abonnement Unibet Coolblue
pi_141753537


's Werelds grootste gaming platform:
http://store.steampowered.com/about/

Voordelen van Steam
• Makkelijk toegang tot al je games
• Game-updates/Patches worden automatisch geinstalleerd
• Vaak voordelige aanbiedingen
• Vlotte betaalmogelijkheden, zoals iDEAL!
• Steam Big picture mode
SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken


Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles

Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!


blablablabla
pi_141753573
w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141754183
Ik wil weer een sale!!! :'(
pi_141754271
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:28 schreef Elan het volgende:
Succesvol en potentieel topgame Heroes of Might & Magic is ook compleet om zeep geholpen door Ubisoft.
dit :'( :'(
pi_141754387
Voor degene die creeper world 3 gemist hebben.

http://www.indiegala.com/ (eerste 24 uur $1.49, creeper world 3 zit in de bundle)
pi_141754945
Ik had eigenlijk nog wel een grote klapper verwacht, niet gezien.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 08:55:51 #7
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_141755431
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 18:51 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dan lijkt me een nieuwe GPU inderdaad belangrijker. :P Al een vervanger op het oog?
Yeah het wordt een R9 270x, gezien ik toch op 1680x1050 speel heb ik niet veel meer GPU kracht nodig...!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_141755494
Nou, goedkoopste sale voor mij ooit. 1 spel gekocht en 0 euro uitgegeven. (Gekocht met verkoop kaartjes.)
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_141755617
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 00:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Moeilijk he lezen? Onnodige DRM zeg ik

:W :W
DRM is DRM.

Wil je het niet door twee DRM runnen, koop hem dan rechtstreeks van hun winkel of een site die uplay keys verkoopt zoals Greenmangaming of Gamersgate ofzo.

Steam kan evengoed Uplay keys aanbieden (zoals de winkel van Origin en Uplay Steamkeys aanbiedt, ik heb dishonored op ubishop gekocht tijdens een sale, maar ik moet hem niet door Uplay runnen), maar dat doen ze niet. Hun schuld dus eigenlijk.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:11:12 #10
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_141757796
3 games gekocht deze sale, in totaal 20 euro uitgegeven.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  dinsdag 1 juli 2014 @ 13:25:53 #11
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_141761961
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 09:15 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

DRM is DRM.

Wil je het niet door twee DRM runnen, koop hem dan rechtstreeks van hun winkel of een site die uplay keys verkoopt zoals Greenmangaming of Gamersgate ofzo.

Steam kan evengoed Uplay keys aanbieden (zoals de winkel van Origin en Uplay Steamkeys aanbiedt, ik heb dishonored op ubishop gekocht tijdens een sale, maar ik moet hem niet door Uplay runnen), maar dat doen ze niet. Hun schuld dus eigenlijk.


Ik wil geen uPlay, ik heb er nooit om gevraagd en zal er ook nooit om vragen. Verder is het Ubisofts probleem, bij mij komt er geen Ubisoft game binnen. Vote with your wallet w/
  dinsdag 1 juli 2014 @ 13:34:23 #12
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_141762266
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 09:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nou, goedkoopste sale voor mij ooit. 1 spel gekocht en 0 euro uitgegeven. (Gekocht met verkoop kaartjes.)
Inderdaad. 2 Games gekregen (Halo Spartan Assault en Payday2) en 4 dlc packs gekocht voor payday. Totale financiele schade: 2 euro, dankzij de verkoop van cards :)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_141764743
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik wil geen uPlay, ik heb er nooit om gevraagd en zal er ook nooit om vragen. Verder is het Ubisofts probleem, bij mij komt er geen Ubisoft game binnen. Vote with your wallet w/
Mij om het even, maar zeur er dan niet over of plaatjes te posten om te doen overkomen alsof je grappig bent

Ik lust geen spruiten, en ga ze ook nooit eten. Maar ik zie de noodzaak niet om andere mensen dat te laten weten, laat staan ze te verbieden ze zelf te eten
  dinsdag 1 juli 2014 @ 14:44:10 #14
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_141764802
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:42 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Mij om het even, maar zeur er dan niet over of plaatjes te posten om te doen overkomen alsof je grappig bent

Ik lust geen spruiten, en ga ze ook nooit eten. Maar ik zie de noodzaak niet om andere mensen dat te laten weten, laat staan ze te verbieden ze zelf te eten
Oké.
Bak een taart en vier het.
pi_141765315
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Oké.
Bak een taart en vier het.
en dit bericht is gerelateerd aan Steam/Uplay/DRM, hoe precies?

Als je Uplay niet kunt uitstaan, ik (en iedereen hier) kan dat niet schelen. Als je er niet tegen kan omdat het DRM is, sluit dan meteen ook je steamaccount af.

Komt meteen goed uit, je moet toch 13 zijn voor steam. Kom terug over 2 jaar
  Redactie Games dinsdag 1 juli 2014 @ 14:56:39 #16
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141765329
Dat vlaggetje in de OP.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 1 juli 2014 @ 15:06:58 #17
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_141765792
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:56 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

en dit bericht is gerelateerd aan Steam/Uplay/DRM, hoe precies?

Als je Uplay niet kunt uitstaan, ik (en iedereen hier) kan dat niet schelen. Als je er niet tegen kan omdat het DRM is, sluit dan meteen ook je steamaccount af.

Komt meteen goed uit, je moet toch 13 zijn voor steam. Kom terug over 2 jaar
:W
uPlay :W

Steam _O_
Gaben _O_
pi_141765963
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:56 schreef AntiChrist7 het volgende:
Als je er niet tegen kan omdat het DRM is, sluit dan meteen ook je steamaccount af.
gotta agree with that
  dinsdag 1 juli 2014 @ 17:14:40 #19
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_141770551
Dat lijkt me kut als je net Sniper Elite 3 hebt gekocht...
pi_141771704
Wil graag een beetje peilen, als men daar zin in heeft :@

Wat vinden jullie ervan dat een VAC-ban voor altijd op iemand's profiel blijft staan? Dus zelfs na 5/10/15 jaar? Verdient diegene een tweede kans?

Casus
Als kind 10 jaar geleden een Steam-account aangemaakt om mee te doen met de coole gasten *O* Een jaar later, dus 9 jaar geleden, heb ik gecheat :@ in 1.6 en (terecht) een VAC-ban gekregen. Waarom ik toen ging cheaten terwijl ik cheaters altijd al heb gehaat, is omdat ik in een server zat met andere cheaters. Dus ik wilde ze 'terugpakken' :') Sindsdien ook nooit meer gecheat in welk spel dan ook, dus jullie kunnen gerust slapen vanavond :*

Ik blijf het cru vinden dat op mijn Steam-profiel nog steeds te zien is dat ik 9 jaar geleden heb cheat. Ik vind het aan de ene kant heel erg goed dat zoiets voor altijd zichtbaar blijft als een soort schandpaal, maar ik vind het ook krom omdat iemand 'gewoon' een nieuwe account kan aanmaken. Ik maakte geen nieuwe account aan omdat geen idee waarom, maar nu ik het echt 'erg' begin te vinden vind ik het zonde van mijn honderden games en jarenoude account als ik een nieuwe aanmaak ;(

9 jaar geleden was ik nog een dom kind, maar ik word hier nog steeds verantwoordelijk voor gehouden. In vergelijking: zelfs kinderverkrachters en (tiener)moordenaars krijgen minder lang straf, omdat iedereen 'een tweede kans verdient.'
quote:
A study made by the U.S. Department of Justice of prison releases in 1992, involving about 80 percent of the prison population, found that the average sentence for convicted rapists was 11.8 years, while the actual time served was 5.4 years.
Verkrachters zijn dit!!! Ik heb als kind ooit een keer een wallhack gebruikt ;( Niet eens een aimbot of speedhack dus

Is na bijna 10 jaar niet meer gecheat hebben dan niet aanleiding genoeg om een tweede kans te krijgen?

TL:DR
Vind jij dat iemand die 10 jaar geleden heeft gecheat, weer met een schone lei mag beginnen? Of moet men voor altijd bekend staan als 'die xiit0r'? Bij dat laatste moet je niet vergeten dat een cheater heel makkelijk een tweede of zelfs derde account kan aanmaken e je alsnog kapotcheat. De enige die hier baat bij heeft is Steam, niet de community.

Disclaimer: ja ik weet ook wel dat een VAC-ban die zichtbaar is op je profiel, wat anders is dan in de gevangenis zitten en een strafblad hebben.
pi_141771989
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 17:39 schreef Drxx het volgende:
Wil graag een beetje peilen, als men daar zin in heeft :@

Wat vinden jullie ervan dat een VAC-ban voor altijd op iemand's profiel blijft staan? Dus zelfs na 5/10/15 jaar? Verdient diegene een tweede kans?

Casus
Als kind 10 jaar geleden een Steam-account aangemaakt om mee te doen met de coole gasten *O* Een jaar later, dus 9 jaar geleden, heb ik gecheat :@ in 1.6 en (terecht) een VAC-ban gekregen. Waarom ik toen ging cheaten terwijl ik cheaters altijd al heb gehaat, is omdat ik in een server zat met andere cheaters. Dus ik wilde ze 'terugpakken' :') Sindsdien ook nooit meer gecheat in welk spel dan ook, dus jullie kunnen gerust slapen vanavond :*

Ik blijf het cru vinden dat op mijn Steam-profiel nog steeds te zien is dat ik 9 jaar geleden heb cheat. Ik vind het aan de ene kant heel erg goed dat zoiets voor altijd zichtbaar blijft als een soort schandpaal, maar ik vind het ook krom omdat iemand 'gewoon' een nieuwe account kan aanmaken. Ik maakte geen nieuwe account aan omdat geen idee waarom, maar nu ik het echt 'erg' begin te vinden vind ik het zonde van mijn honderden games en jarenoude account als ik een nieuwe aanmaak ;(

9 jaar geleden was ik nog een dom kind, maar ik word hier nog steeds verantwoordelijk voor gehouden. In vergelijking: zelfs kinderverkrachters en (tiener)moordenaars krijgen minder lang straf, omdat iedereen 'een tweede kans verdient.'

[..]

Verkrachters zijn dit!!! Ik heb als kind ooit een keer een wallhack gebruikt ;( Niet eens een aimbot of speedhack dus

Is na bijna 10 jaar niet meer gecheat hebben dan niet aanleiding genoeg om een tweede kans te krijgen?

TL:DR
Vind jij dat iemand die 10 jaar geleden heeft gecheat, weer met een schone lei mag beginnen? Of moet men voor altijd bekend staan als 'die xiit0r'? Bij dat laatste moet je niet vergeten dat een cheater heel makkelijk een tweede of zelfs derde account kan aanmaken e je alsnog kapotcheat. De enige die hier baat bij heeft is Steam, niet de community.

Disclaimer: ja ik weet ook wel dat een VAC-ban die zichtbaar is op je profiel, wat anders is dan in de gevangenis zitten en een strafblad hebben.
Vind het veel te extreem een perma ban voor 1 offence. Zou inderdaad gewoon 5 jaar moeten IMO Heb er zelf geen maar ben ooit wel op een ander account gebanned ook voor cheaten. Toen was ik ook nog een klein kind.
  Redactie Games dinsdag 1 juli 2014 @ 17:49:38 #22
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141772119
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 17:39 schreef Drxx het volgende:
Wil graag een beetje peilen, als men daar zin in heeft :@

Wat vinden jullie ervan dat een VAC-ban voor altijd op iemand's profiel blijft staan? Dus zelfs na 5/10/15 jaar? Verdient diegene een tweede kans?

Casus
Als kind 10 jaar geleden een Steam-account aangemaakt om mee te doen met de coole gasten *O* Een jaar later, dus 9 jaar geleden, heb ik gecheat :@ in 1.6 en (terecht) een VAC-ban gekregen. Waarom ik toen ging cheaten terwijl ik cheaters altijd al heb gehaat, is omdat ik in een server zat met andere cheaters. Dus ik wilde ze 'terugpakken' :') Sindsdien ook nooit meer gecheat in welk spel dan ook, dus jullie kunnen gerust slapen vanavond :*

Ik blijf het cru vinden dat op mijn Steam-profiel nog steeds te zien is dat ik 9 jaar geleden heb cheat. Ik vind het aan de ene kant heel erg goed dat zoiets voor altijd zichtbaar blijft als een soort schandpaal, maar ik vind het ook krom omdat iemand 'gewoon' een nieuwe account kan aanmaken. Ik maakte geen nieuwe account aan omdat geen idee waarom, maar nu ik het echt 'erg' begin te vinden vind ik het zonde van mijn honderden games en jarenoude account als ik een nieuwe aanmaak ;(

9 jaar geleden was ik nog een dom kind, maar ik word hier nog steeds verantwoordelijk voor gehouden. In vergelijking: zelfs kinderverkrachters en (tiener)moordenaars krijgen minder lang straf, omdat iedereen 'een tweede kans verdient.'

[..]

Verkrachters zijn dit!!! Ik heb als kind ooit een keer een wallhack gebruikt ;( Niet eens een aimbot of speedhack dus

Is na bijna 10 jaar niet meer gecheat hebben dan niet aanleiding genoeg om een tweede kans te krijgen?

TL:DR
Vind jij dat iemand die 10 jaar geleden heeft gecheat, weer met een schone lei mag beginnen? Of moet men voor altijd bekend staan als 'die xiit0r'? Bij dat laatste moet je niet vergeten dat een cheater heel makkelijk een tweede of zelfs derde account kan aanmaken e je alsnog kapotcheat. De enige die hier baat bij heeft is Steam, niet de community.

Disclaimer: ja ik weet ook wel dat een VAC-ban die zichtbaar is op je profiel, wat anders is dan in de gevangenis zitten en een strafblad hebben.
Dan doe je toch net hetzelfde als alle andere kutkiddo's een nieuw account maken en een paar keer CS:Go voor ¤2,99 in de Steamsale kopen.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Forum Admin dinsdag 1 juli 2014 @ 17:52:38 #23
58651 crew  murp
murp
pi_141772252
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 17:39 schreef Drxx het volgende:
-story-
wat is je steam profiel? :D
pi_141772691
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 17:39 schreef Drxx het volgende:
Wil graag een beetje peilen, als men daar zin in heeft :@

Wat vinden jullie ervan dat een VAC-ban voor altijd op iemand's profiel blijft staan? Dus zelfs na 5/10/15 jaar? Verdient diegene een tweede kans?

Casus
Als kind 10 jaar geleden een Steam-account aangemaakt om mee te doen met de coole gasten *O* Een jaar later, dus 9 jaar geleden, heb ik gecheat :@ in 1.6 en (terecht) een VAC-ban gekregen. Waarom ik toen ging cheaten terwijl ik cheaters altijd al heb gehaat, is omdat ik in een server zat met andere cheaters. Dus ik wilde ze 'terugpakken' :') Sindsdien ook nooit meer gecheat in welk spel dan ook, dus jullie kunnen gerust slapen vanavond :*

Ik blijf het cru vinden dat op mijn Steam-profiel nog steeds te zien is dat ik 9 jaar geleden heb cheat. Ik vind het aan de ene kant heel erg goed dat zoiets voor altijd zichtbaar blijft als een soort schandpaal, maar ik vind het ook krom omdat iemand 'gewoon' een nieuwe account kan aanmaken. Ik maakte geen nieuwe account aan omdat geen idee waarom, maar nu ik het echt 'erg' begin te vinden vind ik het zonde van mijn honderden games en jarenoude account als ik een nieuwe aanmaak ;(

9 jaar geleden was ik nog een dom kind, maar ik word hier nog steeds verantwoordelijk voor gehouden. In vergelijking: zelfs kinderverkrachters en (tiener)moordenaars krijgen minder lang straf, omdat iedereen 'een tweede kans verdient.'

[..]

Verkrachters zijn dit!!! Ik heb als kind ooit een keer een wallhack gebruikt ;( Niet eens een aimbot of speedhack dus

Is na bijna 10 jaar niet meer gecheat hebben dan niet aanleiding genoeg om een tweede kans te krijgen?

TL:DR
Vind jij dat iemand die 10 jaar geleden heeft gecheat, weer met een schone lei mag beginnen? Of moet men voor altijd bekend staan als 'die xiit0r'? Bij dat laatste moet je niet vergeten dat een cheater heel makkelijk een tweede of zelfs derde account kan aanmaken e je alsnog kapotcheat. De enige die hier baat bij heeft is Steam, niet de community.

Disclaimer: ja ik weet ook wel dat een VAC-ban die zichtbaar is op je profiel, wat anders is dan in de gevangenis zitten en een strafblad hebben.
je hebt gecheat en je wist dat het een permban was als je gepakt ging worden en ja ik vind een permban terecht want anders gaan er nog meer mensen cheaten en denken dat ze er met een waarschuwing vanaf gingen komen.

dat je nu mijn hielen mag likken omdat ik geen cheater ben hoort er maar bij :+

crawl as the scum you are :P
  dinsdag 1 juli 2014 @ 18:02:14 #25
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_141772723
Eens codes gebruikt, altijd codes gebruikt.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  dinsdag 1 juli 2014 @ 18:20:09 #26
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_141773394
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:56 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

en dit bericht is gerelateerd aan Steam/Uplay/DRM, hoe precies?

Als je Uplay niet kunt uitstaan, ik (en iedereen hier) kan dat niet schelen. Als je er niet tegen kan omdat het DRM is, sluit dan meteen ook je steamaccount af.

Komt meteen goed uit, je moet toch 13 zijn voor steam. Kom terug over 2 jaar
Je mag hier best Steam etc. discusseren. En dat het jou niet kan schelen betekent dat jíj er niet op hoeft te reageren. Anderen mogen voor zichzelf beslissen. :W
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_141773522
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 17:39 schreef Drxx het volgende:
Wil graag een beetje peilen, als men daar zin in heeft :@

Wat vinden jullie ervan dat een VAC-ban voor altijd op iemand's profiel blijft staan? Dus zelfs na 5/10/15 jaar? Verdient diegene een tweede kans?

Casus
Als kind 10 jaar geleden een Steam-account aangemaakt om mee te doen met de coole gasten *O* Een jaar later, dus 9 jaar geleden, heb ik gecheat :@ in 1.6 en (terecht) een VAC-ban gekregen. Waarom ik toen ging cheaten terwijl ik cheaters altijd al heb gehaat, is omdat ik in een server zat met andere cheaters. Dus ik wilde ze 'terugpakken' :') Sindsdien ook nooit meer gecheat in welk spel dan ook, dus jullie kunnen gerust slapen vanavond :*

Ik blijf het cru vinden dat op mijn Steam-profiel nog steeds te zien is dat ik 9 jaar geleden heb cheat. Ik vind het aan de ene kant heel erg goed dat zoiets voor altijd zichtbaar blijft als een soort schandpaal, maar ik vind het ook krom omdat iemand 'gewoon' een nieuwe account kan aanmaken. Ik maakte geen nieuwe account aan omdat geen idee waarom, maar nu ik het echt 'erg' begin te vinden vind ik het zonde van mijn honderden games en jarenoude account als ik een nieuwe aanmaak ;(

9 jaar geleden was ik nog een dom kind, maar ik word hier nog steeds verantwoordelijk voor gehouden. In vergelijking: zelfs kinderverkrachters en (tiener)moordenaars krijgen minder lang straf, omdat iedereen 'een tweede kans verdient.'

[..]

Verkrachters zijn dit!!! Ik heb als kind ooit een keer een wallhack gebruikt ;( Niet eens een aimbot of speedhack dus

Is na bijna 10 jaar niet meer gecheat hebben dan niet aanleiding genoeg om een tweede kans te krijgen?

TL:DR
Vind jij dat iemand die 10 jaar geleden heeft gecheat, weer met een schone lei mag beginnen? Of moet men voor altijd bekend staan als 'die xiit0r'? Bij dat laatste moet je niet vergeten dat een cheater heel makkelijk een tweede of zelfs derde account kan aanmaken e je alsnog kapotcheat. De enige die hier baat bij heeft is Steam, niet de community.

Disclaimer: ja ik weet ook wel dat een VAC-ban die zichtbaar is op je profiel, wat anders is dan in de gevangenis zitten en een strafblad hebben.
Wat is een VAC?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141773970
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 17:52 schreef murp het volgende:

[..]

wat is je steam profiel? :D
Waarom zou ik je dat geven? :{w

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 18:23 schreef superniger het volgende:

[..]

Wat is een VAC?
Anticheat voor Counter-Strike.
pi_141774035
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 18:23 schreef superniger het volgende:

[..]

Wat is een VAC?
Valve Anti Cheat systeem.

https://support.steampowe(...)p?ref=7849-Radz-6869

Eenmaal cheater, altijd cheater :p
pi_141774111
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 18:01 schreef redboyke het volgende:

[..]

je hebt gecheat en je wist dat het een permban was als je gepakt ging worden en ja ik vind een permban terecht want anders gaan er nog meer mensen cheaten en denken dat ze er met een waarschuwing vanaf gingen komen.

dat je nu mijn hielen mag likken omdat ik geen cheater ben hoort er maar bij :+

crawl as the scum you are :P
Dat is dus niet waar, het was eerst niet permanent ;)

quote:
The duration of the ban was increased over time, players were banned for 1 year and 5 years, until 2005 when any new bans became permanent.
Net in het jaar dat ik dus gecheat heb. Ik kan niet altijd de meest recente regels bijhouden :+ En toentertijd werd je niet doodgegooid met waarschuwingen, zoals dat vandaag de dag wel zo is.

quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 17:49 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Dan doe je toch net hetzelfde als alle andere kutkiddo's een nieuw account maken en een paar keer CS:Go voor ¤2,99 in de Steamsale kopen.
Ik snap niet hoe dit mijn 'probleem' oplost?
pi_141774210
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 18:35 schreef Drxx het volgende:

[..]

Net in het jaar dat ik dus gecheat heb. Ik kan niet altijd de meest recente regels bijhouden :+ En toentertijd werd je niet doodgegooid met waarschuwingen, zoals dat vandaag de dag wel zo is.
Dus je dacht dat valsspelen geen probleem ging vormen?

De clue is in the name
pi_141774227
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 18:35 schreef Drxx het volgende:

[..]

Dat is dus niet waar, het was eerst niet permanent ;)

[..]

Net in het jaar dat ik dus gecheat heb. Ik kan niet altijd de meest recente regels bijhouden :+ En toentertijd werd je niet doodgegooid met waarschuwingen, zoals dat vandaag de dag wel zo is.

[..]

Ik snap niet hoe dit mijn 'probleem' oplost?
Je zegt het goed, het is jouw probleem.
pi_141774529
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 08:55 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Yeah het wordt een R9 270x, gezien ik toch op 1680x1050 speel heb ik niet veel meer GPU kracht nodig...!
Dat is dan inderdaad meer dan voldoende. Alles hoger is dan toch overkill.
  Forum Admin dinsdag 1 juli 2014 @ 18:51:12 #34
58651 crew  murp
murp
pi_141774956
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 18:33 schreef Drxx het volgende:

[..]

Waarom zou ik je dat geven? :{w

Omdat ik het nog nooit gezien heb! Kan iemand dan een steam account laten zien dat ie hetzelfde als TS heeft dan?

Een cheater badge die niet weg te halen is? :D
pi_141775152
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 18:51 schreef murp het volgende:

[..]

Omdat ik het nog nooit gezien heb! Kan iemand dan een steam account laten zien dat ie hetzelfde als TS heeft dan?

Een cheater badge die niet weg te halen is? :D
via google: zoiets http://steamcommunity.com/profiles/76561197997002592
  Forum Admin dinsdag 1 juli 2014 @ 18:56:56 #36
58651 crew  murp
murp
pi_141775272
quote:
quote:
Heeft 8 VAC-ban(s) | Info
132 dag(en) sinds vorige ban
Dat staat er nogal heftig ja :o
pi_141777242
Mja, als het terecht is heb ik er t.b.h niet al teveel problemen mee
pi_141777772
quote:
Lekker voor m allemaal verbannen dat soort eikels die het spelplezier bederven.
blablablabla
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:14:13 #39
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_141780329
Weer geen humble bundle -O-
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_141782690
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 18:56 schreef murp het volgende:

[..]

[..]

Dat staat er nogal heftig ja :o
Alleen zie je dus bij mij meer dan 3000(!!!) fucking dagen staan. En maar één keer, en niet 8 keer zoals deze sjappie :')
pi_141782822
Wat was het een matige steamsale zeg. :{
Burning bridges gives you so much more
  dinsdag 1 juli 2014 @ 21:26:39 #42
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_141785337
Nieuwe account maken dan maar en daar al je nieuwe games opzetten.

De reden dat die ban permanent is gemaakt is gewoon om het meer gewicht te geven en cheaten zoveel mogelijk te ontmoedigen. Prima gelukt zou ik zeggen.
Slik het gewoon als leergeld, keuze heb je immers niet.

Er is wel wat voor te zeggen natuurlijk, je kunt een rechtzaak gaan aanspannen voor het recht om vergeten te worden maar ik zou je niet durven zeggen of die zaak uberhaupt haalbaar zou zijn.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_141785638


:9
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_141785659
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:43 schreef Gatenkaas het volgende:
Wat was het een matige steamsale zeg. :{
Of is het gewoon dat je bijna alle leuke spellen al hebt? :7
Er moet een hoop leuks uitkomen tussen nu en kerst, mocht ik bij de X-Mas sale nog veel gaan kopen denk ik.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 21:32:14 #45
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_141785742
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:31 schreef STING het volgende:

[..]

Of is het gewoon dat je bijna alle leuke spellen al hebt? :7
Er moet een hoop leuks uitkomen tussen nu en kerst, mocht ik bij de X-Mas sale nog veel gaan kopen denk ik.
Alle monkey island edities in een bundle. Start jij effe een petitie?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_141785976
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:32 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Alle monkey island edities in een bundle. Start jij effe een petitie?
De enige bundle die van mij dan in de aanbieding mag :7

http://store.steampowered.com/sub/6183/
pi_141788373
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:26 schreef BurnaBoy het volgende:
Nieuwe account maken dan maar en daar al je nieuwe games opzetten.

De reden dat die ban permanent is gemaakt is gewoon om het meer gewicht te geven en cheaten zoveel mogelijk te ontmoedigen. Prima gelukt zou ik zeggen.
Slik het gewoon als leergeld, keuze heb je immers niet.

Er is wel wat voor te zeggen natuurlijk, je kunt een rechtzaak gaan aanspannen voor het recht om vergeten te worden maar ik zou je niet durven zeggen of die zaak uberhaupt haalbaar zou zijn.
het feit dat er staat: X days since last ban betekent dat hij niet meer geband is, maar dus wel een keer heeft lopen cheaten..

jammer maar helaas..
pi_141788414
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:30 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]

:9
is dat wat, dat spel?
  dinsdag 1 juli 2014 @ 22:11:07 #49
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_141788568
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:08 schreef mschol het volgende:

[..]

het feit dat er staat: X days since last ban betekent dat hij niet meer geband is, maar dus wel een keer heeft lopen cheaten..

jammer maar helaas..
Naja, je kunt het woord ban natuurlijk vervangen door keren cheaten. Veranderd niet zo heel veel aan het verhaal verder.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_141788659
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:08 schreef mschol het volgende:

[..]

is dat wat, dat spel?
spel met een heel tof verhaal en qua gameplay vergelijkbaar met The Walking Dead Season 1 en 2.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_141788674
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:11 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Naja, je kunt het woord ban natuurlijk vervangen door keren cheaten. Veranderd niet zo heel veel aan het verhaal verder.
aangezien zelfs VAC fouten maakt dekt dat de lading niet 100% (en een ban aanvechten, mja.. goodluck :D)
pi_141788708
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:12 schreef Tain het volgende:

[..]

spel met een heel tof verhaal en qua gameplay vergelijkbaar met The Walking Dead Season 1 en 2.
hmm twd vond ik nou niet bijster goed qua gameplay..
pi_141789190


Iemand Dead Island Epidemic Beta hebben? :+
pi_141789953
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:31 schreef STING het volgende:

[..]

Of is het gewoon dat je bijna alle leuke spellen al hebt? :7
Er moet een hoop leuks uitkomen tussen nu en kerst, mocht ik bij de X-Mas sale nog veel gaan kopen denk ik.
Tja, ik wacht nog steeds tot Rome II in een GotY uitkomt en met een goede korting. Verder moet ik nog 1 DLC voor Dishonored en Borderlands II dlc. Maarja, zo boeiend is dat op de korte termijn ook niet omdat ik nog een backlog van 50 spellen heb. :')
Burning bridges gives you so much more
pi_141791040
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:29 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Tja, ik wacht nog steeds tot Rome II in een GotY uitkomt en met een goede korting. Verder moet ik nog 1 DLC voor Dishonored en Borderlands II dlc. Maarja, zo boeiend is dat op de korte termijn ook niet omdat ik nog een backlog van 50 spellen heb. :')
Mijn average game completion rate staat op iets van 17% ofzo :')
pi_141791236
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:42 schreef STING het volgende:

[..]

Mijn average game completion rate staat op iets van 17% ofzo :')
31% hier :')

maar volgens mij wordt er alleen gekeken naar de spellen met achievements...
pi_141791400
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:44 schreef mschol het volgende:

[..]

31% hier :')

maar volgens mij wordt er alleen gekeken naar de spellen met achievements...
Klopt inderdaad, maar het is bij mij denk ik wel een redelijk goede indicatie volgens mij hoeveel % van de content ik heb gespeeld. :P
  Redactie Games dinsdag 1 juli 2014 @ 22:50:19 #58
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141791663
Heuj, we kunnen Warface nog via Steam spelen voordat CryTek helemaal failliet is.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_141792520
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heuj, we kunnen Warface nog via Steam spelen voordat CryTek helemaal failliet is.
Net 1 potje gedaan en meteen weer verwijderd. Er zijn zoveel leukere shooters te vinden dan dit...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_141792623
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:42 schreef STING het volgende:

[..]

Mijn average game completion rate staat op iets van 17% ofzo :')
22% en echt van geen enkel spel alle achievements gehaald.
Burning bridges gives you so much more
pi_141793138
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:44 schreef mschol het volgende:

[..]

31% hier :')

maar volgens mij wordt er alleen gekeken naar de spellen met achievements...
92% hier :p

Maar er wordt idd alleen naar games met achievements gekeken, en dan nog alleen games met achievements waar je in begonnen bent (aka minstens 1 achievement gehaald hebt). En die smijt het dan nog op een hoop. Dus een game van 10 achievements of één van 200 weegt even zwaar in die berekening.

reden dat ik zo hoog zit is omdat ik nooit games koop waarvan ik ze wss toch niet speel, en wel enkele kleinere, 100% games heb.(lego, fez, thomas was alone, papers please,...)

[ Bericht 15% gewijzigd door AntiChrist7 op 01-07-2014 23:17:40 ]
pi_141795545
Tja, wat moet je dan met iets als TF2? In de eerste 2 jaar toen het nog niet F2P was had ik rond de 300 achievements gehaald, zijn er nog 500 ofzo tegenwoordig. :')
Burning bridges gives you so much more
pi_141799476
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 23:36 schreef Gatenkaas het volgende:
Tja, wat moet je dan met iets als TF2? In de eerste 2 jaar toen het nog niet F2P was had ik rond de 300 achievements gehaald, zijn er nog 500 ofzo tegenwoordig. :')
er zijn met de nieuwe update weer een zooi extra achievements bij gekomen.. en het gros kan ik daar zowiezo niet van halen omdat ik niet actief in die speciale mappen mee doe..
  woensdag 2 juli 2014 @ 01:16:26 #64
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_141802535
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef Tain het volgende:

[..]

Net 1 potje gedaan en meteen weer verwijderd. Er zijn zoveel leukere shooters te vinden dan dit...
Yeah, had hem ook ooit voor de 360 gedownload, wat een slechte game zeg. Volledig onboeiend.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_141804093
Even over die bans. Gewoon terecht. Online cheaten verneukt de ervaring van andere mensen, dat vergeten een hoop mensen die cheaten. Het is niet alsof je pepperoni pizza typt bij AoE.

Je account is niet banned, je hebt alleen een brandmerk. Daarnaast ook nog dat je 3000 dagen clean bent. Prima zo. Van mij mogen cheaters nog veel harder aangepakt worden. Andere mensen geven geld uit om een spel te spelen en worden dan genaaid door cheaters. Het is één van de redenen dat ik bepaalde gekocht spellen weinig heb gespeeld.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_141804172
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 02:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Van mij mogen cheaters nog veel harder aangepakt worden.
Dat denk ik dus over pedoseksuelen, maar die moeten we wel een tweede derde vierde kans geven :{w Steam is strenger dan menig rechter. Maar ik hou nu op, want ik dwaal nu gigantisch af :P
pi_141805048
quote:
15s.gif Op woensdag 2 juli 2014 02:18 schreef Drxx het volgende:

[..]

Dat denk ik dus over pedoseksuelen, maar die moeten we wel een tweede derde vierde kans geven :{w Steam is strenger dan menig rechter. Maar ik hou nu op, want ik dwaal nu gigantisch af :P
Maar je bent toch al lang unbanned? Je hebt gewoon een 'strafblad' nu, publiekelijk in te zien in de vorm van je community-page.
Doe eens niet.
pi_141805597
quote:
15s.gif Op woensdag 2 juli 2014 02:18 schreef Drxx het volgende:

[..]

Dat denk ik dus over pedoseksuelen, maar die moeten we wel een tweede derde vierde kans geven :{w Steam is strenger dan menig rechter. Maar ik hou nu op, want ik dwaal nu gigantisch af :P
Een ban is niet hetzelfde als een celstraf. Staat op fraude in andere gelegenheden niet een celstraf? Dit is gewoon een vorm van fraude. :P Eigenlijk is een ban nog vrij licht, ze zouden de accounts van cheaters gewoon permanent moeten verwijderen. Maar goed, uiteindelijk heb je er helemaal geen last van. Hoeveel mensen kijken serieus naar je steam pagina?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_141805719
quote:
15s.gif Op woensdag 2 juli 2014 02:18 schreef Drxx het volgende:

[..]

Dat denk ik dus over pedoseksuelen, maar die moeten we wel een tweede derde vierde kans geven :{w Steam is strenger dan menig rechter. Maar ik hou nu op, want ik dwaal nu gigantisch af :P
Goede vergelijking man
pi_141806212
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 23:36 schreef Gatenkaas het volgende:
Tja, wat moet je dan met iets als TF2? In de eerste 2 jaar toen het nog niet F2P was had ik rond de 300 achievements gehaald, zijn er nog 500 ofzo tegenwoordig. :')
Tegengaan door makkelijke 100% games te hebben :p
Bijvoorbeeld The Plan en Free to Play, of the Stanley Parable Demo
pi_141808727
hmm, hoe de fuck kan je in space engineers survival snel genoeg resources verzamelen voordat je zonder stroom zit en dus niks meer kan refinen en vervolgens dus eigenlijk helemaal niks meer kan doen :D

ik ben uranium aan het minen, om mijn reactor lopend te houden...
maar dat verbruikt zoveel uranium dat er niet tegen aan te minen is.. :')
  Forum Admin woensdag 2 juli 2014 @ 12:03:00 #72
58651 crew  murp
murp
pi_141810575
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:01 schreef mschol het volgende:
hmm, hoe de fuck kan je in space engineers survival snel genoeg resources verzamelen voordat je zonder stroom zit en dus niks meer kan refinen en vervolgens dus eigenlijk helemaal niks meer kan doen :D

ik ben uranium aan het minen, om mijn reactor lopend te houden...
maar dat verbruikt zoveel uranium dat er niet tegen aan te minen is.. :')
Ik zit nu in de bouwmodus, dus kost bouwen niets :D
resources verzamelen doe ik wel als ik daar klaar voor ben :D
pi_141812141
quote:
2s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:03 schreef murp het volgende:

[..]

Ik zit nu in de bouwmodus, dus kost bouwen niets :D
resources verzamelen doe ik wel als ik daar klaar voor ben :D
[ afbeelding ]
creative mode..

ik ben op het moment niet creative genoeg om wat intressants te verzinnen :D
pi_141812219
quote:
2s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:03 schreef murp het volgende:

[..]

Ik zit nu in de bouwmodus, dus kost bouwen niets :D
resources verzamelen doe ik wel als ik daar klaar voor ben :D
[ afbeelding ]
Erg leuk ja.
Heb je al een beetje een bestuurbaar schip weten te fabriceren?
blablablabla
pi_141813588
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 03:43 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Maar je bent toch al lang unbanned? Je hebt gewoon een 'strafblad' nu, publiekelijk in te zien in de vorm van je community-page.
Goed punt.

Echter is een strafblad niet in te zien door anderen, enkel door de autoriteiten en de persoon zelf. Dan vind ik dat hier ook wel op z'n plaats. Desnoods dat serverbeheerders via een backendoplossing er ook nog bij kunnen, maar een éénmalige overtreding na bijna 10 jaar nog openbaar tonen aan de gehele wereld vind ik absoluut ridicuul. De meeste weten niet eens wat VAC is, of dat 3200+ dagen gelijkstaat aan 9+ jaar. Ze zien enkel "ban!" :|W

quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 07:12 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Een ban is niet hetzelfde als een celstraf. Staat op fraude in andere gelegenheden niet een celstraf? Dit is gewoon een vorm van fraude. :P Eigenlijk is een ban nog vrij licht, ze zouden de accounts van cheaters gewoon permanent moeten verwijderen. Maar goed, uiteindelijk heb je er helemaal geen last van. Hoeveel mensen kijken serieus naar je steam pagina?
Als ze dat toen hadden gedaan, had ik al mijn games op een nieuwe account kunnen kopen ja. Had mij veel ellende bespaard :P Maar ja, dat kunnen ze ook niet maken aangezien het raar zou zijn als iemand na een ban in een multiplayer-spel, ook uitgesloten zou worden van zijn singleplayer-games.

Maar ik heb er inderdaad weinig last van. Behalve dan in CS-games, want daar kijkt men als eerste naar je account om te zien of je ooit geband bent als je een goede dag hebt en goed speelt want ook dan zal je vast wel cheaten :') Dit soort logica dus:
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 18:34 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Eenmaal cheater, altijd cheater :p
Maar ik begrijp dus dat de meeste het wel prettig vinden, en dat een minderheid vindt dat het na x aantal jaar wel weggehaald mag worden. Dat is ook het sentiment op Steam-forums heb ik gemerkt. Zolang dat zo is zullen ze natuurlijk er niets aan veranderen :P
  woensdag 2 juli 2014 @ 14:14:24 #76
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141815201
CD Project is ook finished Witcher ook, gaan ze moba's maken :')
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  woensdag 2 juli 2014 @ 14:18:46 #77
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_141815348
quote:
11s.gif Op woensdag 2 juli 2014 13:31 schreef Drxx het volgende:

[..]

Goed punt.

Echter is een strafblad niet in te zien door anderen, enkel door de autoriteiten en de persoon zelf. Dan vind ik dat hier ook wel op z'n plaats. Desnoods dat serverbeheerders via een backendoplossing er ook nog bij kunnen, maar een éénmalige overtreding na bijna 10 jaar nog openbaar tonen aan de gehele wereld vind ik absoluut ridicuul. De meeste weten niet eens wat VAC is, of dat 3200+ dagen gelijkstaat aan 9+ jaar. Ze zien enkel "ban!" :|W

[..]

Als ze dat toen hadden gedaan, had ik al mijn games op een nieuwe account kunnen kopen ja. Had mij veel ellende bespaard :P Maar ja, dat kunnen ze ook niet maken aangezien het raar zou zijn als iemand na een ban in een multiplayer-spel, ook uitgesloten zou worden van zijn singleplayer-games.

Maar ik heb er inderdaad weinig last van. Behalve dan in CS-games, want daar kijkt men als eerste naar je account om te zien of je ooit geband bent als je een goede dag hebt en goed speelt want ook dan zal je vast wel cheaten :') Dit soort logica dus:

[..]

Maar ik begrijp dus dat de meeste het wel prettig vinden, en dat een minderheid vindt dat het na x aantal jaar wel weggehaald mag worden. Dat is ook het sentiment op Steam-forums heb ik gemerkt. Zolang dat zo is zullen ze natuurlijk er niets aan veranderen :P
If you cant do the time, dont do the crime.

Ooit eens permabanned op CS:S en maar een nieuw account gecreëerd, nu af en toe een paar bans gehad voor kloten in sommige servers.
Moet wel zeggen dat toen ik permabanned was ik daarna nooit meer heb gecheat. Dus het hielp :)
  Forum Admin woensdag 2 juli 2014 @ 14:49:03 #78
58651 crew  murp
murp
pi_141816554
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:56 schreef Elan het volgende:

[..]

Erg leuk ja.
Heb je al een beetje een bestuurbaar schip weten te fabriceren?
ja!
  woensdag 2 juli 2014 @ 15:03:05 #79
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_141817046
quote:
11s.gif Op woensdag 2 juli 2014 13:31 schreef Drxx het volgende:

[..]

Goed punt.

Echter is een strafblad niet in te zien door anderen, enkel door de autoriteiten en de persoon zelf. Dan vind ik dat hier ook wel op z'n plaats. Desnoods dat serverbeheerders via een backendoplossing er ook nog bij kunnen, maar een éénmalige overtreding na bijna 10 jaar nog openbaar tonen aan de gehele wereld vind ik absoluut ridicuul. De meeste weten niet eens wat VAC is, of dat 3200+ dagen gelijkstaat aan 9+ jaar. Ze zien enkel "ban!" :|W

[..]

Als ze dat toen hadden gedaan, had ik al mijn games op een nieuwe account kunnen kopen ja. Had mij veel ellende bespaard :P Maar ja, dat kunnen ze ook niet maken aangezien het raar zou zijn als iemand na een ban in een multiplayer-spel, ook uitgesloten zou worden van zijn singleplayer-games.

Maar ik heb er inderdaad weinig last van. Behalve dan in CS-games, want daar kijkt men als eerste naar je account om te zien of je ooit geband bent als je een goede dag hebt en goed speelt want ook dan zal je vast wel cheaten :') Dit soort logica dus:

[..]

Maar ik begrijp dus dat de meeste het wel prettig vinden, en dat een minderheid vindt dat het na x aantal jaar wel weggehaald mag worden. Dat is ook het sentiment op Steam-forums heb ik gemerkt. Zolang dat zo is zullen ze natuurlijk er niets aan veranderen :P
Ik vindt het dom dat je nog games hebt bijgekocht op dat account. Waar je in het echte leven wat lastiger van je strafblad afkomt is een nieuw steam accountje toch ook zo gemaakt.

Maargoed, mensen die meer cheaten zullen ook wel reeksen van accounts hebben ja.
Wie de billen brandt moet maar op de blaren zitten.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_141817180
Wat je altijd kan doen is een nieuwe account maken, en dan je steam library sharen met het nieuwe account.

Ik vraag 50 euro per advies :Y 100 als je het ook effectief uitvoert
  Redactie Games woensdag 2 juli 2014 @ 15:08:15 #81
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141817240
Misschien kun je samen met een groepje een clubje oprichten, Cheaters Anonymous ofzo en er lekker over praten, hoe erg het je allemaal wel niet vindt en zoveel andere mensen pijn gedaan hebt met je stomme acties. Heerlijk soppend biechten enzo.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_141817538
quote:
14s.gif Op woensdag 2 juli 2014 15:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Misschien kun je samen met een groepje een clubje oprichten, Cheaters Anonymous ofzo
Dan denken mensen dat we vreemd zijn gegaan :{w

quote:
2s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:18 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

nu af en toe een paar bans gehad voor kloten in sommige servers.
Maar dat is dus geen VAC-ban, gewoon irritant doen op specifieke servers?

quote:
10s.gif Op woensdag 2 juli 2014 15:03 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Ik vindt het dom dat je nog games hebt bijgekocht op dat account. Waar je in het echte leven wat lastiger van je strafblad afkomt is een nieuw steam accountje toch ook zo gemaakt.

Maargoed, mensen die meer cheaten zullen ook wel reeksen van accounts hebben ja.
Wie de billen brandt moet maar op de blaren zitten.
Veruit de meeste games heb ik zeer recent gekocht, toen ik al een 10+ years of service badge had verdiend. Dat vond ik te cool om zomaar weg te doen :P

En het feit dat mijn account name gewoon mijn voornaam is, is natuurlijk ook erg leuk om te bewaren :+
pi_141818039
Ik ging net kijken hoe het met mijn oude account ging:



Vooral die source dedicated server "laatst gespeeld" :')
  woensdag 2 juli 2014 @ 15:40:12 #84
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141818262
Sowieso mensen die games blijven kopen op hun gebande accounts :')

Eeen ik ben blijkbaar een sexist volgens mijn zusje omdat ik vind dat feministen de game wereld vernielen :')

[ Bericht 40% gewijzigd door De_Dakgoot op 02-07-2014 15:51:42 ]
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_141818621
quote:
99s.gif Op woensdag 2 juli 2014 15:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Sowieso mensen die games blijven kopen op hun gebande accounts :')

Eeen ik ben blijkbaar een sexist volgens mijn zusje omdat ik vind dat feministen de game wereld vernielen :')
Bedankt Henk. Doe de groetjes aan je zusje, gr gr.
  woensdag 2 juli 2014 @ 15:53:16 #86
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141818644
quote:
10s.gif Op woensdag 2 juli 2014 15:52 schreef Drxx het volgende:

[..]

Bedankt Henk. Doe de groetjes aan je zusje, gr gr.
Zal ik doen Gijsbert, gr gr
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_141818709
quote:
99s.gif Op woensdag 2 juli 2014 15:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Sowieso mensen die games blijven kopen op hun gebande accounts :')

Eeen ik ben blijkbaar een sexist volgens mijn zusje omdat ik vind dat feministen de game wereld vernielen :')
Ben toen ook geswitched (na een paar jaar pas want ik was toen nog echt heel jong :') ) Maar verder maakt het niet heel veel uit. Als je bijv een VAC ban krijgt op CS:S dan is het op elke source game maar als je bijv een VAC ban krijgt op CoD MW3 dan is het alleen bij MW3
  Redactie Games woensdag 2 juli 2014 @ 16:04:23 #88
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141818999
quote:
10s.gif Op woensdag 2 juli 2014 15:52 schreef Drxx het volgende:

[..]

Bedankt Henk. pics van je zusje, gr gr.
*fixed
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 2 juli 2014 @ 17:15:09 #89
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_141821188
quote:
99s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
CD Project is ook finished Witcher ook, gaan ze moba's maken :')
:?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 2 juli 2014 @ 17:36:52 #90
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_141821933
Man nieuwe grafische kaarten zijn relaxt. Heerlijk dat alles opeens draait als een zonnetje!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 2 juli 2014 @ 17:39:34 #91
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141822036
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_141822103
quote:
14s.gif Op woensdag 2 juli 2014 17:36 schreef SpankmasterC het volgende:
Man nieuwe grafische kaarten zijn relaxt. Heerlijk dat alles opeens draait als een zonnetje!
*werpt nog even een tevreden blik op z'n R9 290..
pi_141822975
quote:
14s.gif Op woensdag 2 juli 2014 17:36 schreef SpankmasterC het volgende:
Man nieuwe grafische kaarten zijn relaxt. Heerlijk dat alles opeens draait als een zonnetje!
oude dual gpu kaarten zijn ook leuk :Y
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_141829987
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2014 18:17 schreef Tain het volgende:

[..]

oude dual gpu kaarten zijn ook leuk :Y
afgezien van de compatibiliteit, stroomverbruik en snelheidswinst wel ja..
pi_141830391
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2014 18:17 schreef Tain het volgende:

[..]

oude dual gpu kaarten zijn ook leuk :Y
Ik heb nog een Voodoo 5500 liggen, die is anders aardig nutteloos hoor met gamen denk ik :7
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 2 juli 2014 @ 21:41:52 #96
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141830762
8800GT masterrace.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_141830943
radeon 4850 HD 512mb en daarvoor de radeon 9700 pro! 128mb. :D en daarvoor nvidia (voodoo?) 32 mb . ik vind ze stuk voor stuk tof toendertijd. alleen nu zijn ze alle 3 prut :D . 4850 meeh trekt het net niet meer. :P daarom de 2 Gb 760 GTX. O+
Redacted
  woensdag 2 juli 2014 @ 21:46:44 #98
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_141831060
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 21:35 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik heb nog een Voodoo 5500 liggen, die is anders aardig nutteloos hoor met gamen denk ik :7
Zeg dat maar tegen al die juweeltjes op GOG!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  Forum Admin woensdag 2 juli 2014 @ 22:07:57 #99
58651 crew  murp
murp
  Forum Admin woensdag 2 juli 2014 @ 22:08:21 #100
58651 crew  murp
murp
pi_141832177
alleen had ik m al :') de cd versie :')
pi_141832629

w00t w/ :+
pi_141832745
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 22:16 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
w00t w/ :+
Die moet ik ook nog steeds eens opstarten. Het spel dan, niet dat schip :Y)
  woensdag 2 juli 2014 @ 23:18:32 #103
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_141835954
quote:
Ach, ze zijn ook bezig met Cyberpunk dus tja.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Forum Admin donderdag 3 juli 2014 @ 07:53:46 #104
58651 crew  murp
murp
pi_141842457
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 22:16 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
w00t w/ :+
als je gaat parkeren druk op de P.. Anders vliegt dat ding weg :')

En het is me nog niet gelukt om met die kanonnnen te schieten!
pi_141842621
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 07:53 schreef murp het volgende:

[..]

als je gaat parkeren druk op de P.. Anders vliegt dat ding weg :')
daar ben ik achter gekomen ja :D
quote:
En het is me nog niet gelukt om met die kanonnnen te schieten!
je moet je cockpit in, dan op g drukken en de wapens naar je toolbar slepen..
vervolgens kan je met het cijfer dat er bij hoort, of volgens mij gelijk metmiddelmuis knop hem selecteren; daarna links klikken :P


ik mis trouwens een makkelijke manier om rotors te bedienen ;(
  donderdag 3 juli 2014 @ 09:00:01 #106
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_141843112
Wanneer hebben ontwikkelaars nou eens door dat mensen geen behoefte hebben aan nieuwe moba's? :')
pi_141846154
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:00 schreef spambot31 het volgende:
Wanneer hebben ontwikkelaars nou eens door dat mensen geen behoefte hebben aan nieuwe moba's? :')
Omdat ze de nieuwe LoL/Dota/HoN willen zijn en daarmee ook zoveel geld mee willen verdienen als hun denk ik zo.
  donderdag 3 juli 2014 @ 15:30:07 #108
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_141854119
Net State of Decay uitgespeeld, wat een fantastisch spel _O_
pi_141855464
quote:
[..]

Veruit de meeste games heb ik zeer recent gekocht, toen ik al een 10+ years of service badge had verdiend. Dat vond ik te cool om zomaar weg te doen :P

En het feit dat mijn account name gewoon mijn voornaam is, is natuurlijk ook erg leuk om te bewaren :+
Tja leven is keuzes maken he. Wat vind je het minst erge? Een nietszeggende badge van 10j kwijtspelen of dat brandmerk behouden?
pi_141859623
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:00 schreef spambot31 het volgende:
Wanneer hebben ontwikkelaars nou eens door dat mensen geen behoefte hebben aan nieuwe moba's? :')
Beetje hetzelfde verhaal als al die gefaalde MMO's die WoW na wilden doen.
pi_141859729
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:15 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Tja leven is keuzes maken he. Wat vind je het minst erge? Een nietszeggende badge van 10j kwijtspelen of dat brandmerk behouden?
Zo'n service badge is wel erg cool hoor :@
  donderdag 3 juli 2014 @ 18:31:34 #112
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_141859843
Ik heb maar 6 jaar ;(
  donderdag 3 juli 2014 @ 18:35:44 #113
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_141859952
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:23 schreef fwokker het volgende:

[..]

Beetje hetzelfde verhaal als al die gefaalde MMO's die WoW na wilden doen.
Amen
  donderdag 3 juli 2014 @ 18:57:03 #114
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_141860587
Het gaat alleaal in rondjes: ik heb weer zin in een toffe WW2 shooter!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_141865221
Humble Weekly is weer meh...

Wel komende 2 weken elke dag sale op de Humble Store! :).
pi_141866263
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:58 schreef VelitoX het volgende:
Humble Weekly is weer meh...

Wel komende 2 weken elke dag sale op de Humble Store! :).
Mercenary Kings wil ik heel graag hebben, maar ¤10 is me te gortig. De overige games in de bundel heb ik al.

De Cloudbuilt daily raad ik overigens zeer aan :Y
  Redactie Games donderdag 3 juli 2014 @ 21:48:46 #117
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141867661
Broforce gekauft omdat ik naast een Steam key ook een drm-vrije versie heb om te downloaden die ik met huisgenoten kan spelen..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_141872940
150 garrys mod
75 terrarias
33 payday 2
10 borderlands 2 goty
5 csgo

dat word maar is winst over paar maandjes
🔒
  donderdag 3 juli 2014 @ 23:51:30 #119
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_141873446
quote:
11s.gif Op donderdag 3 juli 2014 23:39 schreef Doosopwielen het volgende:
150 garrys mod
75 terrarias
33 payday 2
10 borderlands 2 goty
5 csgo

dat word maar is winst over paar maandjes
Wauw, een ware handel.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 00:12:30 #120
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_141874379
quote:
11s.gif Op donderdag 3 juli 2014 23:39 schreef Doosopwielen het volgende:
150 garrys mod
75 terrarias
33 payday 2
10 borderlands 2 goty
5 csgo

dat word maar is winst over paar maandjes
Wat is deze? Ik niet snap..
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_141875893
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 00:12 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Wat is deze? Ik niet snap..
Het lijkt mij dat hij dat heeft gekocht in de sale, om het met winst later te verkopen?
Hoe precies is me niet helemaal duidelijk.
Doe eens niet.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 01:04:16 #122
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_141876154
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 00:56 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Het lijkt mij dat hij dat heeft gekocht in de sale, om het met winst later te verkopen?
Hoe precies is me niet helemaal duidelijk.
Oooooh ja, kopen als gift, later verhandelen tegen TF2 keys, daar weer games van kopen.

Flinke operatie wel, investeringkje
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_141884557
Hi,

Ik vind point and click adventures erg cool. Mijn favoriete op dit moment is Book of unwritten tales. Deel 2 komt daar nog van uit maar dat duurt nog even. ondertussen deponia etc gedownload. Weet iemand nog meer coole point and click adventures?
  Redactie Games vrijdag 4 juli 2014 @ 12:45:32 #124
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141884811
Telltale repetoire: Walking Dead, Wolf Among us, Sam & Max adventures en natuurlijk The Tales of Monkey island series.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_141885174
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:38 schreef Flammie het volgende:
Hi,

Ik vind point and click adventures erg cool. Mijn favoriete op dit moment is Book of unwritten tales. Deel 2 komt daar nog van uit maar dat duurt nog even. ondertussen deponia etc gedownload. Weet iemand nog meer coole point and click adventures?
The Dream Machine _O_ _O_ _O_
Verschillende chapters, komen nog steeds nieuwe uit. Echt een supermooie game met een hele toffe sfeer. You will like ^O^

blablablabla
  vrijdag 4 juli 2014 @ 14:05:05 #126
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_141887718
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:38 schreef Flammie het volgende:
Hi,

Ik vind point and click adventures erg cool. Mijn favoriete op dit moment is Book of unwritten tales. Deel 2 komt daar nog van uit maar dat duurt nog even. ondertussen deponia etc gedownload. Weet iemand nog meer coole point and click adventures?
Broken Age, Runaway, The Longest Journey
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  vrijdag 4 juli 2014 @ 14:58:15 #127
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_141889504
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 01:04 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Oooooh ja, kopen als gift, later verhandelen tegen TF2 keys, daar weer games van kopen.

Flinke operatie wel, investeringkje
Die TF keys kan je toch niet bij Steam inruilen voor geld. Dan heb je er alsnog geen kut aan :')
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  vrijdag 4 juli 2014 @ 15:09:42 #128
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_141889858
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:38 schreef Flammie het volgende:
Hi,

Ik vind point and click adventures erg cool. Mijn favoriete op dit moment is Book of unwritten tales. Deel 2 komt daar nog van uit maar dat duurt nog even. ondertussen deponia etc gedownload. Weet iemand nog meer coole point and click adventures?
The Dream Machine, wat hier eerder al gezegd is ja, erg toffe p&c game.

Verder zo'n beetje alles van Amanita Design, die maken echt toffe games. Vooral Machinarium is een aanrader.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 15:39:35 #129
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_141890908
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

The Dream Machine, wat hier eerder al gezegd is ja, erg toffe p&c game.

Verder zo'n beetje alles van Amanita Design, die maken echt toffe games. Vooral Machinarium is een aanrader.
Helemaal nu hij de komende 3 uur 1,49 kost in de humblebundle store :)
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 19:59:18 #130
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_141900547
Ik zag dat Divinity Original Sin ook op Gog komt.
Ik wilde hem van de week alsnog maar op steam halen, maar nu wacht ik wel op gog release :P

DRM vrij releases moet je steunen toch :D
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:29:06 #131
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_141901765
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Broforce gekauft omdat ik naast een Steam key ook een drm-vrije versie heb om te downloaden die ik met huisgenoten kan spelen..
Goede aanschaf ^O^
Please Move The Deer Crossing Sign
  Forum Admin zaterdag 5 juli 2014 @ 14:17:19 #132
58651 crew  murp
murp
  Redactie Games zaterdag 5 juli 2014 @ 15:48:19 #133
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141930794
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 14:17 schreef murp het volgende:
Broforce :r
Wat vindt jij leuk dan?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Forum Admin zaterdag 5 juli 2014 @ 16:32:26 #134
58651 crew  murp
murp
pi_141932171
quote:
8s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 15:48 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Wat vindt jij leuk dan?
Ben nu effe space engineers leuk, daarvoor planet explorers, 7days to die, gta, diablo, ed
http://steamcommunity.com/id/murpNL/
  zaterdag 5 juli 2014 @ 16:51:05 #135
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_141932797
Green Man Gaming heeft indies in de aanbieding dit weekend. Zojuist Dear Esther gekocht en uitgespeeld. Vage shit.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_141934519
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 16:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Green Man Gaming heeft indies in de aanbieding dit weekend. Zojuist Dear Esther gekocht en uitgespeeld. Vage shit.
walking simulators ;(
  Redactie Games zaterdag 5 juli 2014 @ 17:42:15 #137
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141934557
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 17:41 schreef mschol het volgende:

[..]

walking simulators ;(
Freedom Simulator! *O*
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_141934623
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 17:42 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Freedom Simulator! *O*
nee want onzichtbare muren ;(
  Redactie Games zondag 6 juli 2014 @ 12:55:54 #139
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141964796
Lucas Pope _O_

quote:
So, I picked up the game Papers, Please in the recent Steam sale. I spent basically all morning getting pretty far into the game. As you play, you sometimes screw up and need to go back to a previous save. When you do this, your list of game saves spreads out in a tree-structure type of structure. I reached the max number of tree structure "limbs" allowed and was told to delete some before proceeding. Not sure how it happened, but in deleting old saves, I somehow wiped out EVERYTHING. No game saves...nothing to go back to at all. I was pretty bummed and ready to quit the game for good.

I posted on the Steam forums looking for general help from other players, because it looked like I still had some of my saves available but simply could not access them. Out of desperation, I also ran a data recovery tool called Recuva on the folder containing the game's save files. Recuva was able to recover around 20 deleted files, but my game was not seeing the saves when I put them back into their directory. Lo and behold, Lucas Pope, the developer of Papers, Please comments on my forum post. He asks for a screenshot from my game and then asks me to send him the save files I was able to recover. Even though I was likely an idiot and wiped out my own save files, he was going to try to fix my game for me. Not even 3 hours later, he sends me this:

Ok, I checked your files. Actually I had to write a bit of code to regenerate the header file that ties them all together. I've been meaning to do this for a while though, so it's not a big deal. Basically, the header file holds all the information about the save "tree" that specifies which save is connected to which and enables the branching save system in the game. Without the header, it's just a bunch of floating day saves.

After regenerating your header file from the saves you sent me, I have some good news and some bad news. The good news: I was able to get a bunch of saves hooked back up. The bad news: Not all the days are there. I think the restore program you used found some previously deleted saves. Even though not all the days are present, there's still too many tracks to fit on the game screen - that indicates some previously-deleted tracks where recovered too.

What I did was restore as many saves as I could, then prune out the old ones on low days to make it fit onscreen. The result is rather weird looking (you'll see), but it should allow you to restore from those late days. You'll still need to delete at least one track if you decide to branch somewhere - I'll let you decide which one to delete in that case.

Words cannot begin to express my gratitude and astonishment. It's indie devs like him who make gaming enjoyable again, whether it be through their unique games or their approach to customer service.

Thank you, Lucas, for everything.

SteamThread
Bron

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Noodle op 06-07-2014 13:01:39 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_141964921
Of je bent geen idioot en let een beetje op wanneer je savegames delete....
  Redactie Games zondag 6 juli 2014 @ 13:02:13 #141
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141965000
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:00 schreef AntiChrist7 het volgende:
Of je bent geen idioot en let een beetje op wanneer je savegames delete....
Daar gaat het natuurlijk effe niet om.. :6
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_141965564
quote:
7s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:02 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Daar gaat het natuurlijk effe niet om.. :6
aangezien dat de hele kern van het probleem is eigenlijk wel :P
  zondag 6 juli 2014 @ 13:33:43 #143
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_141965881
Divinity Original Sin schijnt best goed te zijn en al goed te verkopen. Waarom laten de recensies eigenlijk zo lang op zich wachten?
Please Move The Deer Crossing Sign
  zondag 6 juli 2014 @ 14:04:24 #144
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_141966749
9GB voor civ 5 ;( Dat wordt weer 3 uur wachten
pi_141967226
quote:
4s.gif Op zondag 6 juli 2014 14:04 schreef RickoKun het volgende:
9GB voor civ 5 ;( Dat wordt weer 3 uur wachten
3 uur?! Moet je af en toe de steenkolen bijvullen ofzo _O-
  zondag 6 juli 2014 @ 14:26:58 #146
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_141967433
quote:
7s.gif Op zondag 6 juli 2014 12:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Lucas Pope _O_

[..]

Bron
Respect. Wilde dat spel ooit nog eens kopen. Volgende sale dan maar. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 6 juli 2014 @ 14:28:02 #147
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_141967464
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 14:19 schreef Jorwol het volgende:

[..]

3 uur?! Moet je af en toe de steenkolen bijvullen ofzo _O-
:@ Valt mee over drie minuten klaar dus uiteindelijk een half uur. Ben een beetje brak dus heb het verkeerd ingecalculeerd :@
  zondag 6 juli 2014 @ 14:34:30 #148
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141967596
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:33 schreef JimmyJames het volgende:
Divinity Original Sin schijnt best goed te zijn en al goed te verkopen. Waarom laten de recensies eigenlijk zo lang op zich wachten?
Omdat 99% van de recensisten casuals zijn. En het waarschijnlijk al onder de 7 gaan geven omdat turn based en het niet is zoals muh diablo muh fast paced action muh easy 2 play shit.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_141968105
ZEER hoge verslavings-factor:

Infested Planet

Creeper World 3
  zondag 6 juli 2014 @ 15:07:36 #150
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_141968312
quote:
Best leuk inderdaad. Vooral door die mutaties.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zondag 6 juli 2014 @ 15:38:40 #151
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_141969095
Creeper World was mijn eerste kennismaking met indie-games. Ik heb hem later nog gekocht in een groupees-bundle.
Please Move The Deer Crossing Sign
  Redactie Games zondag 6 juli 2014 @ 15:39:05 #152
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141969108
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 14:26 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Respect. Wilde dat spel ooit nog eens kopen. Volgende sale dan maar. :P


Serieus dit meisje maakt mooie alternatieve video-game box art. ^O^
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Redactie Games zondag 6 juli 2014 @ 15:46:15 #153
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141969312
Kak, alleen maar in de US.. :r
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zondag 6 juli 2014 @ 16:50:52 #154
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_141971529
quote:
8s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kak, alleen maar in de US.. :r
[ link | afbeelding ]
doe je toch een vpn
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zondag 6 juli 2014 @ 16:58:35 #155
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_141971827
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:33 schreef JimmyJames het volgende:
Divinity Original Sin schijnt best goed te zijn en al goed te verkopen. Waarom laten de recensies eigenlijk zo lang op zich wachten?
Polygon heeft een video maar dat is eigenlijk alles wat ook maar bij een professionele review in de buurt komt

http://www.polygon.com/20(...)l-sin-overview-video
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_141973135
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:21 schreef mschol het volgende:

[..]

aangezien dat de hele kern van het probleem is eigenlijk wel :P
En het is niet dat het savegames zijn van 200u xp roamen en quests doen zoals in skyrim ofzo :p

Maar wel geniale game ja.

Op het moment me aan het amuseren met Lyne. Ik neem wel regelmatig pauze, anders krijg ik hoofdpijn
pi_141973319
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:33 schreef JimmyJames het volgende:
Divinity Original Sin schijnt best goed te zijn en al goed te verkopen. Waarom laten de recensies eigenlijk zo lang op zich wachten?


Wow, dat is zeker niet slecht. Vreemd dat er niet meer reviews zijn inderdaad.
pi_141976156
Goeie genade, deze is ook verslavend zeg:
Ultratron

Iedere keer weer:
"...naaahh nog 1x ff proberen...aaaah shit dood....aaah weet je wat....nog 1x ik heb nog ff tijd..."
  zondag 6 juli 2014 @ 20:17:22 #159
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_141979092
quote:
99s.gif Op zondag 6 juli 2014 14:34 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Omdat 99% van de recensisten casuals zijn. En het waarschijnlijk al onder de 7 gaan geven omdat turn based en het niet is zoals muh diablo muh fast paced action muh easy 2 play shit.
Of het is een grote, uitgebreide, ingewikkelde game die misschien niet voor release al beschikbaar was voor reviewers?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zondag 6 juli 2014 @ 23:20:45 #160
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_141989128
To the Moon uitgespeeld en ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Dit is wel echt iets heel bijzonders en raakt Chrono Trigger op meerdere vlakken. Dat is mijn favoriete game aller tijden, dus dat zegt wat.

Schitterende soundtrack ook.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games zondag 6 juli 2014 @ 23:47:25 #161
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_141990221
Hmm, Rogue Legacy voor ¤2,99 bij HMB..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_141990638
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmm, Rogue Legacy voor ¤2,99 bij HMB..
Doen. Totally worth it.
  maandag 7 juli 2014 @ 11:35:21 #163
258885 Solique
I Kill You !
pi_141999332
Het minder kopen op de sale kan ik nu uitwerken in het uitspelen van games die ik nog steeds had liggen.

Eerste is gelukt:
Sleeping Dogs eindelijk eens uitgespeeld dit weekend incl. alle DLC.
Was het zeker waard. :Y
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  Forum Admin maandag 7 juli 2014 @ 19:00:03 #164
58651 crew  murp
murp
pi_142014560
quote:
Claim je Dead Island: Epidemic bètakey

Prijsvraag | 7 juli 2014 -
We mogen 300 bètakeys weggeven voor de gesloten bèta van de PC Moba-game Dead Island: Epidemic.
http://www.insidegamer.nl(...)and-epidemic-betakey

Voor als je snel bent!
pi_142014778
Ik heb nog 4 copy's daarvan liggen van een andere giveaway als iemand geinterreseerd is.

Steam name is plexcon
  maandag 7 juli 2014 @ 19:20:14 #166
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_142015434
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:05 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb nog 4 copy's daarvan liggen van een andere giveaway als iemand geinterreseerd is.

Steam name is plexcon
Ik heb er ook nog 4 liggen. Maar ik heb wel een andere steam name.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  Forum Admin maandag 7 juli 2014 @ 19:24:53 #167
58651 crew  murp
murp
pi_142015595
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:20 schreef beelz het volgende:

[..]

Ik heb er ook nog 4 liggen. Maar ik heb wel een andere steam name.
:')
  maandag 7 juli 2014 @ 19:28:10 #168
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_142015716
Speelt er iemand Divinity: Original Sin? Zijn bijna geen reviews over te vinden maar schijnt wel tof te zijn.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_142016218
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:28 schreef gniffie het volgende:
Speelt er iemand Divinity: Original Sin? Zijn bijna geen reviews over te vinden maar schijnt wel tof te zijn.
Ik. Eerst gepirate, en nu issie voor 21 euro op g2play. Ga hem denk ik vanavond of morgen nog kopen voor de co-op.

Één van de betere rpg's van dit moment imo. Het is een prettige hybrid tussen 'oldskool' baldur's gate en games zoals magica die dankbaar gebruik maken van innovaties. Ook is het, in tegenstelling tot vrijwel elke rpg op dit moment, een die niet je handje vasthoudt en precies vertelt wat je moet doen. Er wordt verwacht dat je je echt verdiept in wat mensen zeggen/clues aangeven om bepaalde problemen/quests op te lossen. Verwacht geen waypoints die precies aangeven waar je heen moet en questslogs die uitgebreid vertellen wat je moet doen.

Norse dude als ik ben wat betreft games moet ik ook toegeven dat de karakters en het verhaal me wel op een bepaalde manier weten vast te houden. Ook is er genoeg ruimte om je characters te customizen en helemaal in te richten zoals je zelf wilt. Dikke fighter/tank met heavy armor? Prima. Bij nader inzien toch wat magic-invloeden erbij? Waarom niet.

De enige reden waarom ik het spel tot noch toe niet heb aangeschaft is omdat ik bang ben dat het een erg korte ervaring zal zijn. Ik heb te vaak games gehad die mijn aandacht direct grijpen om er vervolgens achter te komen dat je na 2-3 avondjes spelen eigenlijk alles al hebt gezien. En omdat het spel schreeuwt om co-op gespeeld te worden heb ik de single player niet al te ver door willen spelen zodat ik eerst even kan wachten tot een vriend hem ook aanschaft.

Al met al de verrassing van het jaar wat mij betreft op rpg-gebied. Behalve dus de omvang van het spel waar ik geen kennis van heb -klopt- eigenlijk alles aan deze game en kan ik me niet voorstellen dat +- 20 euro het niet waard zou zijn.

Als kers op de taart is er ook een uitgebreide editor aanwezig waarmee mensen hun eigen content kunnen toevoegen aan de game. Dat, in combinatie met de steam-workshop zal de komende tijd het spel nog flink goed doen, denk ik :)
Conscience do cost.
  maandag 7 juli 2014 @ 21:08:11 #170
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_142021616
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:28 schreef gniffie het volgende:
Speelt er iemand Divinity: Original Sin? Zijn bijna geen reviews over te vinden maar schijnt wel tof te zijn.
Ik wacht ff totdat ik em op Gog kan kopen.
Geen drm is altijd beter dan steam drm.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  maandag 7 juli 2014 @ 21:49:13 #171
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_142024402
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:40 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik. Eerst gepirate, en nu issie voor 21 euro op g2play. Ga hem denk ik vanavond of morgen nog kopen voor de co-op.

Één van de betere rpg's van dit moment imo. Het is een prettige hybrid tussen 'oldskool' baldur's gate en games zoals magica die dankbaar gebruik maken van innovaties. Ook is het, in tegenstelling tot vrijwel elke rpg op dit moment, een die niet je handje vasthoudt en precies vertelt wat je moet doen. Er wordt verwacht dat je je echt verdiept in wat mensen zeggen/clues aangeven om bepaalde problemen/quests op te lossen. Verwacht geen waypoints die precies aangeven waar je heen moet en questslogs die uitgebreid vertellen wat je moet doen.

Norse dude als ik ben wat betreft games moet ik ook toegeven dat de karakters en het verhaal me wel op een bepaalde manier weten vast te houden. Ook is er genoeg ruimte om je characters te customizen en helemaal in te richten zoals je zelf wilt. Dikke fighter/tank met heavy armor? Prima. Bij nader inzien toch wat magic-invloeden erbij? Waarom niet.

De enige reden waarom ik het spel tot noch toe niet heb aangeschaft is omdat ik bang ben dat het een erg korte ervaring zal zijn. Ik heb te vaak games gehad die mijn aandacht direct grijpen om er vervolgens achter te komen dat je na 2-3 avondjes spelen eigenlijk alles al hebt gezien. En omdat het spel schreeuwt om co-op gespeeld te worden heb ik de single player niet al te ver door willen spelen zodat ik eerst even kan wachten tot een vriend hem ook aanschaft.

Al met al de verrassing van het jaar wat mij betreft op rpg-gebied. Behalve dus de omvang van het spel waar ik geen kennis van heb -klopt- eigenlijk alles aan deze game en kan ik me niet voorstellen dat +- 20 euro het niet waard zou zijn.

Als kers op de taart is er ook een uitgebreide editor aanwezig waarmee mensen hun eigen content kunnen toevoegen aan de game. Dat, in combinatie met de steam-workshop zal de komende tijd het spel nog flink goed doen, denk ik :)
Kun je wat over de gameplay zelf zeggen?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_142034531
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:49 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Kun je wat over de gameplay zelf zeggen?
Mainly is het baldur's gate. Dus real time met een party rondlopen op zoek naar quests/interessante locaties/geheimen whatever. Items zijn met shops, enemies, loot en crafting te bereiken. Top down view met de mogelijkheid om vrije camera te hebben. Quests sturen je een bepaalde kant op maar er is altijd ruimte om zelf het initiatief te nemen en wat rond te kijken, waardoor je ook automatisch nieuwe quests/loot kan vinden.

Op het moment dat combat begint wordt het turnbased. Dan heb je zoals heroes of might and magic/age of wonders een turn waarin je een aantal actiepunten kunt besteden. Bewegen, aanvallen, skill gebruiken, potion utilizen etc gebruiken dan action points die op een gegeven moment op zijn. (maar zoals gewoonlijk in een rpg gespekt kunnen worden door te investeren in de juiste stats). De combat is heel leuk gedaan. Zoals magica wordt er gebruik gemaakt van verschillende elementen die je samen kan voegen tot een dikke combo. Plas water of bloed onder een (groep) vijand(en)? Gooi er electricity tegenaan en stun zo een hele groep, met gevaar voor friendly fire. Fire enemies op je pad? Laat je mage een regenstorm conjuren waardoor ze een stuk minder effectief zijn. In het begin moet je even zoeken naar wat je wel aankan en niet, aangezien sommige groepen vijanden dan simpelweg buiten je bereik zijn en je genadeloos omleggen. Dat is echter een designkeuze die op een subtiele manier je toch richting de juiste quests/verhalen probeert te sturen en nooit als storend ervaren kan worden.

Een groot deel van de game wordt bepaalde door keuzes tijdens conversaties. Wat dat betreft is het een party systeem zoals Mass effect/Dragon's age. Sommige mensen in je party hebben een andere ethiek dan jij en reageren daar gepast op. In multiplayer kan je onderling zelfs 'ruzie' maken over hoe je moet reageren op een bepaald voorval. De één wil iemand doodmaken, de ander wil hem sparen. Dan wordt er door middel van een vrij simpel rock/paper/scissor-spelletje besloten wat het gaat worden, maar ook dat kan weer positief beinvloed worden door de hoeveelheid charisma die een bepaalde char heeft.

Kernachtig samengevat is de gameplay zo klassiek als baldur's gate, maar dan op een zeer kundige manier gemoderniseerd. De gameplay is relatief 'hardcore' maar niet door middel van beperkingen door ouderdom, eerder door moeilijkheidsgraad wat ik persoonlijk als een groot pluspunt zie.

Al met al vind ik het een prachtige game. Zoals eerder genoemd is mijn enige zorg de herspeelbaarheid/lengte. Als het (tegen verwachtingen in) een omvang heeft die gelijk staat aan baldur's gate is het bij voorbaat al mijn persoonlijke goty. Waarschijnlijk is dat echter niet het geval en blijkt het een heerlijk tussendoortje te zijn die hopelijk succesvol genoeg is om bij deel 2 echt alle potentie te benutten die dat genre nog in zich heeft maar al die tijd nooit aangesproken is.
Conscience do cost.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 03:06:05 #173
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142034550
bundle-in-a-box.com gaat sluiten, als je daar nog games hebt die je wilt spelen moet je ze maar snel downloaden
  dinsdag 8 juli 2014 @ 11:01:35 #174
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_142038590
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 03:04 schreef ems. het volgende:

[..]

Mainly is het baldur's gate. Dus real time met een party rondlopen op zoek naar quests/interessante locaties/geheimen whatever. Items zijn met shops, enemies, loot en crafting te bereiken. Top down view met de mogelijkheid om vrije camera te hebben. Quests sturen je een bepaalde kant op maar er is altijd ruimte om zelf het initiatief te nemen en wat rond te kijken, waardoor je ook automatisch nieuwe quests/loot kan vinden.

Op het moment dat combat begint wordt het turnbased. Dan heb je zoals heroes of might and magic/age of wonders een turn waarin je een aantal actiepunten kunt besteden. Bewegen, aanvallen, skill gebruiken, potion utilizen etc gebruiken dan action points die op een gegeven moment op zijn. (maar zoals gewoonlijk in een rpg gespekt kunnen worden door te investeren in de juiste stats). De combat is heel leuk gedaan. Zoals magica wordt er gebruik gemaakt van verschillende elementen die je samen kan voegen tot een dikke combo. Plas water of bloed onder een (groep) vijand(en)? Gooi er electricity tegenaan en stun zo een hele groep, met gevaar voor friendly fire. Fire enemies op je pad? Laat je mage een regenstorm conjuren waardoor ze een stuk minder effectief zijn. In het begin moet je even zoeken naar wat je wel aankan en niet, aangezien sommige groepen vijanden dan simpelweg buiten je bereik zijn en je genadeloos omleggen. Dat is echter een designkeuze die op een subtiele manier je toch richting de juiste quests/verhalen probeert te sturen en nooit als storend ervaren kan worden.

Een groot deel van de game wordt bepaalde door keuzes tijdens conversaties. Wat dat betreft is het een party systeem zoals Mass effect/Dragon's age. Sommige mensen in je party hebben een andere ethiek dan jij en reageren daar gepast op. In multiplayer kan je onderling zelfs 'ruzie' maken over hoe je moet reageren op een bepaald voorval. De één wil iemand doodmaken, de ander wil hem sparen. Dan wordt er door middel van een vrij simpel rock/paper/scissor-spelletje besloten wat het gaat worden, maar ook dat kan weer positief beinvloed worden door de hoeveelheid charisma die een bepaalde char heeft.

Kernachtig samengevat is de gameplay zo klassiek als baldur's gate, maar dan op een zeer kundige manier gemoderniseerd. De gameplay is relatief 'hardcore' maar niet door middel van beperkingen door ouderdom, eerder door moeilijkheidsgraad wat ik persoonlijk als een groot pluspunt zie.

Al met al vind ik het een prachtige game. Zoals eerder genoemd is mijn enige zorg de herspeelbaarheid/lengte. Als het (tegen verwachtingen in) een omvang heeft die gelijk staat aan baldur's gate is het bij voorbaat al mijn persoonlijke goty. Waarschijnlijk is dat echter niet het geval en blijkt het een heerlijk tussendoortje te zijn die hopelijk succesvol genoeg is om bij deel 2 echt alle potentie te benutten die dat genre nog in zich heeft maar al die tijd nooit aangesproken is.
Klinkt tof. Iemand gaf een linkje waar het 20 euro kost, dat lijkt mij het zeker wel waard.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 11:15:35 #175
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_142038943
Klinkt erg lekker ems. Een beetje editten en je hebt een Fok review :P
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  dinsdag 8 juli 2014 @ 11:56:17 #176
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_142040026
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 03:04 schreef ems. het volgende:

[..]

Je vergeet iets, namelijk de moddingtools waarmee je hele nieuwe campaigns mappen etc kan maken.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 12:08:29 #177
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_142040427
Dat zei 'ie al in z'n eerdere reactie.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  dinsdag 8 juli 2014 @ 12:11:20 #178
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_142040521
Dan heb ik er waarschijnlijk overheen gelezen.
Hopelijk wordt Wasteland 2 ook nog een goede game.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 12:24:34 #179
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_142040962
http://www.gametrailers.c(...)vinity--original-sin

Nog een goede video over Divinity (geen review) waar ze van alles uitleggen.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_142042239
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 12:24 schreef gniffie het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)vinity--original-sin

Nog een goede video over Divinity (geen review) waar ze van alles uitleggen.
De eerste 30 seconden stemmen mij hoopvol :D

Linkje voor g2play waar de game momenteel 20.33 euro is:

http://www.g2play.net/cat(...)inal-sin-steam-gift/
Conscience do cost.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 14:46:54 #181
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_142047291
Gunpoint is ook een toffe game.
pi_142048543
Nog even terugkomend op divinity: Crafting is ook echt leuk gedaan. Op een gegeven moment zul je grote stukken over ijs moeten afleggen waarbij je een kans hebt om uit te glijden en zo jezelf te stunnen. Geen probleem, voeg wat spijkers samen met schoenen en je bent immune voor slips :D

Vanavond ga ik aan de multiplayer beginnen. Om nom nom.
Conscience do cost.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 15:40:01 #183
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_142049262
Ik zat wat tijd te doden (ok solliciteren ontwijken, big whoop) en kwam op reddit op de PC Master Race subreddit terecht. ( http://www.reddit.com/r/pcmasterrace/ ) Heb echt een paar keer in m'n mond gekotst, bahbahbah wat een vieze mensen allemaal. Ze doen het allemaal vast met een knipoog, maar als je het uiteindelijk lang genoeg doet is dat het enige waar je nog een dikke P van krijgt (zie bronies en sonic fanboys).

tl;dr: ik heb weer een stukje vertrouwen in de mensheid verloren.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  Redactie Games dinsdag 8 juli 2014 @ 16:07:25 #184
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_142050166
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 15:40 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik zat wat tijd te doden (ok solliciteren ontwijken, big whoop) en kwam op reddit op de PC Master Race subreddit terecht. ( http://www.reddit.com/r/pcmasterrace/ ) Heb echt een paar keer in m'n mond gekotst, bahbahbah wat een vieze mensen allemaal. Ze doen het allemaal vast met een knipoog, maar als je het uiteindelijk lang genoeg doet is dat het enige waar je nog een dikke P van krijgt (zie bronies en sonic fanboys).

tl;dr: ik heb weer een stukje vertrouwen in de mensheid verloren.
Oh?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 8 juli 2014 @ 16:10:12 #185
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_142050251
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 14:46 schreef spambot31 het volgende:
Gunpoint is ook een toffe game.
Kort maar erg tof, ja.
Please Move The Deer Crossing Sign
  dinsdag 8 juli 2014 @ 16:14:45 #186
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_142050406
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 15:40 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik zat wat tijd te doden (ok solliciteren ontwijken, big whoop) en kwam op reddit op de PC Master Race subreddit terecht. ( http://www.reddit.com/r/pcmasterrace/ ) Heb echt een paar keer in m'n mond gekotst, bahbahbah wat een vieze mensen allemaal. Ze doen het allemaal vast met een knipoog, maar als je het uiteindelijk lang genoeg doet is dat het enige waar je nog een dikke P van krijgt (zie bronies en sonic fanboys).

tl;dr: ik heb weer een stukje vertrouwen in de mensheid verloren.
Dit is algemeen bekend, elke keer als ik de kreet 'PC master race' hoor, op FOK! of ergens anders, kots ik een beetje in mijn mond. :r

Het was eerst een vermakelijke grap maar mensen nemen het nu serieus :')__!
  dinsdag 8 juli 2014 @ 16:17:07 #187
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_142050508
Dit soort plaatjes ook :')
Ik heb liever een Nintendo 64 of zelfs een NES, dan een PC uit datzelfde tijdperk :')

pi_142050642
Dan heb je flink wat goede games gemist in die tijd. Gelukkig had ik zowel een nes/snes als een pc :P

Maargoed, als de satire te tergend is laten we het er dan vooral niet over hebben.
Conscience do cost.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 16:24:53 #189
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_142050822
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 16:19 schreef ems. het volgende:
Dan heb je flink wat goede games gemist in die tijd. Gelukkig had ik zowel een nes/snes als een pc :P

Maargoed, als de satire te tergend is laten we het er dan vooral niet over hebben.
Dat zou goed kunnen, ik was toen ook nog niet geboren
Nou ja, toen de N64 uit was wel, maar die was te duur ofzo.
En volgens mij werkte zo'n console toen toch veel makkelijker?
Cartridge erin en je kon spelen :P

Ik ben alleen bang dat veel mensen niet inzien dat het satire is. ;(
  dinsdag 8 juli 2014 @ 16:39:49 #190
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_142051458
Autisten :') natuurlijk is het niet serieus bedoeld. :|W
Anti-Turkije
  dinsdag 8 juli 2014 @ 16:45:00 #191
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_142051649
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 16:39 schreef SadPanda het volgende:
Autisten :') natuurlijk is het niet serieus bedoeld. :|W
Heb je daar al eens rondgekeken?
Genoeg mensen die het serieus nemen.
pi_142051738
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 16:24 schreef spambot31 het volgende:

[..]

Dat zou goed kunnen, ik was toen ook nog niet geboren
Nou ja, toen de N64 uit was wel, maar die was te duur ofzo.
En volgens mij werkte zo'n console toen toch veel makkelijker?
Cartridge erin en je kon spelen :P
Op pc hoefde je net als nu ook alleen maar een game te installeren. Zoveel is er niet veranderd.
quote:
Ik ben alleen bang dat veel mensen niet inzien dat het satire is. ;(
Who cares.
Conscience do cost.
pi_142051901
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 16:46 schreef ems. het volgende:

[..]

Op pc hoefde je net als nu ook alleen maar een game te installeren. Zoveel is er niet veranderd.
vroeger was het
console: game kopen, game erin, console aan en spelen
PC: game kopen, installeren (via trage cd, of erger floppy's), en dan nog even wat configuratie bestanden aanpassen in het ergste geval..

tegenwoordig is het:
console: game kopen, game erin, game installeren, spelen..
PC: game kopen, game erin, game installeren, spelen..

en bij de laatste optie kan je bij beide kan je de middelste 2 stappen vervangen door downloaden..

vroeger had een console nog echte voordelen t.o.v. een pc w.b.t. gaming..
tegenwoordig is die lijn enorm vervaagd..
  dinsdag 8 juli 2014 @ 16:51:47 #194
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_142051924
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 16:45 schreef spambot31 het volgende:

[..]

Heb je daar al eens rondgekeken?
Genoeg mensen die het serieus nemen.
Nee, jij denkt dat ze het serieus nemen. Dat is wat anders.
Je kan sarcasme niet herkennen.
Anti-Turkije
  dinsdag 8 juli 2014 @ 16:54:37 #195
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_142052039
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 16:46 schreef ems. het volgende:
Who cares.
Mensen nemen nu automatisch aan dat je een elitaire snob bent, als je een PC-gamer bent :P
  dinsdag 8 juli 2014 @ 16:55:52 #196
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_142052089
Durft er nog iemand te hopen op een humble indie bundle vanavond?

(Ja, ik ben me ervan bewust dat ik deze vraag elke week stel)
Please Move The Deer Crossing Sign
  Redactie Games dinsdag 8 juli 2014 @ 17:00:45 #197
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_142052294
Matige bundles anyway en overpriced tegenwoordig.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 8 juli 2014 @ 17:01:38 #198
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_142052328
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 16:51 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Nee, jij denkt dat ze het serieus nemen. Dat is wat anders.
Je kan sarcasme niet herkennen.
Ik zeg niet dat iedereen het serieus neemt, ik zeg dat er mensen zijn die het serieus nemen. :*
  dinsdag 8 juli 2014 @ 17:02:17 #199
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_142052349
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Matige bundles anyway en overpriced tegenwoordig.
De weeklies zijn meestal kut, ja. Maar de laatste echte indie humble bundle was gewoon fantastisch (guacamelee, the swapper, monaco en nog wat toppers).
Please Move The Deer Crossing Sign
  dinsdag 8 juli 2014 @ 17:02:23 #200
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_142052355
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Matige bundles anyway en overpriced tegenwoordig.
Ik vond de laatste paar 'echte' bundles juist wel goed :P
  dinsdag 8 juli 2014 @ 17:07:55 #201
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_142052550
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 15:40 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik zat wat tijd te doden (ok solliciteren ontwijken, big whoop) en kwam op reddit op de PC Master Race subreddit terecht. ( http://www.reddit.com/r/pcmasterrace/ ) Heb echt een paar keer in m'n mond gekotst, bahbahbah wat een vieze mensen allemaal. Ze doen het allemaal vast met een knipoog, maar als je het uiteindelijk lang genoeg doet is dat het enige waar je nog een dikke P van krijgt (zie bronies en sonic fanboys).

tl;dr: ik heb weer een stukje vertrouwen in de mensheid verloren.
Sowieso niet op Reddit komen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 17:13:30 #202
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_142052776
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 15:20 schreef ems. het volgende:
Nog even terugkomend op divinity: Crafting is ook echt leuk gedaan. Op een gegeven moment zul je grote stukken over ijs moeten afleggen waarbij je een kans hebt om uit te glijden en zo jezelf te stunnen. Geen probleem, voeg wat spijkers samen met schoenen en je bent immune voor slips :D

Vanavond ga ik aan de multiplayer beginnen. Om nom nom.
Ik ga het compleet solo-en. ALs ik jou reacties lees is dat wel tof genoeg. Vanavond maar even kopen
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_142053616
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:07 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Sowieso niet op Reddit komen.
Het meeste van gaming internet is sowieso een lelijke plaats om te komen.

"jij vind die game leuk? wel je bent verantwoordelijk voor de teloorgang van het genre want je bent een imbeciel die direct tevreden is terwijl de grote industrie ons geld steelt met games die niet werken! En ik heb je moeder genaaid!"

Ik vraag me af of het er op muziek of film fora ook zo aan toe gaat, kan me dat niet inbeelden...

Anyway, Thomas was alone heeft twee nieuwe levels gekregen in een update, altijd de moeite waard om te checken en de vertelstem van Danny Wallace te horen
pi_142053691
Zo is internet. Je moet je gewoon niet te druk maken om meningen van anderen. Care wat een paar maagden die je nooit zal ontmoeten aan de andere kant van de wereld vinden.

Verder is reddit juist een hele waardevolle bron van informatie.
Conscience do cost.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 17:37:36 #205
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_142053745
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:01 schreef spambot31 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat iedereen het serieus neemt, ik zeg dat er mensen zijn die het serieus nemen. :*
0,000001%
Anti-Turkije
  Redactie Games dinsdag 8 juli 2014 @ 17:38:12 #206
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_142053767
Ik vind reddit wel vermakelijk eigenlijk. Je moet een beetje tussen de regels door kunnen lezen.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 8 juli 2014 @ 17:39:12 #207
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_142053808
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 15:40 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik zat wat tijd te doden (ok solliciteren ontwijken, big whoop) en kwam op reddit op de PC Master Race subreddit terecht. ( http://www.reddit.com/r/pcmasterrace/ ) Heb echt een paar keer in m'n mond gekotst, bahbahbah wat een vieze mensen allemaal. Ze doen het allemaal vast met een knipoog, maar als je het uiteindelijk lang genoeg doet is dat het enige waar je nog een dikke P van krijgt (zie bronies en sonic fanboys).

tl;dr: ik heb weer een stukje vertrouwen in de mensheid verloren.
Sowieso mensen die naar reddit gaan :'), afvoerputje van het internet.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 17:45:54 #208
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_142054081
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:37 schreef SadPanda het volgende:

[..]

0,000001%
Ik gok 12.3%
  dinsdag 8 juli 2014 @ 17:48:31 #209
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_142054169
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:45 schreef spambot31 het volgende:

[..]

Ik gok 12.3%
:')
Anti-Turkije
  dinsdag 8 juli 2014 @ 17:49:46 #210
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_142054220
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:48 schreef SadPanda het volgende:

[..]

:')
Als je straks een grote jongen bent dan zie je wel hoe de dingen in elkaar zitten ;)
pi_142054308
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind reddit wel vermakelijk eigenlijk. Je moet een beetje tussen de regels door kunnen lezen.
Reddit vermakelijk vinden :')
upboated

fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 8 juli 2014 @ 17:55:02 #212
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_142054412
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:52 schreef Beach het volgende:

[..]

Reddit vermakelijk vinden :')
upboated

*tips fedora*
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 19:15:20 #213
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_142057237
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:07 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Sowieso niet op Reddit komen.
Jij hoort bij dat clubje 4chan /b/ mafkezen dat jelly is?

En als je niet meteen inziet dat /pcmasterrace puur satire is ben je fucking dom.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  dinsdag 8 juli 2014 @ 19:16:32 #214
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_142057291
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:15 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Jij hoort bij dat clubje 4chan /b/ mafkezen dat jelly is?
/b/ :')
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 19:21:36 #215
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_142057490
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:15 schreef Quotidien het volgende:
En als je niet meteen inziet dat /pcmasterrace puur satire is ben je fucking dom.
Er zitten dus blijkbaar een hoop domme mensen op /r/pcmasterrace.
pi_142057590
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:15 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Jij hoort bij dat clubje 4chan /b/ mafkezen dat jelly is?

En als je niet meteen inziet dat /pcmasterrace puur satire is ben je fucking dom.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 8 juli 2014 @ 20:02:28 #217
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_142059308
Humble 2K Bundle.
quote:
Pay $1 or more for BioShock, Darkness II and The Bureau: XCOM Declassified. Beat the average price and also get BioShock 2, Mafia II and Spec Ops: The Line. Contribute $20 or more and get everything plus BioShock Infinite and XCOM: Enemy Unknown.
Toch wel enigszins interessant, vooral voor mensen die die games nog niet hebben, ik ga denk ik de $1 tier halen.
https://www.humblebundle.com/
  dinsdag 8 juli 2014 @ 20:09:48 #218
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_142059706
Bijna per ongeluk $25 betaald _O-
  dinsdag 8 juli 2014 @ 20:10:12 #219
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_142059728
Ik zat al met mijn muis boven de 'betalen' knop toen me opviel dat er iets niet klopte :')
  dinsdag 8 juli 2014 @ 20:13:01 #220
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_142059872
Lang leve de consoles

/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_142059917
Meeste van die Humble heb ik al, boohooo :P. $20 tier hoef ik iig niet, heb beide games :).
  dinsdag 8 juli 2014 @ 20:15:33 #222
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_142059989
Ik had alles al behalve 2 games in de 1$ tier, maar Spec Ops: The Line, Maffia 2 zijn het zeker waard, van Bioshock 2 weet ik het niet.
pi_142060023
Ja heb de BTA gedaan voor spec ops :). Heb de rest van de BTA games al tho :P.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 20:17:33 #224
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_142060094
Leuke tiers zeg. X-com hadden ze ook wel in de BTA mogen stoppen.

Ik laat hem links liggen.
Please Move The Deer Crossing Sign
  Redactie Games dinsdag 8 juli 2014 @ 20:18:40 #225
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_142060145
¤2,99 in de steamsale betaald voor XCom-Declassified.. :')

En Mafia II had ik al een keer gratis.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 8 juli 2014 @ 20:31:57 #226
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_142060752
Bioshock (1) wordt trouwens als enige game DRM-free aangeboden.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_142061183
Als iemand nog Spec ops: The Line overheeft...
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 8 juli 2014 @ 20:47:59 #228
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142061544
Alleen The Darkness 2 en die ene Xcom had ik niet, 1$ dus. Die andere XCom kan me gestolen worden
  dinsdag 8 juli 2014 @ 20:48:23 #229
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142061573
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:40 schreef Beach het volgende:
Als iemand nog Spec ops: The Line overheeft...
Misschien moet je een stream opzetten op twitch
pi_142061697
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Misschien moet je een stream opzetten op twitch
wat is dat
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 8 juli 2014 @ 20:51:02 #231
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_142061710
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:40 schreef Beach het volgende:
Als iemand nog Spec ops: The Line overheeft...
Zie DM.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 20:51:24 #232
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142061850
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:51 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Zie DM.
dank je
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Redactie Games dinsdag 8 juli 2014 @ 20:57:06 #234
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_142062039
$5,- voor Spec Ops: The Line. Volgens mij is die tijdens een reguliere sale ook al goedkoper voorbij gekomen, toch?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 8 juli 2014 @ 20:57:32 #235
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142062062
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
$5,- voor Spec Ops: The Line. Volgens mij is die tijdens een reguliere sale ook al goedkoper voorbij gekomen..
Ik heb um voor 2,50 ofzo gekocht, desalniettemin goeie game
  dinsdag 8 juli 2014 @ 20:58:01 #236
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_142062091
Heb trouwens nog Xcom: Declassified en Mafia 2 voor liefhebbers.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Redactie Games dinsdag 8 juli 2014 @ 20:59:17 #237
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_142062159
Schijnt nogal depressief spel te zijn.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 8 juli 2014 @ 21:12:56 #238
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_142062910
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:58 schreef 2Happy4U het volgende:
Heb trouwens nog Xcom: Declassified en Mafia 2 voor liefhebbers.
Xcom: Declassified ^O^
pi_142063824
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:58 schreef 2Happy4U het volgende:
Heb trouwens nog Xcom: Declassified en Mafia 2 voor liefhebbers.
Als je nog over hebt, heb ik wel belang bij Mafia 2 :)
  dinsdag 8 juli 2014 @ 21:40:14 #240
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_142064515
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:12 schreef Drankster het volgende:

[..]

Xcom: Declassified ^O^
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:28 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Als je nog over hebt, heb ik wel belang bij Mafia 2 :)
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Redactie Games dinsdag 8 juli 2014 @ 22:52:33 #242
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_142071364
Gvd, de wedstrijd Brazillië-Duitsland lijkt wel Fifa op Super Easy mode.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_142074661
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 22:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gvd, de wedstrijd Brazillië-Duitsland lijkt wel Fifa op Super Easy mode.. :')
Fifa zit toch niet op Steam :P
  Redactie Games dinsdag 8 juli 2014 @ 23:35:00 #244
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_142075034

Dit is enigzins te triest om naar te kijken. Een land dat miljarden in het WK heeft gestoken om zo hard afgedroogd te worden door Duitsland. Ik kijk em maar op de achtergrond, echt spannend is het niet meer.. :')

0-7..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 8 juli 2014 @ 23:58:57 #245
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_142077138
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 23:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is enigzins te triest om naar te kijken. Een land dat miljarden in het WK heeft gestoken om zo hard afgedroogd te worden door Duitsland. Ik kijk em maar op de achtergrond, echt spannend is het niet meer.. :')

0-7..
Naja, geld investeren betekent niet winnen. :P Als dat zo was :D
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  woensdag 9 juli 2014 @ 00:02:43 #246
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_142077338
Zooo, weer terug :W

Nog iets gemist terwijl ik in Griekenland zat? Behalve de laatste dagen van de sale?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_142077413
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 00:02 schreef Verbal het volgende:
Zooo, weer terug :W

Nog iets gemist terwijl ik in Griekenland zat? Behalve de laatste dagen van de sale?

V.
Net vandaag (eindelijk) een "normale" humble live gegaan :).
  woensdag 9 juli 2014 @ 00:08:37 #248
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_142077682
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 00:03 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Net vandaag (eindelijk) een "normale" humble live gegaan :).
Wat ik daarvan zou willen heb ik al :)

Los daarvan: best een fatsoenlijke...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_142078644
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 00:03 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Net vandaag (eindelijk) een "normale" humble live gegaan :).
Die tier 2 is meer dan oké. Infinite was goedkoper te krijgen, 10 euro met de BioShock Triple Pack sale. Helaas Gelukkig heb ik alles al ^O^
pi_142078930
quote:
14s.gif Op woensdag 9 juli 2014 00:27 schreef Drxx het volgende:

[..]

Die tier 2 is meer dan oké. Infinite was goedkoper te krijgen, 10 euro met de BioShock Triple Pack sale. Helaas Gelukkig heb ik alles al ^O^
Hmjah ik had 3 vd 6 games die je krijgt als je BTA doet al, die 3 die ik nog niet had vind ik wel die 4 euro waard die ik betaald heb :). Spec Ops en Declassified notabene over getwijfeld tijdens de sale.
  woensdag 9 juli 2014 @ 08:36:47 #251
258885 Solique
I Kill You !
pi_142082796
Nette bundle, jammer dat ik alle games al heb. :7
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142083081
Ik heb alle Bioshock games al. Wil de rest toch misschien hebben (niet voor 20 dollar maar het gemiddelde)
  woensdag 9 juli 2014 @ 12:38:17 #253
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_142088228
Ik vind hem toch wat minder tof dan de EA - of Warner Bros bundle, om maar even de zuurpruim uit te hangen :@ Maar uiteindelijk toch gehaald voor the Darkness II.

Ik hoop trouwens dat ze een keer een weekly doen met indie-games van eigen bodem. Met o.a. Vlaambeer heeft Nederland toch wel een "indiescene" van enige betekenis.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_142088626
Reus, leukste nederlandse Indiegame van de laatste jaren
pi_142088938
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 12:48 schreef AntiChrist7 het volgende:
Reus, leukste nederlandse Indiegame van de laatste jaren
Reus is inderdaad leuk, maar na een paar uurtjes was de rek er wel een beetje uit, had ik het idee
  woensdag 9 juli 2014 @ 13:26:56 #256
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_142089833
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 08:36 schreef Solique het volgende:
Nette bundle, jammer dat ik alle games al heb. :7
ik nog niet 1. Alleen geen tegoed op pp. :')
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_142096765
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:26 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

ik nog niet 1. Alleen geen tegoed op pp. :')
Als je je pp koppelt aan je bankaccount heb je geen tegoed op je pp nodig :).
  woensdag 9 juli 2014 @ 16:01:21 #258
258885 Solique
I Kill You !
pi_142096828
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:26 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

ik nog niet 1. Alleen geen tegoed op pp. :')
Heb geen tegoed nodig op mijn pp :7

Heb te veel games op steam.
Dus elke bundel de laatste maanden heb ik een game wel van, of soms zelfs hele bundels :')
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  woensdag 9 juli 2014 @ 16:09:26 #259
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_142097254
De bundle lijkt me wel wat, zeker omdat ik Bioshock 1 en 2 nog nooit gespeeld heb. Ik heb Infinite wel gespeeld en kwam daar amper doorheen (ben met nog een paar uur te gaan afgehaakt), in hoeverre zijn de games gerelateerd?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 9 juli 2014 @ 16:12:49 #260
258885 Solique
I Kill You !
pi_142097467
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:09 schreef Quotidien het volgende:
De bundle lijkt me wel wat, zeker omdat ik Bioshock 1 en 2 nog nooit gespeeld heb. Ik heb Infinite wel gespeeld en kwam daar amper doorheen (ben met nog een paar uur te gaan afgehaakt), in hoeverre zijn de games gerelateerd?
Heel erg, grotendeels zelfde studio/devs.
Weet niet wat jou stopte van Infinite spelen? Dat bepaald veel.
Verhaallijnen zijn wel anders, sfeer verschilt en gameplay is grotendeels gelijk.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  woensdag 9 juli 2014 @ 16:17:40 #261
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_142097723
Staat Infinite helemaal op zichzelf?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 9 juli 2014 @ 16:20:54 #262
258885 Solique
I Kill You !
pi_142097874
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:17 schreef Quotidien het volgende:
Staat Infinite helemaal op zichzelf?
Verhaaltechnisch wel geloof ik.
Al heb ik allen niet uitgespeeld om te kunnen zeggen dat er geen links tussen zitten.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142097988
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:17 schreef Quotidien het volgende:
Staat Infinite helemaal op zichzelf?
hij staat verhaaltechnisch op zichzelf voor zover ik gezien heb, maar er zitten referenties naar de andere delen in

ik heb 1 en 2 nooit helemaal uitgespeeld dus weet het niet 100% zeker
  woensdag 9 juli 2014 @ 16:31:30 #264
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_142098430
Voor de Burial at Sea episodes moet je toch echt Bioshock 1 gespeeld hebben.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  woensdag 9 juli 2014 @ 16:51:47 #265
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_142099381
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:31 schreef The_Substitute het volgende:
Voor de Burial at Sea episodes moet je toch echt Bioshock 1 gespeeld hebben.
Yeah, maingame staat vrijwel volledig op zichzelf, de DLC is echter één grote verstrengeling/verdieping van bioshock 1 en 2
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 9 juli 2014 @ 16:57:02 #266
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_142099602
Heb Bioshock 2 nooit aan de gang gekregen. Geen idee waarom -O-

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 9 juli 2014 @ 17:02:40 #267
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_142099911
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:57 schreef Verbal het volgende:
Heb Bioshock 2 nooit aan de gang gekregen. Geen idee waarom -O-

V.
Tijd om opnieuw te proberen nu ze GFWL eruit hebben gesloopt
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 9 juli 2014 @ 17:10:55 #268
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_142100377
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:00 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Als je je pp koppelt aan je bankaccount heb je geen tegoed op je pp nodig :).
dat is een beetje link in mijn geval :)

Last van een zware vinger. :@
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  woensdag 9 juli 2014 @ 17:13:02 #269
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_142100525
Okee, downloading as we speak ^O^

Trouwens: volgende week nieuwe tobo en muis, want jarig *O*

Keuze voor tobo staat vast: Ducky Shine 3
Muis is nog twijfelachtig. Op dit moment tussen de Roccat Kone XTD (want schijnt goeie game-muis te zijn en: lampjes en kleurtjes O+ ) of de Logitech Proteus.

Iemand nog andere suggesties? Muis moet licht zijn, want ik houd niet van zware muizen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_142102740
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:13 schreef Verbal het volgende:

Keuze voor tobo staat vast: Ducky Shine 3

V.
Goede keuze ^O^
pi_142102824
http://www.pcgamer.com/2014/07/09/free-steam-key/

Gratis steam key voor Really Big Sky! staat nu wel eventjes op pauze omdat er technische problemen zijn
  woensdag 9 juli 2014 @ 18:19:42 #272
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_142103104
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:57 schreef Verbal het volgende:
Heb Bioshock 2 nooit aan de gang gekregen. Geen idee waarom -O-

V.
Bioshock 2 is dan ook kut. Heb je geluk mee gehad :D.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_142103446
quote:
12s.gif Op woensdag 9 juli 2014 18:19 schreef gniffie het volgende:

[..]

Bioshock 2 is dan ook kut. Heb je geluk mee gehad :D.
Infinite is ook kut :P
Conscience do cost.
pi_142103508
Bioshock is gewoon kut :P
  woensdag 9 juli 2014 @ 18:39:48 #275
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_142103660
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 18:32 schreef ems. het volgende:

[..]

Infinite is ook kut :P
Niet gespeeld ;). Het leukste aan Bioshock 1 was de open wereld en die hebben ze uit Bioshock 2 gesloopt. Volgens mij ook nog van een andere ontwikkelaar.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_142103848
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 18:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Bioshock is gewoon kut :P
Ik vond 1 nog wel ok, destijds. Goede sfeer. 2 was waardeloos en infinite is de definitie van overrated.

Maarja, hopelijk zijn ze snel klaar met die gekke bioshock en brengen ze system shock terug. :P
Conscience do cost.
  woensdag 9 juli 2014 @ 19:26:44 #277
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_142105393
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 18:45 schreef ems. het volgende:
Maarja, hopelijk zijn ze snel klaar met die gekke bioshock en brengen ze system shock terug. :P
Die rechten liggen bij EA. Dus wat denk je?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_142105451
quote:
9s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:26 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Die rechten liggen bij EA. Dus wat denk je?
Dat meen je niet :')
  woensdag 9 juli 2014 @ 19:32:46 #279
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_142105641
quote:
9s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:26 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Die rechten liggen bij EA. Dus wat denk je?
Dat wordt een Syndicateje! :'(
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 9 juli 2014 @ 19:32:51 #280
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_142105645
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:28 schreef Vault-Boy het volgende:
Dat meen je niet :')
Was het maar zo.

En zowel Ken Levine als Warren Spector werken niet voor (een bedrijf onder) EA. Dus ik zie het niet gebeuren.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  woensdag 9 juli 2014 @ 19:37:48 #281
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_142105879
quote:
9s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Dat wordt een Syndicateje! :'(
Zonder één van de twee bovengenoemde namen, grote kans.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  woensdag 9 juli 2014 @ 19:39:41 #282
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_142105965
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 18:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Bioshock is gewoon kut :P
o|O

Jij moet goed zo doorgaan.... Bioshock (origineel) staat knettervet in mijn top 5 aller tijden :6

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 9 juli 2014 @ 19:40:09 #283
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_142105985
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 18:06 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Goede keuze ^O^
Blues or browns?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_142106057
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:40 schreef Verbal het volgende:

[..]

Blues or browns?

V.
Moet je zelf kiezen. Over het algemeen vinden de meeste blues het lekkerste typen. (mocht niemand last hebben van het geluid)
pi_142106314
quote:
18s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:39 schreef Verbal het volgende:

[..]

o|O

Jij moet goed zo doorgaan.... Bioshock (origineel) staat knettervet in mijn top 5 aller tijden :6

V.
Was maar een geintje joh :6 :s) :6

Bioshock Infinite (los van de DLC) was inderdaad wat minder, maar nog steeds staat deze serie in mijn top 10 aller tijden.

_O_
  woensdag 9 juli 2014 @ 19:49:26 #286
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_142106453
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:46 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Was maar een geintje joh :6 :s) :6
Er zijn van die dingen, daar moet je geen geintjes over maken.... :{w

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_142107357
quote:
8s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:49 schreef Verbal het volgende:

[..]

Er zijn van die dingen, daar moet je geen geintjes over maken.... :{w

V.
:'(
pi_142107367
Nidhogg maar 35% off :') Flikker op.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:01 schreef Solique het volgende:

[..]

Heb te veel games op steam.
Dus elke bundel de laatste maanden heb ik een game wel van, of soms zelfs hele bundels :')
"Soms", pauper :')

:6
pi_142107647
zOMG Ys is in de aanbieding bij Steam! *O* 1 & 2 had ik al, maar Origin en Oath niet. Hebben, hebben, hebben :9~
  woensdag 9 juli 2014 @ 20:19:32 #290
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_142107938
quote:
18s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:39 schreef Verbal het volgende:

[..]

o|O

Jij moet goed zo doorgaan.... Bioshock (origineel) staat knettervet in mijn top 5 aller tijden :6

V.
Broeder O+
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 9 juli 2014 @ 20:26:27 #291
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_142108330
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 20:07 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

:'(
>:)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 9 juli 2014 @ 20:30:46 #292
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_142108543
quote:
18s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:39 schreef Verbal het volgende:
Bioshock (origineel) staat knettervet in mijn top 5 aller tijden :6

V.
En waar staat System Shock 2?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  woensdag 9 juli 2014 @ 21:05:25 #293
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_142110330
quote:
5s.gif Op woensdag 9 juli 2014 20:30 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

En waar staat System Shock 2? [ afbeelding ]
Nergens. Niet gespeeld.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_142110759
quote:
6s.gif Op woensdag 9 juli 2014 21:05 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nergens. Niet gespeeld.

V.
:{w
  woensdag 9 juli 2014 @ 21:14:01 #295
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_142110779
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 21:05 schreef Verbal het volgende:
Nergens. Niet gespeeld.

V.
Doe daar 's gauw wat aan. o|O

Iedere zichzelf-respecterende Bioshock-fan hoort die gespeeld te hebben.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_142111721
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:24 schreef Beach het volgende:

[..]


Wtf is dit, z'n vijfdubbelekin beweegt uit zichzelf, het leeft! :'(
  Eindredactie Games woensdag 9 juli 2014 @ 21:34:32 #297
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_142111802
the wolf amung is nu in de sale, maar dat moet toch goedkoper kunnen dan 11,95 :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 9 juli 2014 @ 21:57:47 #298
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_142113197
quote:
6s.gif Op woensdag 9 juli 2014 21:14 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Doe daar 's gauw wat aan. o|O

Iedere zichzelf-respecterende Bioshock-fan hoort die gespeeld te hebben.
Duly noted. Ik respecteer mijzelf namelijk best wel *)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 9 juli 2014 @ 22:02:26 #299
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_142113431
Als ik in een retro-sf-bui ben :)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 9 juli 2014 @ 22:02:41 #300
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_142113440
Magoed.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 9 juli 2014 @ 22:02:53 #301
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_142113449
En dicht.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')