SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 02-07-2014 11:17:51 ]F means you're fucked![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:18 schreef YUR het volgende:
In navolging van Guard: Foto's!
Afgelopen zaterdag, serieus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen zaterdag, iets minder serieus:Je schoenen waren halverwege versleten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Was ist loss TWC?quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:07 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Is dit het geblesseerde topic? Dan meld ik mij ook maar. Om Maleduck gerust te stellen mijn 10 km zal ik wel lopen. Het tempo waar het in gaat gebeuren is onvoorspelbaar en waarschijnlijk wat langzamer dan opgegeven.F means you're fucked![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je schoenen waren halverwege versleten?![]()
F means you're fucked![]()
Ik heb perongeluk de verkeerde datum gegevenquote:het moet de 10 zijn
Sorry
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Dan zou ie nu moeten kloppenquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb perongeluk de verkeerde datum gegevenhet moet de 10 zijn
Sorry
Ik had al iedereen van de reservelijst gemaild. Semtex kon niet. Jump is inderdaad geblesseerd.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Onee, dat was Twinky.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb me nooit opgegeven voor de Ekiden helaas. Volgend jaar wil ik wel meedoen
Ook iets met een T, /slechtmetnamen
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Had al zo'n vermoeden dat je me met haar verwarde haha.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Onee, dat was Twinky.
Ook iets met een T, /slechtmetnamenI solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik wou dat ik jullie uit de brand kon helpen! Maar ik moet die dag op de bosbaan zijn, en even heen en weer naar Rotterdam lukt helaas nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:18 schreef mosselmossel het volgende:
Ik had al iedereen van de reservelijst gemaild. Semtex kon niet. Jump is inderdaad geblesseerd.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik wou dat ik jullie uit de brand kon helpen! Maar ik moet die dag op de in het Lake District zijn zijn, en even heen en weer naar Rotterdam lukt helaas nietJa doei.![]()
Sem toch niet?quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:18 schreef mosselmossel het volgende:
Ik had al iedereen van de reservelijst gemaild. Semtex kon niet. Jump is inderdaad geblesseerd.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Achillespees waar ik een beetje last van had/heb. Geen idee hoe het nu is al 1,5 week niet gelopen. momenteel voel ik niks. Vrijdag misschien proberen een klein rondje te maken. En dat is lastig het wordt bij dan al snel 11 km.quote:![]()
http://www.runnersweb.nl/Training/Calculators/Leeftijdsindex.htm
GrappigMet mijn 5km tijd zit ik het dichtste bij regionale klasse (bijna 66 procent), terwijl ik juist het idee heb dat ik daar nog makkelijk flink wat van mijn PR af kan halen. Maar misschien heeft die calculator ook wel een grotere marge op grotere afstanden
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Meneer Q heeft nu ook zelf (pfew) toegezegd 2x 10km in ons team te willen lopen, indien dit nodig is
YUR laat dan weten op zaterdagochtend hoe het met 'm gaat en of hij zich fit genoeg voelt.![]()
Ik loop de 5km dubbel, want ik moet er 10 doen zaterdagquote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb ook nog wel over, mits het qua timing een beetje uitkomt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Volgens mij wil iedereen wel dubbel lopen! Kunnen we ook gewoon een extra team doen met dubbellopers!![]()
![]()
Dat is mooi ruk, want ik heb vanochtend ook de bevestiging gekregen waar ik al bang voor was: Ik kan geen vrij krijgenquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:18 schreef mosselmossel het volgende:
Ik had al iedereen van de reservelijst gemaild. Semtex kon niet. Jump is inderdaad geblesseerd.
Stop mij maar in team FOK!ing FaalhaasOp de één of andere manier ben ik er al die tijd vanuit gegaan (overtuigd zelfs!) dat de Ekiden op zondag was. Aangezien ik niet werk op zondag, heb ik me dus alleen afgemeld bij de cricket vereniging.
Toen ik er begin deze week achter kwam dat het dus niet op zondag is, maar op zaterdag, heb ik meteen contact opgenomen met m`n baas, maar die was er al bang voor - Hij zou wel kijken wat er mogelijk is.
Helaas gaan er veel van mijn collega's naar een festival (Wish Outdoor) en die hadden een maand of 3 al vrij gevraagd. Er is dan ook letterlijk niemand die me kan vervangen.![]()
Als het echt moet wil ik wel dubbellopen, maar dan wil ik ergens de eerste 5km lopen en zoals gepland de slotloop van mijn eigen team. En dan gaat de snelheid een klein beetje omlaag.![]()
Oooo, m'n 10km tijd van twee maanden geleden was voor het eerst dat ik boven de 50% ben gefinished!quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:49 schreef La_Tramposa het volgende:
GrappigMet mijn 5km tijd zit ik het dichtste bij regionale klasse (bijna 66 procent), terwijl ik juist het idee heb dat ik daar nog makkelijk flink wat van mijn PR af kan halen. Maar misschien heeft die calculator ook wel een grotere marge op grotere afstanden
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Die calculator vindt dat ik maar wat aan het prutsen ben.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Niet motiverend!It has to mean something
Mja ik heb besloten dat ik het toch een beetje een poep calculator vind. Om hetzelfde percentage op de M te krijgen als op mijn 5km (22:30) moet ik rond de 3.27 lopen. Dat is toch echt objectief gezien veel lastiger dan 22 minuten op de 5km volgens mij. Dat is 4.54 per km op de M, en 4.30 per km op de 5kmquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:04 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Oooo, m'n 10km tijd van twee maanden geleden was voor het eerst dat ik boven de 50% ben gefinished!
Maar goed, het wordt natuurlijk vergeleken met toptijden en regionale tijden en misschien doen er wel meer toppers mee op de marathon. Of de rekenmethode geeft voordeel aan korte afstanden.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Vanaf 12 uur.quote:
Kom je ook?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Mijn vriend wordt 30 volgende week en krijgt van het weekend zijn verrasingsverjaardagscadeau in de vorm van zijn eerste vliegles. Ik sta om 12 uur dus op het vliegveld. Dacht als het heel vroeg begint ofzo.quote:I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ah, wel supergaafquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn vriend wordt 30 volgende week en krijgt van het weekend zijn verrasingsverjaardagscadeau in de vorm van zijn eerste vliegles. Ik sta om 12 uur dus op het vliegveld. Dacht als het heel vroeg begint ofzo.
Ja en hij vermoed echt helemaal niks dus dat wordt echt superleuk. is echt zijn droom om zelf zijn vliegbrevet te halen. Hij is er al heel lang voor aan het sparen. Dus ik dacht ik laat hem alvast eens proeven van wat het isquote:
ik rij met daywalker mee. Misschien kan jij dan ook eventueel mat hem meerijden als dat je helpt om te komen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik wil me best op de reserve-reservelijst plaatsen als het moet.![]()
Ik kan uit ervaring vertellen dat het héél gaaf is TP. Ik ben ooit in het vliegtuig van een oud collega van Lelystad naar Texel gevlogen en heb daar zelf geland.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja en hij vermoed echt helemaal niks dus dat wordt echt superleuk. is echt zijn droom om zelf zijn vliegbrevet te halen. Hij is er al heel lang voor aan het sparen. Dus ik dacht ik laat hem alvast eens proeven van wat het isHeel veel plezier zaterdag.
Ik hoop dat het allemaal goed komt met alle uitvallers voor Ekiden. Het is wel een veldslag zo!"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Jeetje, een hoop berichten om bij te lezen. En heel veel geblesseerden opeens, sterkte allemaal!
Dat jullie maar snel weer de oude mogen zijn.
Gelukkig ook een paar leuke foto's en een erg leuk verjaardagscadeau voorbij zien komen.
Voor ons team wil ik eventueel de afstand van Levitas er wel bij lopen, maar dan zou ik graag een eerdere 5 km willen lopen. Anders moet ik ze na elkaar lopen en ik ben sowieso al de langzaamste.
Dus als Streamnl of Corniel of iemand anders die 7,195 wil lopen, graag...![]()
![]()
Er is geen reservelijst meer... als je kan en wil lopen dan kan dat, want Levitas komt niet en er is (nog) geen vervanger...quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik wil me best op de reserve-reservelijst plaatsen als het moet.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Thanx, ik mag meevliegen dus heb sowieso wat te fotograferen van het weekend. Doe jij mee aan e Ekiden? Zo ja heel veel succes en plezierquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:25 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring vertellen dat het héél gaaf is TP. Ik ben ooit in het vliegtuig van een oud collega van Lelystad naar Texel gevlogen en heb daar zelf geland.Heel veel plezier zaterdag.
Ik hoop dat het allemaal goed komt met alle uitvallers voor Ekiden. Het is wel een veldslag zo!
Atychifobie...quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
wow wat een uitvallers ineensHeerst er een blessure virus?
![]()
En anders op z'n minst dubbelgevouwen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:32 schreef YUR het volgende:
Als ik me goed voel moet ik ook dubbel kunnen lopen trouwensIt has to mean something
Daarom heb ik dus geen scherpe tijd opgegeven. Ik heb ook enorme faalangstquote:Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik kan helaas pas morgenochtend uitsluitsel geven. Mocht er dan nog geen vervanger zijn en ik ook kan, dan zal ik het wel melden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Er is geen reservelijst meer... als je kan en wil lopen dan kan dat, want Levitas komt niet en er is (nog) geen vervanger...![]()
Super, laat het maar wetenquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan helaas pas morgenochtend uitsluitsel geven. Mocht er dan nog geen vervanger zijn en ik ook kan, dan zal ik het wel melden.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Als het goed is heeft iedereen een pm gekregen met laatste info over zaterdag.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dat telefoonnummer was inderdaad wel handig, voor de smartphonelozen onder ons
It has to mean something
Hoezo dat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:01 schreef Cynic het volgende:
Dat telefoonnummer was inderdaad wel handig, voor de smartphonelozen onder onsF means you're fucked![]()
quote:
Nee, wij vieren de verjaardag van onze dochter die vrijdag 11 wordt. Ook gezellig.quote:
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Mooie dag om jarig te zijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:09 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Nee, wij vieren de verjaardag van onze dochter die vrijdag 11 wordt. Ook gezellig.
Hele goede reden om niet te gaanquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:09 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Nee, wij vieren de verjaardag van onze dochter die vrijdag 11 wordt. Ook gezellig.Gefeliciteerd alvast.
De start is om 12 uur en denk dat van ons het laatste team om 16.30 uur klaar is.quote:
Daarna een BBQ met elkaar, als je dat wilt en hoe laat de laatste weggaat weet ik niet... ik denk voor 22 uur, omdat dan NL moet voetballen
Ze heeft mazzel dit jaar. Het is de allerlaatste schooldag voor de vakantie dus ze kan nog net uitdelen op school maar dat zal jou wel bekend in de oren klinken als verjaardagstweeling.quote:
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Voor het eventueel verdwalen tijdens mijn wereldreisquote:It has to mean something
quote:jij gaat toch niet 3 minuten langzamer lopen dan opgegeven
Ja, het was altijd net wel of net niet. Ik vond het nooit erg als ik niet hoefde trakteren, met de korfbal was het ook altijd lekker, want dan hoefde ik nooit te trakteren, omdat het zomerstop wasquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:20 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ze heeft mazzel dit jaar. Het is de allerlaatste schooldag voor de vakantie dus ze kan nog net uitdelen op school maar dat zal jou wel bekend in de oren klinken als verjaardagstweeling.
Dan kan ik helaas niet, ik moet vanaf 15 uur werken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De start is om 12 uur en denk dat van ons het laatste team om 16.30 uur klaar is.
Daarna een BBQ met elkaar, als je dat wilt en hoe laat de laatste weggaat weet ik niet... ik denk voor 22 uur, omdat dan NL moet voetballen![]()
Was 2:45 de verwachte tijd? Dan maken we er 14:46 van.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]jij gaat toch niet 3 minuten langzamer lopen dan opgegeven
![]()
Twee minuten juichen en blij zijn en dan kunnen we om 14:48 mooi weer naar huis!![]()
Ik weet niet hoelang de reis is vanaf het kralingse bos naar je werk, maar als je de startloper of 2e loper zou zijn, zou het best nog kunnenquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:26 schreef te-brengla het volgende:
[..]
Dan kan ik helaas niet, ik moet vanaf 15 uur werken.
Ja, daar kan ik in mee. De opgegeven tijd is: 2:45:45quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:26 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Was 2:45 de verwachte tijd? Dan maken we er 14:46 van.![]()
Twee minuten juichen en blij zijn en dan kunnen we om 14:48 mooi weer naar huis!
Ik heb inclusief omkleden en dergelijke 45 minuten nodig om naar mijn werk te komen vanaf de Kralingse plas.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang de reis is vanaf het kralingse bos naar je werk, maar als je de startloper of 2e loper zou zijn, zou het best nog kunnen![]()
Ja dat zou wel gezellig zijn. Dat jullie meteen aftaaienquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:26 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Twee minuten juichen en blij zijn en dan kunnen we om 14:48 mooi weer naar huis!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Om het Ekiden-plezier nog wat verder te verkl*ten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gezellig ja. Dan moet ik nog gaan lopenquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:26 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Twee minuten juichen en blij zijn en dan kunnen we om 14:48 mooi weer naar huis!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
We hadden toch 5 leuke, gezellige teams en 1 absoluut niet gezellig team?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja dat zou wel gezellig zijn. Dat jullie meteen aftaaien
en als we de streeftijd niet halen dan laat MaleDuck ons volgens mij meteen van het terrein verwijderen![]()
![]()
Als je dan geen schot hagel in je kont wilt moet je pas écht rennenquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:56 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
We hadden toch 5 leuke, gezellige teams en 1 absoluut niet gezellig team?
en als we de streeftijd niet halen dan laat MaleDuck ons volgens mij meteen van het terrein verwijderenF means you're fucked![]()
Als jullie de streeftijd niet halen, moeten jullie het nog maar een keer proberen. Daar is misschien net tijd voor, voordat onze laatste groep finisht en de BBQ begint. En anders lopen jullie maar wat harder door.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:56 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
en als we de streeftijd niet halen dan laat MaleDuck ons volgens mij meteen van het terrein verwijderen![]()
Anders loop ik de volgende keer wel in mijn eentje...quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:56 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Wij kunnen best al aan de BBQ beginnen hoor, als zij met hun "do-over" bezig zijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:58 schreef pijll het volgende:
[..]
Als jullie de streeftijd niet halen, moeten jullie het nog maar een keer proberen. Daar is misschien net tijd voor, voordat onze laatste groep finisht en de BBQ begint. En anders lopen jullie maar wat harder door.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:03 schreef Mr.B. het volgende:
Als het echt moet, wil ik de Ekiden ook wel solo-lopenKijk al 2 teams voor volgend jaarquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Anders loop ik de volgende keer wel in mijn eentje...
Jij rent toch ook in je eendje?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Kijk al 2 teams voor volgend jaar
/ultraslechtegrapF means you're fucked![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij rent toch ook in je eendje?
/ultraslechtegrap![]()
![]()
Oh jee een hoop geblesseerden.![]()
Nou als het echt moet doe ik ook wel een extra rondje, moet te doen zijn.![]()
![]()
Dit...quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik wou dat ik jullie uit de brand kon helpen! Maar ik moet die dag in het Argentijnse Lake District zijn, en even heen en weer naar Rotterdam lukt helaas nietIk hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Volgend jaar dus 2x zoveel teams inschrijven, als iedereen wil dubbelenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, jij bent een heldin!quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:18 schreef te-brengla het volgende:
Ik kan ook een stuk lopen mits ik op tijd op mijn werk ben, leuk
Mits Zwabber ermee instemt om die incourante afstand te lopen...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Leuk! Misschien even een pm of dm aan maleduck sturenquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:18 schreef te-brengla het volgende:
Ik kan ook een stuk lopen mits ik op tijd op mijn werk ben, leukSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat vindt de autist in Zwabber vast een probleemquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, jij bent een heldin!
Mits Zwabber ermee instemt om die incourante afstand te lopen...
Is al gedaanquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Leuk! Misschien even een pm of dm aan maleduck sturen![]()
![]()
Ik heb er zin inquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, jij bent een heldin!
Mits Zwabber ermee instemt om die incourante afstand te lopen...![]()
![]()
quote:
Vriendinnen van Murmeli uitje
Jammer dan lyannaruns dan nog niet terug isSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Het was de afstand die Zwabber in eerste instantie zou lopen, tot Levitas de 10 km niet zag zitten. Dus als hij vergeet dat hij later de 10 zou lopen, is er niets voor hem veranderd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat vindt de autist in Zwabber vast een probleem![]()
![]()
Precies. Ik ga er zo vanuit dat mijn vervanging in orde is. Zo niet, graag even DM.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:35 schreef McTwente het volgende:
[..]
Het was de afstand die Zwabber in eerste instantie zou lopen, tot Levitas de 10 km niet zag zitten. Dus als hij vergeet dat hij later de 10 zou lopen, is er niets voor hem veranderd.![]()
Ja, ik ga er ook vanuit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:37 schreef Levitas het volgende:
[..]
Precies. Ik ga er zo vanuit dat mijn vervanging in orde is. Zo niet, graag even DM.Blij dat het weer geregeld lijkt!
Het wordt wel eng zo. Ik had me net wekenlang mentaal voorbereid op al die echte mensen die ik zou tegenkomen. En nu komen er ineens allemaal andere echte mensen....
Mag ik me nog terugtrekken?![]()
![]()
![]()
Zwabber leest vanavond even bij en reageert dan. Als ik zijn bericht goed heb begrepen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nee.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:41 schreef GlenHighland het volgende:
Het wordt wel eng zo. Ik had me net wekenlang mentaal voorbereid op al die echte mensen die ik zou tegenkomen. En nu komen er ineens allemaal andere echte mensen....
Mag ik me nog terugtrekken?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:41 schreef GlenHighland het volgende:
Mag ik me nog terugtrekken?![]()
![]()
Nee, want dan gaat mijn mentale voorbereiding naar de knoppen...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ben me vooral aan het voorbereiden op zondag, als ik eindelijk besef dat ik buiten ben geweest met andere nerdsF means you're fucked![]()
Ik ontdek zojuist dat Corniel iemand uit mijn leven buiten internet kent. Nu durf ik niet meer naar Ekiden te komen hoor.![]()
Heel goed, anders moet ik mijn fiets even snel klaarmaken voor een ritje Rotterdam.quote:![]()
Gelukkig heb ik ook nog een Weekend Vrij-abo van de NS.![]()
Vorig jaar was je toch ook geweest?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:47 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ontdek zojuist dat Corniel iemand uit mijn leven buiten internet kent. Nu durf ik niet meer naar Ekiden te komen hoor.![]()
Ik ga zondag ter compensatie met hippe mensen op het strand spelen...quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:43 schreef YUR het volgende:
Ik ben me vooral aan het voorbereiden op zondag, als ik eindelijk besef dat ik buiten ben geweest met andere nerdsMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ook een goeiequote:Op woensdag 2 juli 2014 14:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ga zondag ter compensatie met hippe mensen op het strand spelen...
Ik ga bibberend de hele dag sport op tv kijkenF means you're fucked![]()
Doordat ik zelf het weekend sportief ga doen moet ik de eerste twee tour etappe's missen. Zonde, uren naar een ontsnapping kijken die een paar km voor de finish gegrepen wordt en vervolgens 2x een sprint die Cav en Kittel winnen...quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Ook een goeie
Ik ga bibberend de hele dag sport op tv kijkenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oh ja, wij moeten nog even wat afspreken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:50 schreef McTwente het volgende:
[..]
Heel goed, anders moet ik mijn fiets even snel klaarmaken voor een ritje Rotterdam.![]()
Gelukkig heb ik ook nog een Weekend Vrij-abo van de NS.![]()
Wut? Je leest een dag niet en het hele team veranderd weer.quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hmm, sterkte aan de geblesseerden! Mocht het nog nodig zijn: ik zou zaterdag eventueel ook nog kunnen invallen bij Ekiden. Afstand maakt me niet uit.Get stoned![]()
OK, goed om te weten, als het nodig is, kan je weer met me mee rijdenquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:30 schreef Hinder het volgende:
Hmm, sterkte aan de geblesseerden! Mocht het nog nodig zijn: ik zou zaterdag eventueel ook nog kunnen invallen bij Ekiden. Afstand maakt me niet uit.
Top! Ik hoor 't wel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
OK, goed om te weten, als het nodig is, kan je weer met me mee rijdenGet stoned![]()
Ga d'r maar gewoon van uit dat je d'r weer bij bent Hinder
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, de zaterdag is en blijft vrij. 't Staat eigenlijk ook nog steeds echt in de agendaquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Ga d'r maar gewoon van uit dat je d'r weer bij bent Hinder. Had er sowieso al wel weer graag aan mee willen doen, maar tijdens de aanmeldperiode was ik op stage, dus dat werkte helaas niet.
Get stoned![]()
Is er iemand die alle wijzigingen bijhoudt? Ik ben het spoor al een tijdje kwijt namelijk..I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik ook. Op dit moment weet ik nog zeker aan wie ik het lint doorgeef, daar hou ik mij aan vast en voor de rest zie ik wel wie er nog komtquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:55 schreef E.T. het volgende:
Is er iemand die alle wijzigingen bijhoudt? Ik ben het spoor al een tijdje kwijt namelijk..
Misschien wel handig om mijzelf in de whatsapp aan te melden voor het geval ik niemand kan vinden?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Whehe ik moet me nog even inlezen, heb ergens een tijd geleden een keer wat nicknames voorbij zien komen en weet de afstand maar verder ...quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:59 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Op dit moment weet ik nog zeker aan wie ik het lint doorgeef, daar hou ik mij aan vast en voor de rest zie ik wel wie er nog komt
Misschien wel handig om mijzelf in de whatsapp aan te melden voor het geval ik niemand kan vinden?![]()
Ach, komt wel goed.![]()
Ik houd het van mijn clubje bij...quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:55 schreef E.T. het volgende:
Is er iemand die alle wijzigingen bijhoudt? Ik ben het spoor al een tijdje kwijt namelijk..
En volgens mij MD op zijn eigen sheet![]()
Een hele marathon lopen op dat Ekiden parcours lijkt mij wel echt hels.Telkens maar weer rondjes op en neer dat fietspad af.
Jack does it in real time...![]()
Je moet 9 keer heen en weer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:28 schreef DeeBee het volgende:
Een hele marathon lopen op dat Ekiden parcours lijkt mij wel echt hels.Telkens maar weer rondjes op en neer dat fietspad af.
![]()
zelfs dat lint doorgeven is nog een 'losse schroef'quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:59 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Op dit moment weet ik nog zeker aan wie ik het lint doorgeef, daar hou ik mij aan vast en voor de rest zie ik wel wie er nog komt
Misschien wel handig om mijzelf in de whatsapp aan te melden voor het geval ik niemand kan vinden?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Kut, heb ik hier nou al een hele week naar uitgekeken? Die 10x sprinten/joggen combinatie is gewoon helsDoodgegaan en niet eens langzaam, maar gewoon binnen een minuutje... Dit is toch weer een hele andere discipline geloof ik
![]()
Endomondo kon het ook niet echt bijhouden geloof ik, de "rondetijden" van de sprintjes (en de rust tussen haakjes) waren volgens Garmin:
3:44 (5:20)
4:20 (6:46)
3:38 (5:50)
4:28 (7:05)
5:18 (14:24, ik zei toch dat ik dood was?)
4:34 (6:49)
3:59 (5:48)
5:12 (14:02, zelfs 2x doodgegaan)
4:20 (6:47)
4:23 (12:13, 3x is scheepsrecht)
En nog 2 minuutjes uitgelopen op 7:04.
Wat een lijdensweg is dit, ook al is het maar 10x 15 secondjes. Maar eerlijk is eerlijk, nu ik weer terug ben en gereincarneerd, is het toch ook wel grappig om te doen. Volgende keer wel ietjes minder hard van start om te zien of het wat gelijkmatiger kan, hoewel de snelheid in 15 seconden vast niet erg nauwkeurig berekend kan worden...
Wel voor het eerst de cadans in Garmin Connect in het groen gekregen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Lijkt mij logischer om het aantal meters dat je in die 15 seconden afgelegd hebt te vergelijken.. En verder moet je idd niet teveel willen analyseren want GPS kan best een afwijking hebben op zo'n kort stukje.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:05 schreef flipsen het volgende:
Wat een lijdensweg is dit, ook al is het maar 10x 15 secondjes. Maar eerlijk is eerlijk, nu ik weer terug ben en gereincarneerd, is het toch ook wel grappig om te doen. Volgende keer wel ietjes minder hard van start om te zien of het wat gelijkmatiger kan, hoewel de snelheid in 15 seconden vast niet erg nauwkeurig berekend kan worden...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Netjes gedaan hoor flipsenquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:05 schreef flipsen het volgende:
Kut, heb ik hier nou al een hele week naar uitgekeken? Die 10x sprinten/joggen combinatie is gewoon helsDoodgegaan en niet eens langzaam, maar gewoon binnen een minuutje... Dit is toch weer een hele andere discipline geloof ik
![]()
Endomondo kon het ook niet echt bijhouden geloof ik, de "rondetijden" van de sprintjes (en de rust tussen haakjes) waren volgens Garmin:
3:44 (5:20)
4:20 (6:46)
3:38 (5:50)
4:28 (7:05)
5:18 (14:24, ik zei toch dat ik dood was?)
4:34 (6:49)
3:59 (5:48)
5:12 (14:02, zelfs 2x doodgegaan)
4:20 (6:47)
4:23 (12:13, 3x is scheepsrecht)
En nog 2 minuutjes uitgelopen op 7:04.
Wat een lijdensweg is dit, ook al is het maar 10x 15 secondjes. Maar eerlijk is eerlijk, nu ik weer terug ben en gereincarneerd, is het toch ook wel grappig om te doen. Volgende keer wel ietjes minder hard van start om te zien of het wat gelijkmatiger kan, hoewel de snelheid in 15 seconden vast niet erg nauwkeurig berekend kan worden...
Wel voor het eerst de cadans in Garmin Connect in het groen gekregen![]()
Ik kreeg vandaag mijn run To the start schema over de mail en dat ziet er uit alsof het prima te doen is voor het doel waarom ik de cursus ga doen.Alleen nog even zien wat ik ga doen met de huiswerk trainingen maar dat zal ik zaterdag wel even met de trainer overleggen.
K heb mooie blauwe tape op mn nek
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:59 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Misschien wel handig om mijzelf in de whatsapp aan te melden voor het geval ik niemand kan vinden?degene die klaarstaat
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Als ik om 15:00 in Den Bosch kan zijn voor een BBQ kan ik reserve zijn, anders niet
Was die afspraak vergeten toen ik mijn reserve toezegde
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Is dat net als je tegenwoordig bij die voetballers e.d. ziet? Zitten helemaal onder de rare stickers en gekleurde tapequote:
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Jemig, wat een blessures en uitvallers![]()
Ik heb helaas ook geen partytent, ik leg wel een plu in de auto. Wat eten betreft: vlees menemen vind ik tricky, ik neem wel een flinke bak couscousalade of pastasalade mee met een paar turkse broden.![]()
yepquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:22 schreef flipsen het volgende:
[..]
Is dat net als je tegenwoordig bij die voetballers e.d. ziet? Zitten helemaal onder de rare stickers en gekleurde tape
is om de spanning van de spieren af te halen oid
of ik voorkeur had, roze, blauw, zwart of huidskleur.
waarop ik zei dat alles goed was behalve huidskleur want dat was lelijk
Today is life -
Dale Carnegie![]()
De meesten hier die al eens een bezoekje aan de fysio hebben mogen brengen zijn al een keer ondergeplaktquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:22 schreef flipsen het volgende:
[..]
Is dat net als je tegenwoordig bij die voetballers e.d. ziet? Zitten helemaal onder de rare stickers en gekleurde tape
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Tuurlijk niet, mannenteam; dus geen dresscode.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:25 schreef Angel-A het volgende:
Hebben de andere teams eigenlijk ook kledingafspraken gemaakt?
En we gaan de verkleedprijs toch niet winnen...
De japanners zijn er vast ook weer...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wij doen ook kleren aan jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:25 schreef Angel-A het volgende:
Hebben de andere teams eigenlijk ook kledingafspraken gemaakt?
Ja maar hier in Patagonië lopen we nogal achter met dat soort dingen he. Ah, de nieuwe schoenen vandaag ook maar gelijk ingelopen dus, ging primaquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:26 schreef Guard het volgende:
[..]
De meesten hier die al eens een bezoekje aan de fysio hebben mogen brengen zijn al een keer ondergeplakt
En waar zijn de japanners dan aan te herkenen, behalve aan hun japanse voorkomen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:27 schreef Guard het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, mannenteam; dus geen dresscode.
De japanners zijn er vast ook weer...![]()
Je kan heen altijd meerijden, dat weet jequote:Op woensdag 2 juli 2014 17:18 schreef SEMTEX het volgende:
Als ik om 15:00 in Den Bosch kan zijn voor een BBQ kan ik reserve zijn, anders niet
Was die afspraak vergeten toen ik mijn reserve toezegdeJe kunt ook uit voorzorg komen supporteren met je hardloopkleding bij de handquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:30 schreef Hinder het volgende:
Hmm, sterkte aan de geblesseerden! Mocht het nog nodig zijn: ik zou zaterdag eventueel ook nog kunnen invallen bij Ekiden. Afstand maakt me niet uit.Gezellig ook
Collega's van me zijn de ouders van een vriendin van de vriendin van Stream.. En nou ga ik ook nog met hem carpoolen: doodeng!quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:47 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ontdek zojuist dat Corniel iemand uit mijn leven buiten internet kent. Nu durf ik niet meer naar Ekiden te komen hoor.Jij bent goed bezig, reddende engelquote:Jij mag gewoon als allerlaatste dus hebt de meeste fokkers naast de kant om je aan te moedigen!quote:
en nu bedenk ik me dat ik dus de een na laatste loper ben![]()
Met al die blessures en uitvallers zou je haast niet meer durven te lopen.. Net een mini rondje van 2,5 km op m'n fellraisers gemaakt en toen ik een beetje spanning op mijn kuit voelde maar meteen even gerekt en rustig aan terug naar de auto. Ik heb sinds mijn kuitblessure ook niet meer op die schoenen gelopen dus moet ik ook weer rustig opbouwen.![]()
Herkenbaar, ik zit serieus te bedenken of ik donderdagavond die 2x 40 minuten Damlooptraining wel mee moet gaan doen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:32 schreef Nirak het volgende:
Met al die blessures en uitvallers zou je haast niet meer durven te lopen.. Net een mini rondje van 2,5 km op m'n fellraisers gemaakt en toen ik een beetje spanning op mijn kuit voelde maar meteen even gerekt en rustig aan terug naar de auto. Ik heb sinds mijn kuitblessure ook niet meer op die schoenen gelopen dus moet ik ook weer rustig opbouwen.![]()
Vorig jaar waren ze zo herkenbaar:quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:32 schreef Angel-A het volgende:
[..]
En waar zijn de japanners dan aan te herkenen, behalve aan hun japanse voorkomen?
Dit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:27 schreef Guard het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, mannenteam; dus geen dresscode.![]()
Vandaar al die afmeldingen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:38 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Bij de ladies in Fok! werd een kleur voorgesteld (3x raden welke)
Ha, leuk! Lijkt me altijd zo lastig lopen in een bijzondere outfit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze zo herkenbaar:
[ afbeelding ]
Ik stel dit voor voor een van de herenteams: http://www.morphsuits.nl![]()
Dan moet ik gelijk weer denken aan TBBTquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:42 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ha, leuk! Lijkt me altijd zo lastig lopen in een bijzondere outfit.
Ik stel dit voor voor een van de herenteams: http://www.morphsuits.nl![]()
![]()
"Ik kus meer meisjes nu ik Morphsuits in mijn leven heb"quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:42 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik stel dit voor voor een van de herenteams: http://www.morphsuits.nl
Misschien ook maar eens aanschaffen dat ding.![]()
![]()
Goed plan! Al ben ik bang dat mevrouw Flipsen het daar niet mee eens isquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
"Ik kus meer meisjes nu ik Morphsuits in mijn leven heb"
Misschien ook maar eens aanschaffen dat ding.
En daar kom je nu mee? Ik ben twee dagen bezig geweest om voor het hele team Borat mankini's in verschillende kleuren te maken. Als het zo moet geef ik ze wel weg aan de daklozenopvang.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:27 schreef Guard het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, mannenteam; dus geen dresscode.
De japanners zijn er vast ook weer...
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2014 17:49:28 ]![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En daar kom je nu mee? Ik ben twee dagen bezig geweest om voor het hele team Borat mankini's in verschillende kleuren te maken. Als het zo moet geef ik ze wel weg aan de daklozenopvang.![]()
daar winnen we wel mee!
![]()
Wie of wat is TBBT?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:44 schreef te-brengla het volgende:
[..]
Dan moet ik gelijk weer denken aan TBBT![]()
Jij zit bij pijll in het team en die kleedt zich bij voorkeur zo saai mogelijk. Dus ik zou zeggen: iets saais of je ink n burn kleding.quote:Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Daar heb ik het profiel nog niet voor.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:42 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik stel dit voor voor een van de herenteams: http://www.morphsuits.nlIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Het laatste dusquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij zit bij pijll in het team en die kleedt zich bij voorkeur zo saai mogelijk. Dus ik zou zeggen: iets saais of je ink n burn kleding.![]()
![]()
Omdat bij mijn hardloopmaatjes het plan voor de ekiden toch een tijdje terug al is gesneuveld, zat ik van de week te denken om me als reserve op te geven voor jullie team(s). Vorige week nog een pr op de 10 gelopen dus ben zelfs wel in vorm. Maar sinds mn loopje gisteren heb ik opeens last van mn scheen, helaas![]()
volgend jaar misschien, en jullie veel succes!![]()
Dat, of als je wél 50 meter o.i.d wilt springen: Gebruik maken van handmatige intervals op je horloge (laps!). Dat geeft bij m`n Timex (toen 'ie nog gewoon werktequote:Op woensdag 2 juli 2014 17:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lijkt mij logischer om het aantal meters dat je in die 15 seconden afgelegd hebt te vergelijken.. En verder moet je idd niet teveel willen analyseren want GPS kan best een afwijking hebben op zo'n kort stukje.) een mooi overzicht op hun eigen software. Afgelegde meters zou nagenoeg hetzelfde zijn (tenzij je echt 15 sec. sprint), maar je hebt dan wel een aantal seconden van de interval die je kunt vergelijken.
![]()
Ok, ik leef onder een steenquote:Al 5 jaar op de nederlandse tv en nog nooit van gehoord laat staan gezien. Ik moest googlen.
![]()
Goed. Ik ben nu officieel zenuwachtig. Krijg mijn eten niet door mn strot
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Voor straks neem ik aan, toch niet voor zaterdag?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:06 schreef Murmeli het volgende:
Klein beetje eten is wel genoeg toch, banaantje en sultana's mee. Succes!![]()
Ah joh, makkie, die 15 kmquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:06 schreef Murmeli het volgende:
Dan eet je toch na de 15? Ik zou twee uur van tevoren speordp niet al te veel meer eten. Hoe laat start je?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:06 schreef Murmeli het volgende:
Goed. Ik ben nu officieel zenuwachtig. Krijg mijn eten niet door mn strot![]()
JAAAH! 5Km Onder de 25min. Dat was mijn doel!
Na 2,5Km wel even pittige miltsteek en even rustiger aan gedaan voor m'n gevoel. Maar toch gehaald! en 1m31 Sneller dan mijn vorige tijd!(24:43 en oude tijd: 26:14)
![]()
![]()
![]()
https://www.endomondo.com/workouts/366445185/4985471
[ Bericht 0% gewijzigd door Pandaplint op 02-07-2014 18:44:34 ]Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Gefeliciteerd!
Je hebt wel naar het verkeerde loopje gelinkt...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
19.45. Ben ook net na 6u gestopt met eten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dan eet je toch na de 15? Ik zou twee uur van tevoren speordp niet al te veel meer eten. Hoe laat start je?
Ik verteer heel snel dus moet zo nog wel een banaan eten voor de start. Komt goed. Gauw omkleden en wegSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Mooi man! Sta je al ingedeeld of reserve voor de Ekiden?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:22 schreef Pandaplint het volgende:
JAAAH! 5Km Onder de 25min. Dat was mijn doel!
Na 2,5Km wel even pittige miltsteek en even rustiger aan gedaan voor m'n gevoel. Maar toch gehaald! en 1m31 Sneller dan mijn vorige tijd!(24:43 en oude tijd: 26:14)
![]()
![]()
![]()
https://www.endomondo.com/workouts/352918857/4985471Succes zo!quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
19.45. Ben ook net na 6u gestopt met eten.
Ik verteer heel snel dus moet zo nog wel een banaan eten voor de start. Komt goed. Gauw omkleden en weg![]()
Gefixtquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:26 schreef Wolve000 het volgende:
Gefeliciteerd!
Je hebt wel naar het verkeerde loopje gelinkt...
Nee, ook niet echt behoefte aanquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:40 schreef Nirak het volgende:
[..]
Mooi man! Sta je al ingedeeld of reserve voor de Ekiden?![]()
Ik doe waarschijnlijk wel mee aan de 4mijl van GroningenOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Zo startnummer is opgehaald, nu nog drie kwartier wachten.
Succes aan de andere lopers
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2014 19:02:06 ]![]()
Zo, ik doe dus weer de 7,195 km. Al had ik achteraf gezien liever veel eerder gelopen. Maar het is de beste oplossing. Al houd ik me aanbevolen om nog een keer te ruilen met iemand.
Wel opvallend hoeveel er geblesseerd zijn, hopelijk zijn dat kutsmoesjes van mensen die achter het scherm een grote bek hebben, maar in het echt te laf zijn. Want blessures zijn naar. Beterschap aan allen.![]()
En jij natuurlijk ook succesquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:01 schreef spiritusbus het volgende:
Zo startnummer is opgehaald, nu nog drie kwartier wachten.
Succes aan de andere lopers
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:05 schreef Zwabberhark het volgende:
Zo, ik doe dus weer de 7,195 km. Al had ik achteraf gezien liever veel eerder gelopen. Maar het is de beste oplossing. Al houd ik me aanbevolen om nog een keer te ruilen met iemand.
Wel opvallend hoeveel er geblesseerd zijn, hopelijk zijn dat kutsmoesjes van mensen die achter het scherm een grote bek hebben, maar in het echt te laf zijn. Want blessures zijn naar. Beterschap aan allen.![]()
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Succes spiritusbus!quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:05 schreef Zwabberhark het volgende:
Wel opvallend hoeveel er geblesseerd zijn, hopelijk zijn dat kutsmoesjes van mensen die achter het scherm een grote bek hebben, maar in het echt te laf zijn. Want blessures zijn naar. Beterschap aan allen.
Toch heeft het ook wel wat om als laatste te lopen. Dan ga je met de hele team over de finish!![]()
Ik snap wat je bedoelt, maar iedereen gaat in principe met het hele team over de finish in dat gevalquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:16 schreef streamnl het volgende:
Succes spiritusbus!
[..]
Toch heeft het ook wel wat om als laatste te lopen. Dan ga je met de hele team over de finish!
Ik realiseer me opeens dat ik m'n finishmaat nu toch bewust ga meeten. Overigens loop ik ook de 7.195 dus in theorie kunnen we wederom gelijk finishen Zwabber.![]()
Ik bedacht me van de week ook dat vorig jaar tijdens de ekiden mijn langst gelopen afstand ooit 18KM was. Bizar hoeveel je kan bereiken in een jaar.![]()
Een jaar geleden liep ik, voor het eerst in lange tijd, weer eens 5km. Niet eens aan een stuk door.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik bedacht me van de week ook dat vorig jaar tijdens de ekiden mijn langst gelopen afstand ooit 18KM was. Bizar hoeveel je kan bereiken in een jaar.
En komende zondag ga ik al m'n derde halve marathon doen.
Ik kijk nu al uit naar volgend jaar dan
Ik loop gewoon mijn 2e 5km wedstrijd ooit, een jaar na mijn eerste op de ekiden, dus dus geen zak gebeurd in dat tussenliggende jaar
Ik helaas niet, maar ik zal aan jullie allemaal denken als ik op mijn werk zit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar iedereen gaat in principe met het hele team over de finish in dat geval![]()
Mijn Lastpostin mogelijk ook niet bedenk ik me nu.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:48 schreef flipsen het volgende:
[..]
Goed plan! Al ben ik bang dat mevrouw Flipsen het daar niet mee eens is![]()
![]()
Eindelijk. Valt het een beetje uit te kienen dat dat tegelijkertijd finishen lukt?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik realiseer me opeens dat ik m'n finishmaat nu toch bewust ga meeten. Overigens loop ik ook de 7.195 dus in theorie kunnen we wederom gelijk finishen Zwabber.![]()
Hehe same.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik bedacht me van de week ook dat vorig jaar tijdens de ekiden mijn langst gelopen afstand ooit 18KM was. Bizar hoeveel je kan bereiken in een jaar.![]()
![]()
Je moet nu bijna halverwege zijn. Hoe gaat het? Valt het mee?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
19.45. Ben ook net na 6u gestopt met eten.
Ik verteer heel snel dus moet zo nog wel een banaan eten voor de start. Komt goed. Gauw omkleden en weg![]()
![]()
Dit was 'm vorig jaar.
http://www.endomondo.com/workouts/212826557/7102294
Best tempo wel. Ik dacht dat ik wel wat sneller was geworden in een jaar dan dit![]()
Vorig jaar liep ik een week ervoor 17km (langste) en na de ekiden mijn eerste HM in training. Man wat had ik toen een aantal dagen zere poten.. Nu loop ik hm's met redelijk gemak als ldl.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb best wel zin om een 5km op tempo te lopen. Past alleen niet echt in mijn schema
Waarom niet? 5 km kan toch wel?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb best wel zin om een 5km op tempo te lopen. Past alleen niet echt in mijn schemaMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, maar ik neem aan dat je niet echt hard gaat als je de rest van de week gewoon je lange zware trainingen doet?quote:Ik zou dan natuurlijk wel een pr willen lopen
Bedoel je nu of zaterdag?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem aan dat je niet echt hard gaat als je de rest van de week gewoon je lange zware trainingen doet?Ik zou dan natuurlijk wel een pr willen lopen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik kan zaterdag nietquote:Maar gewoon, een keer, binnenkort. Al die lange afstanden zijn leuk maar af en toe vraag je je af of je ook op de kortere afstanden (cooper, 5k) sneller bent geworden..
zo zwaar zijn mijn trainingen deze week niet, voornamelijk lang, maar niet intensief. Ik beschouw mijn 5 op de ekiden als een intensieve snelheidstrainingquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem aan dat je niet echt hard gaat als je de rest van de week gewoon je lange zware trainingen doet?Ik zou dan natuurlijk wel een pr willen lopen
Dat heb ik dus laatst gedaan, een coopertje gewoon om te kijken waar ik stond.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik kan zaterdag nietMaar gewoon, een keer, binnenkort. Al die lange afstanden zijn leuk maar af en toe vraag je je af of je ook op de kortere afstanden (cooper, 5k) sneller bent geworden..
Was aangenaam verrast
Oke, nou misschien maar eens doen dan. Eventueel aan het einde van een 60 minuten D1 loop of zo, of zou je snelheid dan erg verminderd zijn?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat heb ik dus laatst gedaan, een coopertje gewoon om te kijken waar ik stond.
Was aangenaam verrastIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik had een rustige 3 km inlopen, cooper voluit en 3 km uitlopen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, nou misschien maar eens doen dan. Eventueel aan het einde van een 60 minuten D1 loop of zo, of zou je snelheid dan erg verminderd zijn?
Ging ten koste van een training volgens het schema, maar af en toe doe ik rebels en even lekker waar ik zin heb, en niet wat er in een excel sheetje staat
quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik had een rustige 3 km inlopen, cooper voluit en 3 km uitlopen.
Ging ten koste van een training volgens het schema, maar af en toe doe ik rebels en even lekker waar ik zin heb, en niet wat er in een excel sheetje staatGoed idee.
Rebels hoor
Dat zou ik niet doen, scheelt toch best een hoop heb ik het idee. Gewoon een keer een losse training inplannen om zoiets te doen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, nou misschien maar eens doen dan. Eventueel aan het einde van een 60 minuten D1 loop of zo, of zou je snelheid dan erg verminderd zijn?En je moet de motivatie om snel te lopen en af te kunnen zien uit jezelf halen
goede mentale training.
Mijn ekiden vorig jaar trouwens![]()
https://www.endomondo.com/workouts/212646279/2368823
2x gewandeld...![]()
![]()
en nog 4 min sneller dan mijn huidige PR op de 10......quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen, scheelt toch best een hoop heb ik het idee. Gewoon een keer een losse training inplannen om zoiets te doen.En je moet de motivatie om snel te lopen en af te kunnen zien uit jezelf halen
goede mentale training.
2x gewandeld...
Living on the edgequote:Op woensdag 2 juli 2014 20:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik had een rustige 3 km inlopen, cooper voluit en 3 km uitlopen.
Ging ten koste van een training volgens het schema, maar af en toe doe ik rebels en even lekker waar ik zin heb, en niet wat er in een excel sheetje staat![]()
Het was aardig warm.
Gemengde gevoelens. Later meer.
Alvast de tl;drSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:05 schreef spiritusbus het volgende:
Het was aardig warm.
Gemengde gevoelens. Later meer.
Alvast de tl;drGoed verslag, lekker kort!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar PR is toch altijd goed! En nu heb je een motivatie om het de volgende keer nog beter te doen, win-win![]()
![]()
Hier zit training 2 van m'n 7^^ schema eropWaar de vorige keer m'n Garmin de hele weg heeft lopen schreeuwen dat ik langzamer moest lopen, heb ik nu vrijwel meteen netjes in de vooraf ingestelde zone gelopen. Alleen soms een beetje te hard, maar goed, op een drukke rotonde mag ik wel wat harder, vind ik
![]()
Goed gevoel, en voor het eerst sinds maanden weer eerst gelopen met maar één rustdag tussen de trainingen in. Al loop ik aan het begin van het schema nog maar korte stukjes op slakken tempo, dat maakt niet uit. Belangrijker is dat ik gewoon weer lekker 3x per weer ga rennen, en vooruitgang ga boeken. Plus, m'n schema is gericht op uitlopen, en niet op snelheid
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Als ik halverwege een half uur bij een waterpost wacht tot dat luizenteam van jou eindelijk een beetje bij is gaat dat wel lukken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:09 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Eindelijk. Valt het een beetje uit te kienen dat dat tegelijkertijd finishen lukt?![]()
Haat dat, na anderhalf uur was mijn horloge leeg.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Klinkt goed!quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier zit training 2 van m'n 7^^ schema eropWaar de vorige keer m'n Garmin de hele weg heeft lopen schreeuwen dat ik langzamer moest lopen, heb ik nu vrijwel meteen netjes in de vooraf ingestelde zone gelopen. Alleen soms een beetje te hard, maar goed, op een drukke rotonde mag ik wel wat harder, vind ik
![]()
Goed gevoel, en voor het eerst sinds maanden weer eerst gelopen met maar één rustdag tussen de trainingen in. Al loop ik aan het begin van het schema nog maar korte stukjes op slakken tempo, dat maakt niet uit. Belangrijker is dat ik gewoon weer lekker 3x per weer ga rennen, en vooruitgang ga boeken. Plus, m'n schema is gericht op uitlopen, en niet op snelheid![]()
gaan al de geblesseerden nu ook braaf een week op de bank zitten......??'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Vorige keer dat ik vroeg om sporthorloges raadde iemand me deze vergelijker aan: http://www.dcrainmaker.com/product-comparison-calculator Best handig inderdaad. Ik kan alleen niet goed vinden waar ik vind of het horloge die functie heeft die Guppyfriend hierboven beschrijft, dat piepen als je te snel/langzaam gaatKan iemand me op weg helpen?
![]()
Virtual pacer? Of gewoon hartslagtreshold.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:22 schreef Zhano het volgende:
Vorige keer dat ik vroeg om sporthorloges raadde iemand me deze vergelijker aan: http://www.dcrainmaker.com/product-comparison-calculator Best handig inderdaad. Ik kan alleen niet goed vinden waar ik vind of het horloge die functie heeft die Guppyfriend hierboven beschrijft, dat piepen als je te snel/langzaam gaatKan iemand me op weg helpen?
Ik ben helemaal 'genezen' van de sporthorloges, sinds ik naar m'n mobiel ben overgestapt, van een Garmin Forerunner 405. (+iPod voor muziek) Wat een prutshorloge was dat.![]()
Volgens mij valt dat onder 'handmatig workouts/trainingen instellen'.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:22 schreef Zhano het volgende:
Ik zat online foto's van vorig jaar te browsen om te kijken of ik nog foto's gemist had.. kom ik zomaar deze tegen:![]()
Ik sta er dan zelf wel niet op, maar het geeft wel een sfeerbeeld.. Het damesteam gezamenlijk over de finish
[ Bericht 8% gewijzigd door E.T. op 02-07-2014 21:28:47 (andere, leukere foto) ]I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Kan allebei, net wat je instelt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:28 schreef Zhano het volgende:
Gaat dat trouwens altijd op basis van hartslag of kan dat ook op GPS?![]()
Bij mijn Garmin kan ik als ik handmatig een training instel een doel stellen. Dus: ofwel hartslagzone, of wel pace, of absolute hartslag. Kan allemaal.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:28 schreef Zhano het volgende:
Gaat dat trouwens altijd op basis van hartslag of kan dat ook op GPS?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Fok!king girlpower!!quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:28 schreef E.T. het volgende:
Ik zat online foto's van vorig jaar te browsen om te kijken of ik nog foto's gemist had.. kom ik zomaar deze tegen:
[ afbeelding ]
Ik sta er dan zelf wel niet op, maar het geeft wel een sfeerbeeld.. Het damesteam gezamenlijk over de finish
Ok top, had namelijk net besloten voorlopig maar zonder hartslagmeter te doenquote:Welke is dat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Bij mijn Garmin kan ik als ik handmatig een training instel een doel stellen. Dus: ofwel hartslagzone, of wel pace, of absolute hartslag. Kan allemaal.![]()
310XT. Maar volgens mij kan dat met allemaal.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ok top, had namelijk net besloten voorlopig maar zonder hartslagmeter te doen
[..]
Welke is dat?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik stel op mijn horloge bijvoorbeeld in dat ik 3km wil afleggen in een pace van tussen de 07:50 en 08:00min/km, en dan kijkt m'n horloge dus via GPS hoe hard ik ga. En schreeuwt dus dat ik langzamer moet, sneller moet, of dat ik in de vooraf ingestelde zone loop
Met een Forerunner 610 btw[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nog zoiets:quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:28 schreef E.T. het volgende:
Ik zat online foto's van vorig jaar te browsen om te kijken of ik nog foto's gemist had.. kom ik zomaar deze tegen:
[ afbeelding ]
![]()
Man, die eindsprint idd![]()
Ik voel 'm nog!
Ik ben vandaag overigens lichtgewond geraakt. Maar kan gewoon hardlopen
Ik heb een stok in 3-en geslagen. Wie doet me dát nog na![]()
![]()
Goed bezig Gupquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:08 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
Goed gevoel, en voor het eerst sinds maanden weer eerst gelopen met maar één rustdag tussen de trainingen in. Al loop ik aan het begin van het schema nog maar korte stukjes op slakken tempo, dat maakt niet uit. Belangrijker is dat ik gewoon weer lekker 3x per weer ga rennen, en vooruitgang ga boeken. Plus, m'n schema is gericht op uitlopen, en niet op snelheidBlote voetenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:28 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
Het is vooral alsof jullie allemaal achter Miezziej (??) aanrennen en ze doodsbang wegrent!quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:28 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sta er dan zelf wel niet op, maar het geeft wel een sfeerbeeld.. Het damesteam gezamenlijk over de finish![]()
Ja doei.![]()
Dat was ook zoquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is vooral alsof jullie allemaal achter Miezziej (??) aanrennen en ze doodsbang wegrent!![]()
![]()
Goed bezig!quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:08 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
Goed gevoel, en voor het eerst sinds maanden weer eerst gelopen met maar één rustdag tussen de trainingen in. Al loop ik aan het begin van het schema nog maar korte stukjes op slakken tempo, dat maakt niet uit. Belangrijker is dat ik gewoon weer lekker 3x per weer ga rennen, en vooruitgang ga boeken. Plus, m'n schema is gericht op uitlopen, en niet op snelheid![]()
Komt helemaal goed die zevenheuvelenloopje, sowieso wordt je behoorlijk gedragen door alle andere lopers en het publiek enzo.![]()
![]()
Ja vandaar dat ze niet meer durft dit jaar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is vooral alsof jullie allemaal achter Miezziej (??) aanrennen en ze doodsbang wegrent!![]()
Waarheid: volgens mij liep ze de laatste afstand hartstikke goed en was ze zó gefocust bezig![]()
![]()
Voor de herkenbaarheid.. de Fok!hangout...
(met staand Lastpost (?), Kluizenaar (?) en hurkend Streamnl)I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ocherm!quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ze niet meer durft dit jaar.
Waarheid: volgens mij liep ze de laatste afstand hartstikke goed en was ze zó gefocust bezig
Nou ja, de duimpjes van hats geven wel een beetje weg dat 't goed bedoeld was![]()
Ja doei.![]()
Ik heb nog een leven naast hardlopen. Ik zeg niet voor niks af. Niet iedereen is zoals jij.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
gaan al de geblesseerden nu ook braaf een week op de bank zitten......??Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik kan helaas niet inschatten hoe lang je moet wachten, maar op het oog bestaat jouw team uit net één snel persoon meer dan het mijne.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ik halverwege een half uur bij een waterpost wacht tot dat luizenteam van jou eindelijk een beetje bij is gaat dat wel lukken.
Zodra ik weet hoe lang Te-Brengla denkt te gaan doen over haar 10 km kan ik jou vertellen hoe lang je moet wachten. Ook heb ik de verwachtte eindtijd van pijll opgehoogd naar 1 uur, want ik vraag me af hoe dat zal gaan.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19Fok!ing hard gezwoten
5 1 m 5km streamnl 0:23:09 12:00
5 2 v 10km Te_Brengla ?:??:??
5 3 m 5km Corniel 0:19:00
5 4 m 10km Pijll 1:00:00
5 5 m 5km McTwente 0:29:00
5 6 m 7.195km Zwabberhark 0:38:00
---------------------------------------------------------------------
?:??:?? finish: ??:?? - ??:??
Fok!ing Determination
4 1 m 5km E.T. 0:33:00 12:00
4 2 m 10km YUR 0:44:00 12:32 - 12:36
4 3 v 5km Quoi 0:27:00 13:15 - 13:23
4 4 m 10km Mr. Quoi 0:46:00 13:40 - 13:52
4 5 v 5km Bonobo11 0:20:00 14:23 - 14:39
4 6 m 7.195km Swetsenegger 0:39:13 14:39 - 14:59
3:29:13 finish: 15:13 - 15:37![]()
Yur vriend, wil je mij in de OP zetten. Ik heb 1 minuut getwijfeld maar ik moet 'm gewoon doen![]()
1
2[b]26 Oktober 2014 - [url=http://devilstrail.nl/nijmegen/] }) Devilstrail }) (Nijmegen)[/url][/b]
[*] Daywalk3r - 36,66 kmJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Tof!quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Yur vriend, wil je mij in de OP zetten. Ik heb 1 minuut getwijfeld maar ik moet 'm gewoon doen![]()
[ code verwijderd ]
Nimma!Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[ code verwijderd ]
Ahumquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[ code verwijderd ]
Wat een pokke-eind weer.![]()
Hey!quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:39 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet inschatten hoe lang je moet wachten, maar op het oog bestaat jouw team uit net één snel persoon meer dan het mijne.
Zodra ik weet hoe lang Te-Brengla denkt te gaan doen over haar 10 km kan ik jou vertellen hoe lang je moet wachten. Ook heb ik de verwachtte eindtijd van pijll opgehoogd naar 1 uur, want ik vraag me af hoe dat zal gaan.
[ code verwijderd ]
Wij zijn dan wel determined, maar dat is niet onze teamnaam![]()
![]()
Is ook mijn 2e inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:56 schreef Guard het volgende:
Ik loop gewoon mijn 2e 5km wedstrijd ooit, een jaar na mijn eerste op de ekiden, dus dus geen zak gebeurd in dat tussenliggende jaarIt has to mean something
Goed bezig!quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[ code verwijderd ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Moest aan die ene dame denken die hier volgens mij niet echt meer post. Die heeft vorig jaar geloof ik een mooie trail gehad. En je krijgt choconelly
Sodeknetters, weet waar je aan begintquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[ code verwijderd ]Het is dat ie al drie weken na mijn M is, anders had ik je misschien wel vergezeld. Ik heb overigens afgelopen week twee keer in dat gebied gelopen. Mocht je nog een keer een rondje willen proefzwerven dan hoor ik het wel.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2014 21:46:55 ]![]()
ik heb je toch niet op de geblesseerde teen getrapt Mossel??quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik heb nog een leven naast hardlopen. Ik zeg niet voor niks af. Niet iedereen is zoals jij.
Al mensen echt zodanig geblesseerd zijn dat ze niet kunnen lopen dan heb ik zo iets van oke....
Maar gewoon een rondje van 5km meehobbelen 'op een aanvaardbare wijze' zou toch voor de meeste moeten lukken, als je tijdens een gewoon rondje iets voelt ga je toch ook meteen niet meer lopen?
Er is door sommige mensen, en met name MD, heel veel tijd en energie ingestoken om het allemaal te organiseren en volgens mij was het bedoeld als "fun evenement" maar ik krijg nu, met de stortvloed aan plotselinge blessures het idee dat het misschien gezien wordt als 'the easy way out' want reizen, voetbal op tv etc....
Ik heb er zelf geen last van maar ik heb dan zo iets van 'had even nagedacht voordat je je opgaf''Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb afgelopen zondag 6.10 min/km gelopen. Dat hoop ik nu weer te doen (of iets sneller) Dus ongeveer 01:02:00.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:39 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet inschatten hoe lang je moet wachten, maar op het oog bestaat jouw team uit net één snel persoon meer dan het mijne.
[ code verwijderd ]![]()
Leuk leuk!quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[ code verwijderd ]
Lijkt me ook een erg gave trail!
Hmmm... Toch eens even kijken wat ik er omheen allemaal heb zittenHoge veluwetrail, net als stip, maar die is al 3 weken daarvoor. En wil waarschijnlijk de Spijkenisse Marathon lopen, maar die is pas in december..
![]()
![]()
Zo, ook maar eens opgegeven voor een trail
http://runforestrun.nl/
25km. 50 leek me toch wat te enthousiastIt has to mean something
Yep was ik. Oranje shirt zat nog lekker.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:36 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
(met staand Lastpost (?), Kluizenaar (?) en hurkend Streamnl)Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
even op de site gekeken maardat ziet er mooi uit..!!quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[ code verwijderd ]
alleen de fourageposten zijn wat schaars bedeeld...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik weet waar ik aan beginquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Sodeknetters, weet waar je aan begintHet is dat ie al drie weken na mijn M is, anders had ik je misschien wel vergezeld. Ik heb overigens afgelopen week twee keer in dat gebied gelopen. Mocht je nog een keer een rondje willen proefzwerven dan hoor ik het wel.
Komt ook wel goed
![]()
Ja ik laat het je weten. Keertje daar de buurt verkennen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nouja het is "maar" 36km. Wat zou je allemaal nog meer erbij willen zien dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
even op de site gekeken maardat ziet er mooi uit..!!
alleen de fourageposten zijn wat schaars bedeeld...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Aha die ekiden is bij mij in de 'achtertuin'.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen, scheelt toch best een hoop heb ik het idee. Gewoon een keer een losse training inplannen om zoiets te doen.En je moet de motivatie om snel te lopen en af te kunnen zien uit jezelf halen
goede mentale training.
2x gewandeld...
Had wel meegekregen dat het in Rotterdam was, maar zie nu het kaartje bij je logje, wel jammet trouwens een heen en weer parcours terwijl je veel leuker kan lopen daar.![]()
Ja maar het is estafette dus je moet weer de baan op voor de volgende persoon.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:56 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Aha die ekiden is bij mij in de 'achtertuin'.
Had wel meegekregen dat het in Rotterdam was, maar zie nu het kaartje bij je logje, wel jammet trouwens een heen en weer parcours terwijl je veel leuker kan lopen daar.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Natuurlijk kan dat, maar dit is een estafette race, en 200+ teams die van wisselpunt naar wisselpunt racen kost nu eenmaal wat meer organisatie, vrijwilligers, wegafsluitingen etc etc dan dit heen en weertje met wissel op de baan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:56 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Aha die ekiden is bij mij in de 'achtertuin'.
Had wel meegekregen dat het in Rotterdam was, maar zie nu het kaartje bij je logje, wel jammet trouwens een heen en weer parcours terwijl je veel leuker kan lopen daar.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
een extra drinkpost zou geen overbodige luxe zijn....dan hoef je zelf geen of al te veel water mee te slepenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nouja het is "maar" 36km. Wat zou je allemaal nog meer erbij willen zien dan?![]()
en inderdaad...het is maar 36km
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je hebt gelijk, maar dat was niet mijn schuld. Ik pas het zo aan in de volgende post.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey!
Wij zijn dan wel determined, maar dat is niet onze teamnaam![]()
Het is een trail he? beetje trailer kan wel voorzichzelf zorgenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
een extra drinkpost zou geen overbodige luxe zijn....dan hoef je zelf geen of al te veel water mee te slepen![]()
en inderdaad...het is maar 36km
Swets, het valt mee. Je hoeft maar 23 minuten te wachten als alles volgens plan gaat.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19Fok!ing hard gezwoten
5 1 m 5km streamnl 0:23:09 12:00
5 2 v 10km Te_Brengla 1:02:00 12:23
5 3 m 5km Corniel 0:19:00 13:25
5 4 m 10km Pijll 1:00:00 13:44
5 5 m 5km McTwente 0:29:00 14:44
5 6 m 7.195km Zwabberhark 0:38:00 15:13
3:51:00 finish: 15:51
Fok!ing in Love
4 1 m 5km E.T. 0:33:00 12:00
4 2 m 10km YUR 0:44:00 12:33
4 3 v 5km Quoi 0:27:00 13:17
4 4 m 10km Mr. Quoi 0:46:00 13:44
4 5 v 5km Bonobo11 0:20:00 14:30
4 6 m 7.195km Swetsenegger 0:39:13 14:50
3:29:13 finish: 15:29![]()
Asfaltloper... valt me van je tegen..quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
een extra drinkpost zou geen overbodige luxe zijn....dan hoef je zelf geen of al te veel water mee te slepen![]()
en inderdaad...het is maar 36km![]()
![]()
en hoe komt die van Cynic je uit? ziet er mooi vlak, snel en niet al te technisch uit... en redelijk dicht bij voor jequote:Op woensdag 2 juli 2014 21:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Leuk leuk!
Lijkt me ook een erg gave trail!
Hmmm... Toch eens even kijken wat ik er omheen allemaal heb zittenHoge veluwetrail, net als stip, maar die is al 3 weken daarvoor. En wil waarschijnlijk de Spijkenisse Marathon lopen, maar die is pas in december..
zo klopt ie...quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Het is een trail he? beetje trailer kan wel voorzichzelf zorgenheeft een crewie...
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Moest aan die ene dame denken die hier volgens mij niet echt meer post. Die heeft vorig jaar geloof ik een mooie trail gehad. En je krijgt choconelly
Winterstorm![]()
![]()
Dan doe ik al mee met de mudmasters samen met mijn vriendin.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en hoe komt die van Cynic je uit? ziet er mooi vlak, snel en niet al te technisch uit... en redelijk dicht bij voor je![]()
![]()
een trail laten schieten voor een commercie-festijn...en dan noem je mij een asfaltloper.......???quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:03 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dan doe ik al mee met de mudmasters samen met mijn vriendin.
Nope, not me.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:36 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
(met staand Lastpost (?), Kluizenaar (?) en hurkend Streamnl)
Hij was degene die wel snel was![]()
![]()
Ow dat kan bestquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:00 schreef Zwabberhark het volgende:
Swets, het valt mee. Je hoeft maar 23 minuten te wachten als alles volgens plan gaat.
[ code verwijderd ]![]()
![]()
Haha, dat is tenminste nog een modderfeest en dat heb ik wel over voor mijn vriendinquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
een trail laten schieten voor een commercie-festijn...en dan noem je mij een asfaltloper.......???.
Devil's trail zijn Pascal van Norden en Tim Pleijte al ingeschreven trouwens, beide Team Salomon NL. Leuke concurrentie om te hebben daar, al zal ik ze niet in het oog kunnen houden![]()
![]()
dan is de grote vraag.. Wie dan wel??quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:05 schreef streamnl het volgende:
[..]
Nope, not me.
Hij was degene die wel snel was
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
een potje modderworstelen met je partner of in je eentje kilometers afzien..quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
een trail laten schieten voor een commercie-festijn...en dan noem je mij een asfaltloper.......???
sja..I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Had gekund. Bij de veluwezoomtrail was er 1 post over de 28km.. Zoals Jero zegt, bijna alle trailers zorgen voor hunzelf. Al ben ik van mening dat je er beter 1 teveel dan te weinig kan hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en inderdaad...het is maar 36kmJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Voor 33 km kun je nog wel je eigen zooi meeslepen op je rugquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor 36,66 km kun je nog wel je eigen zooi meeslepen op je rugJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja die laatst 3,66 zijn 't zwaarstquote:
ligt er aan welke trail je loopt... bij de Kepler bijv. was er om de 5-6km een drinkpost met bananen, winegums etc.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Had gekund. Bij de veluwezoomtrail was er 1 post over de 28km.. Zoals Jero zegt, bijna alle trailers zorgen voor hunzelf.
Vooral drinkposten waren lekker, ik had zelf ongeveer 0.75 liter mee voor 'tussen de drinkposten door''Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dan is wel alles van je rug af als het goed is....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dan is de vraag wat wil je..... modder of zweet op plaatsen waar het normaal gesproken niet hoort te zitten.....quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:09 schreef E.T. het volgende:
[..]
een potje modderworstelen met je partner of in je eentje kilometers afzien..
sja..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zag vandaag een man lopen met zo'n vest met gewichten aan. In deze hitte. En hij liep nog verbazingwekkend hard. Ik zei 'zo, heftig!' en hij hijgde 'nogal!'
De kepler is dan ook de veluwezoom nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ligt er aan welke trail je loopt... bij de Kepler bijv. was er om de 5-6km een drinkpost met bananen, winegums etc.
Vooral drinkposten waren lekker, ik had zelf ongeveer 0.75 liter mee voor 'tussen de drinkposten door'
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: