Ze reageerden bij mij pas toen ik een mail met als onderwerp "klacht" stuurdequote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen antwoord. Vorige week woensdag besteld.![]()
Als je op je website zegt antwoord binnen 2 werkdagen dan moet je er voor zorgen dat je die claim ook waar kan maken. Ook als het erg druk is.
Nou, kom op Geralt, ouwe zuipschuit!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze reageerden bij mij pas toen ik een mail met als onderwerp "klacht" stuurde
Mijn mail was niet lomp, wel ietsjes ontevredenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:42 schreef APK het volgende:
[..]
Nou, kom op Geralt, ouwe zuipschuit!
Gooi er effe een lompe mail met als onderwerp 'Klacht' tegenaan
Mijn mail was uiterst netjes, maar ik ben benieuwd hoe ze op een lompe mail reagerenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn mail was niet lomp, wel ietsjes ontevreden
Welke? Want er zijn meerdere rode van 4 euro (geweest)quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:26 schreef koekii het volgende:
Mijn eerste bestelling kreeg ik afgelopen middag. De rode wijn van ¤4,00 is echt smerig!
Zijn er bij jullie ook tegenvallers geweest met wijnkeuze?
vind die principal sauvignon maar twijfelachtig, absoluut niet die twee gouden plakplaatjes op het etiket waardquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:26 schreef koekii het volgende:
Mijn eerste bestelling kreeg ik afgelopen middag. De rode wijn van ¤4,00 is echt smerig!
Nee.quote:
Welke ?beter geef je gewoon een naamquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:26 schreef koekii het volgende:
Ik vind hem eerlijk gezegd beter dan verwacht, lekker wijntje!quote:vind die principal sauvignon maar twijfelachtig,
Nee, maximaal een doosje per straat, lees maar terugquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:47 schreef Palladium999.5 het volgende:
Is het iemand gelukt om codes te "stapelen"?
Heb voor 12 dozen twee codes gebruikt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:47 schreef Palladium999.5 het volgende:
Is het iemand gelukt om codes te "stapelen"?
Succes, ze hebben het retedruk momenteel, weet ook niet of ze op zondagen werkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:03 schreef littledrummergirl het volgende:
kut besteld zonder de codes in te voeren (dacht dat die in n volgend scherm kwamen ) mailtje erachteraan om te annuleren
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:56 schreef CrashO het volgende:
[..]
Welke? Want er zijn meerdere rode van 4 euro (geweest)
De rode wijn van Cabernet Sauvignon Merlot.quote:
binnen 8 uur n mailtje terug, is geluktquote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Succes, ze hebben het retedruk momenteel, weet ook niet of ze op zondagen werken. Telefonische klantenservice was 2 dagen geleden niet te bereiken, ik had aan collega wijn aangesmeerd en de verkeerde doos uit de winkelmand gehaald waardoor hij nu 2 dozen in plaats van 1 opgestuurd krijgt.
Je hebt overigens na ontvangst 2 weken de tijd om het gratis te retourneren. Dus je kan altijd nog doosjes met korting bestellen en de andere orders later terugsturen als het niet op tijd wordt geannuleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |