Nog op school zittenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Les![]()
Niet gewoon skippen![]()
Helft van de leraren merkt nieteens als je er niet bent
Nee, zij hadden het zelf op een gegeven moment gewoon ermee gehad. 1 leraar die was soms gewoon aanwezig, en dan zei die in het langslopen op de gang dat we de latste 2 uur (blokuur) konden gaan; het ging niet door. Had hij gewoon zelf geen zinquote:
Niet je toets afraffelenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:51 schreef appelen het volgende:
Nu even opschieten anders kan ik mansj nog niet meeten
Mooie fietsomgevingquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:30 schreef Mansjester het volgende:
Even pauze en dan weer door
[ afbeelding ]
Niks bijzonders aanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:30 schreef Mansjester het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:30 schreef Mansjester het volgende:
[ afbeelding ]
Kloptquote:
Dat is hier toch overal. Met een wielrenfiets allemaal leuk maar met een stsdsfietsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dit ja![]()
Eerder kut als je ergens heen moet fietsen en het is constant bergop of bergaf
Dat is verrie bet iddquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:05 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dat is hier toch overal. Met een wielrenfiets allemaal leuk maar met een stsdsfiets
Ja precies. Al helemaal als je een krat bier mee moet nemen, en halverwege de heuvel erachter komt dat je remmen niet meer zo goed zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:05 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dat is hier toch overal. Met een wielrenfiets allemaal leuk maar met een stsdsfiets
Fiets je appelen er al af?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:30 schreef Mansjester het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doe ik gewoon met de autoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja precies. Al helemaal als je een krat bier mee moet nemen, en halverwege de heuvel erachter komt dat je remmen niet meer zo goed zijn
Johannesgodquote:
Hier in Groningen hebben we niet zo veel bergen, maar met alle wind hier is het weer een hele andere uitdager voor de wielrenner. Helaas heb ik geen racefietsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:46 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dat doe ik gewoon met de auto
[..]
Johannesgod
Ja maar als ik met de auto ga kan ik niet drinkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:46 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dat doe ik gewoon met de auto
[..]
Johannesgod
JVgod_O_quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier in Groningen hebben we niet zo veel bergen, maar met alle wind hier is het weer een hele andere uitdager voor de wielrenner. Helaas heb ik geen racefiets
Krat bier halen. Brengen. Fiets pakken. Zuipenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja maar als ik met de auto ga kan ik niet drinkenProblemen
[..]
JVgod_O_
MTB, kan dat bij jullie in het hoge noorden wel goed? Of is daar ook alles vlak en saai?
Makkelijkst fietsen is in amsterdamquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier in Groningen hebben we niet zo veel bergen, maar met alle wind hier is het weer een hele andere uitdager voor de wielrenner. Helaas heb ik geen racefiets
Ik heb nooit gemountainbiked, dus daar kan ik geen uitspraak over doen maar het lijkt me van niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja maar als ik met de auto ga kan ik niet drinkenProblemen
[..]
JVgod_O_
MTB, kan dat bij jullie in het hoge noorden wel goed? Of is daar ook alles vlak en saai?
Ik heb ruim 40.000km gemountainbiked. En ik kan je vertellen dat het in het oosten van het land ook wel leuk is ook al is er weinig hoogteverschilquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nooit gemountainbiked, dus daar kan ik geen uitspraak over doen maar het lijkt me van niet.
Maar nooit in het noorden dus? Oorspronkelijk kom ik uit de polder en daar is het al helemaal plat als een dubbeltje dus mountainbiken zit er daar ook niet in.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb ruim 40.000km gemountainbiked. En ik kan je vertellen dat het in het oosten van het land ook wel leuk is ook al is er weinig hoogteverschil
Zijn de bossen bij jullie ook zo plat?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb ruim 40.000km gemountainbiked. En ik kan je vertellen dat het in het oosten van het land ook wel leuk is ook al is er weinig hoogteverschil
Ik denk als je een keer een heuveltje van 5 meter tegen komt dan heb je het ook wel gehadquote:
Oja want Mountainbiken maakt zo veel lawaaiquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik denk als je een keer een heuveltje van 5 meter tegen komt dan heb je het ook wel gehadMaar dat hadden ze afgesloten omdat het een stilte gebied moest worden
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oja want Mountainbiken maakt zo veel lawaai
Nee maar ik wist niet dat je zo veel gemtbd hadDat kun je goed in het zuiden doen
Gooi de fiets achterin de truck en fohn naar ons
Als ik een rondje ga fietsen beschouw ik een viaduct over de snelweg al als een klim.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik denk als je een keer een heuveltje van 5 meter tegen komt dan heb je het ook wel gehadMaar dat hadden ze afgesloten omdat het een stilte gebied moest worden
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was mijn 2de MTB deze had op het eind 10704 km op het klokje staan.
Dat is toch leuk om te weten of ben ik nu een echte fok! autistquote:
Jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat is toch leuk om te weten of ben ik nu een echte fok! autist![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nice, ik heb een hardtail maar die is opzich prima. Wel kaal: geen standaard, spatbord, kmteller oid. En geen klikpedalen maar platformpedalenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was mijn 2de MTB deze had op het eind 10704 km op het klokje staan.
Waar daten julliequote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:50 schreef appelen het volgende:
[..]
Hij zou me dm'en als ie klaar is maar nog niets ontvangen
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nice, ik heb een hardtail maar die is opzich prima. Wel kaal: geen standaard, spatbord, kmteller oid. En geen klikpedalen maar platformpedalen
Arme appelquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:50 schreef appelen het volgende:
[..]
Hij zou me dm'en als ie klaar is maar nog niets ontvangen
Ik weet waar dit isquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was mij 3de MTB
Ruim 30000 km mee gefietst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |