Dat is evident.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:37 schreef Kopsterk het volgende:
Die Belgies doen wel weinig met de geboden ruimte. Als ze Robben hadden gehad stond het nu al 3-0.
Ik zit al in #teamess en #teamjohannes.quote:
Klein slotoffensief vanaf de 85e minuut maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:36 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Want België kan dan niet terugkomen? Wat een ruk praat.
Dat gassie is nog maar heul jong he. Zie zijn kwaliteiten man.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:36 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
zo goed vind ik hem ook weer niet, kreeg in de Champions League binnen 10 minuten 3 goals achter zn oren.
Dat zegt meer over de restquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:37 schreef Fir3fly het volgende:
Mertens speelt wel als een baas trouwens. De beste Belg by far.
Hou ik je aan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]![]()
Tevens wil ik jou overal bij betrekken
Soms denkt ie dat hij in een one-man-show zit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:37 schreef Fir3fly het volgende:
Mertens speelt wel als een baas trouwens. De beste Belg by far.
Jullie zijn dan ook de bestequote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:35 schreef kanovinnie het volgende:
Yvonne en ik zitten in #teammarietje en #teamfrietkot
het is patatquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:38 schreef essnhills het volgende:
Ik vermoed dat als het wel een derby der lage landen wordt, er ook wel enkele patat/frietdiscussies zullen komen.
Een soort Arno.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:38 schreef Mani89 het volgende:
De Sporza commentator klinkt licht overspannen.
quote:
Onderschat Costa Rica niet :quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:38 schreef essnhills het volgende:
Ik vermoed dat als het wel een derby der lage landen wordt, er ook wel enkele patat/frietdiscussies zullen komen.
Klopt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:39 schreef Belladonna80 het volgende:
Benteke wordt keihard gemist. Kan een balletje vasthouden en heeft nog wel eens verrassende schoten.
Wel heerlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:38 schreef Mani89 het volgende:
Ja he? Zeker te veel friet op voor de wedstrijdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:39 schreef beantherio het volgende:
België doet te weinig met het overwicht dat ze hebben
Op FOK zitten tijdens een wedstrijd van je landquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:38 schreef hottentot het volgende:
Nederland tegen de Belgen, stel je dan het Topic hier ééns voor.
Komt nogquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:39 schreef beantherio het volgende:
Had ook wel veel meer van Lukaku verwacht, wat was die slecht zegquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:39 schreef Belladonna80 het volgende:
Benteke wordt keihard gemist. Kan een balletje vasthouden en heeft nog wel eens verrassende schoten.
Ja. Ze hadden het al een paar keer kunnen / moeten afmaken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:39 schreef beantherio het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:38 schreef Mani89 het volgende:
Nederland ook pas 1 keer hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:37 schreef TLC het volgende:
En nog steeds heeft Belgie niet in een eerste helft weten te scoren dit WK
Die kunnen dat dankzij Obamaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:39 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Belgen hebben straks in de 70e minuut de tong al op de schoenen hangen terwijl die Amerikanen blijven rennen.
dat land valt onder frietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |