Misschien omdat het belangrijk is voor hem?quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:38 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Achnee. Waarom heengaan als ze geen zin heeft en iets leuks gaat doen met een vriendin.
Tsja, nou en. Hij is niet gehandicapt dus kan ook wel alleen gaan - neem ik aan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omdat haar partner dat graag wil misschien?
Als je alleen maar je eigen gang wil gaan kun je beter alleen blijven...
Wat is er belangrijk aan een bbq met wat vrienden?quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien omdat het belangrijk is voor hem?
Maar goed, als hij haar inderdaad overal al mee naartoe sleept zonder dat ze dat wil is het een ander verhaal. Hoewel, dan nog: woman the fuck up.
Uiteraard, maar als je partner specifiek vraagt om mee te gaan dan heb je dat toch wel voor m over?quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:44 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Tsja, nou en. Hij is niet gehandicapt dus kan ook wel alleen gaan - neem ik aan?
Achja. Ik ben zo'n type dat ik gewoon doe waar ik zin in heb. Als ik geen zin heb om mee te gaan, ga ik dus niet mee. Of iemand het nou wil of niet.
Als het niet belangrijk is, waarom dan wel een topic met al twee delen erover vraag ik me af?quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:45 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Wat is er belangrijk aan een bbq met wat vrienden?
Ik ken het verhaal niet verder, maar als ze er geen zin in heeft moet ze gewoon niet gaan. Het is geen diplomering ofzo.
Niet als ik er geen zin in heb en andere plannen heb. Ik vind het ook vreemd om van je partner te verlangen dat ze meegaat omdat jij dat leuk vindt. Als het nou iets heel belangrijks was: oke. Maar dat is het totaal niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als je partner specifiek vraagt om mee te gaan dan heb je dat toch wel voor m over?
Ah, het type dat geen relatie-materiaal is dus eigenlijk?
En dit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als je partner specifiek vraagt om mee te gaan dan heb je dat toch wel voor m over?
Ah, het type dat geen relatie-materiaal is dus eigenlijk?
Ja, kweek een ruggengraat, maar is daarmee de kous af? Als het toch eens zo simpel was. En daarbij is TS ook nog een 'bijzonder geval'.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het niet belangrijk is, Easton dan wen topic met al twee delen erover vraag ik me af?
Misschien omdat TS niet assertief is om aan te geven dat het haar niks lijkt en er eerst een reden gevonden moet worden die haar vriend oké vindt. Dat vind ik wel een beetje slap van haar.
Dus in dit geval is een ruggengraat kweken niet zo'n heel slecht advies. Of wil ze bij elk meningsverschil een topic gaan openen?
Want jij bepaalt wel wat belangrijk voor je partner is en wat niet?quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:52 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Niet als ik er geen zin in heb en andere plannen heb. Ik vind het ook vreemd om van je partner te verlangen dat ze meegaat omdat jij dat leuk vindt. Als het nou iets heel belangrijks was: oke. Maar dat is het totaal niet.
Nee hoor, ik ga gewoon m'n eigen gang en als mijn vriend wil dat ik meega naar een bbq met een paar nerds van internet, bedank ik hartelijk maar dan vind ik mijn eigen plannen/afspraken wel wat belangrijker. Zo sta ik erin.
Dat bepaalt hijzelf. Maar ik ga mijn plannen niet opzij zetten omdat hij niet alleen naar een etentje wil naar zijn onlinevriendjes. Leuk voor hem, maar ik heb er niks mee. En Brummetje dus ook niet zo te lezen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Want jij bepaalt wel wat belangrijk voor je partner is en wat niet?
Ieder zijn ding, ik zou er niet zo blij mee zijn als mijn partner altijd maar doet waar zij zin in heeft..
Het is meer dat TS haar vriendje altijd maar vindt dat TS met hem mee moet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Want jij bepaalt wel wat belangrijk voor je partner is en wat niet?
Ieder zijn ding, ik zou er niet zo blij mee zijn als mijn partner altijd maar doet waar zij zin in heeft..
Wat raad jij verder nog aan dan? Ik kan TS niet aan d'r handje mee naar assertiviteitstraining nemen, om waar wat te roepen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, kweek een ruggengraat, maar is daarmee de kous af? Als het toch eens zo simpel was. En daarbij is TS ook nog een 'bijzonder geval'.
Waarom heb je een relatie als je toch alleen maar doet waar jij zin in hebt?quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:56 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Dat bepaalt hijzelf. Maar ik ga mijn plannen niet opzij zetten omdat hij niet alleen naar een etentje wil naar zijn onlinevriendjes. Leuk voor hem, maar ik heb er niks mee. En Brummetje dus ook niet zo te lezen.
Er zullen vast vrouwen zijn die daar ook zo over denken.
Ze is zelf pas plannen gaan maken nadat ze geen zin had om mee te gaan. Dus het gaat niet om plannen voor hem opzij schuiven.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:56 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Dat bepaalt hijzelf. Maar ik ga mijn plannen niet opzij zetten omdat hij niet alleen naar een etentje wil naar zijn onlinevriendjes. Leuk voor hem, maar ik heb er niks mee. En Brummetje dus ook niet zo te lezen.
Er zullen vast vrouwen zijn die daar ook zo over denken.
In eerdere topics heb ik haar bijv. wel eens proberen uit te leggen hoe ze haar houding hierin kan proberen te veranderen. In dit topic geeft ze aan kennelijk wél het gesprek te hebben durven voeren met een uitkomst waar ze tevreden mee is. Dus wat dat betreft laat ze al best vooruitgang zien.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat raad jij verder nog aan dan? Ik kan TS niet aan d'r handje mee naar assertiviteitstraining nemen, om waar wat te roepen.
Ze moet gewoon duidelijk zijn tegen hem, niet bang zijn als hij een keer iets niet leuk vindt en niet zulke kwesties helemaal opblazen. Ze zijn al vier jaar samen en ze moet eerst een reden vinden die hij goedkeurt, anders moet ze volgens hem gewoon mee. Tenminste, dat begrijp ik eruit.
Omdat ze niet heen wil en hij er een punt van maakt. Ik vind het niet enkel bij haar liggen eigenlijk. Sorry, maar ik vind je wel een beetje een knuppel als je eigenlijk eist dat je vriendin meegaat naar jouw online-vrienen omdat je niet alleen wil.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het niet belangrijk is, waarom dan wel een topic met al twee delen erover vraag ik me af?
Misschien omdat TS niet assertief is om aan te geven dat het haar niks lijkt en er eerst een reden gevonden moet worden die haar vriend oké vindt. Dat vind ik wel een beetje slap van haar.
Dus in dit geval is een ruggengraat kweken niet zo'n heel slecht advies. Of wil ze bij elk meningsverschil een topic gaan openen?
Hé, hoe vaak moet iemand nog tegen je zeggen dat de kwestie niet is dat zij altijd maar doet waar ze zin in heeft?quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom heb je een relatie als je toch alleen maar doet waar jij zin in hebt?
Kun je dan niet beter lekker single blijven? Hoef je iemand ook niet teleur te stellen.
Zeker weten.
Hé? Ik heb niet met je geknikkerd ofzo.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hé, hoe vaak moet iemand nog tegen je zeggen dat de kwestie niet is dat zij altijd maar doet waar ze zin in heeft?
Ik ken TS verder niet, dus dat wist ik helemaal niet. Maar verder is dat alleen maar positief natuurlijk. Wellicht was ik iets te voorbarig.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In eerdere topics heb ik haar bijv. wel eens proberen uit te leggen hoe ze haar houding hierin kan proberen te veranderen. In dit topic geeft ze aan kennelijk wél het gesprek te hebben durven voeren met een uitkomst waar ze tevreden mee is. Dus wat dat betreft laat ze al best vooruitgang zien.
Maakt verder niet uit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken TS verder niet, dus dat wist ik helemaal niet. Maar verder is dat alleen maar positief natuurlijk. Wellicht was ik iets te voorbarig.
Daar heb je ook wel gelijk in. Ik had ook niet direct begrepen dat het een harde eis van hem was en ik las later pas dat hij zoiets vaker flikt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:00 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Omdat ze niet heen wil en hij er een punt van maakt. Ik vind het niet enkel bij haar liggen eigenlijk. Sorry, maar ik vind je wel een beetje een knuppel als je eigenlijk eist dat je vriendin meegaat naar jouw online-vrienen omdat je niet alleen wil.
Dat is hetzelfde als ik tegen mijn vriend zeg dat hij mee moet gaan naar vriendinnen van mij als we films gaan kijken, thee gaan drinken en je kent het wel. Gaat nergens over.
Laat je nou alleen staan he? Nou? Ik eis dat je terugkomt op deze post!quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in. Ik had ook niet direct begrepen dat het een harde eis van hem was en ik las later pas dat hij zoiets vaker flikt.
Als het gewoon netjes gevraagd zou worden en het zou belangrijk voor hem zijn, zou ik het wel een kans willen geven. Dan blijf ik voor een groot deel bij mijn eerste standpunt.
Maar als het de kwestie is dat TS overal mee naartoe gesleept wordt en hij dat ook van haar eist ligt het anders. Maar zoiets dergelijks had ik ook al gezegd, een post of twee later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |