Goh, wat een zwaar leven heeft 'ie dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:50 schreef terrorsjaak het volgende:
Hij filmt miss 6 uur van zijn dag moet hij allemaal verwerken. En hij doet ook nog game filmpjes enzo.
Dat zeg ik niet maar het is wel veel werk om dat allemaal te verwerken naar een volg van een kwartier.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:54 schreef Blindboy het volgende:
[..]
Goh, wat een zwaar leven heeft 'ie dan.
Wat een irritant wijf, dat mensen zoiets kijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:48 schreef Systeembeheerder het volgende:
Je zusje die toegeeft verliefd te zijn op Enzo
En sowieso.... waarom haten op Enzo.... gozer maakt 3000 tot 3500 in de maand met niks doen , beetje ze dag filmen
[ afbeelding ]
Onterechte klacht
Lijkt mij een prima alternatief voor een aantal users hier die FOK! gebruiken als dagboek. Gewoon iedere dag even lekker vloggen en op Youtube plaatsen. Genoeg mededebielen die het willen kijken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat een irritant wijf, dat mensen zoiets kijkenWat boeit mij het dat zij haar nagels wil gaan doen
Ik vrees van wel ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima alternatief voor een aantal users hier die FOK! gebruiken als dagboek. Gewoon iedere dag even lekker vloggen en op Youtube plaatsen. Genoeg mededebielen die het willen kijken.
Is goed.quote:
Daar heb je wel een punt, deed Roadtrip dat maar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima alternatief voor een aantal users hier die FOK! gebruiken als dagboek. Gewoon iedere dag even lekker vloggen en op Youtube plaatsen. Genoeg mededebielen die het willen kijken.
Zelfs Supergirl en Yvonnequote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:07 schreef wuuht het volgende:
[..]
ja zeker, hij kan makkelijk iemand anders krijgen
Ik vrees het eigenlijk niet.quote:
Op dit soort users doel ik inderdaad. Echter zullen er dan waarschijnlijk wat minder verzonnen verhalen tussen zitten. Je kan moeilijk vertellen dat je auto in de greppel ligt en het vervolgens niet filmen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Is goed.
[..]
Daar heb je wel een punt, deed Roadtrip dat maar.
Lelijke mensen en vloggen lijkt me niet zo'n goede combinatie.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb jij toch geen last van?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Lelijke mensen en vloggen lijkt me niet zo'n goede combinatie.
Zijn fans zijn 10-14 jarige jongens/meisjes, moet je maar eens in de comments kijken voor de grapquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:45 schreef Druppelss het volgende:
Waarom die gozer nog meer aandacht geven?ik gun mensen in principe alles, maar o.a. dit ventje gaat me echt te ver. Als het nou interessant was wat die meemaakte, ok. Maar het is gewoon saai.. Ik zou er niet wakker om liggen als die eens goed in elkaar getikt word.
Overigens ben ik wel weer jaloers hoe makkelijk die zijn geld verdient en nog fans heeft ook.
Ook gewoon volwassenen van 30-50quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zijn fans zijn 10-14 jarige jongens/meisjes, moet je maar eens in de comments kijken voor de grap
Daar klopt dus echt niks van, socialblade etc. moet je dus echt niet geloven. Ik zou ¤1400-¤1800 p/m krijgen, maar omdat vrijwel iedereen adblock gebruikt (inc. ikzelf) blijft er ¤200 van over.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:03 schreef terrorsjaak het volgende:
Maar verder heeft hij het gewoon slim gedaan als het klopt wat in de OP staat dat hij 3k a 3,5k per maand verdient hiermee. Prima baan zou ik zeggen.
Ik kijk soms die vlogs maar hij gaat wel een huis hurenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Daar klopt dus echt niks van, socialblade etc. moet je dus echt niet geloven. Ik zou ¤1400-¤1800 p/m krijgen, maar omdat vrijwel iedereen adblock gebruikt (inc. ikzelf) blijft er ¤200 van over.
Begrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:44 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Ik kijk soms die vlogs maar hij gaat wel een huis huren
¤200 is bullshit dus
Jij zou 1400 tot 1800 krijgen. Ik weet toch niet wat voor kanaal jij heb dus dat is iets wat helemaal niks zegtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:50 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Jij zou 1400 tot 1800 krijgen. Ik weet toch niet wat voor kanaal jij heb dus dat is iets wat helemaal niks zegt
Helaas gemist.quote:
Ik heb al kaarten voor de 2014 editie in de Ziggo Dome.quote:
Ga je hem klappen en de. DYTG was toch geweest?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:16 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik heb al kaarten voor de 2014 editie in de Ziggo Dome.
WAT???quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:14 schreef rboy14 het volgende:
ben op dit moment een vlog aan het kijkenwel grappig om gewoon op de achtergrond aan te zetten
KLB meet en we klappe al die harriesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:21 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ga je hem klappen en de. DYTG was toch geweest?
Dat zal ze leren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:51 schreef katindeboom het volgende:
[..]
KLB meet en we klappe al die harries
Alsof die Enzo Knol er goed uitzietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Lelijke mensen en vloggen lijkt me niet zo'n goede combinatie.
Milan is lelijker als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:48 schreef Linkesoep het volgende:
[..]
Alsof die Enzo Knol er goed uitziet
Gwn als die flikkers weer een meet doen jatoch?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:51 schreef katindeboom het volgende:
[..]
KLB meet en we klappe al die harries
Niet over BanjoMovies te beginnenquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Milan is lelijker als je het mij vraagt.
Ja zijn filmpjes zenden ze daar soms uit maar zou niet weten wanneerquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha die doet toch ook een programma op Veronica ofoz?
Wat een paupergedoe is dat hele SBS6 en co toch ook hequote:Op woensdag 2 juli 2014 19:57 schreef Linkesoep het volgende:
[..]
Ja zijn filmpjes zenden ze daar soms uit maar zou niet weten wanneer
BanjoMovies erbij is echter een nieuw dieptepuntquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat een paupergedoe is dat hele SBS6 en co toch ook he
Ze hadden ook al Sterren Springen he.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:04 schreef Linkesoep het volgende:
[..]
BanjoMovies erbij is echter een nieuw dieptepunt
Was dat niet met engerds als Patty Brard?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ze hadden ook al Sterren Springen he.
Geen idee. Ik kijk die troep niet (gelukkig).quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:07 schreef Linkesoep het volgende:
[..]
Was dat niet met engerds als Patty Brard?
Zo moet hetquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kijk die troep niet (gelukkig).
denken dat youtubers geld verdienenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:48 schreef Systeembeheerder het volgende:
Je zusje die toegeeft verliefd te zijn op Enzo
En sowieso.... waarom haten op Enzo.... gozer maakt 3000 tot 3500 in de maand met niks doen , beetje ze dag filmen
[ afbeelding ]
Onterechte klacht
Denk je nou echt dat hij het voor zn lol doet?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:34 schreef geileMILF het volgende:
[..]
denken dat youtubers geld verdienen
Dudequote:Op woensdag 2 juli 2014 20:34 schreef geileMILF het volgende:
[..]
denken dat youtubers geld verdienen
quote:
Yoooo waddup gasten !!!!!quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:04 schreef Linkesoep het volgende:
[..]
BanjoMovies erbij is echter een nieuw dieptepunt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Géén toegang , vraag uw rechten aan bij de systeembeheerder.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:06 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
[..]
Yoooo waddup gasten !!!!!
[ afbeelding ]Hij is dik. Volgens mij heb ik hem weleens gezien op amsterdam CS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel stoelen nam hij in beslag?quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:30 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Hij is dik. Volgens mij heb ik hem weleens gezien op amsterdam CS.
Uit liefde voor zijn volgelingen dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:45 schreef Fopje het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat hij het voor zn lol doet?
Ja hij doet het voor z'n fansquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:45 schreef Fopje het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat hij het voor zn lol doet?
Een half stationspleinquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:33 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Hoeveel stoelen nam hij in beslag?
GELD BEDOEL JE!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:35 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ja hij doet het voor z'n fans
KNOLPOWERRRRRRR
niks of over hunzelf hoe goed ze wel niet zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:03 schreef Copthorne het volgende:
Waar gaan zijn filmpjes doorgaans over?
Nee, voor het geld.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Uit liefde voor zijn volgelingen dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |