SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascination
Ik lijk niet op jouquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tijdens mijn Duits mondeling, dan neem jij mijn plaats in (je lijkt best op mij). Daarna kunnen we op mijn kamer FOK!en en pinda's castreren en hun ballen op eten.
Allebei kijkenquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Scheelt toch weer een hoop stress. Kijk je al uit naar de Tour de France, of eerst nog even het voetbal afronden?
Ik ken jouw stem nog van ons TIPS telefoongesprekjequote:Op woensdag 2 juli 2014 19:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay dan maken we haar eerst blind, oefen alvast mijn stem.
Dat mocht je willen inderdaad. Als ik ooit 10 miljoen win is het eerste wat ik doe een afspraak bij de plastische chirurg inplannen.quote:
Dat worden lange tv-dagen. Gelukkig zit je al in de juiste SCquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ken jouw stem nog van ons TIPS telefoongesprekje
Om op spatie te lijken?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mocht je willen inderdaad. Als ik ooit 10 miljoen win is het eerste wat ik doe een afspraak bij de plastische chirurg inplannen.
[..]
Dat worden lange tv-dagen. Gelukkig zit je al in de juiste SC
Lurken in FUT SC, ONZ SC en hier en in TV SC postenquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mocht je willen inderdaad. Als ik ooit 10 miljoen win is het eerste wat ik doe een afspraak bij de plastische chirurg inplannen.
[..]
Dat worden lange tv-dagen. Gelukkig zit je al in de juiste SC
Er moet een MER sc komenquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:38 schreef appelen het volgende:
[..]
Lurken in FUT SC, ONZ SC en hier en in TV SC postenwat een leven
Hehe, je zou bijna stellen dat er niks beters te doen valt in Limburg.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:38 schreef appelen het volgende:
[..]
Lurken in FUT SC, ONZ SC en hier en in TV SC postenwat een leven
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hehe, je zou bijna stellen dat er niks beters te doen valt in Limburg.
Grapje, grapje
Fietste met een kutvaart een straat in en gozer die al jarenlang tegenover mij woont ging op bezoek bij zijn dochter die achter mij woont (quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fietste met een kutvaart een straat in en gozer die al jarenlang tegenover mij woont ging op bezoek bij zijn dochter die achter mij woont () en hij liep de straat over maar ik zag dat hij niet keek dus remde al af en toen moest hij lachen want hij zag me toen en ik moest ook lachen en fijne dag gewenst en toen vervolgde ik mijn weg naar mijn schuur
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fietste met een kutvaart een straat in en gozer die al jarenlang tegenover mij woont ging op bezoek bij zijn dochter die achter mij woont () en hij liep de straat over maar ik zag dat hij niet keek dus remde al af en toen moest hij lachen want hij zag me toen en ik moest ook lachen en fijne dag gewenst en toen vervolgde ik mijn weg naar mijn schuur
breng een boek uitquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:50 schreef wietparkiet het volgende:
als mijn leven niet spannend is dan weet ik het ook niet meer
Goed idee welquote:
lolquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die ging even roddelen
hij zou zo weer terug zijn
die ging ene brijn kontneukenquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die ging ene brijn kontneuken
hij zou zo weer terugzijn
Treurig inderdaadquote:
Ik denk een combinatie van beidequote:Op woensdag 2 juli 2014 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
sorry voor het niveau naar beneden halen iedereen
ik weet ook niet wat me bezielt
misschien is het de drugs misschien heeft lmi mijn account gehackt ik weet het niet
Toch vind ik je leuker dan LMI.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
sorry voor het niveau naar beneden halen iedereen
ik weet ook niet wat me bezielt
misschien is het de drugs misschien heeft lmi mijn account gehackt ik weet het niet
hoe kunnen we nou last van jou hebbenquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:00 schreef Etsu het volgende:
Ik ben aan het leren, dus jullie hebben niet langer last van mij.
Doet me goed om te horenquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe kunnen we nou last van jou hebben
we houden toch allemaal van je etsu
quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doet me goed om te horen
Alhoewel, 'allemaal', Fok-it haat mij. Hij maakte me vanmiddag belachelijk.
Ik mis je nu al Etsuquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doet me goed om te horen
Klopt.quote:
Ik ben vrij onverschillig eigenlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe kunnen we nou last van jou hebben
we houden toch allemaal van je etsu
Fok it is een beetje raarquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doet me goed om te horen
Wat loop jij de hele slowchat tegen mij op te zettenquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fok it is een beetje raar
hij is "anders"
als fok it vervelend is moet je hem gewoon negeren, dan stopt hij vanzelf
Bedankt voor je tips, wietparkiet. Ik waardeer het enorm. Ik ben bang voor hem namelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij is "anders"
Fok-it zit nu met zo'n blik achter zijn computer. Tevens Nicki Minajquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij is "anders"
Leren. Ik weet hoe serieus jij het neemt.quote:
Ze ziet er wel beter uit dan eerst.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fok-it zit nu met zo'n blik achter zijn computer. Tevens Nicki Minaj![]()
[ afbeelding ]
Bang voor de grote vriendelijke reus?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt voor je tips, wietparkiet. Ik waardeer het enorm. Ik ben bang voor hem namelijk.
stel je aanquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat loop jij de hele slowchat tegen mij op te zetten
zou haar op die foto wel doen thoquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Leren. Ik weet hoe serieus jij het neemt.
Eerder zoquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Leren. Ik weet hoe serieus jij het neemt.
Ik weet niet wat dit is hoor ;s ;s ik dacht dat we vrienden waren ;squote:Op woensdag 2 juli 2014 20:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stel je aan
[..]
zou haar op die foto wel doen tho
ik wil best vrienden zijn maar ik wil niet dat je mijn gay best friend etsu pestquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit is hoor ;s ;s ik dacht dat we vrienden waren ;s
Toto kijkt gtstquote:
ik ben het hiermee eensquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik wil best vrienden zijn maar ik wil niet dat je mijn gay best friend etsu pest
Etsu is een theatrale homo, die denkt al dat ik hem pest als ik 5 seconde te laat hoi tegen hem zegquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik wil best vrienden zijn maar ik wil niet dat je mijn gay best friend etsu pest
en gelijk heeft hijquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu is een theatrale homo, die denkt al dat ik hem pest als ik 5 seconde te laat hoi tegen hem zeg
hoiquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en gelijk heeft hij
gewoon op tijd hoi zeggen
is dat nou zoveel moeite?
Doe zelf normaal. Je kunt romantische liefde en fandom niet met elkaar vergelijken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Doe eens normaal. Beetje loyaliteit aan Heppie mag wel. Fok-it blijft toch wel vrijgezel voor je.
Ja. Mijn autistische brein heeft daar speciale tijdschema's voorquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en gelijk heeft hij
gewoon op tijd hoi zeggen
is dat nou zoveel moeite?
Net zoals anaal niet als seks geldt binnen sommige kringen is seks met Fok-it ook geen seks uit je fandom?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe zelf normaal. Je kunt romantische liefde en fandom niet met elkaar vergelijken.![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:09 schreef Crack_ het volgende:
De moeder van Tchock had hardloopkleren gekregen van een vriendin die van alles had gekocht omdat ze wilde hardlopen maar toen bleek het toch niet helemaal haar sport te zijn.. Nu heb ik alles gekregen. Tshirtjes en broekjes en shit.. allemaal nieuw![]()
Nice.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:09 schreef Crack_ het volgende:
De moeder van Tchock had hardloopkleren gekregen van een vriendin die van alles had gekocht omdat ze wilde hardlopen maar toen bleek het toch niet helemaal haar sport te zijn.. Nu heb ik alles gekregen. Tshirtjes en broekjes en shit.. allemaal nieuw![]()
Mijn liefde voor Fok-it is platonisch. Seks zou alles verpesten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net zoals anaal niet als seks geldt binnen sommige kringen is seks met Fok-it ook geen seks uit je fandom?
Haha netjesquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:09 schreef Crack_ het volgende:
nicequote:Op woensdag 2 juli 2014 20:09 schreef Crack_ het volgende:
als je mijn vriend wil zijn moet je normaal doen tegen mijn gay best friendquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Mijn autistische brein heeft daar speciale tijdschema's voor
Daarom moet je het ook geen seks noemen. Noem het communiceren op een hoger niveau.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn liefde voor Fok-it is platonisch. Seks zou alles verpesten.
Je bent binnen hoor, geen dankquote:
Ik voel me echt heel veilig op dit moment. Bedankt Jesper.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ok sorry wietparkietquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nice
[..]
als je mijn vriend wil zijn moet je normaal doen tegen mijn gay best friend
lolwutquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom moet je het ook geen seks noemen. Noem het communiceren op een hoger niveau.
[..]
Je bent binnen hoor, geen dank
Ga je moeder pesten ipv onschuldige mensjes op een internetforumquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu is een theatrale homo, die denkt al dat ik hem pest als ik 5 seconde te laat hoi tegen hem zeg
Het gaat om de activiteit, niet de naam die je er aan geeft.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom moet je het ook geen seks noemen. Noem het communiceren op een hoger niveau.
Mijn moeder kan wel tegen mijn grappen, dan is het niet leuk meerquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je moeder pesten ipv onschuldige mensjes op een internetforum
Wat ontzettend preuts zeg. Ik wist niet dat je zo burgerlijk wasquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat om de activiteit, niet de naam die je er aan geeft.
Daarom ben ik uit de SEX SC geschopt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ontzettend preuts zeg. Ik wist niet dat je zo burgerlijk was
Baasquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:14 schreef JanCees het volgende:
7,3 voor m'n tentamen gehaald![]()
![]()
![]()
Na een halfuur weggelopen wtf
nicequote:Op woensdag 2 juli 2014 20:14 schreef JanCees het volgende:
7,3 voor m'n tentamen gehaald![]()
![]()
![]()
Na een halfuur weggelopen wtf
Dat is wel slecht.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:15 schreef JanCees het volgende:
Was al druk aan het leren voor de herkansing. Die trouwens aankomende vrijdag al is. Docent had nu pas de cijfers.![]()
Amarantha.quote:
Alleen geroddel over Etsu.quote:
Jawel hoor. Ben aan het kijken voor een nieuwe laptop. En een nieuwe schooltas waar die in past.quote:
Ik wil ook een nieuwe laptopquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ben aan het kijken voor een nieuwe laptop. En een nieuwe schooltas waar die in past.
Met jou?
Ik heb net Bauers zigeunernacht gekeken, topshowquote:
Wietparkiet is mijn held, mijn steun en toeverlaat. Niemand kan tippen aan zijn grootsheidquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:19 schreef wietparkiet het volgende:
heb een brandwondje in mijn handpalm
moet mijn hand geamputeerd worden
Nee. Wel je voet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:19 schreef wietparkiet het volgende:
Jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:19 schreef wietparkiet het volgende:
Aantal posts voor Amarantha voor vandaag tot nu toe: 223quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat ik sinds 00:00 vannacht ook wel t meeste heb gepost in één dag tijd sinds ik lid ben
Als ik al op 220 zit (en ik heb de hele middag niet gepost) dan geloof ik je niet met je 150quote:
wat stond hierquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wietparkiet is mijn held, mijn steun en toeverlaat. Niemand kan tippen aan zijn grootsheid
quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:21 schreef Fok-it het volgende:
verslaafden
Gelukkig heb ik nog nooit op 1 gestaan in de Dagcijfers
"Nu die andere nog"quote:
Ik wel dusquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook nietAlleen top 10 ooit bereikt met plek 7 ofzo
Welke Turkquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter schiet die Turk eens op met haar trip richting Turkije. Met haar stomme hoofddoek.
linkquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb net Bauers zigeunernacht gekeken, topshow
gewoon uitzending gemistquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:23 schreef Amarantha het volgende:
29 mei - 08. 245 Amarantha
Dat is mn hoogste positie denk ik en meeste posts?
vond hun album erg afwisselend thoquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, wel een beetje Epica stijl. Ben het meestal wel zat na 2 nummers beetje eentonig
i Top 100 van maandag 3 februari 2014quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:23 schreef Amarantha het volgende:
29 mei - 08. 245 Amarantha
Dat is mn hoogste positie denk ik en meeste posts?
We zullen zienquote:
Jezus. Hoe zie je dat? Ik zoek op sherlock nu maar is best een kut werkquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
i Top 100 van maandag 3 februari 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 2032 Toto69
Ik heb Simone Simons wel live gezien zondagquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vond hun album erg afwisselend tho
beetje tristania achtig
dagcijfers topiquequote:Op woensdag 2 juli 2014 20:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jezus. Hoe zie je dat? Ik zoek op sherlock nu maar is best een kut werk
Dat wil je jezelf toch gewoon niet aandoen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
i Top 100 van maandag 3 februari 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 2032 Toto69
Ach, 1 keertjequote:Op woensdag 2 juli 2014 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wil je jezelf toch gewoon niet aandoen?
wist de datum nogquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles langs scrollen? Mweh kut werk zeg
quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:26 schreef wietparkiet het volgende:
Hoogste is 900 nogwat geloof ik
ging wedstrijdje houden tegen stijn en we kwamen op hetzelfde aantal posts uit![]()
Jij?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nooit echt geluisterd naar epica tho
wel naar within temptation
Ik heb de afgelopen 2 dagen 400 posts gezet of zoquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:26 schreef wietparkiet het volgende:
Hoogste is 900 nogwat geloof ik
ging wedstrijdje houden tegen stijn en we kwamen op hetzelfde aantal posts uit![]()
Goed export product wel. Gewoon de mainstage op Hellfestquote:
WK is wel heftig druk ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 dagen 400 posts gezet of zo. Ze zijn veelte leuk in de live topics. Wat ben ik toch een goede moderator.
#1quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:28 schreef Amarantha het volgende:
Maar sta wel in de dagcijfers vandaagWelke positie? Geen idee
Weg ermee.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
He, he. Eindelijk flikkert ze op naar Turkije met al haar drama. Beetje haar vrienden en zus achterlaten
[ afbeelding ]
Gaat ze uit de serie?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
He, he. Eindelijk flikkert ze op naar Turkije met al haar drama. Beetje haar vrienden en zus achterlaten
[ afbeelding ]
Alle Marokkanen terug naar Istanbulquote:
Alleen oudere albums zeker?quote:
Is dit Etsu?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte.
Is wel een macho. Wel een beetje passief agressief alleen.
[ afbeelding ]
mother earth is het beste album imoquote:
Mooie link naar Placebo, LRquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte.
Is wel een macho. Wel een beetje passief agressief alleen.
[ afbeelding ]
Mother Earth is prachtig ja. Maar ik vind de laatste, Hydra, best wel tof eigenlijk. Die daarvoor was juist verschrikkelijk. Die heb ik maar één keer geluisterd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mother earth is het beste album imo
laatste vond ik wat tegenvallen en ze hadden nog een heel goed album
Goed zo.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk al maanden geen GTST meer las het toevallig op een nieuwssite ()
Ik kijk nu een week. Ik voel de verslaving al opkomenquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk al maanden geen GTST meer las het toevallig op een nieuwssite ()
Zijn shirt?quote:
Ik hoorde dat Meerdijk neergenuked werdtquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerste zomerclif die ik ga missenVoelt toch wel raar..
Beter.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerste zomerclif die ik ga missenVoelt toch wel raar..
werdtquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Meerdijk neergenuked werdt
the unforgivin?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Mother Earth is prachtig ja. Maar ik vind de laatste, Hydra, best wel tof eigenlijk. Die daarvoor was juist verschrikkelijk. Die heb ik maar één keer geluisterd.
Gaan we weerquote:
The Unforgiving ja. Met dat stripverhaal erbij. Ik vond het drie keer niks.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
the unforgivin?
hydra heb ik nog niet gehoord
Maar mother earth en the silent force vind ik wel hun beste 2 albums
The Silent Force eerste album dat ik zelf gekocht had zelfsquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
The Unforgiving ja. Met dat stripverhaal erbij. Ik vond het drie keer niks.
The Silent Force.Eerste album wat ik kreeg. Toen was ik 12 of zo geloof ik.
The Heart Of Everything had ook wel een paar goede nummers eigenlijk.
Been there. Maar toen we iets kregen stopte hij ermee. Beetje jammer.quote:
Ik heb nog nooit een cd gekochtquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
The Silent Force eerste album dat ik zelf gekocht had zelfs
wow ama y u do disquote:
Nee maar ik heb een plectrum in mijn portemonneequote:Op woensdag 2 juli 2014 20:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
speel jij een instrument behalve je eigen fluit?
Ja. Of gekocht of gekregen, ik weet het niet meer. Zo lang geleden. Ik voel me oud.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
The Silent Force eerste album dat ik zelf gekocht had zelfs
ook coondooms zekerquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wow ama y u do dis
[..]
Nee maar ik heb een plectrum in mijn portemonnee
Telt niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:36 schreef wietparkiet het volgende:
Nee maar ik heb een plectrum in mijn portemonnee
Nee.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:37 schreef Ro-ald het volgende:
Mannen die akoestisch gitaar spelen zijn pussy's toch ja
Mannen die een liedje voor je spelen op de gitaarquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:37 schreef Ro-ald het volgende:
Mannen die akoestisch gitaar spelen zijn pussy's toch ja
Piano heeft ook wel sex appeal. Vind ik ook een mooier instrument.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mannen die een liedje voor je spelen op de gitaar![]()
![]()
dayumquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ehm laatste keer is 4 jaar terug geloof ik
Ik heb het geprobeerd, maar m'n vingers doen zo'n pijn. En ik kan dat ding niet comfortabel vasthouden. Ik snap niet hoe mensen dit kunnen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Grapje ik wil ook wel gitaar kunnen spelen.
Ik heb geen ritmegevoel dus ja een instrument spelen dan is lastigquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar m'n vingers doen zo'n pijn. En ik kan dat ding niet comfortabel vasthouden. Ik snap niet hoe mensen dit kunnen.
Schandalig!quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben nog nooit in de efteling geweest![]()
Plectrum.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:39 schreef Fera het volgende:
Ik heb het geprobeerd, maar m'n vingers doen zo'n pijn.
ik 4 keer ofzoquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:39 schreef Amarantha het volgende:
Zo ver was ik nog niet eens eigenlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb geen ritmegevoel dus ja een instrument spelen dan is lastig
Pretparkenquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik wel paar keer. Nog jointje gerookt ja toch in de eftelingquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:39 schreef Amarantha het volgende:
Nee, met vasthouden.quote:
Dan maar zere vingersquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gitaarspelen leer je niet met een plectrum
Trippen in het Sprookjesbos.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik wel paar keer. Nog jointje gerookt ja toch in de efteling
Vader jacob?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:41 schreef Fera het volgende:
Ik wil wel een keer piano leren spelen. Al is het maar een simpel deuntje.
quote:
Die kan iedereen wel spelen op pianoquote:
Ik kan de eerste noten van Nothing else matters en Smoke on the water spelen. Dan stopt het wel. Het kon gelukkig niet clichematigerquote:
quote:
Zo slecht, maar ik moest toch lachen.quote:
Had je toen nog lang haar?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:47 schreef wietparkiet het volgende:
haha weet nog wel toen ik een jaar of 13/14 was dat ik death magnetic van metallica helemaal stukgedraaid heb
Nee, ze hebben een nummer dat 'passive agressive' heetquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk nu een week. Ik voel de verslaving al opkomen
[..]
Zijn shirt?
Accordeon vind ik echt een kut instrument om naar te luisteren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:50 schreef Crack_ het volgende:
En ik heb paar jaar op accordeon les gezeten maar denk niet dat ik dat nog kan.
Ik vind het een beetje er aan liggen. Zo'n wals heb ik niks mee maar muziek van Yann Tiersen bijvoorbeeld met accordeon is heel mooiquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Accordeon vind ik echt een kut instrument om naar te luisteren.
Idd. Maar het lijkt me wel moeilijk om te spelen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Accordeon vind ik echt een kut instrument om naar te luisteren.
Ik kan jou echt niet voorstellen met lang haarquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja![]()
en zat nog op school in wijk toen. altijd achterlangs fietsen en hard meezingen
Heb je nooit die foto's gezien?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan jou echt niet voorstellen met lang haar
Neequote:
Ook jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je hebt toch lang haar op je ID kaart of niet?
Hahaquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ook ja
stond zaterdag bij de ingang van lux in utrecht
beveiliger vroeg om legitimatie
nou prima
dus ik laten zien, lacht hij en zegt: staat je wel beter zo
Schaamde je moeder niet voor je?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was 14 trouwens![]()
15 was ik al kaal
Ja ben ikquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
voor de foto moet je minstens 1,70 zijn
ja thnxquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:00 schreef Crack_ het volgende:
Je zou ook een jongensachtig meisje kunnen zijn op die foto wp
Ik snap ineens die vereiste van 1,70+. Dit is harder dan toen je stelde dat mijn glimlach leek op die van een verkrachter.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:00 schreef Crack_ het volgende:
Je zou ook een jongensachtig meisje kunnen zijn op die foto wp
Ik heb een pic van jou gezien en je liegt.quote:
ik heb ook krullenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een pic van jou gezien en je liegt.
Zei ik dat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap ineens die vereiste van 1,70+. Dit is harder dan toen je stelde dat mijn glimlach leek op die van een verkrachter.
Het is er toch afquote:
Dan had hij het toen zeker kort of zo.quote:
Pics.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |