De grote god van SBS 6 Albertoquote:Thijs Zeeman is het nieuwe gezicht bij Red Mijn Vakantie. Hij gaat de reeks samen met Rob Geus presenteren, maakt SBS 6 vandaag bekend. Alberto Stegeman stopt na vijf jaar met het programma omdat hij te druk is met een nieuwe reeks van Undercover in Nederland. Thijs maakte dit voorjaar zijn debuut op SBS 6 met Boeven uit de Bouw, dat op zondagavond maar erg matig werd bekeken.
Red Mijn Vakantie keert 17 augustus terug op tv.
Alberto is een held. Al die mensen die hij geholpen heeftquote:Op maandag 30 juni 2014 13:02 schreef Bananapeel het volgende:
Alberto -_- Stegeman. Seriously? Een ieder die deze nare man vervangt is bij voorbaat al beter.
hjbquote:Op maandag 30 juni 2014 13:02 schreef Bananapeel het volgende:
Alberto -_- Stegeman. Seriously? Een ieder die deze nare man vervangt is bij voorbaat al beter.
Ik krijg altijd de neiging om die man iets aan te doen. Moraalridder dat het er is. En dan zijn partner in crime Rob *voetbalmannetje Kneus. Breek mij de bek niet open.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:03 schreef AF_ het volgende:
[..]
Alberto is een held. Al die mensen die hij geholpen heeft
Heb je hier ook een argumentatie bij? Want dit zijn uitspraken die onderbouwt moeten kunnen wordenquote:Op maandag 30 juni 2014 13:04 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de neiging om die man iets aan te doen. Moraalridder dat het er is. En dan zijn partner in crime Rob *voetbalmannetje Kneus. Breek mij de bek niet open.
Alberto besloot te stoppen met rmv en gaat zich concentreren op faalprogramma's zoals onopgeloste zakenquote:Op maandag 30 juni 2014 13:07 schreef Shogo het volgende:
Wat is er gebeurt met Albertogod? Dat dit kan.
Hoezo is dat een faalprogramma de zaken bleven toch gewoon onopgelost?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:07 schreef AF_ het volgende:
[..]
Alberto besloot te stoppen met rmv en gaat zich concentreren op faalprogramma's zoals onopgeloste zaken
quote:Op maandag 30 juni 2014 13:08 schreef Shogo het volgende:
[..]
Hoezo is dat een faalprogramma de zaken bleven toch gewoon onopgelost?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |