Ik kan de eerste noten van Nothing else matters en Smoke on the water spelen. Dan stopt het wel. Het kon gelukkig niet clichematigerquote:
quote:
Zo slecht, maar ik moest toch lachen.quote:
Had je toen nog lang haar?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:47 schreef wietparkiet het volgende:
haha weet nog wel toen ik een jaar of 13/14 was dat ik death magnetic van metallica helemaal stukgedraaid heb
Nee, ze hebben een nummer dat 'passive agressive' heetquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk nu een week. Ik voel de verslaving al opkomen
[..]
Zijn shirt?
Accordeon vind ik echt een kut instrument om naar te luisteren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:50 schreef Crack_ het volgende:
En ik heb paar jaar op accordeon les gezeten maar denk niet dat ik dat nog kan.
Ik vind het een beetje er aan liggen. Zo'n wals heb ik niks mee maar muziek van Yann Tiersen bijvoorbeeld met accordeon is heel mooiquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Accordeon vind ik echt een kut instrument om naar te luisteren.
Idd. Maar het lijkt me wel moeilijk om te spelen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Accordeon vind ik echt een kut instrument om naar te luisteren.
Ik kan jou echt niet voorstellen met lang haarquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja![]()
en zat nog op school in wijk toen. altijd achterlangs fietsen en hard meezingen
Heb je nooit die foto's gezien?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan jou echt niet voorstellen met lang haar
Neequote:
Ook jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je hebt toch lang haar op je ID kaart of niet?
Hahaquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ook ja
stond zaterdag bij de ingang van lux in utrecht
beveiliger vroeg om legitimatie
nou prima
dus ik laten zien, lacht hij en zegt: staat je wel beter zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |