De eerste sessie waren er ook al genoeg problemen! Kan nog een leuk weekend worden zo.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:52 schreef Sinister-D- het volgende:
Bottas zijn bodywork er spontaan vanaf, Vergne zijn linker voorvelg gaf er spontaan de brui aan, Hamiltons wagen hield er ineens mee op. Lekkere sessie
Nee hoor en Ricardo ook niet.quote:
Moeten ze er nog een pijp afzagen? Wat een afzichtelijk dingquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:08 schreef Sinister-D- het volgende:
Vandaag hebben ze in het paddock van Silverstone een sculptuur afgeleverd:
[ afbeelding ]
Mag ik eventjes ''''-en?
Ow en FP3 is bezig op BBC2![]()
twitter:adamcooperF1 twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 12:24:07Teams have had official warning from Charlie Whiting of 'zero tolerance' for drivers going wide at Turns 9 and 18 during qualifying reageer retweet
ja, was wel kort..quote:
Zijn altijd leuke items inderdaad.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Button en Coulthard bijeen is toch altijd goud waard
Hmm, lees dit nu ook voor het eersttwitter:JennieGow twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 19:56:19Sad to see Airbus Group and GE sponsor stickers being peeled off the Caterham trucks and cars. #f1 reageer retweet
Dat hoeft toch niet, was wel logisch dat dit Tony Fernandes Air Asia connecties warenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Hmm, lees dit nu ook voor het eersttwitter:JennieGow twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 19:56:19Sad to see Airbus Group and GE sponsor stickers being peeled off the Caterham trucks and cars. #f1 reageer retweet
Ziet er niet goed uit imo.....
En welke zou dat dan moeten zijn? GE is Amerikaans, en Airbus is Frans....quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:53 schreef JohnB52 het volgende:
Jammer, weer een Nederlandse sponsor weg...
Logisch wel, maar dat wil niet zeggen dat ze ook per direct een deel van dat geld zouden verliezen (want daar ga ik dan vanuit als ze van de wagen gehaald worden).quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet, was wel logisch dat dit Tony Fernandes Air Asia connecties waren
Ze zijn dan ook buiten.....quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En welke zou dat dan moeten zijn? GE is Amerikaans, en Airbus is Frans....
[..]
Logisch wel, maar dat wil niet zeggen dat ze ook per direct een deel van dat geld zouden verliezen (want daar ga ik dan vanuit als ze van de wagen gehaald worden).
Net zo Nederlands als de Ikeaquote:The Airbus Group is a European multinational aerospace and defence corporation registered in the Netherlands and a defence and military contractor worldwide
quote:De Stichting INGKA Foundation is een Nederlandse stichting die in 1982 door IKEA-oprichter Ingvar Kamprad werd opgezet. Kamprad is nog steeds de voorzitter van de stichting. De stichting is de eigenaar van de INGKA Holding in Leiden, die de houdstermaatschappij is van IKEA Group, die de meeste IKEA-vestigingen in de wereld bezit en exploiteert. Zij is echter niet de eigenaar van het IKEA-concept en zijn rechten: die zijn eigendom van Inter IKEA Systems B.V. uit Delft.
quote:The Airbus Group is a European multinational aerospace and defence corporation registered in the Netherlands and a defence and military contractor worldwide. The group consists of the three business divisions Airbus, Airbus Defence and Space, and Airbus Helicopters.
Als je zo gaat redeneren kun je elk bedrijf wat geregistreerd staat in het buitenland om belastingvoordeel een nationaal bedrijf noemen, ondanks dat het hoofdkantoor ergens anders in de EU staatquote:
Zeker gemaakt door The Stig?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:08 schreef Sinister-D- het volgende:
Vandaag hebben ze in het paddock van Silverstone een sculptuur afgeleverd:
[ afbeelding ]
Mag ik eventjes ''''-en?
Ow en FP3 is bezig op BBC2![]()
Gele vlag, die kan zijn tijd niet verbeteren.....quote:
Dit dus, wat een idioten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat het weer harder is gaan regenen. Enorme falers bij Ferrari en Williams.
Ze wilden natuurlijk banden sparen. Mission accomplished.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ferrari en Williams hebben hier enorm gefaald door te laat naar buiten te gaan. 2 teams die ALTIJD falen op strategie. Compleet terecht.
Mwah, Caterham had gewoon autoproblemen. Die zijn gewoon echt te zwak.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:20 schreef Geralt het volgende:
Ferrari, Williams, Caterham, Red Bull godsklere zelden zo een stel falers bij elkaar gezien.
Hoeveel geld gaat bij die teams bij elkaar er wel niet doorheen elke GP puur voor de mensen die beslissingen nemen op strategisch vlak.
Die kunnen wmb ALLEMAAL naar huis gestuurd worden.
Godverdomme man![]()
![]()
![]()
Gelukkig kunnen ze nu banden sparenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:21 schreef M.Melandri het volgende:
Williams strategisch ook weer erg sterk door steeds lang te wachten.
Ongelofelijk he, je ziet aan de sectortijden al dat de mannen op slicks veel sneller waren en nog bleven ze wachten in de pit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ferrari en Williams hebben hier enorm gefaald door te laat naar buiten te gaan. 2 teams die ALTIJD falen op strategie. Compleet terecht.
Die hadden hier best Q2 kunnen halen. Zeker als Marussia dat ook makkelijk kan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, Caterham had gewoon autoproblemen. Die zijn gewoon echt te zwak.
Goeie GP gaan we dan krijgenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:20 schreef Geralt het volgende:
Die kunnen wmb ALLEMAAL naar huis gestuurd worden.
De mensen die de strategie bepalen en de calls maken bij die teams heb ik het over.quote:
Idd zeg, dat gezaag elke week over die managerquote:
Kan je wel weer alle races kijken!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:23 schreef Geralt het volgende:
Als ik er zo een puinhoop van maak op mn werk dan flikkeren ze me ook (terecht) buiten.
Als de auto goed was, want ze stonden vroeg zat op de slicks. Alleen de auto was gewoon echt TE slecht.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die hadden hier best Q2 kunnen halen. Zeker als Marussia dat ook makkelijk kan.
Met zo veel falers was dat prima mogelijk geweest. Nee we gaan eerst te vroeg op slicks en dan komen we binnen en zetten er regenbanden onder op het moment dat iedereen naar slicks gaat.
Dan heb je het toch echt niet begrepen.
Nee ze spinden van de baan...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de auto goed was, want ze stonden vroeg zat op de slicks. Alleen de auto was gewoon echt TE slecht.
Dit baseer je op het gedrag op de baan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:26 schreef Twieki het volgende:
Webber! Ik vind het fantastisch om hem nog te zien in de Formule-1 paddock. Tuurlijk, hij heeft het af moeten leggen tegenover Vettel, maar volgens mij is Webber een vele aardigere gast om een biertje mee te drinken, dan Vettel.
Ericsson is zelf een faler ja. Koba had autoproblemen.quote:
Albers heeft niets overgenomen, Zwitserse en Arabische investeerders hebben het overgenomen. Met advies en begeleiding van Collin Kolles, en hij heeft Albers als teambaas voorgesteld aan de investeerders....quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:28 schreef Twieki het volgende:
Trouwens enorm gefaal van Caterham. Tijdens dit soort weekenden moet je er staan, zoals Marrussia doet. Ik vind het geheel terecht dat Marrussia boven Caterham staat, ook al heeft Albers de hele zeut overgenomen.
Of Mansellquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:30 schreef Fer het volgende:
Gooi een paar bakkies Vodka in Vettel en hij zal de hele avond Raikonnen imitaties geven.
Oftewel, Albers is verantwoordelijk voor de prestaties op de baan. Kan mij 't schelen wie betaald heeft?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Albers heeft niets overgenomen, Zwitserse en Arabische investeerders hebben het overgenomen. Met advies en begeleiding van Collin Kolles, en hij heeft Albers als teambaas voorgesteld aan de investeerders....
Blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:32 schreef Twieki het volgende:
[..]
Oftewel, Albers is verantwoordelijk voor de prestaties op de baan. Kan mij 't schelen wie betaald heeft?
Nee. Ik ben al jaren fan van Hamilton, al sinds 2007 toen hij in de F1 kwam. Webber lijkt me gewoon een fantastische gast, zoals hij omgaat met tegenslagen, interviews, en nu dus 't commentaar. Ik gun hem het beste.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:27 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dit baseer je op het gedrag op de baan?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:32 schreef Twieki het volgende:
[..]
Oftewel, Albers is verantwoordelijk voor de prestaties op de baan. Kan mij 't schelen wie betaald heeft?
Zou ik prima vindenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou genot zijn als een Marussia Q3 haalt.
Wil jij zeggen dat Abiteboul, of hoe die gast ook heet, nu nog verantwoordelijk is? Als Albers opeens teambaas is, al is 't drie dagen geleden, dan wordt hij gewoon verantwoordelijk gehouden voor de teampresentaties. Dat hoort nou eenmaal bij zijn baan, kijk naar hoe snel Domenicali is geloosd in de F1.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]Goed geredeneerd
[ afbeelding ]
Een 3 dagen aangestelde teambaas verantwoordelijk stellen, moet ie misschien ook maar even gaan sleutelen aan de wagen in de garage
Die zal toch echt eerst moeten inwerken, want denk jij dat Matiacci die Dominicali vervangen heeft direct wél resultaten kan boeken? Die heeft 3 á 4 races de tijd gekregen van de Di Montezemelo (en de aandeelhouders) om zich te nestelen in zijn positie en een goede kijk op de zaak te hebben van wát er eigenlijk moet veranderen. Zal Albers ook wel hebben, die moet zich ook maar laten adviseren door mensen om hem heen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:42 schreef Twieki het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat Abiteboul, of hoe die gast ook heet, nu nog verantwoordelijk is? Als Albers opeens teambaas is, al is 't drie dagen geleden, dan wordt hij gewoon verantwoordelijk gehouden voor de teampresentaties. Dat hoort nou eenmaal bij zijn baan, kijk naar hoe snel Domenicali is geloosd in de F1.
Dat kan ik soberzo hequote:
Kerel, ik wens Caterham het beste toe joh. Ik vind het leuk om een 'half' Nederlands team te hebben op de grid. Maar in situaties als vandaag, met regen in de kwalificatie, hoort een achterhoede-team hier gewoon op in te spelen, kijk naar Marrussia.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die zal toch echt eerst moeten inwerken, want denk jij dat Matiacci die Dominicali vervangen heeft direct wél resultaten kan boeken? Die heeft 3 á 4 races de tijd gekregen van de Di Montezemelo (en de aandeelhouders) om zich te nestelen in zijn positie en een goede kijk op de zaak te hebben van wát er eigenlijk moet veranderen. Zal Albers ook wel hebben, die moet zich ook maar laten adviseren door mensen om hem heen.
Of denk je dat een nieuwe CEO ook zomaar van een willekeurig verlieslijdend bedrijf miljoenen kan gaan verdienen op 72 uur tijd?
Dus krijgt Albers de schuld?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:47 schreef Twieki het volgende:
[..]
Kerel, ik wens Caterham het beste toe joh. Ik vind het leuk om een 'half' Nederlands team te hebben op de grid. Maar in situaties als vandaag, met regen in de kwalificatie, hoort een achterhoede-team hier gewoon op in te spelen, kijk naar Marrussia.
Voor 350 euro netto voor 8 uurtjes werken sla ik een F1 race geheel vrijwillig over ja. Die neem ik dan op. Maar die had ik gewoon live kunnen kijken want ik hoefde niet te werkenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:48 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Niet.
Had jij niet n race overgeslagen voor het grote geld?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:47 schreef Twieki het volgende:
[..]
Kerel, ik wens Caterham het beste toe joh. Ik vind het leuk om een 'half' Nederlands team te hebben op de grid. Maar in situaties als vandaag, met regen in de kwalificatie, hoort een achterhoede-team hier gewoon op in te spelen, kijk naar Marrussia.
gras is groen....quote:
Ja maar mensen geloofden ineens in een 'andere' polequote:
Geloven doen ze maar in de kerkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar mensen geloofden ineens in een 'andere' pole
Dat jaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Geloven doen ze maar in de kerkHier draait het om feiten, dus: gras is groen
Ik ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:02 schreef Dos37 het volgende:
Haha bij de BBC waren ze al in slaap gevallen
Hamilton, die is pas te laatquote:
Ik anders ookquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:02 schreef Dos37 het volgende:
Haha bij de BBC waren ze al in slaap gevallen
It was very slippery outside.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:03 schreef ElmarO het volgende:
Hamilton.Waarom ging-ie eigenlijk naar binnen?
Ik weet niet of het mentaal is, dit was gewoon dom van Hamiton's kantquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad, Rosberg komt mentaal een stuk stabieler over zover.
Zelfs Kimi heeft meer woorden gezegd :-)quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Hamilton ''interview'' op de BBC![]()
''''
Wat zegt hij allemaal ?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Hamilton ''interview'' op de BBC![]()
''''
Klopt, maar Hamilton begon natuurlijk enigszins met een soort van psychologische oorlog, en tot zover lijkt Rosberg daar alleen maar van te profiteren. Of in ieder geval, het lijkt aardig in het gezicht van Hamilton te ontploffen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of het mentaal is, dit was gewoon dom van Hamiton's kant
Nietsquote:
Dat stond hij net niet, wie weet lag het daar aanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:18 schreef Genesisfan het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)s-ik-onder-druk-sta/
Als het gelukt was dan was het geluktquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Labiele Lewis probeerde even de aangekondigde psychologische oorlogsvoering door heel stoer aan Rosberg te laten weten dat hij wist dat hij genoeg had gedaan?
100 wil ik nog niet zeggen maar 60% zit hij inmiddels welquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:20 schreef Geralt het volgende:
Mijn god wat een domme fout van Lewis zeg
Nu durf ik het wel aan hoor, Nico gaat WC worden. 100%
Maar zijn praatjes zijn altijd wél stoer.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:18 schreef Genesisfan het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)s-ik-onder-druk-sta/
Zijn uiterlijk ook. Althans ik vind negers er altijd wel stoer uit zienquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar zijn praatjes zijn altijd wél stoer.
Het zit hem ook wel mee natuurlijk, nog geen uitvalbeurt gehad tegenover 2 van Hamilton.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nico Rosberg zou wel een stuk betere kampioenszoon zijn als fucking Damon Hill die gewoon geluk had dat ie bij Williams mocht instappen.
Het verschil met de rest is nu kleiner wou je zeggen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nico Rosberg zou wel een stuk betere kampioenszoon zijn als fucking Damon Hill die gewoon geluk had dat ie bij Williams mocht instappen.
Wat staat ie los nu, 29 punten uit mn hoofd? Nouja met die debiele regel van dubbele punten kan het nog alle kanten op natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
100 wil ik nog niet zeggen maar 60% zit hij inmiddels wel
Mij maakt het niet uit, ik wil graag spanning en dat gooit Hamilton nu weg, wat zou die boer zeggen: "Een goeie melkkoe maar ze schopt zo vaak de emmer om"quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat staat ie los nu, 29 punten uit mn hoofd? Nouja met die debiele regel van dubbele punten kan het nog alle kanten op natuurlijk.
Ik gun het Nico meer dan Lewis in elk geval
mogen we je quoten?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:20 schreef Geralt het volgende:
Mijn god wat een domme fout van Lewis zeg
Nu durf ik het wel aan hoor, Nico gaat WC worden. 100%
Je loort me quoten als je wil jequote:
Het is wel een verschil of je teamgenoot een van de snelste coureurs van het veld is, die in zijn eerste jaar een tweevoudig WK als teamgenoot het vuur aan de schenen wist te leggen, of dat je teamgenoot iemand is die als rookie uit oval racing komt waardoor ie z'n starts nog niet op orde heeft en niet gewend is om in de regen te rijden. Die teamgenoot heeft verder buiten die 'fantastische' auto ook nooit meer wat laten zien, en Hill heeft in 1999 ook niet bepaald gedomineerd bij Jordan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het verschil met de rest is nu kleiner wou je zeggen?
Misschien in de Engelse media, zal bij de Duitsers wel anders liggenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
En ja, Rosberg verdient meer een zitje bij een topteam dan dat Damon Hill toentertijd deed, al is ook Rosberg in de media een beetje een grijze muis.
Het valt me nauwelijks meer op in de oneindige stroom belachelijk chauvinistische hersenkronkels vanuit GB.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Coulthard die ook nog min of meer durft te suggereren dat Hamilton mogelijk een probleem met zijn auto had waarover hij niet wilde vertellen.
In Canada was Rosbergs auto ook niet OK. Dan speelt de coureur en welke positie die op eigen kracht heeft verdiend misschien ook nog wel behoorlijk mee in hoeveel punten dat kost. Maar in de F1 gaat het er nou eenmaal om wat je uit de auto, de omstandigheden en pech en geluk waat te peuren.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:23 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Het zit hem ook wel mee natuurlijk, nog geen uitvalbeurt gehad tegenover 2 van Hamilton.
Vandaag had weinig met druk te maken, gewoon een verkeerde inschattingquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het valt me nauwelijks meer op in de oneindige stroom belachelijk chauvinistische hersenkronkels vanuit GB.
[..]
In Canada was Rosbergs auto ook niet OK. Dan speelt de coureur en welke positie die op eigen kracht heeft verdiend misschien ook nog wel behoorlijk mee in hoeveel punten dat kost. Maar in de F1 gaat het er nou eenmaal om wat je uit de auto, de omstandigheden en pech en geluk waat te peuren.
Hij heeft nu denk ik 4 of 5 keer een auto gehad waarmee je wereldkampioen zou kunnen worden, en zit nu in een auto waarmee 1 van beide teamgenoten wereldkampioen móet worden. Dan is hij dat 1 keer geworden, met geluk en ondanks zichzelf nog ook. Vergelijk dat met een coureur die niet zoveel stoere praatjes heeft maar wel op zijn best is onder druk, en die heeft 3 keer een auto gehad waarmee hij wk zou kunnen worden, en 1 keer waarmee hij of zijn teamgenoot dat moet doen. En hij scoort er vier, met de nodige pech ook nog.
Als je niet meteen 3 tienden sneller bent dan de rest van het veld en in een hele goede auto zit, is presteren onder druk nou eenmaal wat het verschil maakt tussen titels en geen titels.
twitter:NobleF1 twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 19:04:36Pastor Maldonado has been excluded from qualifying for the British GP for having insufficient fuel in his car. Story soon. reageer retweet
sloopt die de wagen eens een keer niet, is die als nog zijn tijd kwijtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:06 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:NobleF1 twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 19:04:36Pastor Maldonado has been excluded from qualifying for the British GP for having insufficient fuel in his car. Story soon. reageer retweet
The grid now looks like this:twitter:adamcooperF1 twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 20:30:03If you want to catch up with the winners and losers after the Silverstone grid changes here is a summary: http://t.co/xrUSjAo6Pd reageer retweet
Van iemand die loopt te brullen dat hij sneller is dan Rosberg, en mentaal sterker is blabla blingbling en de laatste paar races hard op zn bek gaat door de druk terwijl Rosberg veel stabieler is.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:23 schreef twiFight het volgende:
Wat een Hamilton-haat zeg, ongelovelijk. Heeft hij al jullie vriendinnen geneukt of zo
Rosberg rijdt dit jaar idd erg stabiel en heeft een klein beetje kampioensgeluk. Hamilton is iets onstuimiger en dat gaan hem de titel kosten.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:19 schreef Fokkingvet het volgende:
[..]
Van iemand die loopt te brullen dat hij sneller is dan Rosberg, en mentaal sterker is blabla blingbling en de laatste paar races hard op zn bek gaat door de druk terwijl Rosberg veel stabieler is.
Lijkt net of Rosberg al 1x WK is geweest en HAM nog nooit.
sky F1 via ru sports en dan de 2250 kbpsquote:Op zondag 6 juli 2014 12:19 schreef Nattekat het volgende:
Elke keer als ik een hd stream vind stopt ie er mee... wie heeft er eentje beschikbaar?
kloptquote:
Sky >> BBCquote:
Ja, druk weekend zo met WK voetbal, Tour de France en F1.quote:
1 2 | [b]Teamviewer Livetiming[/b] Race: [url=http://go.teamviewer.com/v9/m53082489]m53-082-489[/url] |
De tour geef ik geen bal om maar ik kijk tegenwoordig liever een willekeurige wk-wedstrijd dan een F1 racequote:Op zondag 6 juli 2014 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, druk weekend zo met WK voetbal, Tour de France en F1.
Ik doe beidenquote:Op zondag 6 juli 2014 12:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De tour geef ik geen bal om maar ik kijk tegenwoordig liever een willekeurige wk-wedstrijd dan een F1 race.
Ik kijk met meer spanning naar een wk-wedstrijd... en niet alleen die van gisteren.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De tour geef ik geen bal om maar ik kijk tegenwoordig liever een willekeurige wk-wedstrijd dan een F1 race.
Dat sowieso, F1 is qua winnaars redelijk voorspelbaarquote:Op zondag 6 juli 2014 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk met meer spanning naar een wk-wedstrijd... en niet alleen die van gisteren.
Hoeft de volgende niet te doenquote:Op zondag 6 juli 2014 12:43 schreef Nattekat het volgende:
Teamviewer Livetiming
Race: m53-082-489
Voor de volgende TS:
[ code verwijderd ]
Ook goedquote:Op zondag 6 juli 2014 12:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hoeft de volgende niet te doenHeb nog 1 edit-uur van de 48
jammer, maar met deze startopstelling wordt het sowieso wel leuk denk ikquote:Op zondag 6 juli 2014 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen regen op de buienradar. Rest van de dag geen regen daar.
Continue gebufferquote:Op zondag 6 juli 2014 13:06 schreef Breaker.Faker het volgende:
Sky doet he niet op raspberry met p2p addon
En weerquote:Op zondag 6 juli 2014 12:43 schreef Nattekat het volgende:
Teamviewer Livetiming
Voor de volgende TS:
[ code verwijderd ]
Topquote:Op zondag 6 juli 2014 12:43 schreef Nattekat het volgende:
Teamviewer Livetiming
Voor de volgende TS:
[ code verwijderd ]
Rechtsachter zo te zien.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:45 schreef zoem het volgende:
Lewis mogelijk een probleem met één van de remschijven? (Sky)
quote:Op zondag 6 juli 2014 12:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juli 2014 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk met meer spanning naar een wk-wedstrijd... en niet alleen die van gisteren.
Mooi, dus jullie zetten de tv uit en klikken dit topic weg? Of blijft iedereen weeeer de hele tijd kankerstralen over hoe saai F1 wel niet is. Als het je niet boeit, kijk dan niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat sowieso, F1 is qua winnaars redelijk voorspelbaar
Jij weerquote:Op zondag 6 juli 2014 13:54 schreef twiFight het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mooi, dus jullie zetten de tv uit en klikken dit topic weg? Of blijft iedereen weeeer de hele tijd kankerstralen over hoe saai F1 wel niet is. Als het je niet boeit, kijk dan niet.
Nee, het zure gedoe is overtrokken. Het is best een vermakelijk seizoen. Ik heb echt veel saaiere seizoenen gezien. Zelfs de strijd om het kampioenschap is nog spannend.quote:
Gut unsafe release en Dano met te weinig brandstof na kwali.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanwaar de penalties voor Guti en Dano?
Dus nu nog even genieten van die 3e positiequote:Op zondag 6 juli 2014 13:59 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
McLaren zal wel weer 9de en 10de eindigen
Daarom kijk ik de meeste races ook. En ik vermaak me ook wel.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, het zure gedoe is overtrokken. Het is best een vermakelijk seizoen. Ik heb echt veel saaiere seizoenen gezien. Zelfs de strijd om het kampioenschap is nog spannend.
Droog, maar ja het blijft de UK.quote:
Mee eensquote:Op zondag 6 juli 2014 14:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus nu nog even genieten van die 3e positie
Daar ben ik het wel mee eens jaquote:Op zondag 6 juli 2014 14:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daarom kijk ik de meeste races ook. En ik vermaak me ook wel.
Betekent niet dat ik blind ben voor de (naar mijn mening) grote problemen die de F1 heeft en de belachelijke regelgeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |