quote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:40 schreef koekii het volgende:
[..]
[..]
De rode wijn van Cabernet Sauvignon.
Oh wat netjes! Dan heb ik goede hoop dat mijn collega ook een mailtje terug heeft gehad naar aanleiding van mijn blamagequote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
binnen 8 uur n mailtje terug, is gelukt
Die Chileense?quote:
Ja die. Hij proeft naar niks en het is voor mij veel te licht.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die Chileense?. Die heb ik naar mijn ouders gestuurd
Oh damn haha nouja als ze hem niet lekker vinden gooi ik hem wel door de stoofpotjes of stoofperenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:51 schreef koekii het volgende:
[..]
Ja die. Hij proeft naar niks en het is voor mij veel te licht.![]()
Heeft iemand hier toevallig ook chardonnaytjes besteld?
Ik heb Pierre Baptiste Pays d'Oc Chardonnay besteldquote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:51 schreef koekii het volgende:
[..]
Gisteren de Sequoia Mountain geproefd, een Chardonnay uit Californië.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:51 schreef koekii het volgende:
[..]
Flessen staan wel in de zon. Niet heel erg goed voor je wijn....quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:03 schreef Papabear het volgende:
Zo, die is gevuld en er zijn weer 3 dozen onderweg![]()
[ afbeelding ]
Dat dus. Koel opslaan, uit de zon, in een kelder bv.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:23 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Flessen staan wel in de zon. Niet heel erg goed voor je wijn....
Als je van je wijn houd dan haal je dat rekje daar weg.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:03 schreef Papabear het volgende:
Zo, die is gevuld en er zijn weer 3 dozen onderweg![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:23 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Flessen staan wel in de zon. Niet heel erg goed voor je wijn....
Oh, bedankt voor de tip! Ik zal ze een donkerder plekje gevenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:21 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als je van je wijn houd dan haal je dat rekje daar weg.
Eerdaags ook nog maar een set dozen bestellen. Is het niet voor mijzelf dan wel voor mijn moeder o.i.d.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus. Koel opslaan, uit de zon, in een kelder bv.
Als je geen ruimte hebt, dan kun je onaangebroken dozen prima in je kruipruimte zetten (kunstmatige wijnkelder)quote:
Ideal of op factuur is ook een optie?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:17 schreef summer2bird het volgende:
Jammer dat je niet met PayPal kan betalen, was een leuk cadeau voor mijn ouders geweest.
Inderdaad, je kan de factuur naar je eigen adres laten sturenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:41 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ideal of op factuur is ook een optie?
Ik heb wel een koele berging (ondergronds), dus die zet ik daar dan wel neer inderdaad. Thnx!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:41 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als je geen ruimte hebt, dan kun je onaangebroken dozen prima in je kruipruimte zetten (kunstmatige wijnkelder)
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:40 schreef koekii het volgende:
De rode wijn van Cabernet Sauvignon Merlot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |