quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:09 schreef Crack_ het volgende:
De moeder van Tchock had hardloopkleren gekregen van een vriendin die van alles had gekocht omdat ze wilde hardlopen maar toen bleek het toch niet helemaal haar sport te zijn.. Nu heb ik alles gekregen. Tshirtjes en broekjes en shit.. allemaal nieuw![]()
Nice.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:09 schreef Crack_ het volgende:
De moeder van Tchock had hardloopkleren gekregen van een vriendin die van alles had gekocht omdat ze wilde hardlopen maar toen bleek het toch niet helemaal haar sport te zijn.. Nu heb ik alles gekregen. Tshirtjes en broekjes en shit.. allemaal nieuw![]()
Mijn liefde voor Fok-it is platonisch. Seks zou alles verpesten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net zoals anaal niet als seks geldt binnen sommige kringen is seks met Fok-it ook geen seks uit je fandom?
Haha netjesquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:09 schreef Crack_ het volgende:
nicequote:Op woensdag 2 juli 2014 20:09 schreef Crack_ het volgende:
als je mijn vriend wil zijn moet je normaal doen tegen mijn gay best friendquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Mijn autistische brein heeft daar speciale tijdschema's voor
Daarom moet je het ook geen seks noemen. Noem het communiceren op een hoger niveau.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn liefde voor Fok-it is platonisch. Seks zou alles verpesten.
Je bent binnen hoor, geen dankquote:
Ik voel me echt heel veilig op dit moment. Bedankt Jesper.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik wil best vrienden zijn maar ik wil niet dat je mijn gay best friend etsu pest
ok sorry wietparkietquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nice
[..]
als je mijn vriend wil zijn moet je normaal doen tegen mijn gay best friend
lolwutquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom moet je het ook geen seks noemen. Noem het communiceren op een hoger niveau.
[..]
Je bent binnen hoor, geen dank
Ga je moeder pesten ipv onschuldige mensjes op een internetforumquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu is een theatrale homo, die denkt al dat ik hem pest als ik 5 seconde te laat hoi tegen hem zeg
Het gaat om de activiteit, niet de naam die je er aan geeft.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom moet je het ook geen seks noemen. Noem het communiceren op een hoger niveau.
Mijn moeder kan wel tegen mijn grappen, dan is het niet leuk meerquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je moeder pesten ipv onschuldige mensjes op een internetforum
Wat ontzettend preuts zeg. Ik wist niet dat je zo burgerlijk wasquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat om de activiteit, niet de naam die je er aan geeft.
Daarom ben ik uit de SEX SC geschopt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ontzettend preuts zeg. Ik wist niet dat je zo burgerlijk was
Baasquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:14 schreef JanCees het volgende:
7,3 voor m'n tentamen gehaald![]()
![]()
![]()
Na een halfuur weggelopen wtf
nicequote:Op woensdag 2 juli 2014 20:14 schreef JanCees het volgende:
7,3 voor m'n tentamen gehaald![]()
![]()
![]()
Na een halfuur weggelopen wtf
Dat is wel slecht.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:15 schreef JanCees het volgende:
Was al druk aan het leren voor de herkansing. Die trouwens aankomende vrijdag al is. Docent had nu pas de cijfers.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |