Loting ronde 2quote:LOTING KNVB BEKER 2014/’15
De loting voor de KNVB beker seizoen 2014/’15 vindt donderdag 3 juli 14.00 uur plaats in het KNVB Bondsbureau in Zeist. In totaal komen 85 teams uit in het KNVB bekertoernooi. Tijdens de loting zijn de betaaldvoetbalorganisaties, Achilles’29, de kampioenen van de Topklassen en de (plaatsvervangend) periodekampioenen van de Topklassen vrijgesteld van de eerste speelronde. Zij stromen in de tweede speelronde in.
Bekeropzet 2014/’15
Het toernooi om de KNVB beker kent komend seizoen de volgende opzet:
1e ronde woensdag 27 augustus 2014:
42 deelnemers (amateurverenigingen)
21 wedstrijden (zoveel als mogelijk zaterdag- tegen zondagverenigingen)
2e ronde dinsdag 23, woensdag 24 en donderdag 25 september 2014:
64 deelnemers (21 winnaars 1e ronde + vrijgestelde en vrijgelote clubs)
32 wedstrijden (Europees spelende clubs komen niet tegen elkaar uit)
3e ronde dinsdag 28, woensdag 29 oktober en donderdag 30 oktober 2014:
32 deelnemers (32 winnaars 2e ronde)
16 wedstrijden (Europees spelende clubs komen niet tegen elkaar uit)
1/8e finales dinsdag 16, woensdag 17 en donderdag 18 december 2014:
8 wedstrijden (16 winnaars 3e ronde)
1/4e finales dinsdag 27, woensdag 28 en donderdag 29 januari 2015:
4 wedstrijden (8 winnaars 1/8e finales)
1/2e finales dinsdag 7, woensdag 8 of donderdag 9 april 2015:
2 wedstrijden (4 winnaars 1/4e finales)
Finale zondag 3 mei 2015, 18.00 uur:
Winnaar van eerst gelote halve finalewedstrijd wordt als thuisspelend team in de finale aangemerkt.
Ja leukquote:Vorig jaar was een ongekende verrassing in de finale. Het kleine PEC Zwolle, kent u dat nog?, won met maar liefst VIJF - EEN!!! de bekerfinale van de grote reus Ajax.
chanantquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet eens live op youtube. Nu moeten de twitters van de KNVB in de gaten houden.
Heel goed, denk alleen dat de blauwe het verder schoppenquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:25 schreef Karina het volgende:
Ik ben op voorhand al voor DOVO
[ afbeelding ]
Hahahaquote:
Fuck de beschermde status voor europese ploegen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:30 schreef Muto het volgende:
Wel heel toevallig dat in de tweede ronde amper amateurploegen tegen elkaar moeten.
Die beschermde status slaat helemaal nergens op.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wedstrijden tussen betaald voetbalploegen:
PEC Zwolle v FC Oss
Go Ahead Eagles v Feyenoord
Achilles '29 v FC Twente
PSV v FC Utrecht
Roda JC v sc Heerenveen
VVV Venlo v FC Eindhoven
FC Den Bosch v SC Cambuur
Almere City FC v ADO Den Haag
MVV Maastricht v Helmond Sport
[..]
Fuck de beschermde status voor europese ploegen.
Doen ze toch ook niet in Engeland/Frankrijk/Spanje. Snap eerlijk gezegd het 'nut' er niet van.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Die beschermde status slaat helemaal nergens op.
6 punten en een ronde verder, geen problemen gedetecteerd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Drie uitwedstrijden voor Ajax in zes dagen. KNJB KNJB KNJB
Feyenoord uit, JOS/Noordwijk uit, NAC uit. Ik zie hier nu al met tegenzin op.
Winnen van JOS levert geen 3 punten op. Wel een ronde verder, dat heb je goed gezien.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
6 punten en een ronde verder, geen problemen gedetecteerd.
Helmond Sport gaat voor de 5e keer op rij voor een tweede ronde uitschakelingquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Achilles is toch de facto nog altijd amateurclub?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC Zwolle v FC Oss
Achilles '29 v FC Twente
PSV v FC Utrecht
Roda JC v sc Heerenveen
VVV Venlo v FC Eindhoven
[..]
Maar spelen wel in de Juupquote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Achilles is toch de facto nog altijd amateurclub?
Zitten een paar leuke wedstrijden tussen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC Zwolle v FC Oss
Achilles '29 v FC Twente
PSV v FC Utrecht
Roda JC v sc Heerenveen
VVV Venlo v FC Eindhoven
[..]
Thuis winnen van Feyenoord is geen stunt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zitten een paar leuke wedstrijden tussen.Kijken of Eagles weer kunnen stunten.
Ik ga hier niet eens op in.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:42 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Thuis winnen van Feyenoord is geen stunt.
Nee omdat ik gelijk heb. Je hebt het niveau de laatste jaren niet gezien in Nederland? Ajax,Feyenoord en Psv zijn absoluut niet meer zomaar favoriet in uitwedstrijden tegen dit soort clubs. Maar hou vooral je oogkleppen op.quote:
Hahaha, klets toch niet. Feyenoord heeft welgeteld één keer verloren in Deventer sinds 1985. Het mag dan misschien zo zijn dat de grote clubs niet meer zo onaantastbaar zijn als vroeger, maar voor een net gepromoveerd clubje is het een stunt om van ze te winnen. Ook thuis.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:45 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nee omdat ik gelijk heb. Je hebt het niveau de laatste jaren niet gezien in Nederland? Ajax,Feyenoord en Psv zijn absoluut niet meer zomaar favoriet in uitwedstrijden tegen dit soort clubs. Maar hou vooral je oogkleppen op.
Ow je bent dus gewoon iemand die alleen naar de cijfertjes kijkt. Okequote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahaha, klets toch niet. Feyenoord heeft welgeteld één keer verloren in Deventer sinds 1985. Het mag dan misschien zo zijn dat de grote clubs niet meer zo onaantastbaar zijn als vroeger, maar voor een net gepromoveerd clubje is het een stunt om van ze te winnen. Ook thuis.
Net zoals dat het overigens voor PEC een stunt zou zijn, en die deden het al twee keer op rij.
Kuttrollquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:51 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ow je bent dus gewoon iemand die alleen naar de cijfertjes kijkt. Oke
quote:DINSDAG 23 SEPTEMBER
Rijnsburgse Boys 17:00 Sparta
VVSB 17:00 Vitesse
Capelle 17:00 FC Volendam
Deltasport 17:00 Willem II
Spakenburg 18:30 NAC Breda
VVV Venlo 20:00 FC Eindhoven
Almere City FC 20:00 ADO Den Haag
HHC Hardenberg 20:00 RKC Waalwijk
Kozakken Boys 20:00 Sportlust '46
Scheveningen 20:00 Lisse
ONS Sneek 20:00 FC Dordrecht
Flevo Boys 20:00 DOS'37
Ajax (Ama) 20:00 NEC
Excelsior M. 20:00 FC Emmen
Roda JC 20:45 SC Heerenveen
WOENSDAG 24 SEPTEMBER
AFC 17:00 Excelsior
HBS 17:00 Heracles Almelo
EVV 17:00 AZ
De Dijk 17:00 Fortuna Sittard
DOSKO 17:00 De Graafschap
JOS Watergraafsmeer 18:30 Ajax
PEC Zwolle 20:00 FC Oss
FC Den Bosch 20:00 SC Cambuur
MVV 20:00 Helmond Sport
De Treffers 20:00 Telstar
ASWH 20:00 WKE
JVC Cuijk 20:00 GVVV
Urk 20:00 UNA/Brinvast
Barendrecht 20:00 FC Groningen
Go Ahead Eagles 20:45 Feyenoord
DONDERDAG 25 SEPTEMBER
Achilles '29 18:30 FC Twente
PSV 20:45 FC Utrecht
Wat een waardeloze loting eigenlijk. Zitten maar een paar leuke wedstrijden tussen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] = Live op FOX Sports
Verschrikkelijk slecht te bereiken trouwens. Gelukkig heeft de selectie van Ajax auto's.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:02 schreef Karina het volgende:
JOS Watergraafsmeer 18:30 Ajax
Derbytje. JOS zit vlakbij waar eerst de Meer stond.
Waarom?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:29 schreef hafcfan het volgende:
Zolang ze werken met een beschermde status is dit toernooi niet serieus te nemen.
Waarom is het toernooi dan meteen niet serieus te nemen? Om te winnen moet ook een ploeg met beschermde status vier onbeschermde wedstrijden spelen, en maar twee waar ze iets aan hun beschermde status hebben. Vind dat je nogal overdrijft.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat het helemaal nergens op slaat. Gewoon alles in een pot en trekken maar.
De charme van de beker is juist dat de top ploegen elkaar meteen loten en elkaar zo afmaken dat bijvoorbeeld zoals in Engeland gebeurde een 2e divisie ploeg Europa ingaat. Maar de KNVB wil dat de top clubs er zo lang mogelijk in blijven en tegen amateurs mogen spelenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom is het toernooi dan meteen niet serieus te nemen? Om te winnen moet ook een ploeg met beschermde status vier onbeschermde wedstrijden spelen, en maar twee waar ze iets aan hun beschermde status hebben. Vind dat je nogal overdrijft.
2e en 3e kunnen ze ook niet tegen elkaar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vind het ook meevallen. Alleen de zes ploegen die Europees spelen kunnen hun eerste wedstrijd niet tegen elkaar spelen. Je hebt nu bijvoorbeeld al wel PSV - Utrecht.
Ah, dat wist ik niet. Bij de volgende ronde mogen ze het wel opheffen inderdaad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
2e en 3e kunnen ze ook niet tegen elkaar.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vind het ook meevallen. Alleen de zes ploegen die Europees spelen kunnen hun eerste wedstrijd niet tegen elkaar spelen. Je hebt nu bijvoorbeeld al wel PSV - Utrecht.
De beschermde status geldt alleen in ronde 2 en 3. In de eerste ronde spelen er geen profclubs mee. Een club die dus in Europa speelt heeft daar alleen de eerste twee wedstrijden profijt van en de laatste vier niet. Bedenk daarbij dat er in de tweede ronde nog evenveel amateur- als profclubs meespelen, en dat er maar zes clubs zijn die überhaupt beschermd zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
2e en 3e kunnen ze ook niet tegen elkaar.
Amen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
De beschermde status geldt alleen in ronde 2 en 3. In de eerste ronde spelen er geen profclubs mee. Een club die dus in Europa speelt heeft daar alleen de eerste twee wedstrijden profijt van en de laatste vier niet. Bedenk daarbij dat er in de tweede ronde nog evenveel amateur- als profclubs meespelen, en dat er maar zes clubs zijn die überhaupt beschermd zijn.
Nou, boehoe. Ik ben het op zich wel met je eens dat het niet heel eerlijk is, maar het heeft echt nauwelijks invloed op het toernooiverloop. Laat staan dat het hele toernooi dan niet serieus meer te nemen is.
quote:‘Alles kan, ook verlies van een Eredivisieclub tegen een Jupiler Leagueclub’
SC Heerenveen verloor dit seizoen pas één wedstrijd, thuis FC Dordrecht. Na FC Twente (ongeslagen) zijn de Friezen samen met PSV de minst geklopte ploeg in de Eredivisie. Ook in het bekertoernooi wil men ver komen en daarvoor zal dinsdag eerst moeten worden afgerekend met Roda JC Kerkrade. Weliswaar een club die nu een niveau lager voetbalt, maar nog steeds een gevaarlijke tegenstander.
Trainer Dwight Lodeweges is benieuwd hoe de club er inmiddels voor staat. Vorig seizoen werd het in de Eredivisie 3-3 in Kerkrade en 2-2 in het Abe Lenstra Stadion. “In de beker kan van alles gebeuren, dus ook dat een Eredivisieclub verliest van een club uit de Jupiler League”, zegt Lodeweges maar vast waarschuwend. “Ze zijn niet weggezakt zoals RKC Waalwijk. Ze hebben een goed ploegje en presteren prima”, zegt hij op de clubwebsite.
De trainer van de Friezen zegt dat het spel van Roda JC wordt opgehangen aan spits Frank Demouge. “Roda probeert op te bouwen, maar als dat niet lukt, zoeken ze snel de diepte. Via Demouge proberen ze aan voetballen toe te komen”, aldus Lodeweges, die een streep heeft moeten zetten door twee namen: Jeroen Lumu en Sam Larsson ontbreken wegens blessures in het bekerduel.
Hahaquote:Op maandag 22 september 2014 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Best jammer, JVC Cuijck heeft mij heel wat geld opgeleverd vorig jaar
Nee ik weet ook niet precies hoe dat traject in elkaar steekt. Voorrondes of zo voor de hoofdklassers? Nou ja zou wel leuk zijn geweest, vorig jaar heb ik via L1? of hoe heet die zender geluisterd naar het verslagquote:Op maandag 22 september 2014 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahaIk weet niet precies waarom DOVO niet meedoet maar in elk geval moeten Hoofdklasseclubs hun ticket verdienen en DOVO heeft dat blijkbaar niet gedaan (waren 11e vorig seizoen).
geen idee hoe, maar zelfs uit lagere klasses kunnen teams meedoen. Het komt wel eens voor dat er een 3e klasser meedoet.quote:Op maandag 22 september 2014 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik weet ook niet precies hoe dat traject in elkaar steekt. Voorrondes of zo voor de hoofdklassers? Nou ja zou wel leuk zijn geweest, vorig jaar heb ik via L1? of hoe heet die zender geluisterd naar het verslag
Nu wilde ik het weten ook natuurlijk hequote:Op maandag 22 september 2014 21:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
geen idee hoe, maar zelfs uit lagere klasses kunnen teams meedoen. Het komt wel eens voor dat er een 3e klasser meedoet.
quote:De deelnemers zijn:
de voetbalclubs uit het Nederlands betaald voetbal
de clubs uit de hoogste amateurafdeling: de Topklasse
de amateurverenigingen die de halve finales van de regionale districtbekers in het voorafgaand seizoen bereikt hebben
er deed dit jaar ook een 3eklasser mee (SC Feyenoord), ook 6 2eklassers en 5 eerste klassers. Ook is er een topklasser die niet meedoet? Welke is dat?quote:Op maandag 22 september 2014 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu wilde ik het weten ook natuurlijk he
[..]
AFC zie ik volgens mij niet?quote:Op maandag 22 september 2014 21:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
er deed dit jaar ook een 3eklasser mee (SC Feyenoord), ook 6 2eklassers en 5 eerste klassers. Ook is er een topklasser die niet meedoet? Welke is dat?
[ afbeelding ]
Oh ja ik keek verkeerdquote:
Het klopt volgens mij dat Genemuiden is gepromoveerd, maar dat klopt niet met jouw bron die stelt dat alle clubs uit de topklasse meedoen.quote:Op maandag 22 september 2014 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja ik keek verkeerdMisschien vorig seizoen geen topklasse? Ik ken niet alle clubs uit de topklasse.
Ik heb dat uit de wiki.quote:Op maandag 22 september 2014 21:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Het klopt volgens mij dat Genemuiden is gepromoveerd, maar dat klopt niet met jouw bron die stelt dat alle clubs uit de topklasse meedoen.
quote:1e KO ronde KNVB beker district Noord
Zaterdag 18 september 2014 SC Joure - SC Genemuiden aanvang 14:30 uur
Dat is districtquote:Op maandag 22 september 2014 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb dat uit de wiki.
Ze hebben wel gespeeld in de KO:
[..]
Oh dat is de beker voor de amateurs natuurlijk. Uitslag is trouwens nergens te vindenquote:
Ook bijzonder, want zaterdag 18 september 2014 kan helemaal nietquote:Op maandag 22 september 2014 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is de beker voor de amateurs natuurlijk. Uitslag is trouwens nergens te vindenDit was het enige wat ik kon vinden als ik zocht op Genemuiden en KNVB beker.
Oh verrek je hebt gelijkquote:Op maandag 22 september 2014 21:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ook bijzonder, want zaterdag 18 september 2014 kan helemaal niet
Ik ben er inmiddels achter dat dat 18 oktober is. Dat klopt wel want dan hebben wij zelf vrij (liggen uiteraard al uit de bekerquote:Op maandag 22 september 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh verrek je hebt gelijkWat een sukkels.
Ah mysterie opgelost dus.quote:Op maandag 22 september 2014 21:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels achter dat dat 18 oktober is. Dat klopt wel want dan hebben wij zelf vrij (liggen uiteraard al uit de beker)
We weten nog steeds niet waarom SC Genemuiden niet meedoet met de KNVB Bekerquote:Op maandag 22 september 2014 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah mysterie opgelost dus.
Nou ja iig woensdag naar het Olympisch StadionWordt wel leuk denk ik.
Nee snap er ook niks vanquote:Op maandag 22 september 2014 21:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
We weten nog steeds niet waarom SC Genemuiden niet meedoet met de KNVB Beker
Ik ga woensdag ook, heb er wel zin in. De eerste keer dat ik een wedstrijd daar mag zien, ben helaas net iets te jong om de tijden van De Meer en het Olympisch Stadion goed te hebben meegemaakt.
Live op foks ?quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 17:00 is de tweede ronde afgetrapt
[ afbeelding ]
bedanktquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alleen SVS - NAC (18:30 FS1) en Roda - Heerenveen (20:45 FS 3) worden uitgezonden door FOX.
Ik zag hetquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Lol, in de 72e minuut maakt VVSB 1-1 tegen Vitesse.
Vitessequote:Op dinsdag 23 september 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Lol, in de 72e minuut maakt VVSB 1-1 tegen Vitesse.
twitter:LDsportLIVE twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 18:40:47Onmachtig Vitesse gaat het van afstand proberen. Nog 7 minuten tot de verlenging reageer retweet
Maar onmachtig gaan ze het wel redden. Op penalty's verliest een amateurclub het bijna altijd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:LDsportLIVE twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 18:40:47Onmachtig Vitesse gaat het van afstand proberen. Nog 7 minuten tot de verlenging reageer retweet
Komt van Volendam, zou je niet zeggen met zo'n naam.quote:
Drie uit drie.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerste uitslagen
Rijnsburgse Boys 0-3 Sparta Rotterdam
Capelle 0-1 FC Volendam
VVSB 1-2 Vitesse
Scheveningen 4-1 FC Lisse
Scheveningen gaat in jouw voetsporen treden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerste uitslagen
Rijnsburgse Boys 0-3 Sparta Rotterdam
Capelle 0-1 FC Volendam
VVSB 1-2 Vitesse
Scheveningen 4-1 FC Lisse
Hebben in ieder geval een goede start gemaakt in de topklassequote:Op dinsdag 23 september 2014 19:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Scheveningen gaat in jouw voetsporen treden.
Nee, jij bent leuk.quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:31 schreef Tchock het volgende:
Roda speelt met de fantasieopstelling. En Heerenveen ook. Dit wordt of heel erg leuk of tien keer kut.
Alle belangrijke basiskrachten bij Roda krijgen rust omdat ze zich op de competitie willen focussen, en bij Heerenveen ook (al snap ik bij hun niet helemaal waarom, maar goed).quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alle belangrijke basiskrachten bij Roda krijgen rust omdat ze zich op de competitie willen focussen, en bij Heerenveen ook (al snap ik bij hun niet helemaal waarom, maar goed).
Ik snap echt niet dat PEC hier zo hard van verloren heeftquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is eigenlijk onmogelijk voor te stellen dat dit NAC zaterdag opeens goed gaat spelen.
NAC heeft wat leuke counterspelers dus dan pikken ze onverhoopt een doelpuntje mee.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat PEC hier zo hard van verloren heeft
Wat een sfeeractiequote:Op dinsdag 23 september 2014 20:06 schreef Karina het volgende:
Morgen bij AFC wordt het gezellig (en heel lawaaiierig):
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat een sfeeractie
Dit mag je niet missen
Wat is dat plaatje?quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:06 schreef Karina het volgende:
Morgen bij AFC wordt het gezellig (en heel lawaaiierig):
[ afbeelding ]
ArenAquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dat plaatje?De tribune van AFC:
[ afbeelding ]
Ik zat ook al te denkenquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neem het ze niet kwalijkquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijdrekken tegen Spakenburg, lol.
Lijkt er wel op idd. Wel vlaggen van AFC.quote:
Misschien hebben ze plannen voor een tweede ring.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is de ArenA, het logo staat er zelfs opquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt er wel op idd. Wel vlaggen van AFC.
Zou leuk zijn als ze winnen morgen trouwens. Sjek is dan sowieso apentrots.
Ow, ik zie dat soort dingen nooitquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is de ArenA, het logo staat er zelfs op
Wat?quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:20 schreef opperkleurder het volgende:
Bij Almere City FC zit Ronald Koeman Junior op de bank.
Dat. Leuk hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat?Ik wist niet dat Koeman zo'n oude zoon had. Leuk.
Hij is keeper.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat?Ik wist niet dat Koeman zo'n oude zoon had. Leuk.
Oh. Nee dat zal dan wel niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is keeper blijkbaar, dus we gaan hem waarschijnlijk niet zien spelen.
Lijkt op zijn vader.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mooi kapsel heeft 'ie.
[ afbeelding ]
genotquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:34 schreef Tchock het volgende:
Ajax (amateur) 1-1 NEC, en Excelsior Maassluis 1 - 1 Emmen. Stunts in de maak
quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mooi kapsel heeft 'ie.
[ afbeelding ]
Resultaat telt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:44 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Volgens Radio West is het kei en loeislecht.
Onderschat Roda niet, hoor. Bovendien scoort Heerenveen maar heel moeizaam dit seizoen (de hele basis in deze wedstrijd heeft 2 keer gescoord in vijf wedstrijden).quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda JC: Van Leer, Dijkhuizen, Biemans, Van Berkel, Van Peppen, Van Hyfte, Falk, Pluijm, Paulissen, Schreurs, Cicilia
sc Heerenveen: Nordfeldt, Schmidt, Otigba, Buijs, Raitala, De Roon, Sinkgraven, Van den Berg, Slagveer, Dalgaard, Van Amersfoort
Dit gaat Heerenveen dus met gemak winnen.
Lastige twee wedstrijden voor de boeg wel. AZ thuis en Vitesse uit.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Tsja.
Ik hoop dat we even lekker winnen. De heren kunnen wel wat zelfvertrouwen gebruiken.
Nicequote:Op dinsdag 23 september 2014 21:25 schreef Tchock het volgende:
FOK! kapot
Maar:
RKC 1-0 achter én met tien man tegen HHC Hardenberg. Almere gelijk tegen ADO.
Beter dan Nordveldt, die trots verklaart dat hij veel zelfverzekerder en beter is dan vorig jaar en direct de wedstrijd er op een (tot nu toe) beslissende blunder maaktquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
Derijck veroorzaakt een strafschop, maakt een eigen goal en pakt rood in zijn eerste 3 duels in de basis.Verlang bijna weer naar Wormgoor.
Wat is dat toch bij ons met dat oude spelers terughalen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
Derijck veroorzaakt een strafschop, maakt een eigen goal en pakt rood in zijn eerste 3 duels in de basis.Verlang bijna weer naar Wormgoor.
Ik hoorde ze ook al weer praten over Fernandez.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:33 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat is dat toch bij ons met dat oude spelers terughalen?
Op een of andere manier gaat het gewoon nooit lekker.
Die moet lekker terug naar PEC.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoorde ze ook al weer praten over Fernandez.
'Ze', daar geloof ik niet meer zo in.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoorde ze ook al weer praten over Fernandez.
Ze doen het leuk ja.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:34 schreef n00b13 het volgende:
[..]
'Ze', daar geloof ik niet meer zo in.
Ik lig trouwens zo nu en dan wel dubbel om dat radioverslag.
Kan ik dat ook online volgen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:34 schreef n00b13 het volgende:
[..]
'Ze', daar geloof ik niet meer zo in.
Ik lig trouwens zo nu en dan wel dubbel om dat radioverslag.
omroepwest.nl?quote:
Deltasport is het Ac Milan van Zeeland hoor.quote:
Eh ja, dat zeg ik.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:44 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
En Heereveen zou het nog zo makkelijk krijgen
Al meer dan een half uurquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:48 schreef Momo... het volgende:
RKC trouwens 1-0 achter bij Hardenberg
quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
heeft iemand alle tussenstanden?
Nee Nec doet het geweldig tegen ajax amateursquote:
RKC was te verwachten, staan zelfs gedeeld laatste met Achilles '29 in de Juup.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:50 schreef Tchock het volgende:
RKC uitgeschakeld, Almere - ADO afgelopen en dus verlengen.
Extra ritme opdoen en vertrouwen tanken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar wordt Henkie vast reuzeblij van.
Prachtig man.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:52 schreef Tchock het volgende:
De journalisten van Omroep West hebben ongeveer de helft van de tussenstanden fout
Zaterdag knallen tegen de club van Judas.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Extra ritme opdoen en vertrouwen tanken.
Uhm. Wie is er nou eigenlijk de trainer?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdag knallen tegen de club van Judas.
AC Milan logo.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:53 schreef Momo... het volgende:
Willem II![]()
Deltasport is de enige van alle clubs vandaag waar ik nog nooit van heb gehoord.
dat laatste inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deltasport![]()
![]()
NOOIT van gehoord.
Kun je me wat meer vertellen over ZSV Sportlust '46?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:53 schreef Momo... het volgende:
Willem II![]()
Deltasport is de enige van alle clubs vandaag waar ik nog nooit van heb gehoord.
Jij kende ZSV Sportlust '46 gewoon?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:53 schreef Momo... het volgende:
Willem II![]()
Oke die ook nietquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jij kende ZSV Sportlust '46 gewoon?
Gelukkig is het geen boksen. Anders was Deltasport nu bijna kampioen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Dusssss
Deltasport >> Willem II >> Feyenoord
![]()
![]()
![]()
Ajax wint van Barça, Barça wint van Real > Deltasport heeft de onofficiële Champions League in handen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord verloor kansloos thuis tegen Willem II
Deltasport > Feyenoord.
Feyenoord speelde beter dan Ajax.
Deltasport is dus even goed als PSG
Ze houden voor voetbal altijd een titel bij volgens boksregels. Huidig kampioen Argentinië, want die versloegen 3 september Duitsland, maar ook de Nederlandse Antillen zijn een keer Wereldkampioen geweest.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:55 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gelukkig is het geen boksen. Anders was Deltasport nu bijna kampioen.
Op het open kanaal van FOX om 22:50 dacht ikquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:57 schreef hafcfan het volgende:
Zijn er ook nog samenvattingen vanavond?
Thanx mooie tijd ook.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het open kanaal van FOX om 22:50 dacht ik
Wil je die serieus nog zien?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:57 schreef hafcfan het volgende:
Zijn er ook nog samenvattingen vanavond?
Zullen we een officieus nederlands kampioenschap voetbal bijhouden?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax wint van Barça, Barça wint van Real > Deltasport heeft de onofficiële Champions League in handen.
Finale tegen ZSV Sportlust '46. Dus dat spant er nog om.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:58 schreef Momo... het volgende:
Deltasport wint de KNVB beker en gaat Europa in.
Dit ja, laten we dat ook doen voor de titel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze houden voor voetbal altijd een titel bij volgens boksregels. Huidig kampioen Argentinië, want die versloegen 3 september Duitsland, maar ook de Nederlandse Antillen zijn een keer Wereldkampioen geweest.
Weet nog bijna geen uitslagen. Alleen dat Milaan 2.0 door is dus.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil je die serieus nog zien?
PEC verloor daarna van NAC, NAC verloor van Willem II, dus Deltasport is nu officieus Nederlands kampioen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:58 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Zullen we een officieus nederlands kampioenschap voetbal bijhouden?
Ajax was kampioen, verloor van PEC dus is PEC kampioen en dan moet je even uitzoeken wie toen weer van wie won.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC verloor daarna van NAC, NAC verloor van Willem II, dus Deltasport is nu officieus Nederlands kampioen.
Wow. Deltasport de Champions League in.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC verloor daarna van NAC, NAC verloor van Willem II, dus Deltasport is nu officieus Nederlands kampioen.
Oh nee, klopt niet. PEC heeft na de bekerfinale nog van PSV verloren.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:59 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dit gaan we verder bijhouden.
Zal ik een topic aanmaken?
Maar PEC Zwolle won daarna weer van PSV.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh nee, klopt niet. PEC heeft na de bekerfinale nog van PSV verloren.
Dan is AZ nu kampioen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar PEC Zwolle won daarna weer van PSV.
Is al eens gebeurd, maar laten we dit doen jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:59 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dan is de houder nu AZ.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar PEC Zwolle won daarna weer van PSV.
Dat verklaart de spanning bij de spelers vanavond.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ verdedigt tegen ADO Den Haag zaterdag het landskampioenschap.
Ajax -> PEC -> Nac - > Willem 2 -> Deltasport.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is al eens gebeurd, maar laten we dit doen ja
vanaf het moment dat Ajax kampioen is geworden
Ja, doen!quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:59 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wanneer won PSV dan van PEC?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:03 schreef Tchock het volgende:
Ajax kampioen
PEC (5-1 winst)
PSV (1-2 winst)
PEC (3-1 winst)
AZ (1-0 winst)
Zo is 'ie dan nu.
Ja, en Feyenoord was dan weer beter tegen Ajax zondag. Dus wat maakt dat Ajax dan?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Dusssss
Deltasport >> Willem II >> Feyenoord
![]()
![]()
![]()
AZ wint dat wel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het fout. AZ verdedigt morgen bij EVV Echt het landskampioenschap.
Vorig jaar.quote:
De wedstrijd direct na de bekerfinale op 27 april. Daarna verloor PSV geen officiële wedstrijd tot de 3-1 bij PEC van twee weken terug.quote:
Ja maar gaat toch pas in vanaf JHC-schaal?quote:
WZAAWZDBquote:
Ze zijn bang van de naam denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |