abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 januari 2006 @ 10:51:32 #1
19194 Oversight
◢◤
pi_33896095
Gratis Producten 1.0 zit vol !

Hier verder!

◢◤
pi_33896411
Gratis producten 1.1

Dit dus niet meer he?
Ik heb het over de inhoud van dat topic!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 11:05:37 #3
19194 Oversight
◢◤
pi_33896504
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 11:02 schreef Godlike02 het volgende:
Gratis producten 1.1

Dit dus niet meer he?
Ik heb het over de inhoud van dat topic!
Fijn gelijk duidelijkheid,.....

wat bedoel je ?
◢◤
  dinsdag 10 januari 2006 @ 11:15:14 #4
19194 Oversight
◢◤
pi_33896773
Struikelen over een paaltje/ slagboom/ roltrap wil óók wonderen doen.....

zéker als er voor alle zekerheid toch maar even een ambulance werd gewaarschuwd....

We gaan géén fraude-les geven.......

We gaan wél wat voorbeelden bekijken van welke schade je kunt oplopen, en wáár je die schade kunt verhalen.

Er zijn zelfs stichtingen die niets anders doen dan jou helpen je gelijk te halen.....

Dit wordt fun !

Gratis producten zoals in Gratis Producten 1.0 natuurlijk gewoon blijven melden !!!!
◢◤
pi_33897019
Laatst een potje olvarit fruit 12 maanden wat ontzettend dun was. Opgestuurd en een paar weken later 4 nieuwe potjes terug in 2 verschillende smaken.

M&M's had een tijd terug nieuwe kleuren in zijn zakken , maar we hadden een zak waar geen enkele andere kleur in zat dan de normale , na een telefoontje kregen we 2 nieuwe zakken

En eens een haar in een tube mayo van goudas glorie gevonden en daar hebben we toen een nieuwe een doos met produkten voor terug gekregn.

Bakery produkten doen het minder goed , hadden van dat verpakte stokbrood , was nog 2 maanden houdbaar , maar op beide broden (2 verschillende verpakkingen) zat schimmel.
Na telefoontje en gegevens door geven , kregen we uiteindelijk 1 euro vergoed , wat bij lange na de kosten van dat stokbrood niet dekte.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 11:33:07 #6
130654 TinusMen
<o> In da House <o>
pi_33897241
Heb een keer een fles Pepsi Cola teruggestuurd die naar plastic smaakte.

Na een tijdje kregen we reactie dat de cola was getest en 5 euro teruggeschreven op de rekening en een nieuwe fles.
Als je dit leest is het bericht afgelopen.......
pi_33897288
tvp altijd handig om te lezen.

Een aantal jaar geleden had je die relcame van m&m's die niet in je hand smelten maar in je mond. Een gozer uit mijn klas had toen een foto gestuurt met zijn hand vol met m&m's die gesmolten waren kreeg hij een heel pakket met m&m's en andere chocoladeproducten.
pi_33897935
Hmmm stom stom stom.
Ik kocht vorige week een fles magere melk bij de plaatstelijke buurtsuper. Thuis gekomen deed ik een beetje bij mijn cornflakes, maar die bleken te drijven in een GELE vloeistof. Was die melk al een maand over datum!!
Van schrik en uit boosheid heb ik die fles meteen weggegooid... Maar ik had natuurlijk een mooie klachtenbrief naar de fabrikant kunnen sturen om ze te attenderen op deze vreselijke misstand bij één van hun afnemers. Maar ja de fles is al bij het afval en ik weet niet wat voor merk het was (in ieder geval een heel goedkoop merk houdbare melk) Iemana een idee welk merk het geweest kan zijn? Echt een C-merk melk!
pi_33898014
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 11:58 schreef Laura 2000 het volgende:
Hmmm stom stom stom.
Ik kocht vorige week een fles magere melk bij de plaatstelijke buurtsuper. Thuis gekomen deed ik een beetje bij mijn cornflakes, maar die bleken te drijven in een GELE vloeistof. Was die melk al een maand over datum!!
Beetje dom ook om zelf niet op de datum te letten.
Vooral bij zulke bederfelijke producten.
Meedoen is belangrijker dan winnen!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 12:10:33 #10
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_33898272
ooit met chips gehad, klont smaakstof gevonden, opgestuurd en volledig pakket chips terug gekregen
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_33898365
Altijd makkelijk: TVP

OT:

Wij hadden jaren geleden een keer een pak vlokken van de Ruijter die een verkeerde smaak had (was zo'n nieuwe smaak ipv melk chocola). Opgestuurd en we kregen we er een doos hagelslag (met 16 pakken dacht ik) voor terug.

(waarom ze niet gewoon vlokken stuurde blijft me een raadsel)
Have fun...
pi_33899684
ik krijg net een mailjte terug van Slankie...

Hun hebben nu zo'n spel op internet waar je een verwenweekend mee kan winnen en caloriemeters... Ik voor de grap dat spel een keer spelen, zit er een bug in (ik kies appeltaart... krijg ik : fout, het juiste antwoord is appeltaart).

Ik een screenshot gemaakt, en gemaild van "he joh! "

Nu krijg ik een caloriemeter toegestuurd.. want jah ik ben echt onwijs dik enzo.
pi_33900318
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 12:00 schreef dramslag het volgende:

[..]

Beetje dom ook om zelf niet op de datum te letten.
Vooral bij zulke bederfelijke producten.
Bij HOUDBARE melk ga je er toch van uit dat het nog welk enkele maanden goed is als je het koopt. Dan let ik niet op de datum dus.
In het geval van VERSE melk daarentegen let k altijd op de datum, aangezien die meestal een week of enkele dagen houdbaar is.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 13:57:06 #14
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_33901573
Ik heb een keer een 2 zaken nootjes gekregen omdat ik mailde dat ik een zak had die te zout was!

duyvis
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
  dinsdag 10 januari 2006 @ 14:20:57 #15
62913 Blik
The one and Only!
pi_33902500
ik heb laatst een keer een slecht pak spa & fruit gekocht bij de AH, echter nooit wat mee gedaan. Achteraf had ik het dus op moeten sturen.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 14:31:51 #16
87639 Jazzmin
tegen zinloos gewerk
pi_33902970
Moet je eigenlijk gewoon postzegels plakken als je iets terugstuurt?
The dose makes the poison.
pi_33903964
ooit gehad met pot bruine boone van haks... vonden een raar stukje plastic erin.. dus wij het stukje opgestuurd + brief kregen heel pakket terug met van alles... later bleek toen ik een lepel wilde pakken dat er een stuk van was afgebroken... dat was dus dat stukje wat we opgestuurd hadden
De aanhouder wint :D
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:18:36 #18
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_33904572
Ik had een keer een kitkat zonder biscuit erin (het knapperige koekje ), toen had ik het opgestuurd en kreeg ik 2 pakken kit kat terug
pi_33904832
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 11:24 schreef Xanthe het volgende:
Bakery produkten doen het minder goed , hadden van dat verpakte stokbrood , was nog 2 maanden houdbaar , maar op beide broden (2 verschillende verpakkingen) zat schimmel.
Na telefoontje en gegevens door geven , kregen we uiteindelijk 1 euro vergoed , wat bij lange na de kosten van dat stokbrood niet dekte.
dingen die bedorven zijn maar niet over de datum moet je ook gewoon terugbrengen naar de supermarkt!

krijg je gewoon een nieuwe mee, en als zij het terugsturen naar de fabrikant, krijgen ze ook gewoon de inkoopprijs terug
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:47:39 #20
130654 TinusMen
<o> In da House <o>
pi_33905532
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:31 schreef Jazzmin het volgende:
Moet je eigenlijk gewoon postzegels plakken als je iets terugstuurt?
Antwoordnummer is geen postzegel
Als je dit leest is het bericht afgelopen.......
pi_33905646
Ik had een keer een met een slechtje smoes bij Cup A Soup geklaagd
pi_33909090
Ik kocht laatst zo'n geurtje voor je huis (ambi pur nog iets) waar dan batterijen in moeten en dan ruikt het. de hele dag lekker. Toen de geurvloeistof nog lang niet op was, ging wel het apparaatjes stuk dus heb ik gemaild. Kreeg een brief dat ik het terug mag sturen en dan sturen ze me een nieuwe toe. Heb het opgestuurd maar nog niks gehoord. Ik hoop natuurlijk dat ik veel meer terug krijg dan alleen een nieuw apparaatje
pi_33914371
tvp
  dinsdag 10 januari 2006 @ 20:19:44 #24
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_33915413
Heb een keer een mail gestuurd naar Knorr. De Duivelse Kip smaakte ineens anders. Vroeg me af of ze het recept veranderd hadden of dat er iets fout was gegaan en dat ik de oude variant dan wel lekkerder vond. Kreeg een pakketje thuisgestuurd met diverse Knorr producten.

Ook een keer een klacht ingediend bij Mc Donalds. Had een paar keer bij dezelfde vestiging een verkeerde bestelling gekregen (9 mc nuggets besteld, 4 gekregen. Of een mc chicken bestellen en het broodje van de mc chicken krijgen met een mc kroket ertussen). Ook een paar keer gehad dat er iets nagebracht zou worden en na tien minuten bleek dat ze het totaal vergeten waren en het dus al aan iemand anders gegeven hadden. Heb toen 2 tegoedbonnen gekregen voor 2 menu's.

Ook een keer een mail gestuurd naar Frico omdat ik cheese'it had die beschimmeld was terwijl de houdbaarheidsdatum nog niet verstreken was. Heb toen het totale aankoopbedrag van het multipak vergoed gekregen.
pi_33916513
Hmm ik heb een luchtverfrisser in de toilet die als je die gebruikt de muur dus sloopt, laat een verkleuring achter die niet weg te krijgen valt. Verfris ding natuurlijk weg gezet, maar zou hier wat mee te doen vallen? Moet de boel immers opnieuw verven..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')