 60 jaar meer samenwerken dan welk land dan ook.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik neem aan dat we allemaal voor Duitsland zijn?
Fransen
mwahquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:03 schreef sneakydesert het volgende:
Iets meer zin in de wedstrijd van vanavond.
Ik zal never nooit voor Duitsland zijn, in geen enkele omstandigheidquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Fransen
Neutraal.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Fransen
Zo mooi om te zien altijd. En in al die jaren is het hem maar een paar keer gebeurd dat hij er naast zat of dat iemand over hem heen schoot. Baasquote:
En 5-5 n.v.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. En wie er wint maakt me dan niet uit. Doe maar 3-3 na reguliere speeltijd of zo.
Ok.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:05 schreef Maver24 het volgende:
ik hoop wel op een hoop goals en een leuke pot en niet zo'n schaakspel pot want die zijn doodsaai
oh dan heb je pechquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:05 schreef Maver24 het volgende:
ik hoop wel op een hoop goals en een leuke pot en niet zo'n schaakspel pot want die zijn doodsaai
Als dat zo was had ik dát wel gezegdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees jij wel goed? Ik stel je alleen een vraag of je hoopt dat Duitsland wint.
Varane XDquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:07 schreef KingRoland het volgende:
ra ra ra... welke speler is dit?
[ afbeelding ]
Lloris hihiquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:07 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Komodo Varanequote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:07 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen Sporza.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:08 schreef Lothiriel het volgende:
Die Arno VermeulenToch maar terug Sporza
Heb je geen BBC, ARD?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:08 schreef Lothiriel het volgende:
totoquote:
BBC sowieso wel, da's idd een beter idee.quote:
dus?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:09 schreef daniel3927 het volgende:
hoe kan ozil meedoen, hij heeft toch ramadan?
ARDquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:08 schreef Lothiriel het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:09 schreef Shreyas het volgende:
Frankrijk heeft in dit soort wedstrijden wel pech dat de één-na-beste speler ter wereld Ribèry er nu niet bij is.
Daar doet hij niet aan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:09 schreef daniel3927 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:10 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
DIe had er wel in gemogen hoor
powerloungen!!!!!!!!!!!quote:
valbuenaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:07 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik weet dat jij hem de beste ter wereld vindt, maar ik vind Messi toch nog iets beterquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:10 schreef KingRoland het volgende:
Wie ben je?4/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ramadan mag je uitstellen he.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:09 schreef daniel3927 het volgende:
Iedereen even lachen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja ik weet dat jij hem de beste ter wereld vindt, maar ik vind Messi toch nog iets beter
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:10 schreef KingRoland het volgende:
Wie ben je?HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
en benzema danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:09 schreef daniel3927 het volgende:
Worden leuke gifjes danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Er gaat er heus nog wel een naar de grond dadelijk, Duitsland speelt notabene.
Frankrijk wint datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |