Nou als ik het allemaal zo lees is het wel over. En ook al een tijdje al.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, de deur staat bij Kristel nog op een kiertje zo te lezen, dat lijkt me nog leuker. En zij is toch nog met die van-twee-walletjes-vreter?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou als ik het allemaal zo lees is het wel over. En ook al een tijdje al.
Dat klinkt toch wel als een kiertje, niet als een definitief nee.quote:Maar je houdt hoop dat het ooit weer goed komt?
„Ik weet het niet. Het is nu in elk geval niet aan de orde. We moeten nu eerst door deze zure appel heen, uit elkaar en weer gelukkig worden. We hebben onze twee kinderen die ons aan elkaar blijven binden en wie weet wat daaruit voortkomt…”
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:57 schreef miss_dynastie het volgende:
„Ik weet het niet. Het is nu in elk geval niet aan de orde. We moeten nu eerst door deze zure appel heen, uit elkaar en weer gelukkig worden. We hebben onze twee kinderen die ons aan elkaar blijven binden en wie weet wat daaruit voortkomt…”
Nou dat klinkt als mogelijk op de hele lange termijn. Ik weet niet hoeveel echtscheidingen jij kent die weer goed kwamen na al zo lang uit elkaar te zijn? Die zijn er volgens mij maar heel weinig.quote:-„Ik weet het niet. Het is nu in elk geval niet aan de orde.
-We moeten nu eerst door deze zure appel heen, uit elkaar
-en weer gelukkig worden.
-We hebben onze twee kinderen die ons aan elkaar blijven binden en wie weet wat daaruit voortkomt…”
heel erg weinig. Martijn Krabbe dacht her..quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
Nou dat klinkt als mogelijk op de hele lange termijn. Ik weet niet hoeveel echtscheidingen jij kent die weer goed kwamen na al zo lang uit elkaar te zijn? Die zijn er volgens mij maar heel weinig.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
'Deze bruiloft is mede mogelijk gemaakt door...'
Nou...als je weet dat die Fabiene de Vries ooit Regelio Tuur als haar maatje beschouwde (omdat hij toen net veel geld had) dan weet je wel hoe laat het is. Daarbij is die hele Fabiene toch uit zicht van de media omdat ze er totaal niet meer toedoet?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:21 schreef rubbereend het volgende:
Lodewijk kan het toch heel goed vinden met Tout Fabiene? Lijkt me een leuk stel
quote:Het stel zou hebben gedacht dat een kind hun opnieuw dichter bij elkaar zou brengen. In realiteit gingen ze al snel elk hun eigen weg. 'Even ging het opnieuw goed en Beyoncé sprak nog van gezinsuitbreiding, maar al snel deed Jay waar hij zin in had en Beyoncé hetzelfde. Ze hebben de klassieke fout gemaakt door te denken dat een kind alles zou veranderen en ervoor zorgen dat ze opnieuw dichter bij elkaar kwamen.'
Daar geloof ik sowieso niks van. Dat kind is ook al 2 en een half inmiddels. Ruim daarvoor zijn ze er al aan begonnen en daarvoor heeft ze nog een miskraam gehad dus ze toen ze daaraan begonnen was het misschien wel inmiddels al 5 jaar geleden.quote:
quote:If business-arrangement couples can sell a “real couple” image to the public, the couple becomes worth more than each celeb would be worth individually. Of course, that value goes up even more if they can take the PR relationship all the way to marriage and children.
We have told you MANY times before that this high-profile marriage is just a business arrangement. We have also told you that this business arrangement will wind down after their current project is finished. Well, it’s almost over!
They are splitting up everything (properties, money, child/ren) right now, but will be keeping up appearances until the announcement. They are separating this year, with the divorce to follow in about six months. It will be very clean and very fast. In fact, the parties involved are describing the timeline as “Tom Cruise/Katie Holmes fast.”
Nou en of, in een wereldje waarin uiterlijkheden alles zijn moet je er toch niet aan denken dat je een partner kiest op basis van andere kwaliteiten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:31 schreef sherezade het volgende:
Ik niet, Ik kan wel knappere en leukere mannen bedenken dan zo'n gedrocht als Jay z
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou en of, in een wereldje waarin uiterlijkheden alles zijn moet je er toch niet aan denken dat je een partner kiest op basis van andere kwaliteiten.
Preciesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou en of, in een wereldje waarin uiterlijkheden alles zijn moet je er toch niet aan denken dat je een partner kiest op basis van andere kwaliteiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |