wist de datum nogquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles langs scrollen? Mweh kut werk zeg
quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:26 schreef wietparkiet het volgende:
Hoogste is 900 nogwat geloof ik
ging wedstrijdje houden tegen stijn en we kwamen op hetzelfde aantal posts uit![]()
Jij?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nooit echt geluisterd naar epica tho
wel naar within temptation
Ik heb de afgelopen 2 dagen 400 posts gezet of zoquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:26 schreef wietparkiet het volgende:
Hoogste is 900 nogwat geloof ik
ging wedstrijdje houden tegen stijn en we kwamen op hetzelfde aantal posts uit![]()
Goed export product wel. Gewoon de mainstage op Hellfestquote:
WK is wel heftig druk ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 dagen 400 posts gezet of zo. Ze zijn veelte leuk in de live topics. Wat ben ik toch een goede moderator.
#1quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:28 schreef Amarantha het volgende:
Maar sta wel in de dagcijfers vandaagWelke positie? Geen idee
Weg ermee.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
He, he. Eindelijk flikkert ze op naar Turkije met al haar drama. Beetje haar vrienden en zus achterlaten
[ afbeelding ]
Gaat ze uit de serie?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
He, he. Eindelijk flikkert ze op naar Turkije met al haar drama. Beetje haar vrienden en zus achterlaten
[ afbeelding ]
Alle Marokkanen terug naar Istanbulquote:
Alleen oudere albums zeker?quote:
Is dit Etsu?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte.
Is wel een macho. Wel een beetje passief agressief alleen.
[ afbeelding ]
mother earth is het beste album imoquote:
Mooie link naar Placebo, LRquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte.
Is wel een macho. Wel een beetje passief agressief alleen.
[ afbeelding ]
Mother Earth is prachtig ja. Maar ik vind de laatste, Hydra, best wel tof eigenlijk. Die daarvoor was juist verschrikkelijk. Die heb ik maar één keer geluisterd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mother earth is het beste album imo
laatste vond ik wat tegenvallen en ze hadden nog een heel goed album
Goed zo.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk al maanden geen GTST meer las het toevallig op een nieuwssite ()
Ik kijk nu een week. Ik voel de verslaving al opkomenquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk al maanden geen GTST meer las het toevallig op een nieuwssite ()
Zijn shirt?quote:
Ik hoorde dat Meerdijk neergenuked werdtquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerste zomerclif die ik ga missenVoelt toch wel raar..
Beter.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerste zomerclif die ik ga missenVoelt toch wel raar..
werdtquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Meerdijk neergenuked werdt
the unforgivin?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Mother Earth is prachtig ja. Maar ik vind de laatste, Hydra, best wel tof eigenlijk. Die daarvoor was juist verschrikkelijk. Die heb ik maar één keer geluisterd.
Gaan we weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |