abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141758843
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:47 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Les :')
Niet gewoon skippen :')

Helft van de leraren merkt nieteens als je er niet bent
Nog op school zitten :')
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:50:25 #52
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_141758858
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:48 schreef appelen het volgende:

[..]

Boefje
Nee, zij hadden het zelf op een gegeven moment gewoon ermee gehad. 1 leraar die was soms gewoon aanwezig, en dan zei die in het langslopen op de gang dat we de latste 2 uur (blokuur) konden gaan; het ging niet door. Had hij gewoon zelf geen zin _O-
pi_141758894
Nu even opschieten anders kan ik mansj nog niet meeten
  dinsdag 1 juli 2014 @ 12:02:49 #54
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_141759167
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:51 schreef appelen het volgende:
Nu even opschieten anders kan ik mansj nog niet meeten
Niet je toets afraffelen :P
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 12:30:02 #55
279824 Mansjester
City>United
pi_141760058
Even pauze en dan weer door :)

  dinsdag 1 juli 2014 @ 12:30:35 #56
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_141760071
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 12:30 schreef Mansjester het volgende:
Even pauze en dan weer door :)

[ afbeelding ]
Mooie fietsomgeving :9~
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 12:44:13 #57
391606 AF_
AltijdKapot
pi_141760485
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 12:30 schreef Mansjester het volgende:
Even pauze en dan weer door :)

[ afbeelding ]
Niks bijzonders aan :P
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 12:51:23 #58
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_141760710
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 12:44 schreef AF_ het volgende:

[..]

Niks bijzonders aan :P
Voor jou niet :P
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 13:02:37 #59
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_141761127
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 12:30 schreef Mansjester het volgende:
Even pauze en dan weer door :)

[ afbeelding ]
:D
  dinsdag 1 juli 2014 @ 13:03:16 #60
391606 AF_
AltijdKapot
pi_141761143
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 12:51 schreef Starm het volgende:

[..]

Voor jou niet :P
Klopt :P
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 13:04:37 #61
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_141761183
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 12:44 schreef AF_ het volgende:

[..]

Niks bijzonders aan :P
Dit ja :P

Eerder kut als je ergens heen moet fietsen en het is constant bergop of bergaf _O-
  dinsdag 1 juli 2014 @ 13:05:58 #62
391606 AF_
AltijdKapot
pi_141761227
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:04 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Dit ja :P

Eerder kut als je ergens heen moet fietsen en het is constant bergop of bergaf _O-
Dat is hier toch overal. Met een wielrenfiets allemaal leuk maar met een stsdsfiets :N
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_141761342
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:05 schreef AF_ het volgende:

[..]

Dat is hier toch overal. Met een wielrenfiets allemaal leuk maar met een stsdsfiets :N
Dat is verrie bet idd
pi_141761369
Pas op 50% van wat ik moet doen
  dinsdag 1 juli 2014 @ 13:33:47 #65
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_141762240
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:05 schreef AF_ het volgende:

[..]

Dat is hier toch overal. Met een wielrenfiets allemaal leuk maar met een stsdsfiets :N
Ja precies. Al helemaal als je een krat bier mee moet nemen, en halverwege de heuvel erachter komt dat je remmen niet meer zo goed zijn :')
pi_141762686
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 12:30 schreef Mansjester het volgende:
Even pauze en dan weer door :)

[ afbeelding ]
Fiets je appelen er al af?
  dinsdag 1 juli 2014 @ 13:46:47 #67
391606 AF_
AltijdKapot
pi_141762767
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:33 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Ja precies. Al helemaal als je een krat bier mee moet nemen, en halverwege de heuvel erachter komt dat je remmen niet meer zo goed zijn :')
Dat doe ik gewoon met de auto :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:44 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Fiets je appelen er al af?
Johannesgod _O_
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_141762835
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:46 schreef AF_ het volgende:

[..]

Dat doe ik gewoon met de auto :P

[..]

Johannesgod _O_
Hier in Groningen hebben we niet zo veel bergen, maar met alle wind hier is het weer een hele andere uitdager voor de wielrenner. Helaas heb ik geen racefiets ;(
  dinsdag 1 juli 2014 @ 13:50:34 #69
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_141762908
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:46 schreef AF_ het volgende:

[..]

Dat doe ik gewoon met de auto :P

[..]

Johannesgod _O_
Ja maar als ik met de auto ga kan ik niet drinken ;( Problemen -O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Hier in Groningen hebben we niet zo veel bergen, maar met alle wind hier is het weer een hele andere uitdager voor de wielrenner. Helaas heb ik geen racefiets ;(
JVgod_O_

MTB, kan dat bij jullie in het hoge noorden wel goed? Of is daar ook alles vlak en saai?
pi_141763071
Johannes _O_
pi_141763078
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:55 schreef appelen het volgende:
Johannes _O_
Alba :7
  dinsdag 1 juli 2014 @ 13:56:23 #73
391606 AF_
AltijdKapot
pi_141763107
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:50 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Ja maar als ik met de auto ga kan ik niet drinken ;( Problemen -O-

[..]

JVgod_O_

MTB, kan dat bij jullie in het hoge noorden wel goed? Of is daar ook alles vlak en saai?
Krat bier halen. Brengen. Fiets pakken. Zuipen
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 13:57:26 #74
391606 AF_
AltijdKapot
pi_141763141
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Hier in Groningen hebben we niet zo veel bergen, maar met alle wind hier is het weer een hele andere uitdager voor de wielrenner. Helaas heb ik geen racefiets ;(
Makkelijkst fietsen is in amsterdam :P
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_141763144
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')