En weerquote:Op zondag 6 juli 2014 12:43 schreef Nattekat het volgende:
Teamviewer Livetiming
Race: m53-082-489
Voor de volgende TS:
[ code verwijderd ]
Topquote:Op zondag 6 juli 2014 12:43 schreef Nattekat het volgende:
Teamviewer Livetiming
Race: m53-082-489
Voor de volgende TS:
[ code verwijderd ]
Rechtsachter zo te zien.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:45 schreef zoem het volgende:
Lewis mogelijk een probleem met één van de remschijven? (Sky)
quote:Op zondag 6 juli 2014 12:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De tour geef ik geen bal om maar ik kijk tegenwoordig liever een willekeurige wk-wedstrijd dan een F1 race.
quote:Op zondag 6 juli 2014 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk met meer spanning naar een wk-wedstrijd... en niet alleen die van gisteren.
Mooi, dus jullie zetten de tv uit en klikken dit topic weg? Of blijft iedereen weeeer de hele tijd kankerstralen over hoe saai F1 wel niet is. Als het je niet boeit, kijk dan niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat sowieso, F1 is qua winnaars redelijk voorspelbaar
Jij weerquote:Op zondag 6 juli 2014 13:54 schreef twiFight het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mooi, dus jullie zetten de tv uit en klikken dit topic weg? Of blijft iedereen weeeer de hele tijd kankerstralen over hoe saai F1 wel niet is. Als het je niet boeit, kijk dan niet.
Nee, het zure gedoe is overtrokken. Het is best een vermakelijk seizoen. Ik heb echt veel saaiere seizoenen gezien. Zelfs de strijd om het kampioenschap is nog spannend.quote:
Gut unsafe release en Dano met te weinig brandstof na kwali.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanwaar de penalties voor Guti en Dano?
Dus nu nog even genieten van die 3e positiequote:Op zondag 6 juli 2014 13:59 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
McLaren zal wel weer 9de en 10de eindigen
Daarom kijk ik de meeste races ook. En ik vermaak me ook wel.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, het zure gedoe is overtrokken. Het is best een vermakelijk seizoen. Ik heb echt veel saaiere seizoenen gezien. Zelfs de strijd om het kampioenschap is nog spannend.
Droog, maar ja het blijft de UK.quote:
Mee eensquote:Op zondag 6 juli 2014 14:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus nu nog even genieten van die 3e positie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |