Kennis van mij ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:59 schreef Bombvis het volgende:
Familielid had geklaagd bij wat toen nog Smiths was, zaten wat zwartje chipjes in de zak. Kreeg een compleet chipspakket toegestuurd
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:59 schreef Tja..1986 het volgende:
Ooit 9,5 knakworstje in een blik waar er 10 in zouden zitten. Kreeg een doosje met 3 soorten knakworstjes.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:00 schreef borbit het volgende:
is dat lekker? 3 knakworstjes in een kartonnen doosje?
3 blikjes in een doos slimpie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:00 schreef borbit het volgende:
is dat lekker? 3 knakworstjes in een kartonnen doosje?
Jah, en de knakworstjes heeft ie weggegooid.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:17 schreef borbit het volgende:
ow dan is het ander verhaal. Kon je wel 3 blikjes op?
ja, 2007-2008 ofzo, ook in GC.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Was er niet ooit een topic hierover op FOK!?
Ik heb trouwens ooit geklaagd bij M&Ms. Twee grote zakken M&Ms terug gekregen.
dolle doos?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:55 schreef trovey het volgende:
Ja. Was niet echt een klacht, meer de opmerking dat er in een doos kattenvoer een exemplaar zat wat bol stond.....kreeg ik 2 dagen later een nieuwe doos kattenvoer.
Dat is wel een leuke reactie van ze. Kwam je dat lek toevallig tegen? Met dat soort tips zijn ze natuurlijk erg blij omdat dat ze wellicht een hoop schade kan schelen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:35 schreef raptorix het volgende:
Wel een keer een lek bij een fabrikant op de website ontdekt, ik zei: geef me maar 2 kratjes bier als beloning. Volgende dag stond er een man voor de deur met bloemen en 50 euro aan cadeaubonnen.
trouwens wtf daarover klagenquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:59 schreef Bombvis het volgende:
Familielid had geklaagd bij wat toen nog Smiths was, zaten wat zwartje chipjes in de zak. Kreeg een compleet chipspakket toegestuurd
Ik vond het ook overdreven, maar er werd best wel grote doos met chips etc. toegestuurd dus ze vonden het van Smiths kennelijk een terechte klachtquote:
Misschien is de klachtenregen een beetje afgezwakt en gaan bedrijven nu wel weer gratis producten uitdelen aan klagersquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:46 schreef Sangha het volgende:
Wat jaartjes geleden werden er ook nog flink wat producten als kado en genoegdoening naar een klagende klant gestuurd. Totdat we hier op Fok! topics erover gingen openen en het klachten begon te regenen bij alle bedrijven.
Het is het proberen waard, ik zal weer eens wat kritischer naar de producten kijken!quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien is de klachtenregen een beetje afgezwakt en gaan bedrijven nu wel weer gratis producten uitdelen aan klagers
Maak er dan wel een beetje een fatsoenlijke klacht van, want als ik die topics een beetje doorkijk die BrandX gepost heeft, dan zitten daar best wel wat onzinklachten bij.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:54 schreef Sangha het volgende:
Het is het proberen waard, ik zal weer eens wat kritischer naar de producten kijken!
Mjah betreffende organisaties had webcams in de winkels gehangen waarop marketeers konden meekijken, ze beweerden dat het veilig was, dus dat ben ik even gaan zoekenquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:38 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke reactie van ze. Kwam je dat lek toevallig tegen? Met dat soort tips zijn ze natuurlijk erg blij omdat dat ze wellicht een hoop schade kan schelen.
Ok doe je goed! Het is handig voor beide kanten, bedrijven zijn er blij mee en voor jezelf is het idd als referentie weer te gebruiken. Top!quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah betreffende organisaties had webcams in de winkels gehangen waarop marketeers konden meekijken, ze beweerden dat het veilig was, dus dat ben ik even gaan zoeken
Overigens vind ik wel vaker lekken, en meld die dan, leukste vond ik bij Twitter dat ik daar in de Hall of Fame kwam op hun websiteSta daar nog steeds, en voor mijn werk is dat mooie referentie
Nee ik klaag niet zomaar om dingetjes om te klagen of om er wat voor te krijgen, maar soms kom je wel eens wat tegen en dan kan een gepaste goede brief wel handig zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maak er dan wel een beetje een fatsoenlijke klacht van, want als ik die topics een beetje doorkijk die BrandX gepost heeft, dan zitten daar best wel wat onzinklachten bij.
Neuh ...mousse doos.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:26 schreef AlwaysConnected het volgende:
Op kantoor zakje pepernoten terug gezonden omdat ze allemaal zwart waren kregen we 2 euro in kado vlop
Vandaag nog een dag indoorskién aangeboden gekregen na een klacht..quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:52 schreef Rookworst. het volgende:
Heeft er iemand ooit een klacht gestuurd naar bedrijven/winkels. En gratis producten ontvangen, of het geld teruggekregen?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:36 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb een keer een rol vuilniszakken gekregen van Durex, omdat hun XXXL condooms te klein waren.Durex vuilniszakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:36 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb een keer een rol vuilniszakken gekregen van Durex, omdat hun XXXL condooms te klein waren.Lol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
Dat is ook balen, krijg je die doos gewoon weer terug!quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:26 schreef AlwaysConnected het volgende:
Bij mijn ouder een schroef in een doos met pinda rotsjes chocolade, brief gezonden samen met schroef kregen we doos retour.
Nieuwe doos natuurlijk 😁quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:32 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat is ook balen, krijg je die doos gewoon weer terug!
Dat hebben wij ook wel eens gedaan. Zowel bij Smiths als Lays. Chips die slof was omdat de verpakking niet goed gesealed bleek te zijn. Kregen we beide keren een doos vol chips en een brief terug.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik vond het ook overdreven, maar er werd best wel grote doos met chips etc. toegestuurd dus ze vonden het van Smiths kennelijk een terechte klacht
Dan moet je toch terug naar de winkel?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:55 schreef trovey het volgende:
Ja. Was niet echt een klacht, meer de opmerking dat er in een doos kattenvoer een exemplaar zat wat bol stond.....kreeg ik 2 dagen later een nieuwe doos kattenvoer.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan moet je toch terug naar de winkel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |