Ik weet van dit gezegde (zegmaar, hoe noem je zoiets?), maar ik heb er echt serieus moeite mee. Het lukt mij niet om te praten met vreemden. Ik ben extreem stil en dat vinden mensen akelig. En dat snap ik ook, heel goed. Maar praten lukt me gewoon niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:08 schreef trovey het volgende:
Tja, blijft eng voor een FOK!ker, nieuwe mensen ontmoeten.
Daarom moet je juist vreemden ontmoeten, train je jezelf erin.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:14 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik weet van dit gezegde (zegmaar, hoe noem je zoiets?), maar ik heb er echt serieus moeite mee. Het lukt mij niet om te praten met vreemden. Ik ben extreem stil en dat vinden mensen akelig. En dat snap ik ook, heel goed. Maar praten lukt me gewoon niet.
Je vriend heeft "gelijk", jij moet niet zo raar doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:15 schreef Brummetje2.0 het volgende:
En daarbij wil ik weten wie er "gelijk" heeft. Of hoe jullie het op zouden lossen.
Ik heb het al zo vaak geprobeerd te trainen en nog lukt het niet. Ik weet niet wat het is, er komt bijna geen woord uit mijn mond, tenzij me iets gevraagd word. Maar dan antwoord ik kort (ik bedoel niet kortaf, maar kort like 2/3/4 woorden).quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Daarom moet je juist vreemden ontmoeten, train je jezelf erin.
Omdat we het op de BBQ allebei maar ons zin zouden hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Je vriend heeft "gelijk", jij moet niet zo raar doen.
Eventueel kan hij nog wel alleen naar dat etentje. Maar jij niet alleen naar de bbq van zijn collega's...... Waarom moet hij iets afzeggen omdat jij het eng vind om met iemand te praten.
ga wat doen met je eigen vrienden als je persé niet mee wil....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:21 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Omdat we het op de BBQ allebei maar ons zin zouden hebben.
Ja, hij doet moeilijk omdat hij niet wil dat we allebei naar het etentje van onze keuze gaan. Hij naar dat etentje, ik naar de BBQ.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:18 schreef Woep het volgende:
Hahaha even voor de goede orde dus omdat jij niet naar zijn bbq mee wil, je eigen zin wil doordrammen en hij dat niet accepteerd doet hij moeilijk..... bitch please
Ja, daar sta je dan. Op het Internet te huilen. Met je zwakke persoonlijkheid. Zorg dat je interessanter wordt en met mensen leert praten. Dan wordt kennismaken met nieuwe mensen vanzelf minder eng.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:14 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik weet van dit gezegde (zegmaar, hoe noem je zoiets?), maar ik heb er echt serieus moeite mee. Het lukt mij niet om te praten met vreemden. Ik ben extreem stil en dat vinden mensen akelig. En dat snap ik ook, heel goed. Maar praten lukt me gewoon niet.
Heb ik niet. Tenminste niet hier. De enige vriendin die ik heb woont 180 km verderop.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ga wat doen met je eigen vrienden als je persé niet mee wil....
Ja hoor blijf maar negatief denken!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:27 schreef Brummetje2.0 het volgende:
En owee als hij dát idee ook van tafel veegt!
Nou elke oplossing die ik aandroeg veegde hij van tafel, dus dan ga je er rekening mee houden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor blijf maar negatief denken!
op een toetsenbord rammen helaas wel...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:14 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
euh ok proficiat.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:32 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Nou elke oplossing die ik aandroeg veegde hij van tafel, dus dan ga je er rekening mee houden.
Maar hij vindt het goed!
Nog meer trainen dan maar, om de hete brij heendraaien je hele leven gaat ook niet werken dan ben je op latere leeftijd een kluizenaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:19 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het al zo vaak geprobeerd te trainen en nog lukt het niet. Ik weet niet wat het is, er komt bijna geen woord uit mijn mond, tenzij me iets gevraagd word. Maar dan antwoord ik kort (ik bedoel niet kortaf, maar kort like 2/3/4 woorden).
En het heeft me al te veel rotsituaties opgeleverd, ik wil dat niet meer...
In plaats van de uitdaging op te zoeken ga je lekker naar papa en mama toe? Jij komt er wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:26 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Heb ik niet. Tenminste niet hier. De enige vriendin die ik heb woont 180 km verderop.
Maar wacht, dit is wel een geniaal idee! Ik ga die avond gewoon wat met die vriendin doen. Dat etentje van mijn vriend is in de buurt van waar zij (en mijn ouders wonen) en de dag erna wil ik de finale van het WK bij m'n ouders zien.
Thanks!
Maar als het dan weer fout gaat, met vervelende stiltes, voel ik me nog rotter.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Nog meer trainen dan maar, om de hete brij heendraaien je hele leven gaat ook niet werken dan ben je op latere leeftijd een kluizenaar.
Toch is het niet de oplossing.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:42 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Maar als het dan weer fout gaat, met vervelende stiltes, voel ik me nog rotter.
Ik heb ook geen enkele behoefte om (meer) vrienden te hebben, met mensen om te gaan. Echt geen enkele. Ik vind het wel best zo. Verveel me nooit.
Leuk ook, dat je me dat verdriet toewenst...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:41 schreef motorbloempje het volgende:
Binnenkort hopelijk een topic met 'm'n vriend heeft me gedumpt'.
De tering zeg, wat een dramawijf ben je, TS.Dan blijf je thuis en ga je lekker een Friendsmarathon doen op bed. Ofzo. Of wat je dan ook leuk vindt.
I'm with her ^^quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wens vooral je vriend een leukere vriendin.
Jemig hoe laag kun je zijn?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
Maar als ik dat gegeven nou gewoon accepteer? En ja, dan eindig ik misschien wel alleen. Maakt mij eigenlijk niet uit. Ik red me wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Toch is het niet de oplossing.Je hoeft geen 10.000 vrienden te hebben maar contact maken met nieuwe mensen is wel handig aangezien er maar weinig mensen zijn die je hele leven ook in je leven blijven en bij het ouder worden gaat het er niet beter op worden.
Ik geef je relatie een maand. Wie wil er nou samen zijn met iemand met zo'n instelling?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:42 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Maar als het dan weer fout gaat, met vervelende stiltes, voel ik me nog rotter.
Ik heb ook geen enkele behoefte om (meer) vrienden te hebben, met mensen om te gaan. Echt geen enkele. Ik vind het wel best zo. Verveel me nooit.
En dit!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
Het is al opgelost hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, boehoe, zielig, bladiebla, zoek hulp, dit-dat-alles, maar ik wens niemand zo'n dramageval toe, ook je vriend niet.
IK WIL NIET IK WIL NIET IK WIL NIET EN ALLES IS STOM EN HIJ WIL ME MIJN ZIN NIET GEVEN BOEHOEOEOEOOEOEOEOE
OEOEOEOOE
Echt. Ik had je al lang uitgezwaaid
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:05 schreef Rezania het volgende:
Een deel twee voor deze onzin?INB4: Moblo.
We zijn al 4 jaar samen...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik geef je relatie een maand. Wie wil er nou samen zijn met iemand met zo'n instelling?
Oke, jij je zin.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:50 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Maar als ik dat gegeven nou gewoon accepteer? En ja, dan eindig ik misschien wel alleen. Maakt mij eigenlijk niet uit. Ik red me wel.
Meer doen, dan komt dat vanzelf.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:14 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Wat is deze.quote:
Hou maar op, werkt niet bij TS. TS wil niets.quote:
TS is autistisch. Autisten kunnen zich beter alleen vermaken dan 'normale' mensen.quote:
Daarom wil ik ook een baan zonder collega's, omdat het me niet lukt met ze om te gaan. Ik praat bijv niet met ze in de pauzes. Zit liever alleen en doe mijn eigen ding.quote:
Ja gek he, dat iemand mij zó leuk vindt?!quote:
Waarschijnlijk is je vriend gewoon wanhopig en lelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:01 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ja gek he, dat iemand mij zó leuk vindt?!
Blijkbaar val ik dan toch reuze mee in het echt, maar ja mensen hebben graag vooroordelen.
Gelukkig WIL mijn vriend niemand anders en wil hij met mij oud worden.
ik hoop het niet eigenlijk...quote:
het is niet eens haar eigen etentjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:20 schreef BasEnAad het volgende:
Laat ieder toch naar zijn eigen etentje gaan zeg.
neuh, je gedraagt je (als ik al je topics mag geloven) als een kleuter die zijn zin niet krijgt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:03 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik stel me aan omdat ik aangeef moeite te hebben met contact met anderen???!
Jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Moet je een blindengeleidehond ook uitlaten?
Hij is qua uiterlijk absoluut geen FOK!ker. (Niet zo'n lelijke nerd.) Hij is groot, blond, met mooie grijsblauwe ogen. Geen bril. Slank. Absoluut geen lelijk persoon.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is je vriend gewoon wanhopig en lelijk.
Wel meer mensen die zich alleen prima vermaken (waaronder ikzelfquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
TS is autistisch. Autisten kunnen zich beter alleen vermaken dan 'normale' mensen.
Maar ze is vooral bang.
Serieus TS, ga gewoon en probeer je angst te overwinnen ofzo
Je zult altijd on contact komen met mensen bij werk, ook al ben je zelfstandige (klanten, mensen waarmee je dingen moet regelen e.d.). Echt, je vriend is er nu maar dat hoeft natuurlijk niet voor altijd te zijn en dan zit je daar dan...alleen in je woning en niemand die weet wie je bent....zo liggen mensen jaren dood in huis.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:00 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook een baan zonder collega's, omdat het me niet lukt met ze om te gaan. Ik praat bijv niet met ze in de pauzes. Zit liever alleen en doe mijn eigen ding.
Maar een baan zonder collega's zijn er vrijwel niet, helaas.
Stupid is as stupid doesquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:07 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Het is qua uiterlijk absoluut geen FOK!ker. (Niet zo'n lelijke nerd.) Hij is groot, blond, met mooie grijsblauwe ogen. Geen bril. Slank. Absoluut geen lelijk persoon.
Mijn vriend is niet de enige die ik ken. Ik heb zeker 100 mensen in mijn omgeving die me kennen. Familie, vrienden van mijn ouders, schoonfamilie, vrienden van mijn vriend.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel meer mensen die zich alleen prima vermaken (waaronder ikzelf) maar wat contacten in je directe omgeving is toch wel handiger dan 1 vriendin op 180 km ver weg.
[..]
Je zult altijd on contact komen met mensen bij werk, ook al ben je zelfstandige (klanten, mensen waarmee je dingen moet regelen e.d.). Echt, je vriend is er nu maar dat hoeft natuurlijk niet voor altijd te zijn en dan zit je daar dan...alleen in je woning en niemand die weet wie je bent....zo liggen mensen jaren dood in huis.Maar uiteindelijk jouw leven, jouw keuzes maar het is alleen zo jammer als je zo zult eindigen ook al maakt het je nu niets uit.
Klopt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:10 schreef madeliefff het volgende:
Maar ik vind niet dat jij perse mee moet naar zijn etentje als je niet wilt. Hij kan toch alleen gaan. Dan blijf je thuis. Je moet ook allebei je eigen ding kunnen doen.
ZZP'er?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:00 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook een baan zonder collega's, omdat het me niet lukt met ze om te gaan. Ik praat bijv niet met ze in de pauzes. Zit liever alleen en doe mijn eigen ding.
Maar een baan zonder collega's zijn er vrijwel niet, helaas.
Nee, dan moet ze met klanten praten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 07:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ZZP'er?Maar damn wat een saai persoon moet jij zijn, als je zo niet met mensen kan / wil praten
Dus het kan wel, dat jullie erover praten en dat je niet per se doet wat hij het liefst wil maar dat jouw mening ook meetelt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:15 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Klopt.
Als het aan mijn vriend ligt, doen we ALLES samen. En dat benauwt me. Hij gaat nu alleen naar dat etentje. Ik ga met die vriendin wat leuks doen.
Achnee. Waarom heengaan als ze geen zin heeft en iets leuks gaat doen met een vriendin.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:31 schreef Fera het volgende:
Wat een gezeur. Woman the fuck up en ga met hem mee naar dat etentje. Je zou af en toe maar iets over hebben voor je partner. Vreselijk hoor.
Misschien is het achteraf wel hartstikke gezellig en heb je er nieuwe vrienden bij. En zo niet, jammer dan. De wereld is nog steeds niet vergaan.
Omdat haar partner dat graag wil misschien?quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:38 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Achnee. Waarom heengaan als ze geen zin heeft en iets leuks gaat doen met een vriendin.
Die wil altijd dat ze meegaat en TS durft daar niet tegenin te gaan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omdat haar partner dat graag wil misschien?
Als je alleen maar je eigen gang wil gaan kun je beter alleen blijven...
Ah! Grow some balls boobs dan maarquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die wil altijd dat ze meegaat en TS durft daar niet tegenin te gaan.
Misschien omdat het belangrijk is voor hem?quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:38 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Achnee. Waarom heengaan als ze geen zin heeft en iets leuks gaat doen met een vriendin.
Tsja, nou en. Hij is niet gehandicapt dus kan ook wel alleen gaan - neem ik aan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omdat haar partner dat graag wil misschien?
Als je alleen maar je eigen gang wil gaan kun je beter alleen blijven...
Wat is er belangrijk aan een bbq met wat vrienden?quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien omdat het belangrijk is voor hem?
Maar goed, als hij haar inderdaad overal al mee naartoe sleept zonder dat ze dat wil is het een ander verhaal. Hoewel, dan nog: woman the fuck up.
Uiteraard, maar als je partner specifiek vraagt om mee te gaan dan heb je dat toch wel voor m over?quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:44 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Tsja, nou en. Hij is niet gehandicapt dus kan ook wel alleen gaan - neem ik aan?
Achja. Ik ben zo'n type dat ik gewoon doe waar ik zin in heb. Als ik geen zin heb om mee te gaan, ga ik dus niet mee. Of iemand het nou wil of niet.
Als het niet belangrijk is, waarom dan wel een topic met al twee delen erover vraag ik me af?quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:45 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Wat is er belangrijk aan een bbq met wat vrienden?
Ik ken het verhaal niet verder, maar als ze er geen zin in heeft moet ze gewoon niet gaan. Het is geen diplomering ofzo.
Niet als ik er geen zin in heb en andere plannen heb. Ik vind het ook vreemd om van je partner te verlangen dat ze meegaat omdat jij dat leuk vindt. Als het nou iets heel belangrijks was: oke. Maar dat is het totaal niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als je partner specifiek vraagt om mee te gaan dan heb je dat toch wel voor m over?
Ah, het type dat geen relatie-materiaal is dus eigenlijk?
En dit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als je partner specifiek vraagt om mee te gaan dan heb je dat toch wel voor m over?
Ah, het type dat geen relatie-materiaal is dus eigenlijk?
Ja, kweek een ruggengraat, maar is daarmee de kous af? Als het toch eens zo simpel was. En daarbij is TS ook nog een 'bijzonder geval'.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het niet belangrijk is, Easton dan wen topic met al twee delen erover vraag ik me af?
Misschien omdat TS niet assertief is om aan te geven dat het haar niks lijkt en er eerst een reden gevonden moet worden die haar vriend oké vindt. Dat vind ik wel een beetje slap van haar.
Dus in dit geval is een ruggengraat kweken niet zo'n heel slecht advies. Of wil ze bij elk meningsverschil een topic gaan openen?
Want jij bepaalt wel wat belangrijk voor je partner is en wat niet?quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:52 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Niet als ik er geen zin in heb en andere plannen heb. Ik vind het ook vreemd om van je partner te verlangen dat ze meegaat omdat jij dat leuk vindt. Als het nou iets heel belangrijks was: oke. Maar dat is het totaal niet.
Nee hoor, ik ga gewoon m'n eigen gang en als mijn vriend wil dat ik meega naar een bbq met een paar nerds van internet, bedank ik hartelijk maar dan vind ik mijn eigen plannen/afspraken wel wat belangrijker. Zo sta ik erin.
Dat bepaalt hijzelf. Maar ik ga mijn plannen niet opzij zetten omdat hij niet alleen naar een etentje wil naar zijn onlinevriendjes. Leuk voor hem, maar ik heb er niks mee. En Brummetje dus ook niet zo te lezen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Want jij bepaalt wel wat belangrijk voor je partner is en wat niet?
Ieder zijn ding, ik zou er niet zo blij mee zijn als mijn partner altijd maar doet waar zij zin in heeft..
Het is meer dat TS haar vriendje altijd maar vindt dat TS met hem mee moet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Want jij bepaalt wel wat belangrijk voor je partner is en wat niet?
Ieder zijn ding, ik zou er niet zo blij mee zijn als mijn partner altijd maar doet waar zij zin in heeft..
Wat raad jij verder nog aan dan? Ik kan TS niet aan d'r handje mee naar assertiviteitstraining nemen, om waar wat te roepen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, kweek een ruggengraat, maar is daarmee de kous af? Als het toch eens zo simpel was. En daarbij is TS ook nog een 'bijzonder geval'.
Waarom heb je een relatie als je toch alleen maar doet waar jij zin in hebt?quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:56 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Dat bepaalt hijzelf. Maar ik ga mijn plannen niet opzij zetten omdat hij niet alleen naar een etentje wil naar zijn onlinevriendjes. Leuk voor hem, maar ik heb er niks mee. En Brummetje dus ook niet zo te lezen.
Er zullen vast vrouwen zijn die daar ook zo over denken.
Ze is zelf pas plannen gaan maken nadat ze geen zin had om mee te gaan. Dus het gaat niet om plannen voor hem opzij schuiven.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:56 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Dat bepaalt hijzelf. Maar ik ga mijn plannen niet opzij zetten omdat hij niet alleen naar een etentje wil naar zijn onlinevriendjes. Leuk voor hem, maar ik heb er niks mee. En Brummetje dus ook niet zo te lezen.
Er zullen vast vrouwen zijn die daar ook zo over denken.
In eerdere topics heb ik haar bijv. wel eens proberen uit te leggen hoe ze haar houding hierin kan proberen te veranderen. In dit topic geeft ze aan kennelijk wél het gesprek te hebben durven voeren met een uitkomst waar ze tevreden mee is. Dus wat dat betreft laat ze al best vooruitgang zien.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat raad jij verder nog aan dan? Ik kan TS niet aan d'r handje mee naar assertiviteitstraining nemen, om waar wat te roepen.
Ze moet gewoon duidelijk zijn tegen hem, niet bang zijn als hij een keer iets niet leuk vindt en niet zulke kwesties helemaal opblazen. Ze zijn al vier jaar samen en ze moet eerst een reden vinden die hij goedkeurt, anders moet ze volgens hem gewoon mee. Tenminste, dat begrijp ik eruit.
Omdat ze niet heen wil en hij er een punt van maakt. Ik vind het niet enkel bij haar liggen eigenlijk. Sorry, maar ik vind je wel een beetje een knuppel als je eigenlijk eist dat je vriendin meegaat naar jouw online-vrienen omdat je niet alleen wil.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het niet belangrijk is, waarom dan wel een topic met al twee delen erover vraag ik me af?
Misschien omdat TS niet assertief is om aan te geven dat het haar niks lijkt en er eerst een reden gevonden moet worden die haar vriend oké vindt. Dat vind ik wel een beetje slap van haar.
Dus in dit geval is een ruggengraat kweken niet zo'n heel slecht advies. Of wil ze bij elk meningsverschil een topic gaan openen?
Hé, hoe vaak moet iemand nog tegen je zeggen dat de kwestie niet is dat zij altijd maar doet waar ze zin in heeft?quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom heb je een relatie als je toch alleen maar doet waar jij zin in hebt?
Kun je dan niet beter lekker single blijven? Hoef je iemand ook niet teleur te stellen.
Zeker weten.
Hé? Ik heb niet met je geknikkerd ofzo.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hé, hoe vaak moet iemand nog tegen je zeggen dat de kwestie niet is dat zij altijd maar doet waar ze zin in heeft?
Ik ken TS verder niet, dus dat wist ik helemaal niet. Maar verder is dat alleen maar positief natuurlijk. Wellicht was ik iets te voorbarig.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In eerdere topics heb ik haar bijv. wel eens proberen uit te leggen hoe ze haar houding hierin kan proberen te veranderen. In dit topic geeft ze aan kennelijk wél het gesprek te hebben durven voeren met een uitkomst waar ze tevreden mee is. Dus wat dat betreft laat ze al best vooruitgang zien.
Maakt verder niet uit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken TS verder niet, dus dat wist ik helemaal niet. Maar verder is dat alleen maar positief natuurlijk. Wellicht was ik iets te voorbarig.
Daar heb je ook wel gelijk in. Ik had ook niet direct begrepen dat het een harde eis van hem was en ik las later pas dat hij zoiets vaker flikt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:00 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Omdat ze niet heen wil en hij er een punt van maakt. Ik vind het niet enkel bij haar liggen eigenlijk. Sorry, maar ik vind je wel een beetje een knuppel als je eigenlijk eist dat je vriendin meegaat naar jouw online-vrienen omdat je niet alleen wil.
Dat is hetzelfde als ik tegen mijn vriend zeg dat hij mee moet gaan naar vriendinnen van mij als we films gaan kijken, thee gaan drinken en je kent het wel. Gaat nergens over.
Laat je nou alleen staan he? Nou? Ik eis dat je terugkomt op deze post!quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in. Ik had ook niet direct begrepen dat het een harde eis van hem was en ik las later pas dat hij zoiets vaker flikt.
Als het gewoon netjes gevraagd zou worden en het zou belangrijk voor hem zijn, zou ik het wel een kans willen geven. Dan blijf ik voor een groot deel bij mijn eerste standpunt.
Maar als het de kwestie is dat TS overal mee naartoe gesleept wordt en hij dat ook van haar eist ligt het anders. Maar zoiets dergelijks had ik ook al gezegd, een post of twee later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |