Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS6 gehalte hoger dan gebruikelijk. Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage, Urban Legends, Das je goed recht en Peter R de Vries. Peter is gekapt Maarrrr hier kun je een hele hoop afleveringen terugzien, ook mét snor!!
• Ben je de trotse eigenaar van een Last Post? Open dan een nieuw topic! Is het topic vol, maak een nieuwe dmv 'nieuw deel' knop! Als er al een is dan wordt het aangegeven.
• Behandel elkaar met respect Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden! Toch stout geweest? Dan mag je hier een dag je straf uitzitten: FMT
• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Alberto Stegeman is op 20 Februari jarig, elk jaar sturen we hem een cadeau, als je veel post, draag een steentje bij om Alberto FoK! niet te laten vergeten!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een keurmerk van Rob!
SPOILER: Afstand van de slowchatters tot de berckt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fipo? Daar heeft AF_ een échte TVSC banner voor gemaakt! En hier weer verder:
Alberto klust graag wat bij.
Wat zou Koos vinden van deze ABS-test van ons aller WcPot?!
En de milieuvervuiling niet te vergeten. Man man man dat dit kan in Nederland.
En natuurlijk onze held op bazencamping De Berckt
SPOILER: FOK! Woordenboek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
TV Slowchat Meet
Datum: 27 juli Waar: Centrale plaats, Utrecht of Amersfoort Wat: Gewoon beetje stelen beetje zuipen en dan van 19:30 tot 22:30 SBS6
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Nee, zij hadden het zelf op een gegeven moment gewoon ermee gehad. 1 leraar die was soms gewoon aanwezig, en dan zei die in het langslopen op de gang dat we de latste 2 uur (blokuur) konden gaan; het ging niet door. Had hij gewoon zelf geen zin
Hier in Groningen hebben we niet zo veel bergen, maar met alle wind hier is het weer een hele andere uitdager voor de wielrenner. Helaas heb ik geen racefiets
Hier in Groningen hebben we niet zo veel bergen, maar met alle wind hier is het weer een hele andere uitdager voor de wielrenner. Helaas heb ik geen racefiets
JVgod_O_
MTB, kan dat bij jullie in het hoge noorden wel goed? Of is daar ook alles vlak en saai?
Ik heb ruim 40.000km gemountainbiked. En ik kan je vertellen dat het in het oosten van het land ook wel leuk is ook al is er weinig hoogteverschil
Maar nooit in het noorden dus? Oorspronkelijk kom ik uit de polder en daar is het al helemaal plat als een dubbeltje dus mountainbiken zit er daar ook niet in.
Ik denk als je een keer een heuveltje van 5 meter tegen komt dan heb je het ook wel gehad Maar dat hadden ze afgesloten omdat het een stilte gebied moest worden
Ik denk als je een keer een heuveltje van 5 meter tegen komt dan heb je het ook wel gehad Maar dat hadden ze afgesloten omdat het een stilte gebied moest worden
Oja want Mountainbiken maakt zo veel lawaai
Nee maar ik wist niet dat je zo veel gemtbd had Dat kun je goed in het zuiden doen Gooi de fiets achterin de truck en fohn naar ons
Als ik een rondje ga fietsen beschouw ik een viaduct over de snelweg al als een klim.
Dit is mijn laatste en 4de MTB. Heeft er ook al 10000km op het klokje staan. Maar toen werd ik trucker En had ik een motor dus de fiets is toen blijven staan
Dit is mijn laatste en 4de MTB. Heeft er ook al 10000km op het klokje staan. Maar toen werd ik trucker En had ik een motor dus de fiets is toen blijven staan
Ik heb een android app gemaakt met MIT app inventor 2 maar ik wil daar ads inbouwen en hem naar de google play store gooien. probleem is alleen dat je in MIT app inventor geen ads kunt stoppen
Bij Alberto was die aflevering. Met die jongens die een bootje hadden gehuurd. Waar de schroef van afgevallen was. En ze konden niet meer naar de kant terwijl ze 25meter van de kust waren. En het water was op.