Hamilton, die is pas te laatquote:
Ik anders ookquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:02 schreef Dos37 het volgende:
Haha bij de BBC waren ze al in slaap gevallen
It was very slippery outside.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:03 schreef ElmarO het volgende:
Hamilton.Waarom ging-ie eigenlijk naar binnen?
Ik weet niet of het mentaal is, dit was gewoon dom van Hamiton's kantquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad, Rosberg komt mentaal een stuk stabieler over zover.
Zelfs Kimi heeft meer woorden gezegd :-)quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Hamilton ''interview'' op de BBC![]()
''''
Wat zegt hij allemaal ?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Hamilton ''interview'' op de BBC![]()
''''
Klopt, maar Hamilton begon natuurlijk enigszins met een soort van psychologische oorlog, en tot zover lijkt Rosberg daar alleen maar van te profiteren. Of in ieder geval, het lijkt aardig in het gezicht van Hamilton te ontploffen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of het mentaal is, dit was gewoon dom van Hamiton's kant
Nietsquote:
Dat stond hij net niet, wie weet lag het daar aanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:18 schreef Genesisfan het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)s-ik-onder-druk-sta/
Als het gelukt was dan was het geluktquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Labiele Lewis probeerde even de aangekondigde psychologische oorlogsvoering door heel stoer aan Rosberg te laten weten dat hij wist dat hij genoeg had gedaan?
100 wil ik nog niet zeggen maar 60% zit hij inmiddels welquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:20 schreef Geralt het volgende:
Mijn god wat een domme fout van Lewis zeg
Nu durf ik het wel aan hoor, Nico gaat WC worden. 100%
Maar zijn praatjes zijn altijd wél stoer.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:18 schreef Genesisfan het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)s-ik-onder-druk-sta/
Zijn uiterlijk ook. Althans ik vind negers er altijd wel stoer uit zienquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar zijn praatjes zijn altijd wél stoer.
Het zit hem ook wel mee natuurlijk, nog geen uitvalbeurt gehad tegenover 2 van Hamilton.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nico Rosberg zou wel een stuk betere kampioenszoon zijn als fucking Damon Hill die gewoon geluk had dat ie bij Williams mocht instappen.
Het verschil met de rest is nu kleiner wou je zeggen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nico Rosberg zou wel een stuk betere kampioenszoon zijn als fucking Damon Hill die gewoon geluk had dat ie bij Williams mocht instappen.
Wat staat ie los nu, 29 punten uit mn hoofd? Nouja met die debiele regel van dubbele punten kan het nog alle kanten op natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
100 wil ik nog niet zeggen maar 60% zit hij inmiddels wel
Mij maakt het niet uit, ik wil graag spanning en dat gooit Hamilton nu weg, wat zou die boer zeggen: "Een goeie melkkoe maar ze schopt zo vaak de emmer om"quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat staat ie los nu, 29 punten uit mn hoofd? Nouja met die debiele regel van dubbele punten kan het nog alle kanten op natuurlijk.
Ik gun het Nico meer dan Lewis in elk geval
mogen we je quoten?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:20 schreef Geralt het volgende:
Mijn god wat een domme fout van Lewis zeg
Nu durf ik het wel aan hoor, Nico gaat WC worden. 100%
Je loort me quoten als je wil jequote:
Het is wel een verschil of je teamgenoot een van de snelste coureurs van het veld is, die in zijn eerste jaar een tweevoudig WK als teamgenoot het vuur aan de schenen wist te leggen, of dat je teamgenoot iemand is die als rookie uit oval racing komt waardoor ie z'n starts nog niet op orde heeft en niet gewend is om in de regen te rijden. Die teamgenoot heeft verder buiten die 'fantastische' auto ook nooit meer wat laten zien, en Hill heeft in 1999 ook niet bepaald gedomineerd bij Jordan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het verschil met de rest is nu kleiner wou je zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |