quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:02 schreef Godlike02 het volgende:
Gratis producten 1.1
Dit dus niet meer he?![]()
Ik heb het over de inhoud van dat topic!![]()
![]()

Beetje dom ook om zelf niet op de datum te letten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:58 schreef Laura 2000 het volgende:
Hmmm stom stom stom.
Ik kocht vorige week een fles magere melk bij de plaatstelijke buurtsuper. Thuis gekomen deed ik een beetje bij mijn cornflakes, maar die bleken te drijven in een GELE vloeistof. Was die melk al een maand over datum!!

Bij HOUDBARE melk ga je er toch van uit dat het nog welk enkele maanden goed is als je het koopt. Dan let ik niet op de datum dus.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:00 schreef dramslag het volgende:
[..]
Beetje dom ook om zelf niet op de datum te letten.
Vooral bij zulke bederfelijke producten.

dingen die bedorven zijn maar niet over de datum moet je ook gewoon terugbrengen naar de supermarkt!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:24 schreef Xanthe het volgende:
Bakery produkten doen het minder goed , hadden van dat verpakte stokbrood , was nog 2 maanden houdbaar , maar op beide broden (2 verschillende verpakkingen) zat schimmel.
Na telefoontje en gegevens door geven , kregen we uiteindelijk 1 euro vergoed , wat bij lange na de kosten van dat stokbrood niet dekte.

Antwoordnummer is geen postzegelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:31 schreef Jazzmin het volgende:
Moet je eigenlijk gewoon postzegels plakken als je iets terugstuurt?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |