Bedankt voor je tips, wietparkiet. Ik waardeer het enorm. Ik ben bang voor hem namelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fok it is een beetje raar
hij is "anders"
als fok it vervelend is moet je hem gewoon negeren, dan stopt hij vanzelf
Fok-it zit nu met zo'n blik achter zijn computer. Tevens Nicki Minajquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fok it is een beetje raar
hij is "anders"
als fok it vervelend is moet je hem gewoon negeren, dan stopt hij vanzelf
Leren. Ik weet hoe serieus jij het neemt.quote:
Ze ziet er wel beter uit dan eerst.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fok-it zit nu met zo'n blik achter zijn computer. Tevens Nicki Minaj![]()
[ afbeelding ]
Bang voor de grote vriendelijke reus?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt voor je tips, wietparkiet. Ik waardeer het enorm. Ik ben bang voor hem namelijk.
stel je aanquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat loop jij de hele slowchat tegen mij op te zetten
zou haar op die foto wel doen thoquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Leren. Ik weet hoe serieus jij het neemt.
Eerder zoquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Leren. Ik weet hoe serieus jij het neemt.
Ik weet niet wat dit is hoor ;s ;s ik dacht dat we vrienden waren ;squote:Op woensdag 2 juli 2014 20:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stel je aan
[..]
zou haar op die foto wel doen tho
ik wil best vrienden zijn maar ik wil niet dat je mijn gay best friend etsu pestquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit is hoor ;s ;s ik dacht dat we vrienden waren ;s
Toto kijkt gtstquote:
ik ben het hiermee eensquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik wil best vrienden zijn maar ik wil niet dat je mijn gay best friend etsu pest
Etsu is een theatrale homo, die denkt al dat ik hem pest als ik 5 seconde te laat hoi tegen hem zegquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik wil best vrienden zijn maar ik wil niet dat je mijn gay best friend etsu pest
en gelijk heeft hijquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu is een theatrale homo, die denkt al dat ik hem pest als ik 5 seconde te laat hoi tegen hem zeg
hoiquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en gelijk heeft hij
gewoon op tijd hoi zeggen
is dat nou zoveel moeite?
Doe zelf normaal. Je kunt romantische liefde en fandom niet met elkaar vergelijken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Doe eens normaal. Beetje loyaliteit aan Heppie mag wel. Fok-it blijft toch wel vrijgezel voor je.
Ja. Mijn autistische brein heeft daar speciale tijdschema's voorquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en gelijk heeft hij
gewoon op tijd hoi zeggen
is dat nou zoveel moeite?
Net zoals anaal niet als seks geldt binnen sommige kringen is seks met Fok-it ook geen seks uit je fandom?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe zelf normaal. Je kunt romantische liefde en fandom niet met elkaar vergelijken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |