Ik weet van dit gezegde (zegmaar, hoe noem je zoiets?), maar ik heb er echt serieus moeite mee. Het lukt mij niet om te praten met vreemden. Ik ben extreem stil en dat vinden mensen akelig. En dat snap ik ook, heel goed. Maar praten lukt me gewoon niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:08 schreef trovey het volgende:
Tja, blijft eng voor een FOK!ker, nieuwe mensen ontmoeten.
Daarom moet je juist vreemden ontmoeten, train je jezelf erin.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:14 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik weet van dit gezegde (zegmaar, hoe noem je zoiets?), maar ik heb er echt serieus moeite mee. Het lukt mij niet om te praten met vreemden. Ik ben extreem stil en dat vinden mensen akelig. En dat snap ik ook, heel goed. Maar praten lukt me gewoon niet.
Je vriend heeft "gelijk", jij moet niet zo raar doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:15 schreef Brummetje2.0 het volgende:
En daarbij wil ik weten wie er "gelijk" heeft. Of hoe jullie het op zouden lossen.
Ik heb het al zo vaak geprobeerd te trainen en nog lukt het niet. Ik weet niet wat het is, er komt bijna geen woord uit mijn mond, tenzij me iets gevraagd word. Maar dan antwoord ik kort (ik bedoel niet kortaf, maar kort like 2/3/4 woorden).quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Daarom moet je juist vreemden ontmoeten, train je jezelf erin.
Omdat we het op de BBQ allebei maar ons zin zouden hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Je vriend heeft "gelijk", jij moet niet zo raar doen.
Eventueel kan hij nog wel alleen naar dat etentje. Maar jij niet alleen naar de bbq van zijn collega's...... Waarom moet hij iets afzeggen omdat jij het eng vind om met iemand te praten.
ga wat doen met je eigen vrienden als je persé niet mee wil....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:21 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Omdat we het op de BBQ allebei maar ons zin zouden hebben.
Ja, hij doet moeilijk omdat hij niet wil dat we allebei naar het etentje van onze keuze gaan. Hij naar dat etentje, ik naar de BBQ.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:18 schreef Woep het volgende:
Hahaha even voor de goede orde dus omdat jij niet naar zijn bbq mee wil, je eigen zin wil doordrammen en hij dat niet accepteerd doet hij moeilijk..... bitch please
Ja, daar sta je dan. Op het Internet te huilen. Met je zwakke persoonlijkheid. Zorg dat je interessanter wordt en met mensen leert praten. Dan wordt kennismaken met nieuwe mensen vanzelf minder eng.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:14 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik weet van dit gezegde (zegmaar, hoe noem je zoiets?), maar ik heb er echt serieus moeite mee. Het lukt mij niet om te praten met vreemden. Ik ben extreem stil en dat vinden mensen akelig. En dat snap ik ook, heel goed. Maar praten lukt me gewoon niet.
Heb ik niet. Tenminste niet hier. De enige vriendin die ik heb woont 180 km verderop.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ga wat doen met je eigen vrienden als je persé niet mee wil....
Ja hoor blijf maar negatief denken!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:27 schreef Brummetje2.0 het volgende:
En owee als hij dát idee ook van tafel veegt!
Nou elke oplossing die ik aandroeg veegde hij van tafel, dus dan ga je er rekening mee houden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor blijf maar negatief denken!
op een toetsenbord rammen helaas wel...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:14 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
euh ok proficiat.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:32 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Nou elke oplossing die ik aandroeg veegde hij van tafel, dus dan ga je er rekening mee houden.
Maar hij vindt het goed!
Nog meer trainen dan maar, om de hete brij heendraaien je hele leven gaat ook niet werken dan ben je op latere leeftijd een kluizenaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:19 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het al zo vaak geprobeerd te trainen en nog lukt het niet. Ik weet niet wat het is, er komt bijna geen woord uit mijn mond, tenzij me iets gevraagd word. Maar dan antwoord ik kort (ik bedoel niet kortaf, maar kort like 2/3/4 woorden).
En het heeft me al te veel rotsituaties opgeleverd, ik wil dat niet meer...
In plaats van de uitdaging op te zoeken ga je lekker naar papa en mama toe? Jij komt er wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:26 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Heb ik niet. Tenminste niet hier. De enige vriendin die ik heb woont 180 km verderop.
Maar wacht, dit is wel een geniaal idee! Ik ga die avond gewoon wat met die vriendin doen. Dat etentje van mijn vriend is in de buurt van waar zij (en mijn ouders wonen) en de dag erna wil ik de finale van het WK bij m'n ouders zien.
Thanks!
Maar als het dan weer fout gaat, met vervelende stiltes, voel ik me nog rotter.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Nog meer trainen dan maar, om de hete brij heendraaien je hele leven gaat ook niet werken dan ben je op latere leeftijd een kluizenaar.
Toch is het niet de oplossing.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:42 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Maar als het dan weer fout gaat, met vervelende stiltes, voel ik me nog rotter.
Ik heb ook geen enkele behoefte om (meer) vrienden te hebben, met mensen om te gaan. Echt geen enkele. Ik vind het wel best zo. Verveel me nooit.
Leuk ook, dat je me dat verdriet toewenst...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:41 schreef motorbloempje het volgende:
Binnenkort hopelijk een topic met 'm'n vriend heeft me gedumpt'.
De tering zeg, wat een dramawijf ben je, TS.Dan blijf je thuis en ga je lekker een Friendsmarathon doen op bed. Ofzo. Of wat je dan ook leuk vindt.
I'm with her ^^quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wens vooral je vriend een leukere vriendin.
Jemig hoe laag kun je zijn?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
Maar als ik dat gegeven nou gewoon accepteer? En ja, dan eindig ik misschien wel alleen. Maakt mij eigenlijk niet uit. Ik red me wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Toch is het niet de oplossing.Je hoeft geen 10.000 vrienden te hebben maar contact maken met nieuwe mensen is wel handig aangezien er maar weinig mensen zijn die je hele leven ook in je leven blijven en bij het ouder worden gaat het er niet beter op worden.
Ik geef je relatie een maand. Wie wil er nou samen zijn met iemand met zo'n instelling?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:42 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Maar als het dan weer fout gaat, met vervelende stiltes, voel ik me nog rotter.
Ik heb ook geen enkele behoefte om (meer) vrienden te hebben, met mensen om te gaan. Echt geen enkele. Ik vind het wel best zo. Verveel me nooit.
En dit!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
Het is al opgelost hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, boehoe, zielig, bladiebla, zoek hulp, dit-dat-alles, maar ik wens niemand zo'n dramageval toe, ook je vriend niet.
IK WIL NIET IK WIL NIET IK WIL NIET EN ALLES IS STOM EN HIJ WIL ME MIJN ZIN NIET GEVEN BOEHOEOEOEOOEOEOEOE
OEOEOEOOE
Echt. Ik had je al lang uitgezwaaid
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:05 schreef Rezania het volgende:
Een deel twee voor deze onzin?INB4: Moblo.
We zijn al 4 jaar samen...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik geef je relatie een maand. Wie wil er nou samen zijn met iemand met zo'n instelling?
Oke, jij je zin.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:50 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Maar als ik dat gegeven nou gewoon accepteer? En ja, dan eindig ik misschien wel alleen. Maakt mij eigenlijk niet uit. Ik red me wel.
Meer doen, dan komt dat vanzelf.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:14 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Wat is deze.quote:
Hou maar op, werkt niet bij TS. TS wil niets.quote:
TS is autistisch. Autisten kunnen zich beter alleen vermaken dan 'normale' mensen.quote:
Daarom wil ik ook een baan zonder collega's, omdat het me niet lukt met ze om te gaan. Ik praat bijv niet met ze in de pauzes. Zit liever alleen en doe mijn eigen ding.quote:
Ja gek he, dat iemand mij zó leuk vindt?!quote:
Waarschijnlijk is je vriend gewoon wanhopig en lelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:01 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ja gek he, dat iemand mij zó leuk vindt?!
Blijkbaar val ik dan toch reuze mee in het echt, maar ja mensen hebben graag vooroordelen.
Gelukkig WIL mijn vriend niemand anders en wil hij met mij oud worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |