quote:Jasper says:
wat een leipe shit man.. je moet voor de grap eens naar 'friesland foods'
schrijven
Jasper says:
ik had in zon yoghurtdrankje een ongepelde zonnebloempit.'. dan sturen ze je
een briefje van 5 euro ter compensatie!
Jasper says:
ik denk dat ik nu een miljoen ga eisen
Jasper says:
im rich
Jasper says:
dont mess with the king
Jasper says:
let ook op deze zin:
Inmiddels hebben wij contact opgenomen mete de leverancier en vertrouwen erop
dat dit in de toekomst zal worden voorkomen.
Jasper says:
Zo van: Gerrit, pel die pitten nou eens.
Jasper says:
en dat allemaal dankzij mij
Misschien dat als ik ga klagen dat de prijs van M&M's nu belachelijk veel hoger is dan een jaar geleden, dat ze me dan voortaan ook gratis M&'M's zullen opsturen....quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kreeg twee zakken M&M's na het klagen over een M&M die doormidden was gebroken en de rand was groen uitgeslagen.
Zo'n Mona gedoe zou ik echt geen trek in hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:51 schreef Brembo het volgende:
Geklaagd over Mona pudding, vond hem te waterig. Kreeg 3,00 euro tegoed bon, die ik weer in een envelop met de kassa bon kon opsturen naar Mona
.
Als je bij de C1000 klantenservice (telefoon/mail/brief) een klacht indient krijg je altijd een waardebon met een waarde afhankelijk van het product. Tevens krijgt het filiaal waar jij jouw product hebt gekocht een kopie van de klacht + een mededeling dat jouw een tegoedbon is overhandigd per mail verstuurd. Het filiaal weet er dus van.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:35 schreef Ericjuh het volgende:
Ik weet niet hoe jullie dat doen.. Laatst bij c1000 2 pak vruchtenfris gekocht. Bleek beide niet goed te zijn. Op de één of andere manier leek het wel of ze vergeten waren om d'r wat in te gooien, want de kleur was niet goed en het smaakt ook beetje raar. dus ik schrijven naar c1000 met een net verhaal + duidelijk foto's. Tot op de dag van vandaag helemaal niks gehoord. Zelf geen brief! en tis al zowat 2 maand geleden gebeurt.
Daarvoor heb ik verschimmelde roggebrood van bolletje gehad. zo'n pakje kost, uit mijn hoofd, iets van 1,60. moest er nog een postzegel op + moest een nette brief typen met duidelijke foto. resultaat: we kregen een tegoedbon van 2 euro. Dat is minder dan de kosten die ik d'r voor heb gemaakt!!!
Weeeeer daarvoor had ik een bol gezette pak met krieltjes. Ook van de c1000 alleen dit maal kreeg ik een tegoedbon van 5 euro. Alleen ze deden beetje heeeeeeeeeeeeeel erg moeilijk bij het innemen van die bon. Blijkt dat ze bij de kassa zelden tot nooit zo'n bon zien. Manager van pand d'r bij en inmiddels een dikke rij wachtende klanten.
Maakt toch niet uit?quote:
Denk wel dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:42 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Vaak wordt gezegd dat Nederlanders veel zeuren, maar ik heb het idee dat veel mensen graag zeuren maar geen werk maken van hun klachten. Als er iets mis is met een product, meteen melden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |