Die heet Wesley Sneijder.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:01 schreef TLC het volgende:
Dat jongetje wat voor Valbuena stond was bijna even groot
Omdat ze al 60 jaar meer samenwerken dan welk land dan ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:01 schreef Sound.Cloud het volgende:
Waarom is de rivaliteit tussen Frankrijk en Duitsland niet enorm groot?
Zou je toch verwachten na alles wat die twee hebben gedaan.
Dries Mertens zie je ook nooit achter dat kind staanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:01 schreef TLC het volgende:
Dat jongetje wat voor Valbuena stond was bijna even groot
Oké, en wat maakt dat jou dan? Je bent echt ongelofelijk achterlijk hè? Dat jij jezelf 'intellectueel' DURFT te noemenquote:
Duitsland-Oostenrijk is toch dé wedstrijd?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:01 schreef Sound.Cloud het volgende:
Waarom is de rivaliteit tussen Frankrijk en Duitsland niet enorm groot?
Zou je toch verwachten na alles wat die twee hebben gedaan.
Hóóp jij dat Duitsland wint?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:02 schreef GGMM het volgende:
Ik denk overigens dat Dutisland wint, Gramulanion denkt dat Frankrijk wint.
Wat leuk dat je een oranje accentje in je UI hebt. Is dat voor het WK?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:02 schreef GGMM het volgende:
Ik denk overigens dat Dutisland wint, Gramulanion denkt dat Frankrijk wint.
Maar tegelijkertijd ook de meeste concurrentie kennen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ze al 60 jaar meer samenwerken dan welk land dan ook.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik neem aan dat we allemaal voor Duitsland zijn?
Fransen
mwahquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:03 schreef sneakydesert het volgende:
Iets meer zin in de wedstrijd van vanavond.
Ik zal never nooit voor Duitsland zijn, in geen enkele omstandigheidquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Fransen
Neutraal.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Fransen
Zo mooi om te zien altijd. En in al die jaren is het hem maar een paar keer gebeurd dat hij er naast zat of dat iemand over hem heen schoot. Baasquote:
En 5-5 n.v.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. En wie er wint maakt me dan niet uit. Doe maar 3-3 na reguliere speeltijd of zo.
Ok.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:05 schreef Maver24 het volgende:
ik hoop wel op een hoop goals en een leuke pot en niet zo'n schaakspel pot want die zijn doodsaai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |