abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60174894
Vandaag lag er een pakketje op de deurmat van Verstegen, die kruidenboer. Ik had pasgeleden 'gemord' omdat in een kruidenpakket een zakje ingrediënten ontbrak (1 gram cayennepeper ), en nu compenseerden ze dat met een nieuw pakketje en nog een kruidenmix voor shoarma.

Als tiener ging ik een keer over mijn nek omdat er een lange, zwarte haar was meegebakken in het brood van de bakker. Als vergoeding kregen we een aantal nieuwe broden, een taart en een zooi croissantjes.

Eén zure schnitzel bij de supermarkt, leverde me een gezinsverpakking nieuwe schnitzels op

Bij een rolmops was de prikker overdwars en in zijn totaal in de augurk beland, onzichtbaar dus, waardoor ik bijna stikte. Nou, da's overdreven, maar ik haalde wel mijn verhemelte open. Alle overige rolmopsen hadden ook zo'n overdwars prikkertje. Toen is er nog een meneer geweest om de pot op te komen halen en te onderzoeken. Daarna kregen we een jaarvoorraad augurken cadeau.

Mijn oma had een blikje knakworstjes van unox waar maar 7 i.p.v. 10 worstjes in zaten. Die kreeg na het indienen van een klacht echt een mega-unileverpakket bezorgd.

Hebben jullie ook wel eens meegemaakt dat een product niet in orde was? Wat leverde klagen op?

Mijn niet geslaagde klaagacties laat ik maar even achterwege. Tis een soort sport aan het worden

[ Bericht 0% gewijzigd door _Arual_ op 18-07-2008 10:25:16 ]
  donderdag 17 juli 2008 @ 21:31:00 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60175003
Ik plak hier even een mooie MSN-monoloog in van een kennis van me.
quote:
Jasper says:
wat een leipe shit man.. je moet voor de grap eens naar 'friesland foods'
schrijven
Jasper says:
ik had in zon yoghurtdrankje een ongepelde zonnebloempit.'. dan sturen ze je
een briefje van 5 euro ter compensatie!
Jasper says:
ik denk dat ik nu een miljoen ga eisen
Jasper says:
im rich
Jasper says:
dont mess with the king
Jasper says:
let ook op deze zin:
Inmiddels hebben wij contact opgenomen mete de leverancier en vertrouwen erop
dat dit in de toekomst zal worden voorkomen.
Jasper says:
Zo van: Gerrit, pel die pitten nou eens.
Jasper says:
en dat allemaal dankzij mij
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_60175032
Ik kreeg twee zakken M&M's na het klagen over een M&M die doormidden was gebroken en de rand was groen uitgeslagen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 17 juli 2008 @ 21:34:09 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_60175060
Een hele doos vol met (vieze) chocola toen er tussen de (vieze) chocoladepinda's een worm zat
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 17 juli 2008 @ 21:37:03 #5
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60175115
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kreeg twee zakken M&M's na het klagen over een M&M die doormidden was gebroken en de rand was groen uitgeslagen.
Misschien dat als ik ga klagen dat de prijs van M&M's nu belachelijk veel hoger is dan een jaar geleden, dat ze me dan voortaan ook gratis M&'M's zullen opsturen....
  donderdag 17 juli 2008 @ 21:37:08 #6
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_60175118
Klagen over chips is ook altijd prijs
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_60175333
Heb ooit een grote wit uitgeslagen reep van Cadbury teruggestuurd (RSA).
Kreeg een flink formaat schoenendoos met chocolade terug. .

Wat mis is mik ik altijd in de vuilnisbak maar ik geef je eigenlijk groot gelijk om verhaal te gaan halen. .
pi_60175448
Geklaagd over Mona pudding, vond hem te waterig . Kreeg 3,00 euro tegoed bon, die ik weer in een envelop met de kassa bon kon opsturen naar Mona .

NS, drie kaartjes gepint terwijl ik er twee nodig had, derde persoon ging onverwachts niet mee. NS geschreven, kreeg ik alle drie kaartjes vergoed .
pi_60175508
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 21:51 schreef Brembo het volgende:
Geklaagd over Mona pudding, vond hem te waterig . Kreeg 3,00 euro tegoed bon, die ik weer in een envelop met de kassa bon kon opsturen naar Mona .

Zo'n Mona gedoe zou ik echt geen trek in hebben.
Heb je het gedaan trouwens?
pi_60175615
Ik had eens Brinta met enorme klonten erin die ook na veelvuldig roeren niet weggingen, na een mailtje kreeg ik een groot pakket met allerlei Brinta-producten thuis.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_60175645
Yep daar zijn de (Nederlandse) producenten altijd erg goed in !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 17 juli 2008 @ 22:08:35 #12
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60175844
Dat vind ik altijd teveel moeite
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_60175913
Heb trouwens ook een keer zoiets meegemaakt !

Poep op mijn drop !
(godver waarom doen die foto's het niet meer!!)
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_60176025
Een tijdje terug over chips geklaagd. Kreeg ik het aankoopbedrag terug. Vroeger kreeg je altijd een hele doos chips met verschillende smaken als goedmakertje.
  donderdag 17 juli 2008 @ 22:32:20 #15
16038 Winky
tjilp tjilp
pi_60176419
Ik had over Magnum mini's geklaagd. Daar zat nl. de verkeerde inhoud in. Kreeg een waardebon voor 2 verpakkingen Ola ijs.
pi_60176521
Ik weet niet hoe jullie dat doen.. Laatst bij c1000 2 pak vruchtenfris gekocht. Bleek beide niet goed te zijn. Op de één of andere manier leek het wel of ze vergeten waren om d'r wat in te gooien, want de kleur was niet goed en het smaakt ook beetje raar. dus ik schrijven naar c1000 met een net verhaal + duidelijk foto's. Tot op de dag van vandaag helemaal niks gehoord. Zelf geen brief! en tis al zowat 2 maand geleden gebeurt.

Daarvoor heb ik verschimmelde roggebrood van bolletje gehad. zo'n pakje kost, uit mijn hoofd, iets van 1,60. moest er nog een postzegel op + moest een nette brief typen met duidelijke foto. resultaat: we kregen een tegoedbon van 2 euro. Dat is minder dan de kosten die ik d'r voor heb gemaakt!!!

Weeeeer daarvoor had ik een bol gezette pak met krieltjes. Ook van de c1000 alleen dit maal kreeg ik een tegoedbon van 5 euro. Alleen ze deden beetje heeeeeeeeeeeeeel erg moeilijk bij het innemen van die bon. Blijkt dat ze bij de kassa zelden tot nooit zo'n bon zien. Manager van pand d'r bij en inmiddels een dikke rij wachtende klanten.
Dit keer zonder signature
pi_60176674
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 22:35 schreef Ericjuh het volgende:
Ik weet niet hoe jullie dat doen.. Laatst bij c1000 2 pak vruchtenfris gekocht. Bleek beide niet goed te zijn. Op de één of andere manier leek het wel of ze vergeten waren om d'r wat in te gooien, want de kleur was niet goed en het smaakt ook beetje raar. dus ik schrijven naar c1000 met een net verhaal + duidelijk foto's. Tot op de dag van vandaag helemaal niks gehoord. Zelf geen brief! en tis al zowat 2 maand geleden gebeurt.

Daarvoor heb ik verschimmelde roggebrood van bolletje gehad. zo'n pakje kost, uit mijn hoofd, iets van 1,60. moest er nog een postzegel op + moest een nette brief typen met duidelijke foto. resultaat: we kregen een tegoedbon van 2 euro. Dat is minder dan de kosten die ik d'r voor heb gemaakt!!!

Weeeeer daarvoor had ik een bol gezette pak met krieltjes. Ook van de c1000 alleen dit maal kreeg ik een tegoedbon van 5 euro. Alleen ze deden beetje heeeeeeeeeeeeeel erg moeilijk bij het innemen van die bon. Blijkt dat ze bij de kassa zelden tot nooit zo'n bon zien. Manager van pand d'r bij en inmiddels een dikke rij wachtende klanten.
Als je bij de C1000 klantenservice (telefoon/mail/brief) een klacht indient krijg je altijd een waardebon met een waarde afhankelijk van het product. Tevens krijgt het filiaal waar jij jouw product hebt gekocht een kopie van de klacht + een mededeling dat jouw een tegoedbon is overhandigd per mail verstuurd. Het filiaal weet er dus van.

Vaak wordt gezegd dat Nederlanders veel zeuren, maar ik heb het idee dat veel mensen graag zeuren maar geen werk maken van hun klachten. Als er iets mis is met een product, meteen melden! Die nummers zijn er niet voor niks, en als jij niks meld word er niks (overdreven dat weet ik) verbeterd.
  Redactie Frontpage donderdag 17 juli 2008 @ 22:52:18 #18
197197 Moozze
Plugged
pi_60176929
Ik kocht een keer een magnum (ijsje) ergens maar toen ik hem kreeg constateerde ik dat de verpakking al was opengescheurt. Toen ik opmerkte dat "hij al open was..." keek de snackbarvent me raar aan en vroeg me geërgerd of ik dacht dat er misschien wat mis zou zijn. Ik was een beetje overrompeld door deze reactie dus ben maar, met magnum, naar buiten gelopen en heb de magnum maar gewoon opgegeten. (ik leef nog) Daar kom ik dus nooit meer!
  donderdag 17 juli 2008 @ 22:57:34 #19
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_60177060
Ik had een pak Melba taost rondjes waar welgeteld 1 heel toastje in zat, de rest was gebroken, kreeg ik een doos met 5 soorten toast bezorgd, de ronde waren overigens ook in deze verpakking gebroken.

Ook een keer naar Knorr geschreven dat ik de burrito mix zo lekker vond alleen de wraps wat aan de kleine kant, kreeg ik een doos met 3 soorten wereldgerechten en een bedankje voor het compliment.

Ook een keer bij John west, een blikje tonijn, hierin zat een graat van 7 cm, foto gemaak en mail erbij.
Kreeg ik een doos met blikjes tonijn en zalm.

Ik ben wel zo, ik klaag alleen als het terecht, ik ga niet lopen zoeken.

Maar tot nu toe alleen maar goede ervaringen.

Oh nee toch niet, ik had een keer een blikje pepsi waar een ranzige ijzer smaak aan zat, nou het is dat ik een paar keer gemaild had, anders was er nooit een reactie gekomen.
Ik weet nog de oorzaak niet, maar ik kreeg een vvv bon van 5 euro.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_60177336
Vroeger bij Olvarit.

Toen ik nog van die potjes at, met bloemkoolsmaak (die lustte ik niet graag).

Zat er ineens een haarspeld in

M'n moeder schrijven/ bellen.

Kregen we een hele maandvoorraad aan Olvarit -met -bloemkoolsmaak
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_60177430
Oh, ik vergeet wat.

Ik had ook Kruidvat lenzenreinigers gekocht.

Maar direct na aankoop zag het er allemaal niet zo fris uit (zaten blaasjes op).

Ik naar het nummer gebeld wat op de verpakking stond, om te vragen of dat wel normaal was.

Kreeg een hele vriendelijke mevrouw aan de telefoon en die beloofde me netjes 2 nieuwe doosjes

In principe kon ik de oude tabletten wel gebruiken, maar ik heb het maar niet gedaan.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_60177446
Ow... wacht, dit is in Cul
pi_60177809
vroegah met de flippo's zat er een stukje afgesneden randje van zo'n flippo tussen de chips,
brief gestuurd, hele doos vol met 6-7 zakken verschillende soorten,

fustje voor de perfect draft, geen koolzuur, waterig bier>nieuw fustje+belgisch bier pakket
pi_60177946
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ow... wacht, dit is in Cul
Maakt toch niet uit?
Nu hebben we een leuk lijstje naar wie je wel en niet lukratief verkeerde producten kunt terugsturen. .
pi_60178059
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 22:42 schreef arj1o1 het volgende:

[..]

Vaak wordt gezegd dat Nederlanders veel zeuren, maar ik heb het idee dat veel mensen graag zeuren maar geen werk maken van hun klachten. Als er iets mis is met een product, meteen melden!
Denk wel dat je gelijk hebt.
Ik heb nooit zin om een heel papier te tikken met info waar ik iets gekocht heb en hoe met daarnaast al je gegevens incl. bankrekeningnummer. Het is snel om je heen klagen en verder laat ook maar.

Maar eik moet je wel klagen maar dus niet bij de Mona blijkt uit dit topic.
Al dat gezeik met die bonnetjes en tegoedbonnen etc, ik heb ook een uurloon denk ik dan. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')