Dit. En zand in je salade.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:04 schreef MutedFaith het volgende:
Te kleine tafels,die dan ook nog half volgebouwd zijn met bloemstukje, kaarsen, peper-en-zoutstelletjes, bakje voor de menukaart, asbak en godweetwat ze er allemaal nog bij menen te moeten zetten, zodat er nauwelijks nog plaats is om je bord fatsoenlijk neer te kunnen zetten.
Bestek dat spontaan krom trekt als je er je vlees mee probeert te snijden.
Ja, dat is hier ook een truc. Al moet ik zeggen dat ik nog nooit zonder betalen ben vertrokken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:15 schreef loecje het volgende:
valt me op dat veel mensen zeggen dat ze te lang op de rekening moeten wachten.
wanneer ik om de rekening heb gevraagd en het duurt me te lang (ik ga geen uur wachten) dan word de spullen alvast bij elkaar gepakt en de jas aangetrokken. meestal kan het dan opeens heel snel worden geregeld. zo niet dan is het doeidoei.
Kale autistische vrouwen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:42 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Gillende/krijsende/jankende kutkinderen.
ik 1 keer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, dat is hier ook een truc. Al moet ik zeggen dat ik nog nooit zonder betalen ben vertrokken.
Het is ook geen wonder dat zoveel horeca het zout in de pap niet verdient, jullie tafel had in die tijd dat je op de rekening gewacht hebt nog een keer bezet kunnen zijn en al uitgegeten en van rekening voorzien ook.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:23 schreef loecje het volgende:
[..]
ik 1 keer.
dat was ook pas na 3 of 4x vragen en een uur wachten. toen moest er een trein gehaald worden dus we zijn vertrokken.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:23 schreef loecje het volgende:
[..]
ik 1 keer.
dat was ook pas na 3 of 4x vragen en een uur wachten. toen moest er een trein gehaald worden dus we zijn vertrokken.
tja, het eten daar was prima.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is ook geen wonder dat zoveel horeca het zout in de pap niet verdient, jullie tafel had in die tijd dat je op de rekening gewacht hebt nog een keer bezet kunnen zijn en al uitgegeten en van rekening voorzien ook.
dan krijg je een 'ik kom zo bij u' reactie...quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:35 schreef Jula123 het volgende:
Meestal loop ik of mijn man gewoon naar de bar om meteen te betalen. Als ik weg wil wil ik meteen weg, ik ga niet op een rekening zitten wachten.
Tja, komt ervan als men goedkoop en jong personeel daar neerzet, zet er pro's neer, die kosten meer, maar genereren veel meer omzet en margequote:Op woensdag 2 juli 2014 20:35 schreef loecje het volgende:
[..]
tja, het eten daar was prima.
maar de bediening echt beroerd, ze stonden telkens ergens achter. soms kwamen er mensen binnen lopen maar er stond helemaal niemand in de zaak, dus de mensen gingen maar weer weg.
maar lang moeten wachten op de rekening komt vaak voor. zo moeilijk is dat toch niet? iemand vraagt om de rekening, de bon wordt gehaald en naar de tafel gebracht. paar min werk max.
[..]
dan krijg je een 'ik kom zo bij u' reactie...
Personeel kun je opleiden, hoe jong ook.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, komt ervan als men goedkoop en jong personeel daar neerzet, zet er pro's neer, die kosten meer, maar genereren veel meer omzet en marge
dan heb je wel iemand nodig om ze op te leiden. zo'n pro bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Personeel kun je opleiden, hoe jong ook.
Scherpquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hang er vanaf hoeveel gangen er nog komen.
Wim Kan, IJs Kan, alles kan, het gebeurd niet voldoende.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Personeel kun je opleiden, hoe jong ook.
Roken in de horeca is al jaren niet meer toegestaanquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Ergens had je een rokers- en een niet-rokers gedeelte. Maar het waren geen aparte ruimtes - het rokersdeel was een ietwat afgelegen deel van de ruimte, dus alle rook verspreidde zich uiteindelijk toch gewoon door de hele zaal. En da's lekker hoor: je biefstukje te midden van sigarenrook te moeten eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |