Updatequote:Gekopieerd van elders, dus geen idee hoe lang het nog werkt![]()
![]()
Er is een (beetje domme) actie op wijnvoordeel.nl!
Met code ALLSAFE krijg je namelijk 20 euro korting per bestelling. Tevens is momenteel de wijn in de aanbieding met 50% korting en gratis verzending. Dit betekent dat een doos wijn (6 flessen) voor normaal 48 euro nu met 50% korting voor 24 euro is en met die kortingscode van ALLSAFE nog eens 20 euro eraf! Met onderstaande link is daarom een doos wijn van 48 euro nu thuisbezorgd voor 4 piek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle kortingscodes voor 20 euro korting:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige kortingscodes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proost!
[ Bericht 24% gewijzigd door Trusten op 04-07-2014 11:37:18 ]![]()
Paar minuten geleden nog een doos met 6 flessen witte wijn besteld van ¤ 47,88 voor ¤ 3,94quote:
Bevestiging inmiddels binnen.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming![]()
Gok ik ook, gewoon magazijn leegverkoop voor nieuwe wijnen.quote:Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming![]()
Ben je nou echt zo achterlijk?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Nee hoorquote:Dan zitten ze ook te slapen daar zeghttp://www.rtlnieuws.nl/e(...)ier-euro-hoe-kan-dat
![]()
Vandaag wordt als het goed is een doos Casa Safra Gran Reserva bezorgd. Net nog maar even 3 dozen Calle Principal(2 wit, 1 rood) besteld. Top actie![]()
![]()
Als PostNL piekt dit kwartaal wat ik hoe het komtMijn pakketbezorger rijdt zelfs met een grotere bus en deze staat helemaal vol met dozen wijn!
![]()
Eindelijk antwoord
quote:Beste wijnliefhebber,
Hartelijk dank voor uw bericht.
De pinot Grigio staat bij PostNl en zal u morgen worden aangeboden. De rosado staat voor dinsdag uiterlijk woensdag gepland. De levering heeft wat haken en ogen maar we doen ons uiterste best om de wijn zsm bij u te leveren.
Onze excuses voor het ongemak.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik ontvang helemaal een T&T-code. Klopt dat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:52 schreef maulibu het volgende:
Als PostNL piekt dit kwartaal wat ik hoe het komtMijn pakketbezorger rijdt zelfs met een grotere bus en deze staat helemaal vol met dozen wijn!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Zag net iemand van postnl met een steekwagentje 8 dozen wijn naar de buren brengen. Een morgen mag ie hier weer een doosje of wat brengen.
Ik denk dat wijnvoordeel.nl een topomzet heeft dit kwartaal 😀![]()
Het is wel weer Nederland op z'n smalst he? Goedkope wijn en heel het land slaat aan het hamsteren.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Zoals iemand al zei; Ik voel me een goede Hollander.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:52 schreef Skv het volgende:
Het is wel weer Nederland op z'n smalst he? Goedkope wijn en heel het land slaat aan het hamsteren..
Zo goed, dat ik net een doosje wit en rood heb besteld. En ik ga eens op Marktplaats kijken voor een wijnrek
[ Bericht 12% gewijzigd door Skaai op 04-07-2014 16:35:49 ]Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!![]()
Eerste zes flessen zijn binnen, en vanmorgen een tweede bestelling gedaan om te delen met een vriend. Zoveel wijn drink ik niet. Maar drie flessen voor twee euro. Daar zeg ik geen nee tegen. Da's een biertje in de kroeg![]()
![]()
Maar weer 2 doosjes besteld!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ik heb nog steeds geen antwoord. Vorige week woensdag besteld.quote:![]()
Als je op je website zegt antwoord binnen 2 werkdagen dan moet je er voor zorgen dat je die claim ook waar kan maken. Ook als het erg druk is.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
Hier ook, die Calle Principal Sauvignon Blanc en Calle Principal Tempranilloquote:. Leuk om cadeau te doen
.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!![]()
Hij draaide de verkeerde kant op.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Ze reageerden bij mij pas toen ik een mail met als onderwerp "klacht" stuurdequote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen antwoord. Vorige week woensdag besteld.![]()
Als je op je website zegt antwoord binnen 2 werkdagen dan moet je er voor zorgen dat je die claim ook waar kan maken. Ook als het erg druk is.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Nou, kom op Geralt, ouwe zuipschuit!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze reageerden bij mij pas toen ik een mail met als onderwerp "klacht" stuurde
Gooi er effe een lompe mail met als onderwerp 'Klacht' tegenaan
Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Mijn mail was niet lomp, wel ietsjes ontevredenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:42 schreef APK het volgende:
[..]
Nou, kom op Geralt, ouwe zuipschuit!
Gooi er effe een lompe mail met als onderwerp 'Klacht' tegenaan
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Mijn mail was uiterst netjes, maar ik ben benieuwd hoe ze op een lompe mail reagerenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn mail was niet lomp, wel ietsjes ontevreden
Mijn eerste bestelling kreeg ik afgelopen middag. De rode wijn van ¤4,00 is echt smerig!
Zijn er bij jullie ook tegenvallers geweest met wijnkeuze?![]()
Welke? Want er zijn meerdere rode van 4 euro (geweest)quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:26 schreef koekii het volgende:
Mijn eerste bestelling kreeg ik afgelopen middag. De rode wijn van ¤4,00 is echt smerig!
Zijn er bij jullie ook tegenvallers geweest met wijnkeuze?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2014 20:57:13 ]![]()
Zo, wat flessen Franse wijn besteld. Een welkome afwisseling, ik heb inmiddels een behoorlijke verzameling Rioja's opgebouwd.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
vind die principal sauvignon maar twijfelachtig, absoluut niet die twee gouden plakplaatjes op het etiket waardquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:26 schreef koekii het volgende:
Zijn er bij jullie ook tegenvallers geweest met wijnkeuze?Zullen wel lokale, door het wijnhuis georganiseerde, feestjes geweest zijn
en heb nog wel 2 dozen van die troep
naja komende tijd wel weer wat om mee te nemen naar schoonmoeders enzo
hardcoholic![]()
Nee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Welke ?beter geef je gewoon een naamquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:26 schreef koekii het volgende:
Zijn er bij jullie ook tegenvallers geweest met wijnkeuze?
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2014 22:42:18 ]![]()
Ik vind hem eerlijk gezegd beter dan verwacht, lekker wijntje!quote:vind die principal sauvignon maar twijfelachtig,![]()
![]()
kut besteld zonder de codes in te voeren (dacht dat die in n volgend scherm kwamen ) mailtje erachteraan om te annuleren
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Nee, maximaal een doosje per straat, lees maar terugquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:47 schreef Palladium999.5 het volgende:
Is het iemand gelukt om codes te "stapelen"?
Heb voor 12 dozen twee codes gebruikt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:47 schreef Palladium999.5 het volgende:
Is het iemand gelukt om codes te "stapelen"?![]()
Succes, ze hebben het retedruk momenteel, weet ook niet of ze op zondagen werkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:03 schreef littledrummergirl het volgende:
kut besteld zonder de codes in te voeren (dacht dat die in n volgend scherm kwamen ) mailtje erachteraan om te annuleren
. Telefonische klantenservice was 2 dagen geleden niet te bereiken, ik had aan collega wijn aangesmeerd en de verkeerde doos uit de winkelmand gehaald waardoor hij nu 2 dozen in plaats van 1 opgestuurd krijgt.
Je hebt overigens na ontvangst 2 weken de tijd om het gratis te retourneren. Dus je kan altijd nog doosjes met korting bestellen en de andere orders later terugsturen als het niet op tijd wordt geannuleerd
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:56 schreef CrashO het volgende:
[..]
Welke? Want er zijn meerdere rode van 4 euro (geweest)De rode wijn van Cabernet Sauvignon Merlot.quote:![]()
binnen 8 uur n mailtje terug, is geluktquote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Succes, ze hebben het retedruk momenteel, weet ook niet of ze op zondagen werken. Telefonische klantenservice was 2 dagen geleden niet te bereiken, ik had aan collega wijn aangesmeerd en de verkeerde doos uit de winkelmand gehaald waardoor hij nu 2 dozen in plaats van 1 opgestuurd krijgt.
Je hebt overigens na ontvangst 2 weken de tijd om het gratis te retourneren. Dus je kan altijd nog doosjes met korting bestellen en de andere orders later terugsturen als het niet op tijd wordt geannuleerd
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:40 schreef koekii het volgende:
[..]
[..]
De rode wijn van Cabernet Sauvignon.
Oh wat netjes! Dan heb ik goede hoop dat mijn collega ook een mailtje terug heeft gehad naar aanleiding van mijn blamagequote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
binnen 8 uur n mailtje terug, is gelukt
Die Chileense?quote:. Die heb ik naar mijn ouders gestuurd
Ja die. Hij proeft naar niks en het is voor mij veel te licht.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die Chileense?. Die heb ik naar mijn ouders gestuurd
![]()
Heeft iemand hier toevallig ook chardonnaytjes besteld?![]()
Oh damn haha nouja als ze hem niet lekker vinden gooi ik hem wel door de stoofpotjes of stoofperenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:51 schreef koekii het volgende:
[..]
Ja die. Hij proeft naar niks en het is voor mij veel te licht.![]()
Heeft iemand hier toevallig ook chardonnaytjes besteld?.
Ik heb Pierre Baptiste Pays d'Oc Chardonnay besteldquote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:51 schreef koekii het volgende:
[..]
Heeft iemand hier toevallig ook chardonnaytjes besteld?Komt vandaag
edit:net bezorgd en staat al koud
[ Bericht 6% gewijzigd door Maureentje op 05-07-2014 11:06:15 ]![]()
Gisteren de Sequoia Mountain geproefd, een Chardonnay uit Californië.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:51 schreef koekii het volgende:
[..]
Heeft iemand hier toevallig ook chardonnaytjes besteld?
Wat ons betreft een aanrader, niet zo zoetig als sommige wijnen uit Californië soms zijn, lekker bloemige/kruidige geur, volle smaak. Zijn geld zeker waard.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |