ik hoop het niet eigenlijk...quote:
het is niet eens haar eigen etentjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:20 schreef BasEnAad het volgende:
Laat ieder toch naar zijn eigen etentje gaan zeg.
neuh, je gedraagt je (als ik al je topics mag geloven) als een kleuter die zijn zin niet krijgt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:03 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik stel me aan omdat ik aangeef moeite te hebben met contact met anderen???!
Jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Moet je een blindengeleidehond ook uitlaten?
Hij is qua uiterlijk absoluut geen FOK!ker. (Niet zo'n lelijke nerd.) Hij is groot, blond, met mooie grijsblauwe ogen. Geen bril. Slank. Absoluut geen lelijk persoon.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is je vriend gewoon wanhopig en lelijk.
Wel meer mensen die zich alleen prima vermaken (waaronder ikzelfquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
TS is autistisch. Autisten kunnen zich beter alleen vermaken dan 'normale' mensen.
Maar ze is vooral bang.
Serieus TS, ga gewoon en probeer je angst te overwinnen ofzo
Je zult altijd on contact komen met mensen bij werk, ook al ben je zelfstandige (klanten, mensen waarmee je dingen moet regelen e.d.). Echt, je vriend is er nu maar dat hoeft natuurlijk niet voor altijd te zijn en dan zit je daar dan...alleen in je woning en niemand die weet wie je bent....zo liggen mensen jaren dood in huis.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:00 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook een baan zonder collega's, omdat het me niet lukt met ze om te gaan. Ik praat bijv niet met ze in de pauzes. Zit liever alleen en doe mijn eigen ding.
Maar een baan zonder collega's zijn er vrijwel niet, helaas.
Stupid is as stupid doesquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:07 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Het is qua uiterlijk absoluut geen FOK!ker. (Niet zo'n lelijke nerd.) Hij is groot, blond, met mooie grijsblauwe ogen. Geen bril. Slank. Absoluut geen lelijk persoon.
Mijn vriend is niet de enige die ik ken. Ik heb zeker 100 mensen in mijn omgeving die me kennen. Familie, vrienden van mijn ouders, schoonfamilie, vrienden van mijn vriend.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel meer mensen die zich alleen prima vermaken (waaronder ikzelf) maar wat contacten in je directe omgeving is toch wel handiger dan 1 vriendin op 180 km ver weg.
[..]
Je zult altijd on contact komen met mensen bij werk, ook al ben je zelfstandige (klanten, mensen waarmee je dingen moet regelen e.d.). Echt, je vriend is er nu maar dat hoeft natuurlijk niet voor altijd te zijn en dan zit je daar dan...alleen in je woning en niemand die weet wie je bent....zo liggen mensen jaren dood in huis.Maar uiteindelijk jouw leven, jouw keuzes maar het is alleen zo jammer als je zo zult eindigen ook al maakt het je nu niets uit.
Klopt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:10 schreef madeliefff het volgende:
Maar ik vind niet dat jij perse mee moet naar zijn etentje als je niet wilt. Hij kan toch alleen gaan. Dan blijf je thuis. Je moet ook allebei je eigen ding kunnen doen.
ZZP'er?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:00 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook een baan zonder collega's, omdat het me niet lukt met ze om te gaan. Ik praat bijv niet met ze in de pauzes. Zit liever alleen en doe mijn eigen ding.
Maar een baan zonder collega's zijn er vrijwel niet, helaas.
Nee, dan moet ze met klanten praten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 07:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ZZP'er?Maar damn wat een saai persoon moet jij zijn, als je zo niet met mensen kan / wil praten
Dus het kan wel, dat jullie erover praten en dat je niet per se doet wat hij het liefst wil maar dat jouw mening ook meetelt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:15 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Klopt.
Als het aan mijn vriend ligt, doen we ALLES samen. En dat benauwt me. Hij gaat nu alleen naar dat etentje. Ik ga met die vriendin wat leuks doen.
Achnee. Waarom heengaan als ze geen zin heeft en iets leuks gaat doen met een vriendin.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:31 schreef Fera het volgende:
Wat een gezeur. Woman the fuck up en ga met hem mee naar dat etentje. Je zou af en toe maar iets over hebben voor je partner. Vreselijk hoor.
Misschien is het achteraf wel hartstikke gezellig en heb je er nieuwe vrienden bij. En zo niet, jammer dan. De wereld is nog steeds niet vergaan.
Omdat haar partner dat graag wil misschien?quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:38 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Achnee. Waarom heengaan als ze geen zin heeft en iets leuks gaat doen met een vriendin.
Die wil altijd dat ze meegaat en TS durft daar niet tegenin te gaan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omdat haar partner dat graag wil misschien?
Als je alleen maar je eigen gang wil gaan kun je beter alleen blijven...
Ah! Grow some balls boobs dan maarquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die wil altijd dat ze meegaat en TS durft daar niet tegenin te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |