Kennis van mij ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:59 schreef Bombvis het volgende:
Familielid had geklaagd bij wat toen nog Smiths was, zaten wat zwartje chipjes in de zak. Kreeg een compleet chipspakket toegestuurd
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:59 schreef Tja..1986 het volgende:
Ooit 9,5 knakworstje in een blik waar er 10 in zouden zitten. Kreeg een doosje met 3 soorten knakworstjes.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:00 schreef borbit het volgende:
is dat lekker? 3 knakworstjes in een kartonnen doosje?
3 blikjes in een doos slimpie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:00 schreef borbit het volgende:
is dat lekker? 3 knakworstjes in een kartonnen doosje?
Jah, en de knakworstjes heeft ie weggegooid.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:17 schreef borbit het volgende:
ow dan is het ander verhaal. Kon je wel 3 blikjes op?
ja, 2007-2008 ofzo, ook in GC.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Was er niet ooit een topic hierover op FOK!?
Ik heb trouwens ooit geklaagd bij M&Ms. Twee grote zakken M&Ms terug gekregen.
dolle doos?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:55 schreef trovey het volgende:
Ja. Was niet echt een klacht, meer de opmerking dat er in een doos kattenvoer een exemplaar zat wat bol stond.....kreeg ik 2 dagen later een nieuwe doos kattenvoer.
Dat is wel een leuke reactie van ze. Kwam je dat lek toevallig tegen? Met dat soort tips zijn ze natuurlijk erg blij omdat dat ze wellicht een hoop schade kan schelen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:35 schreef raptorix het volgende:
Wel een keer een lek bij een fabrikant op de website ontdekt, ik zei: geef me maar 2 kratjes bier als beloning. Volgende dag stond er een man voor de deur met bloemen en 50 euro aan cadeaubonnen.
trouwens wtf daarover klagenquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:59 schreef Bombvis het volgende:
Familielid had geklaagd bij wat toen nog Smiths was, zaten wat zwartje chipjes in de zak. Kreeg een compleet chipspakket toegestuurd
Ik vond het ook overdreven, maar er werd best wel grote doos met chips etc. toegestuurd dus ze vonden het van Smiths kennelijk een terechte klachtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |