Goh, wat een zwaar leven heeft 'ie dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:50 schreef terrorsjaak het volgende:
Hij filmt miss 6 uur van zijn dag moet hij allemaal verwerken. En hij doet ook nog game filmpjes enzo.
Dat zeg ik niet maar het is wel veel werk om dat allemaal te verwerken naar een volg van een kwartier.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:54 schreef Blindboy het volgende:
[..]
Goh, wat een zwaar leven heeft 'ie dan.
Wat een irritant wijf, dat mensen zoiets kijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:48 schreef Systeembeheerder het volgende:
Je zusje die toegeeft verliefd te zijn op Enzo
En sowieso.... waarom haten op Enzo.... gozer maakt 3000 tot 3500 in de maand met niks doen , beetje ze dag filmen
[ afbeelding ]
Onterechte klacht
Lijkt mij een prima alternatief voor een aantal users hier die FOK! gebruiken als dagboek. Gewoon iedere dag even lekker vloggen en op Youtube plaatsen. Genoeg mededebielen die het willen kijken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat een irritant wijf, dat mensen zoiets kijkenWat boeit mij het dat zij haar nagels wil gaan doen
Ik vrees van wel ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima alternatief voor een aantal users hier die FOK! gebruiken als dagboek. Gewoon iedere dag even lekker vloggen en op Youtube plaatsen. Genoeg mededebielen die het willen kijken.
Is goed.quote:
Daar heb je wel een punt, deed Roadtrip dat maar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima alternatief voor een aantal users hier die FOK! gebruiken als dagboek. Gewoon iedere dag even lekker vloggen en op Youtube plaatsen. Genoeg mededebielen die het willen kijken.
Zelfs Supergirl en Yvonnequote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:07 schreef wuuht het volgende:
[..]
ja zeker, hij kan makkelijk iemand anders krijgen
Ik vrees het eigenlijk niet.quote:
Op dit soort users doel ik inderdaad. Echter zullen er dan waarschijnlijk wat minder verzonnen verhalen tussen zitten. Je kan moeilijk vertellen dat je auto in de greppel ligt en het vervolgens niet filmen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Is goed.
[..]
Daar heb je wel een punt, deed Roadtrip dat maar.
Lelijke mensen en vloggen lijkt me niet zo'n goede combinatie.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb jij toch geen last van?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Lelijke mensen en vloggen lijkt me niet zo'n goede combinatie.
Zijn fans zijn 10-14 jarige jongens/meisjes, moet je maar eens in de comments kijken voor de grapquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:45 schreef Druppelss het volgende:
Waarom die gozer nog meer aandacht geven?ik gun mensen in principe alles, maar o.a. dit ventje gaat me echt te ver. Als het nou interessant was wat die meemaakte, ok. Maar het is gewoon saai.. Ik zou er niet wakker om liggen als die eens goed in elkaar getikt word.
Overigens ben ik wel weer jaloers hoe makkelijk die zijn geld verdient en nog fans heeft ook.
Ook gewoon volwassenen van 30-50quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zijn fans zijn 10-14 jarige jongens/meisjes, moet je maar eens in de comments kijken voor de grap
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |