Zo mooi om te zien altijd. En in al die jaren is het hem maar een paar keer gebeurd dat hij er naast zat of dat iemand over hem heen schoot. Baasquote:
En 5-5 n.v.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. En wie er wint maakt me dan niet uit. Doe maar 3-3 na reguliere speeltijd of zo.
Ok.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:05 schreef Maver24 het volgende:
ik hoop wel op een hoop goals en een leuke pot en niet zo'n schaakspel pot want die zijn doodsaai
oh dan heb je pechquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:05 schreef Maver24 het volgende:
ik hoop wel op een hoop goals en een leuke pot en niet zo'n schaakspel pot want die zijn doodsaai
Als dat zo was had ik dát wel gezegdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees jij wel goed? Ik stel je alleen een vraag of je hoopt dat Duitsland wint.
Varane XDquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:07 schreef KingRoland het volgende:
ra ra ra... welke speler is dit?
[ afbeelding ]
Lloris hihiquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:07 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Komodo Varanequote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:07 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen Sporza.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:08 schreef Lothiriel het volgende:
Die Arno VermeulenToch maar terug Sporza
Heb je geen BBC, ARD?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:08 schreef Lothiriel het volgende:
totoquote:
BBC sowieso wel, da's idd een beter idee.quote:
dus?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:09 schreef daniel3927 het volgende:
hoe kan ozil meedoen, hij heeft toch ramadan?
ARDquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:08 schreef Lothiriel het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:09 schreef Shreyas het volgende:
Frankrijk heeft in dit soort wedstrijden wel pech dat de één-na-beste speler ter wereld Ribèry er nu niet bij is.
Daar doet hij niet aan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:09 schreef daniel3927 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:10 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
DIe had er wel in gemogen hoor
powerloungen!!!!!!!!!!!quote:
valbuenaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:07 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik weet dat jij hem de beste ter wereld vindt, maar ik vind Messi toch nog iets beterquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:10 schreef KingRoland het volgende:
Wie ben je?4/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ramadan mag je uitstellen he.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:09 schreef daniel3927 het volgende:
Iedereen even lachen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja ik weet dat jij hem de beste ter wereld vindt, maar ik vind Messi toch nog iets beter
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:10 schreef KingRoland het volgende:
Wie ben je?HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
en benzema danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:09 schreef daniel3927 het volgende:
Worden leuke gifjes danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Er gaat er heus nog wel een naar de grond dadelijk, Duitsland speelt notabene.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |