Heb jij toch geen last van?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Lelijke mensen en vloggen lijkt me niet zo'n goede combinatie.
Zijn fans zijn 10-14 jarige jongens/meisjes, moet je maar eens in de comments kijken voor de grapquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:45 schreef Druppelss het volgende:
Waarom die gozer nog meer aandacht geven?ik gun mensen in principe alles, maar o.a. dit ventje gaat me echt te ver. Als het nou interessant was wat die meemaakte, ok. Maar het is gewoon saai.. Ik zou er niet wakker om liggen als die eens goed in elkaar getikt word.
Overigens ben ik wel weer jaloers hoe makkelijk die zijn geld verdient en nog fans heeft ook.
Ook gewoon volwassenen van 30-50quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zijn fans zijn 10-14 jarige jongens/meisjes, moet je maar eens in de comments kijken voor de grap
Daar klopt dus echt niks van, socialblade etc. moet je dus echt niet geloven. Ik zou ¤1400-¤1800 p/m krijgen, maar omdat vrijwel iedereen adblock gebruikt (inc. ikzelf) blijft er ¤200 van over.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:03 schreef terrorsjaak het volgende:
Maar verder heeft hij het gewoon slim gedaan als het klopt wat in de OP staat dat hij 3k a 3,5k per maand verdient hiermee. Prima baan zou ik zeggen.
Ik kijk soms die vlogs maar hij gaat wel een huis hurenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Daar klopt dus echt niks van, socialblade etc. moet je dus echt niet geloven. Ik zou ¤1400-¤1800 p/m krijgen, maar omdat vrijwel iedereen adblock gebruikt (inc. ikzelf) blijft er ¤200 van over.
Begrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:44 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Ik kijk soms die vlogs maar hij gaat wel een huis huren
¤200 is bullshit dus
Jij zou 1400 tot 1800 krijgen. Ik weet toch niet wat voor kanaal jij heb dus dat is iets wat helemaal niks zegtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:50 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Jij zou 1400 tot 1800 krijgen. Ik weet toch niet wat voor kanaal jij heb dus dat is iets wat helemaal niks zegt
Helaas gemist.quote:
Ik heb al kaarten voor de 2014 editie in de Ziggo Dome.quote:
Ga je hem klappen en de. DYTG was toch geweest?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:16 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik heb al kaarten voor de 2014 editie in de Ziggo Dome.
WAT???quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:14 schreef rboy14 het volgende:
ben op dit moment een vlog aan het kijkenwel grappig om gewoon op de achtergrond aan te zetten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |