Jep, uitgeschakeld in de 8ste finales met strafschoppen of zoietsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:26 schreef Columbiafan het volgende:
Zwitserland heeft ooit een wk gespeeld zonder ook maar 1 tegengoal?![]()
![]()
Maar in deze niet!quote:
Zo goed?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:31 schreef Lothiriel het volgende:
Aan TS: Je kan Zwitserland schrappen in de OP.
hoezoquote:
Die is bloednerveus natuurlijk.quote:
Doet een Nigel de Jong of een Diego Costa maar anders op zeker een Jozy Altidore.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:29 schreef Shreyas het volgende:
Kompany speelt dus toch, matige stukje spel van België om te doen alsof hij het niet zou redden.
Flauw hoorquote:
Hallo barbietje van me.quote:
Je kan ook gewoon gaan afwassen en een taart bakken tijdens de wedstrijd en dan kijk je naderhand wat het geworden is.quote:
Ik ga gewoon bier pakken hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon gaan afwassen en een taart bakken tijdens de wedstrijd en dan kijk je naderhand wat het geworden is.
Het zal vaak ook wel net niet of net wel zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Doet een Nigel de Jong of een Diego Costa maar anders op zeker een Jozy Altidore.
Die blonde belg is zwaar overrated. De gemiddelde Nederlandse blonde is mooier dan haar.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon gaan afwassen en een taart bakken tijdens de wedstrijd en dan kijk je naderhand wat het geworden is.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die blonde belg is zwaar overrated. De gemiddelde Nederlandse blonde is mooier dan haar.
Nooooo.... Ik zie het nu al aankomen dat ik hier straks alleeen zitquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga gewoon bier pakken hoor
Denk wel dat ik als er weer een verlenging komt mijn bed in ga
twitter:WayneRooney twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 21:38:32Have to admit I'm a USA fan today reageer retweet
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Nooooo.... Ik zie het nu al aankomen dat ik hier straks alleeen zit
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geen probleem, jouw kop kon ik toch al niet zienquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:38 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:WayneRooney twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 21:38:32Have to admit I'm a USA fan today reageer retweet
True that... en dan moet je die helemaal uitzitten, laatste minuut toch nog goal... Geen pingels.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]ik krijg wat van die verlengingen joh. Duurt allemaal veel te lang.
Penalties vind ik dan wel weer spannend, maar ja, moet je eerst nog 2x 15 minuten PLUS uitzitten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:40 schreef Marie30 het volgende:
[..]
True that... en dan moet je die helemaal uitzitten, laatste minuut toch nog goal... Geen pingels.
Denk dat het nu wel in 90' beslist wordt.
Enkel de eerste alinea wordt gezongen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:39 schreef Nober het volgende:
Voor zometeen:
...
Eér iemand ooit ons Land het zijne ziet. (bis)
1coupletquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:41 schreef Marie30 het volgende:
Ik ken ons volkslied vanbuiten. Op school nog geleerd. Kent de gemiddelde NL-er het zijne ook?
het eerste couplet kent bijna iedereenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:41 schreef Marie30 het volgende:
Ik ken ons volkslied vanbuiten. Op school nog geleerd. Kent de gemiddelde NL-er het zijne ook?
Drie coupletten melden zichquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:41 schreef Marie30 het volgende:
Penals vind ik ook heerlijk... Maar niet bij mijn eigen ploegquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Penalties vind ik dan wel weer spannend, maar ja, moet je eerst nog 2x 15 minuten PLUS uitzitten.
Hoop het ja, ik ben voor België hoor
Eerste welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:41 schreef Marie30 het volgende:
Nog 14quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:42 schreef kansichtloos het volgende:
[..]
het eerste couplet kent bijna iedereen
alleen komen er dan nog 11 ofzo
Hoezo neen? Lukaku was bevroren gebrandmerkt door zijn naampje. Origi schittert.quote:
Ja. Dan kan hij wat forceren. Nu waarschijnlijk niet. Die is na een uur bekaf.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:42 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Dat is toch hartstikke mooi. Of zie je hem liever als invaller?
Nee dan niet inderdaad, veel te spannend.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:42 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Penals vind ik ook heerlijk... Maar niet bij mijn eigen ploeg![]()
Te gek, ik supporter ook voor jullie![]()
Het eerste couplet op school geleerd maar nooit onthouden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:41 schreef Marie30 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik ook een beetje dat België wint vanwege Diego![]()
Tsja, zit wat in. Maar ik denk dat het pas een Schandaal zou zijn als Godbetert Lukaku in de basis zou staan. Dan zou ik Wilmots niet serieus meer nemen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Dan kan hij wat forceren. Nu waarschijnlijk niet. Die is na een uur bekaf.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:39 schreef Nober het volgende:
Voor zometeen:
O dierbaar België, o heilig land der vaad'ren,
Onze ziel en ons hart zijn U gewijd,
Aanvaard ons kracht en het bloed van ons aad'ren,
Wees ons doel in arbeid en in strijd,
Bloei, o land, in eendracht niet te breken,
Wees immer u zelf, en ongeknecht,
Het woord getrouw dat g' onbevreesd moogt spreken.
Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht.
Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht
O Vaderland, o edel land der Belgen,
zo machtig steeds door moed en werkzaamheid!
De wereld ziet verwonderd Uwe telgen
aan 't hoofd van kunst, handel en nijverheid.
De vrijheidszon giet licht op Uwe wegen
en onbevreesd staart gij de toekomst aan.
Gij mint Uw vorst, zijn liefde stroomt U tegen,
zijn hand geleidt U op de gloriebaan!
Juicht Belgen, juicht in brede vol' akkoorden
Van Haspengouw tot aan het Vlaamse strand,
Van Noord tot Zuid, langs Maas- en Scheldeboorden,
Juicht, Belgen juicht, door gans het Vaderland.
Een man'lijk volk moet man'lijk kunnen zingen,
Terwijl het hart naar eed'le fierheid streeft.
Nooit zal men ons van onze haard verdringen
Zolang een Belg, 't zij Waal of Vlaming leeft.
Andere versie (van de hand van Victor Ceulemans):
Juicht! Belgen, juicht! in vreugdevolle akkoorden
Van Haspengouw tot aan het Vlaamsche strand
Van Noord tot Zuid, langs Maas en Scheldeboorden,
Juicht, Belgen, juicht, door gansch het Vaderland!
Een manlijk volk moet manlijk durven zingen
Terwijl het hart van eedle fierheid beeft;
Nooit zal men ons een morzel gronds ontwringen,
Zoolang één Belg, 't zij Waal of Vlaming leeft.(bis)
Geen morzel gronds, geen enkel van de rechten
Waarvoor het bloed der vadren heeft gevloeid,
Zoolang een man, een vrouw, een kind kan vechten,
Zoolang een hart in Belgisch harte gloeit.
Geen slavenboei wordt ooit ons aangevijzeld,
Geen schandig juk van vreemde dwinglandij,
Of 't wordt op 't hoofd des dwingelangs verbrijzeld
Ons Belgenland blijft eeuwig, eeuwig vrij. (bis)
Zingt hooger nog en laat Europa 't hooren,
Hier heeft de Vorst, de Grondwet in de hand,
Voor God en volk den heil'gen eed gezworen
Dat hij slechts leeft voor 't dierbaar Vaderland.
Naast d'eersten Belg staan moedvol al de Belgen,
Vol eendrachtszin ten heldendood gereed,
Die m'één voor één en allen moet verdelgen
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
1coupletze ooit wel allemaal geleerd, maar niet onthouden.
Wow nog 11..?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:42 schreef kansichtloos het volgende:
[..]
het eerste couplet kent bijna iedereen
alleen komen er dan nog 11 ofzo
Anti-supporterenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:43 schreef lisselotte88 het volgende:
Goed! Eindelijk is het zover! De Rode Duivels over iets minder dan 2,5 uur naar huis
Origi vind ik als invaller schitteren. Bij Lille ook. Als starter ben ik bang dat hij weinig uit kan richten tegen nog frisse verdedigers en na een uur zelf bekaf is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:43 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hoezo neen? Lukaku was bevroren gebrandmerkt door zijn naampje. Origi schittert.
En ook steeds datzelfde melodietje, doe dan wat variatie.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:44 schreef kansichtloos het volgende:
[..]
dat bedoel ik, als ze het nou bij 4/5 hadden gehouden, maar hier heeft toch niemand zin in?
Geloof me, België slacht de USA. Na één helft is het over en out. België is belachelijk veel beter dan de USA. Walgelijk volk daar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:43 schreef lisselotte88 het volgende:
Goed! Eindelijk is het zover! De Rode Duivels over iets minder dan 2,5 uur naar huis
Lolquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:43 schreef Lothiriel het volgende:
Ik ken het volkslied beter in het Frans dan in het NederlandsVraag me niet hoe dat komt, weet het zelf ook niet
lekker blijven dromenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:45 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Geloof me, België slacht de USA. Na één helft is het over en out. België is belachelijk veel beter dan de USA. Walgelijk volk daar.
Hoorde ook enkel ooooooh oooooooh oooooooh. Sowieso was het meer geschreeuw dan wat anders dus was lastig te verstaanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:45 schreef TLC het volgende:
Heeft het Argentijnse volkslied net als het Spaanse eigenlijk geen tekst ? ik hoor ze nooit zingen die Argentijnen
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:41 schreef Marie30 het volgende:
En maar dikker worden hè... oh nee wacht, je noemde het ''volslank''quote:
Mogadishu. VS klapt er vol in, België doet wat felle tegenaanvallen en nadat er wat Amerikanen achter de wagen hangen, naaien ze er met de staart tussen hun benen uit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:45 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Geloof me, België slacht de USA. Na één helft is het over en out. België is belachelijk veel beter dan de USA. Walgelijk volk daar.
Maar Lukaku is nu geen goede optie...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Origi vind ik als invaller schitteren. Bij Lille ook. Als starter ben ik bang dat hij weinig uit kan richten tegen nog frisse verdedigers en na een uur zelf bekaf is.
From Detroit down to Houston,quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:39 schreef Nober het volgende:
Voor zometeen:
O dierbaar België, o heilig land der vaad'ren,
Onze ziel en ons hart zijn U gewijd,
Aanvaard ons kracht en het bloed van ons aad'ren,
Wees ons doel in arbeid en in strijd,
Bloei, o land, in eendracht niet te breken,
Wees immer u zelf, en ongeknecht,
O Vaderland, o edel land der Belgen,
zo machtig steeds door moed en werkzaamheid!
De wereld ziet verwonderd Uwe telgen
aan 't hoofd van kunst, handel en nijverheid.
De vrijheidszon giet licht op Uwe wegen
en onbevreesd staart gij de toekomst aan.
Juicht Belgen, juicht in brede vol' akkoorden
Van Haspengouw tot aan het Vlaamse strand,
Van Noord tot Zuid, langs Maas- en Scheldeboorden,
Juicht, Belgen juicht, door gans het Vaderland.
Een man'lijk volk moet man'lijk kunnen zingen,
Terwijl het hart naar eed'le fierheid streeft.
Andere versie (van de hand van Victor Ceulemans):
Juicht! Belgen, juicht! in vreugdevolle akkoorden
Van Haspengouw tot aan het Vlaamsche strand
Van Noord tot Zuid, langs Maas en Scheldeboorden,
Juicht, Belgen, juicht, door gansch het Vaderland!
Een manlijk volk moet manlijk durven zingen
Terwijl het hart van eedle fierheid beeft;
Nooit zal men ons een morzel gronds ontwringen,
Zoolang één Belg, 't zij Waal of Vlaming leeft.(bis)
Geen morzel gronds, geen enkel van de rechten
Waarvoor het bloed der vadren heeft gevloeid,
Zoolang een man, een vrouw, een kind kan vechten,
Zoolang een hart in Belgisch harte gloeit.
Geen slavenboei wordt ooit ons aangevijzeld,
Geen schandig juk van vreemde dwinglandij,
Of 't wordt op 't hoofd des dwingelangs verbrijzeld
Ons Belgenland blijft eeuwig, eeuwig vrij. (bis)
Zingt hooger nog en laat Europa 't hooren,
Hier heeft de Vorst, de Grondwet in de hand,
Voor God en volk den heil'gen eed gezworen
Dat hij slechts leeft voor 't dierbaar Vaderland.
Naast d'eersten Belg staan moedvol al de Belgen,
Vol eendrachtszin ten heldendood gereed,
Die m'één voor één en allen moet verdelgen
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:45 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Geloof me, België slacht de USA. Na één helft is het over en out. België is belachelijk veel beter dan de USA.
Precies. Zélfs als België op de counter zou spelen, wint het met gemak van dat walgelijke USA.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mogadishu. VS klapt er vol in, België doet wat felle tegenaanvallen en nadat er wat Amerikanen achter de wagen hangen, naaien ze er met de staart tussen hun benen uit.
Wat een bezopen eind regel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:45 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Maar bijvoorbeeld de stad waarin ik woon bestaat al 1024 jaar... straf héquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:46 schreef skippy22 het volgende:
[..]Belgie bestaat pas sinds 1830. Best een jong land.
Dat was een grapjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En maar dikker worden hè... oh nee wacht, je noemde het ''volslank''
Had liever Courtois in de spits gezien die scoort ook wel een hattrick tegen die honkballers.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mirallas dan als spits. Had ik liever gezien.
Hun arrogantie is verregaand belachelijk. Dat bedoelde ik. Ze zeggen wel eens dat wij Nederlanders arrogant zijn of die klote Fransen ( kunnen er ook wat van ) maar Amerikanen slaat door.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:47 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Wat een bezopen eind regel.
Net wat plaatjes gezien van USA steden en het is afgeladen daar op de pleinen. Ongelofelijk hoe het daar begint te leven in de USA. Over een paar jaar is soccer populairder dan hockey.
Gezien de weersomstandigheden moet je niet als een dolle gaan aanvallen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:47 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Precies. Zélfs als België op de counter zou spelen, wint het met gemak van dat walgelijke USA.
Huidige Nederland bestaat 15 jaar langerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:46 schreef skippy22 het volgende:
[..]Belgie bestaat pas sinds 1830. Best een jong land.
Meisjes plagen kusjes vragen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En maar dikker worden hè... oh nee wacht, je noemde het ''volslank''
Bij de Belgen die daar wonenquote:
Of Wilmots zelf.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Had liever Courtois in de spits gezien die scoort ook wel een hattrick tegen die honkballers.
Ik heb de opstelling nog niet gezien. Maar Mirallas is sowieso een goede optie. Teamspeler, goede voorzetten, bescheiden, tactisch... ja ik ben fanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mirallas dan als spits. Had ik liever gezien.
Voor 1830 was belgie nog nederland ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:49 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Huidige Nederland bestaat 15 jaar langer
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:49 schreef Jovatov het volgende:
Ben erg benieuwd naar de pot. Hoop dat beide ploegen er lekker op los vliegen. Al die slome wedstrijden in de achtste finales tot nu toe...
Ik zit ook op een amerkaans/internationaal forum en het verschil met 12 jaar geleden is enorm. Die topics waren toen op een verdwaalde europeaan/brazilliaan uitgestorven.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:47 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Net wat plaatjes gezien van USA steden en het is afgeladen daar op de pleinen. Ongelofelijk hoe het daar begint te leven in de USA. Over een paar jaar is soccer populairder dan hockey.
Dat is ook zo, maar ja, wellicht gelijk al afmaken. Alhoewel, ALS de Amerikanen terugkomen ( ik verwacht namelijk dat België érg vroeg scoort, 1e minuut ofzo ) dan kan het nog griezelig worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gezien de weersomstandigheden moet je niet als een dolle gaan aanvallen.
Ik zeg dus dat Nederland 15 jaar ouder is, dus ook een 'jong' landquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:49 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Voor 1830 was belgie nog nederland ja.
Link naar plaatjes?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:47 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Bossie is ook m'n favoriet moet ik zeggen. 1000000oneindig liever dan Mulder.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:51 schreef Marie30 het volgende:
Bossie op Sporza is toch zalig hé![]()
Jammer dat hij er niet elke dag zit.
Nee, Nederland worstelde zich vanaf 1568 succesvol onder Spanje uit. Het meeste van wat nu België is, bleef eerst Spaans en daarna Oostenrijks, nooit zelf wat in te brengen gehad. België = 1830, Nederland = 1568. Drie eeuwen to suck onquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:51 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik zeg dus dat Nederland 15 jaar ouder is, dus ook een 'jong' landGewoon beetje onnozele opmerking dus.
En begin niet over de Verenigde Provinciën enzo, dan is elk land oneindig oud natuurlijk
Donderstraal is gauw een eind op hij moet ook wel eens bij VI zitten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:51 schreef Marie30 het volgende:
Bossie op Sporza is toch zalig hé![]()
Jammer dat hij er niet elke dag zit.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:51 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik zeg dus dat Nederland 15 jaar ouder is, dus ook een 'jong' landGewoon beetje onnozele opmerking dus.
En begin niet over de Verenigde Provinciën enzo, dan is elk land oneindig oud natuurlijk
Ja doordat die Noord-Nederlanders hun landgenoten in het zuiden hebben laten zittenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:51 schreef superworm het volgende:
[..]
Nee, Nederland worstelde zich vanaf 1568 succesvol onder Spanje uit. Het meeste van wat nu België is, bleef eerst Spaans en daarna Oostenrijks, nooit zelf wat in te brengen gehad. België = 1830, Nederland = 1568.
3-1 Belgiëquote:
In de sport valt het best wel mee hoor en de gewone mensen zijn minder arrogant dan de Hollanders.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:48 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Hun arrogantie is verregaand belachelijk. Dat bedoelde ik. Ze zeggen wel eens dat wij Nederlanders arrogant zijn of die klote Fransen ( kunnen er ook wat van ) maar Amerikanen slaat door.
Idiote discussie idd, maar dat valt wel mee, er rebelleerden eenvoudigweg te weinig steden tegen Spanje + Rome, gezien die dingen in de Opstand hand in hand gingen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:52 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja doordat die Noord-Nederlanders hun landgenoten in het zuiden hebben laten zitten![]()
Maar goed, dit is sowieso beetje idiote discussie
Als je de kans krijgt, scoren uiteraard. Ik denk wel dat de Amerikanen fel beginnen en België gaat counteren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:50 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ja, wellicht gelijk al afmaken. Alhoewel, ALS de Amerikanen terugkomen ( ik verwacht namelijk dat België érg vroeg scoort, 1e minuut ofzo ) dan kan het nog griezelig worden.
Maar België zal weinig te duchten hebben van de USA.
Ja die Mulder hoort zichzelf veel te graag pratenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:51 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Bossie is ook m'n favoriet moet ik zeggen. 1000000oneindig liever dan Mulder.
Ja ok, maar het komt zo over. You see.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:53 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
In de sport valt het best wel mee hoor en de gewone mensen zijn minder arrogant dan de Hollanders.(wat zeg ik nou???)
Maar de USA buitenlandse politiek he.....dat is gewoonweg arrogante hebzucht...
Als ze eruit liggen geeft niemand er meer een fuck om. Een beetje zoals Nederlanders met schaatsen hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:47 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja, maar gewoon op gevoel, geen enkele onderbouwing.quote:
Die Amerikanen hebben allemaal enorme Johnsons en Joneses.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:53 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Hopelijk een topshow. Ik voorspel 1-0 Belgie.
1-0 klinkt niet echt als een topshowquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:53 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Hopelijk een topshow. Ik voorspel 1-0 Belgie.
Oh, had Radio 2 aan vanochtend, raad eens wie zich heeft voortgeplantquote:
En MEEBLÈRENquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik doe mee en sla m'n arm om je schouder heen.
Strakquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:54 schreef hottentot het volgende:
En beste Belgen, hoe staat het met de zenuwen?
Waarom zou België bang moeten zijn om aan te vallen of leid ik dit verkeerd af uit jouw woorden?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je de kans krijgt, scoren uiteraard. Ik denk wel dat de Amerikanen fel beginnen en België gaat counteren.
Oh lord..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, had Radio 2 aan vanochtend, raad eens wie zich heeft voortgeplant
Leg dat maar uit aan een belg.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:51 schreef superworm het volgende:
[..]
Nee, Nederland worstelde zich vanaf 1568 succesvol onder Spanje uit. Het meeste van wat nu België is, bleef eerst Spaans en daarna Oostenrijks, nooit zelf wat in te brengen gehad. België = 1830, Nederland = 1568. Drie eeuwen to suck on![]()
quote:
Sorry, maar ik hou echt niet van dikke vrouwenquote:
Dat zou een ramp zijn.quote:
En van een Milfje?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sorry, maar ik hou echt niet van dikke vrouwen
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:56 schreef superworm het volgende:
O say can you see by the dawn's early light,
What so proudly we hailed at the twilight's last gleaming,
Whose broad stripes and bright stars through the perilous fight,
O'er the ramparts we watched, were so gallantly streaming?
And the rockets' red glare, the bombs bursting in air,
Gave proof through the night that our flag was still there;
O say does that star-spangled banner yet wave,
O'er the land of the free and the home of the brave?
Niks mis mee, al blijft Italië de bestequote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:56 schreef alors het volgende:
FOR THE LAND OF THE FREEEEEEEEEEEEEEEEEEE
AND HOME OF THE BRAAAAAAAAAAAAVEEEE
Moet jij niet meezingen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:56 schreef Mani89 het volgende:
GladiatorenU-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A
Rare vraag.quote:
God ja, ja sorry. Was belachelijk van mezelf.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:57 schreef hottentot het volgende:
[..]
Rare vraag.
Iedereen houd van een milf. Anders noem je het niet zo.
Heb je nog steeds geen digitaal?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:54 schreef Karina het volgende:
Ik kijk analoog dus ik zie de doelpunten ietsjes eerder
Niet bang. Eigen spel spelen en de VS wat uit laten razen. Na een tijdje raken ze het beu. Zo ging dat in Somalie, Irak en Afghanistan ook.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:54 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Waarom zou België bang moeten zijn om aan te vallen of leid ik dit verkeerd af uit jouw woorden?
twitter:jcvd twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 20:04:19So, @chucknorris in two hours, we'll see who's the strongest... #BELUSA #WorldCup2014 reageer retweet
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet bang. Eigen spel spelen en de VS wat uit laten razen. Na een tijdje raken ze het beu. Zo ging dat in Somalie, Irak en Afghanistan ook.
Ik kijk op npo.nl/livequote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:53 schreef JedimindhaX het volgende:
die schijtsite van de nos is ook weer lekker snelfucking amateurs zitten daar toch ook, elke x weer gezeik, gatverdamme
Jawel maar waar ik nu zit (andere kamer) is nog analoog aangesloten. Ga zo weer verhuizen, beter beeld.quote:
haha, dat is ook wel tof. Meezingen met de tegenstander!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:57 schreef superworm het volgende:
[..]
Die zong bij DLD-USA beide volksliederen mee. True story
Ditquote:
quote:
quote:
Hehe.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet bang. Eigen spel spelen en de VS wat uit laten razen. Na een tijdje raken ze het beu. Zo ging dat in Somalie, Irak en Afghanistan ook.
Algerijn.quote:
Tsja, typical American. Pff...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:58 schreef Lothiriel het volgende:
Amerikaans volksliedZelfverheerlijking
Land of the freeHome of the brave
Algerijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |