Vind je dat niet raar dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:44 schreef Bijna het volgende:
Vragen om een rare biefstuk en 'em dan medium krijgen
geef mij juist maar lekker veel vlees: ik hoef de rest eromheen toch nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:43 schreef Milchat het volgende:
1. te grote portie vlees in verhouding tot de rest
Dat ja. Vooral als je met een wat grotere groep bent en meerdere mensen bestellen biefstuk. Ze vragen hoe je hem wil en vervolgens bakken ze ze allemaal het zelfdequote:Op woensdag 2 juli 2014 15:44 schreef Bijna het volgende:
Dat is echt nummer 1, die was ik vergetenquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:44 schreef Bijna het volgende:
Uren wachten op je eten
Haren oid in je eten
Lauw drinken
Niet onder controle hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:42 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Gillende/krijsende/jankende kutkinderen.
Mensen die het geluid van hun gsm niet uitzetten..quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:39 schreef Prospos het volgende:
Mensen aan je tafel die met hun telefoon aan het kutten zijn.
is niet chique maar eigenlijk heel hygiënisch. Bedenk je dat in grote delen van D het zeer ongewoon is mayo te eten bij je frietquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:56 schreef hoas het volgende:
2 mayonaise uit een zakje( gehad in Duitsland)
Hang er vanaf hoeveel gangen er nog komen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Grootste afknapper: na 3 gangen nog honger hebben. Dan is er echt iets mis met je porties.
Na zeven gangen nog honger hebben, Villa Copera in Tolkamer, balletentquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Grootste afknapper: na 3 gangen nog honger hebben. Dan is er echt iets mis met je porties.
Je kan Argentinië alvast van je wensenlijstje voor vakantie wegstrepenquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:43 schreef Milchat het volgende:
1. te grote portie vlees in verhouding tot de rest
Niet mijn ding. Dan is het een kwestie van groente erbij vragenquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:18 schreef flipsen het volgende:
[..]
Je kan Argentinië alvast van je wensenlijstje voor vakantie wegstrepen![]()
Als je daar vlees besteld, krijg je ook echt alléén een halve koe op je bord, niets geen bijgerechten![]()
Leuk als je een keer uit eten gaat, maar als je voor je werk veel weg van huis bent (woon soms een jaar in een Hotel) dan snak je naar verse boontjes bij je lamsvlees, naar spruitjes of rode kool bij de hacheequote:Op woensdag 2 juli 2014 17:18 schreef flipsen het volgende:
[..]
Je kan Argentinië alvast van je wensenlijstje voor vakantie wegstrepen![]()
Als je daar vlees besteld, krijg je ook echt alléén een halve koe op je bord, niets geen bijgerechten![]()
Jup, dat heb ik hier dus ook. Meestal één of twee keer per maand koop ik groente en dingen voor een salade, daarna is het gewoon weer vlees, vlees en nog meer vlees. De 2 ons groente en 2x fruit haal ik hier dus hooguit per weekquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Leuk als je een keer uit eten gaat, maar als je voor je werk veel weg van huis bent (woon soms een jaar in een Hotel) dan snak je naar verse boontjes bij je lamsvlees, naar spruitjes of rode kool bij de hachee
Het alternatief is een grote pot op tafel, waar iedereen met zijn jatten aan zit en weer teruggezet wordt. Of nog erger, zo'n raar sausgietertje met een kwak mayo, uit zo;n grote emmer geschept die al 2 jaar overdatum.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:56 schreef hoas het volgende:
2 mayonaise uit een zakje( gehad in Duitsland)
dat laatste vooral... Naar huis gaan met het idee dat je het thuis beter/lekkerder en voor veel minder geld had kunnen eten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:25 schreef RobinOok het volgende:
1. Geen karaf/fles kraanwater kunnen krijgen
2. Lang wachten op de menukaart
3. Saai, suf, fantasieloos menu
4. Herrie van groepen cq kinderen
5. Te lang wachten op eten en nog erger, op de rekening
Bediening maakt me verder niet zoveel uit. En een haar kan me meestal ook niet boeien.
Maar belangrijkste ergernis blijft uiteraard: slecht eten.
Tja, dat heb ik eigenlijk vrijwel altijd, is de uitzondering dat dit niet zo isquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:28 schreef Sjeen het volgende:
Naar huis gaan met het idee dat je het thuis beter/lekkerder en voor veel minder geld had kunnen eten.
Het nadeel van kunnen koken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, dat heb ik eigenlijk vrijwel altijd, is de uitzondering dat dit niet zo is
Ja, dat is waar, maar uit eten is voor mij ook vaak gewoon even wat eten omdat ik onderweg ben, of dat we laat zijn en geen zin hebben ook nog te koken. Bediening bij een aantal vaste restaurants vind dat vreemd, we komen binnen, bestellen gelijk eten en drinken, schrok schrok, rekening en weer weg, half uurtje max.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |