Blijkbaar heb je het zelf niet gelezen, want je rookt nog.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van Osho heb ik geleerd dat ik rook omdat ik de moederborst mis....
Jawel....ik ken de grondoorzaak nu. Ergens de oorzaak van kennen zegt natuurlijk niets of je het nog wel of niet doet.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je het zelf niet gelezen, want je rookt nog.
Maar hij zegt dat je dan bevrijd zult zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jawel....ik ken de grondoorzaak nu. Ergens de oorzaak van kennen zegt natuurlijk niets of je het nog wel of niet doet.
Als je het probleem op de juiste wijze aanpakt.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hij zegt dat je dan bevrijd zult zijn.
Wat praktiseer ik?quote:
Heb je zo weinig problemen of ben je gewoon liever dwarsquote:Op maandag 30 juni 2014 23:35 schreef Kingstown het volgende:
Als je het probleem op de juiste wijze aanpakt.
Problemen op de juiste wijze aanpakken ben ik tegen, want dan is het probleem weg.
[..]
Prinicipiëel klinkt beter.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je zo weinig problemen of ben je gewoon liever dwars
Nu denk ikquote:Op maandag 30 juni 2014 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is een optimistische schatting van je....
dat blijkt, een savehouse in fok!quote:
Geen wijn besteld, ik hou het bij gerstenat.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:52 schreef chufi het volgende:
Eerst even in quarantaine en daarna ben je veilig... Trouwens iedereen heeft wijn besteld en zit daar nu lekker van te genieten
Ik heb ook niet besteld hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen wijn besteld, ik hou het bij gerstenat.
Daar heb ik nog wel een paar bestellingen van open staan...
Het is natuurlijk ook gewoon dat er iets heel goedkoop te krijgen isquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog steeds een minderheid.
Ik begrijp al dat gezuip niet...
Ben benieuwd of het dan ook nog lekker is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook gewoon dat er iets heel goedkoop te krijgen is
Ik vermoed dat het idee van een buit het extra lekker maakt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het dan ook nog lekker is.
Ik zie de reviews met belangstelling tegemoet...
Ik koop de goedkope wijn gewoon in de super om de hoek ..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het idee van een buit het extra lekker maakt.
Is ook niets mis mee, maar ik begreep dat deze een beetje duurder was?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik koop de goedkope wijn gewoon in de super om de hoek ..
Ja, maar wanneer is kwaliteit door prijs gegarandeerd ...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Is ook niets mis mee, maar ik begreep dat deze een beetje duurder was?
Geen idee. We zullen het t.z.t. wel van ze horen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer is kwaliteit door prijs gegarandeerd ...
Denk dat we ze er niet meer over horen .... EN dat ze stilletjes het bocht met ruitensproei-vloeistof mengt ....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee. We zullen het t.z.t. wel van ze horen.
Ik denk dat het best wel lekkere wijn zal blijken te zijn. Met een beetje mazzel komen ze hier ladderzat posten, kunnen wij ook eens lachen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat we ze er niet meer over horen .... EN dat ze stilletjes het bocht met ruitensproei-vloeistof mengt ....
Ben je de eerste volgens mij.. Soury is nog aan het wachten op haar eerste doos.. Ja muizen kunnen meerdere dozen doen..quote:
Ze hoefden voor mij ook niet zover.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je de eerste volgens mij.. Soury is nog aan het wachten op haar eerste doos.. Ja muizen kunnen meerdere dozen doen..
Met oud & nieuw, ik ben voor de mousserende gegaan.quote:
Prima wijn. Niet dat ik het al gedronken heb maar er is niks mis mee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het dan ook nog lekker is.
Ik zie de reviews met belangstelling tegemoet...
Goed idee, iets lekkers om naar uit te kijken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Met oud & nieuw, ik ben voor de mousserende gegaan.
Ik heb flessen na rond de tien euroquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Is ook niets mis mee, maar ik begreep dat deze een beetje duurder was?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat we ze er niet meer over horen .... EN dat ze stilletjes het bocht met ruitensproei-vloeistof mengt ....
Het is ook een erkende online wijnhandel. Ik heb er iig lol mee zonder dat ik een slok ervan op hebquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zal het toch wel ergens naar smaken.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Per code een bestelling op hetzelfde adres?
Ja ik had een foutje gemaakt en heb ik één doos met 50% korting zonder de code. Maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Per code een bestelling op hetzelfde adres?
Als je vindt dat het op moet bel je maarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Ja ik had een foutje gemaakt en heb ik één doos met 50% korting zonder de code. Maar dat mag de pret niet drukken.
Volgens mij bederft het niet zo snelquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je vindt dat het op moet bel je maar
Ik was niet van plan 18 flessen te ontkurken.quote:
Heb je 7 codes, bestel je maar 3 dozen en doe je op 1 doos ook nog geen code... Laat maar het is nog steeds geen messi ....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was niet van plan 18 flessen te ontkurken.
Tis wat he?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je 7 codes, bestel je maar 3 dozen en doe je op 1 doos ook nog geen code... Laat maar het is nog steeds geen messi ....
Morgen de rest.quote:
Cool zijn ze beter.quote:
Wit zekerquote:
Nummer 4 kruipt uit zn schulpquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:02 schreef sasquatsch het volgende:
Morgen krijg ik mijn pakketje ook binnen.
Ik heb ze maar een mail gestuurd, want het vreemde is dat ik van beide bestellingen een bevestiging hebt gehad, maar met een hele andere lay-out.quote:
Hoe bedoel je andere layout?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ze maar een mail gestuurd, want het vreemde is dat ik van beide bestellingen een bevestiging hebt gehad, maar met een hele andere lay-out.
Ik koop wel ergens anders een doosje dan ... En op de fiets naar huis ...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:06 schreef Soury het volgende:
Een wijn proef avond organiseren. Nemen we allemaal een flesje mee. En een slaapzak
Liesje had geen bezorg bevestiging maar wel wijn. Maar jij bedoeld de mail van die handel zelfquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ze maar een mail gestuurd, want het vreemde is dat ik van beide bestellingen een bevestiging hebt gehad, maar met een hele andere lay-out.
Dat telt dan nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik koop wel ergens anders een doosje dan ... En op de fiets naar huis ...
Bij de ene stond als onderwerp: Bevestiging van uw bestelling bij Wijnvoordeel B.V en de andere Orderbevestiging www.wijnvoordeel.nl, bij de ene mail stond ook wat ik besteld had en de andere niet. Ach, ik zal het wel horen.quote:
Ik las wel dat sommige wijnen al even niet leverbaar meer waren, dat zou ook nog kunnen. Ik was er ook wat eerder bij. En qua fok gezien hebben we de tent redelijk leeg getrokken. Niet iedereen post dat ze bestellenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij de ene stond als onderwerp: Bevestiging van uw bestelling bij Wijnvoordeel B.V en de andere Orderbevestiging www.wijnvoordeel.nl, bij de ene mail stond ook wat ik besteld had en de andere niet. Ach, ik zal het wel horen.
Ik wacht hun mailtje wel even en gelukkig heb ik nog wat liggenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik las wel dat sommige wijnen al even niet leverbaar meer waren, dat zou ook nog kunnen. Ik was er ook wat eerder bij. En qua fok gezien hebben we de tent redelijk leeg getrokken. Niet iedereen post dat ze bestellen
Ik ben blij dat ze geweest zijn kan ik ook gaan liggen, met een boek. Even lezen en slapen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wacht hun mailtje wel even en gelukkig heb ik nog wat liggen
Ik zit Soury alleen maar een beetje te teasenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Glas dat er lekker uit ziet.
Jij bent snel tevreden...
Oh dat had ik niet in de gatenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit Soury alleen maar een beetje te teasen
Wie de rekening moet betalen natuurlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun jij verstaan waarom deze mensen zo boos op elkaar worden?
met de fiets en de bolderkarquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh daarvoor hoef je niet eens met de boot..
dat dacht ik ook!quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elke avond naar huis fietsen is ook wel prettig.
Eigen bedje, douche, ideaal...
Die zie je altijd al beter dan ik. Ik vind dat prachtig.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:10 schreef Soury het volgende:
Ik ga een weekeindje weg in september, het is net geboekt. Naar Zandvoort
Nee in een VIP huisje (Center Parks)quote:
Nou dat was een drama van behang, en een drama qua bewoonster (dachten we,stof allergie en alles afplakken). Het behang was vreselijk, er overheen geschilderd met een soort van korrel stuk verf. Kei hard. Alles netjes afgeplakt en ook bang voor de houten vloer omdat we veel water spuiten. (bleek het zeil te zijn;-)quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe ging het ontbehangen in bewoonde woning ?
Hahaha hoogtevrees als je inpandig bent... Als je op het balkon zou moeten werken kan ik het me nog voorstellen... Ik kan daar ook niet meer zo goed tegen, sinds een vage ervaring uit het verleden ...quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat was een drama van behang, en een drama qua bewoonster (dachten we,stof allergie en alles afplakken). Het behang was vreselijk, er overheen geschilderd met een soort van korrel stuk verf. Kei hard. Alles netjes afgeplakt en ook bang voor de houten vloer omdat we veel water spuiten. (bleek het zeil te zijn;-)
Hakken en gaten erin maken. In drie uur was het af. En de bewoonster was een vreselijk aardige vrouw. Het was op 11 hoog ergens in Zaandam, dan ben ik al misselijk voordat ik begin.(hoogtevrees)
Maar het viel mee, wel lastig om de meubels heen.
Nou op zo'n krappe galerij met wind kruip ik tegen de gevel aan. Binnen zijn valt het wel mee.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha hoogtevrees als je inpandig bent... Als je op het balkon zou moeten werken kan ik het me nog voorstellen... Ik kan daar ook niet meer zo goed tegen, sinds een vage ervaring uit het verleden ...
Oh ja daar had ik niet aan gedacht ... Sorryquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou op zo'n krappe galerij met wind kruip ik tegen de gevel aan. Binnen zijn valt het wel mee.
Mijn zus is nog erger. Die is ook als de dood voor liften. Die is wel omhoog gegaan met geknepen billen, maar naar beneden ging ze met de trap.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja daar had ik niet aan gedacht ... Sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:25 schreef chufi het volgende:
Het koste mij dik veel moeite om deze te overbruggen,Die lijkt niet stijlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Niet mijn kopje thee neequote:Op woensdag 2 juli 2014 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat om het gevoel ... 100m lang 80m diep of zo schat ik
Brr, mij niet gezien.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat om het gevoel ... 100m lang 80m diep of zo schat ik
Ja die ken ik ...quote:
Ja die heeft APK ooit gepost en staat in mijn favo'squote:
Mij ook niet, maar als ik er om één of andere levensbedreigende reden overheen zou moeten zou ik kruipen.quote:
Ik kreeg een eng gevoel in mijn maag als ik ernaar kijkquote:
Ik kan daar dus amper naar kijken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die heeft APK ooit gepost en staat in mijn favo's![]()
Buikpijn
Ja, plat op de buik, tijgeren noemen ze dat geloof ik.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar als ik er om één of andere levensbedreigende reden overheen zou moeten zou ik kruipen.
Ik ben dat topic kwijt met mensen die bruggen en gebouwen beklimmen. Ik kan daar niet tegen en toch kijk ik er naar.quote:
Ik tijgerde gister al bijna op 11 hoogquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, plat op de buik, tijgeren noemen ze dat geloof ik.
Een heel topic? In welk forum was dat dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben dat topic kwijt met mensen die bruggen en gebouwen beklimmen. Ik kan daar niet tegen en toch kijk ik er naar.
Die er soms ook niet zitquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:59 schreef chufi het volgende:
Ik zie nu pas dat er een zekeringslijn langs de wanden loopt ..
Fok uiteraard, ik volgde dat ook. Angsten zijn interessant.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Een heel topic? In welk forum was dat dan?
Ik las ergens dat ze dat pad gaan opknappen. Dan is het dus niet zo spannend meer. Nou ja, voor ons lafaards wel, maar voor de doorgewinterde klimmers niet.quote:
Gevonden, dit topic. GC / Klamme handen bij het kijkenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ze dat pad gaan opknappen. Dan is het dus niet zo spannend meer. Nou ja, voor ons lafaards wel, maar voor de doorgewinterde klimmers niet.
Ah, dank. Eens even loeren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Gevonden, dit topic. GC / Klamme handen bij het kijken
Succes
Tis geen klimavontuur... Tis je durft het of niet .... Een bergwandelingquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ze dat pad gaan opknappen. Dan is het dus niet zo spannend meer. Nou ja, voor ons lafaards wel, maar voor de doorgewinterde klimmers niet.
Mij lijkt het ook echt gevaarlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis geen klimavontuur... Tis je durft het of niet .... Een bergwandeling
Er zijn toch ook wel wat "gevallen"quote:
Geen haar op mijn hoofd die dat zou doen hoor, risico neem je zelf.quote:
Ik zou doodsangsten uitstaan als ik een man of kind had die/dat daaraan deed.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd die dat zou doen hoor, risico neem je zelf.
Het zou mijn man niet zijn, nou ik heb ook rare dingen gedaan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou doodsangsten uitstaan als ik een man of kind had die/dat daaraan deed.
Dapper hoor, dat zou ik dus ook niet durven.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zou mijn man niet zijn, nou ik heb ook rare dingen gedaan.[ afbeelding ]
Diep in mijn hart durfde ik het ook niet. Mijn vriend wilde me mee. Ik deed het en brak uiteindelijk mijn bovenarm en zat drie maanden van mijn vingertoppen tot mijn schouder in het gips. Ik ben nog steeds handig met linksquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Dapper hoor, dat zou ik dus ook niet durven.
Wat een prachtige foto's. Al zul je mij er nooit van mijn leven aantreffen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:35 schreef chufi het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)s.html?frame=2642463
Lekker is dat. Maar ja, je moet wat over hebben voor een avontuur.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Diep in mijn hart durfde ik het ook niet. Mijn vriend wilde me mee. Ik deed het en brak uiteindelijk mijn bovenarm en zat drie maanden van mijn vingertoppen tot mijn schouder in het gips. Ik ben nog steeds handig met links
Das dan het enige voordeel geweest ..quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Diep in mijn hart durfde ik het ook niet. Mijn vriend wilde me mee. Ik deed het en brak uiteindelijk mijn bovenarm en zat drie maanden van mijn vingertoppen tot mijn schouder in het gips. Ik ben nog steeds handig met links
Ja maar ik laat me nooit meer overhalen met dat soort fratsen. Ik ben er niet voor geschapen. Het was wel een onwijs leuke week en "gelukkig" brak ik mijn arm op de laatste dag.quote:
Stimmt, het hele hok hangt er vol mee.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
Das toch gewoon dagelijks op je plee te zien al die tickets
Hij is toch nog niet dood ...quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stimmt, het hele hok hangt er vol mee.
Maar de Bergkamp testimonial was op 22 juli 2006...
Nee, maar ik vroeg me vanavond af hoe lang dat geleden was. Het was de laatste keer dat ik in Londen was...quote:
Ja de tijd vliegt voorbij zonder dat je er erg in hebt...quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik vroeg me vanavond af hoe lang dat geleden was. Het was de laatste keer dat ik in Londen was...
nee, vakantie weetjewelweetjeniet!quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet het natuurlijk wel helder zijn...
Huisdiertjes ook mee?
neequote:Op donderdag 3 juli 2014 00:13 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
In zo'n schuurtje met stapelbedden?
kom ze hier wel eens tegen tijdens het honten uitlatenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:21 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Genoeg huizen met grote tuin waar de eigenaar paar dagen wildkamperen niet in de gaten heeft.
Laat je me nu alleen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:25 schreef sacha het volgende:
maar nu ga ik in mijn eigen huis met tuin in m'n eigenste bedje liggen
http://www.nu.nl/politiek(...)et-vn-commissie.htmlquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:29 schreef Deisyy het volgende:
Begint dat Zwarte Piet gezeik nu weer van vooraf aan?
Poes of kater ... maakt het uit .. Vet beest dat welquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:34 schreef Disana het volgende:
Een oudje, maar ik moet nog steeds lachen:
(sorry)
Dikke bierbuikquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Poes of kater ... maakt het uit .. Vet beest dat wel
Ja, helaas wel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:29 schreef Deisyy het volgende:
Dan begin je toch een petitie of een enquette ...quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, helaas wel.
Ik weiger om mijn pruikje aan de wilgen te hangen, heb nog potten vol met bruine schmink staan. Wie gaat de door mij gemaakte kosten vergoeden?
ja en op 3 juliquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:29 schreef Deisyy het volgende:
Niks daarvan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan begin je toch een petitie of een enquette ...
Ja hoor.....jij mag gewoon je lipstick en mascara op doen en in een jurkje rond gaan dansen met wat bloemetjes in je haar. Niets mis mee.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:41 schreef MadMaster het volgende:
We hebben recht op vrije keuze van kleding en make up toch?
hij weer welquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja hoor.....jij mag gewoon je lipstick en mascara op doen en in een jurkje rond gaan dansen met wat bloemetjes in je haar. Niets mis mee.
Dank je.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja hoor.....jij mag gewoon je lipstick en mascara op doen en in een jurkje rond gaan dansen met wat bloemetjes in je haar. Niets mis mee.
en wat zat er in het pakje?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die donkere in het paars/zwart op de foto ben ik namelijk zelf...
Dat heb ik inderdaad toegevoegd, voor het geval dat jullie zouden denken dat ik die kleine op de voorgrond ben. Maar je hebt het keurig gequote, dus prima...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:01 schreef sacha het volgende:
[..]
heb je paars/zwart toegevoegd of ben ik debiel?
nahquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad toegevoegd, voor het geval dat jullie zouden denken dat ik die kleine op de voorgrond ben. Maar je hebt het keurig gequote, dus prima...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
slaapgebrekquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een ander gebrek...
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:08 schreef sacha het volgende:
dan ga ik maar slapen
Trusten en laat je niet uit je tent lokken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Trusten en laat je niet uit je tent lokken...
Rokers die tegen kanker strijden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:21 schreef chufi het volgende:
http://utopiainwoners.wor(...)samenloop-voor-hoop/
De eerste dag van mijn weekend is alweer grotendeels voorbij.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:05 schreef chufi het volgende:
Voor mij is het weekend al weer een uur oud .... Dat het een mooi weekend mag worden
Gooi je dan een webcam stream open ?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:57 schreef Deisyy het volgende:
Soury, als het goed is kan ik morgenavond op Fok! mijn wijn proeven
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:57 schreef Deisyy het volgende:
Soury, als het goed is kan ik morgenavond op Fok! mijn wijn proeven
LOL Oh op fok! In hetzelfde topic ? of is er een andere.quote:
Geldt de aanbieding nog steeds? En was het te zuipen ..?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]Ik ga voor meer, hoppa zo kom ik de zomer wel door. Eerst even afrekenen
Ik heb vanmiddag mijn 3e doosje besteld, voor 3,94quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]Ik ga voor meer, hoppa zo kom ik de zomer wel door. Eerst even afrekenen
Doe maar hierquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
LOL Oh op fok! In hetzelfde topic ? of is er een andere.
Wat ik nu heb is prima te drinken, maar waren ook normaal flessen van 9 euro per stuk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Geldt de aanbieding nog steeds? En was het te zuipen ..?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag mijn 3e doosje besteld, voor 3,94
Ook geen bezorgkosten he? Ik zie mensen daar over zeurenquote:
morgen 6:45 opstaanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:05 schreef chufi het volgende:
Voor mij is het weekend al weer een uur oud .... Dat het een mooi weekend mag worden
Een vrouw met 3 doosjes. Ik pas.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag mijn 3e doosje besteld
schoffelenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi ... Wat ga je doen? Of gewoon naar de winkel?
Doos 4 net besteld.quote:
Lees de OP, vind de linkjes en je weet allesquote:
All gegeten > Want straks aan de proeverij... Komen daar ook vrouwen btw??quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:36 schreef MadMaster het volgende:
Hebben ze geen whisky daar in de aanbieding?
Ja 1 doos wit Spaans.. Maar voor de volgende bestelling kan ik geen code invullen ..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lees de OP, vind de linkjes en je weet alles
Goeie is wel lekker hoor, net een soort zachte cognac maar net een ander smaakje ... Streelt je keelquote:
Andere browser? Cookies wissen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja 1 doos wit Spaans.. Maar voor de volgende bestelling kan ik geen code invullen ..
Rare is dat als ik nu wil bestellen ineens 6 euro verzendkosten moet betalen, ja doeiquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja 1 doos wit Spaans.. Maar voor de volgende bestelling kan ik geen code invullen ..
Ook als je via één van de linkjes in de OP binnenkomt?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Rare is dat als ik nu wil bestellen ineens 6 euro verzendkosten moet betalen, ja doei![]()
Net nog een doos voor 4 euro (6 flessen) 0 verzendkosten.
Ik probeer het morgen weer
Ik zag maar 3 links naar gratis verzenden ..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Rare is dat als ik nu wil bestellen ineens 6 euro verzendkosten moet betalen, ja doei![]()
Net nog een doos voor 4 euro (6 flessen) 0 verzendkosten.
Ik probeer het morgen weer
Dat hoeft niet, wel een andere code. Zo ging ik verleden week ook de mist inquote:
Nee, de dames zijn niet vertegenwoordigd vandaag.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
All gegeten > Want straks aan de proeverij... Komen daar ook vrouwen btw??
Ik zag een bekende... voorbij komen.. Vandaar dat ik het vroeg..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, de dames zijn niet vertegenwoordigd vandaag.
Bij vele proeverijen wel, maar altijd in de minderheid...
Mijn eerste doos van de drie was dus teruggestuurd, PostNL legt de schuld bij wijnvoordeel.nl dus die maar even een -nette- mail gestuurd.quote:
Daar had ik ook op gerekend, maar dat doen ze dus niet bij wijnvoordeel.nl.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:35 schreef chufi het volgende:
Ik had van de week iets anders besteld.. Niet thuis dus , meestal krijg je dan een briefje over de 2e bezorging... Deze had het gelijk naar het afhaalpunt bij de Appie gebracht ... Op zich prima, want das om de hoek.. En scheelt hem weer een 2e keer bezorgen en mij een afleverdag (zaterdag) instellen ..
We gaan het zien ..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:38 schreef APK het volgende:
[..]
Daar had ik ook op gerekend, maar dat doen ze dus niet bij wijnvoordeel.nl.
Dag van aflevering veranderen ook niet, ondanks de bevestiging van de site van PostNL.
Beetje dom, want dat gesleep met pakketten van 8 kilo terug naar de leverancier lijkt mij een stuk duurder en minder duurzaam
Ja zoiets las ik al in dat topic, jammer dat ze dat zo doen, normaal kan je bij Post.nl zelf kiezen hoe je het afgeleverd of opgehaald wilt hebben.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:04 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn eerste doos van de drie was dus teruggestuurd, PostNL legt de schuld bij wijnvoordeel.nl dus die maar even een -nette- mail gestuurd.
Doos 2 kwam vandaag binnen (morgen maar even testen) en doos 3 staat voor morgen op het programma.
Eerst de afhandeling van de klacht maar even afwachten voor ik nog een bestelling plaats, hoewel ik denk dat heel Nederland nu inmiddels wel voorzien is en de actie niet lang meer gaat duren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:42 schreef chufi het volgende:
Maar ik heb een postnl account .. mischien helpt dat..
Alsof ze vantevoren gaan checken of je een post.nl account hebtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
We gaan het zien ..Ik heb genoeg buren die het aan kunnen nemen.. De ene keer kan dat wel de andere weer niet ... Maar ik heb een postnl account .. mischien helpt dat..
Hoe laat trek jij de eerste open?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb net een mail van Post.nl binnen dat morgen mijn eerste doosje wordt geleverd, dus kan ik morgen ook proeven
Die post nl couriers zullen inmiddels ook wel denken ... Wat the Fok moeten we met al die wijn ... hoppa afleverpunt .. Laat die Fokkers het lekker zelf ophalen .. 1 poging is genoeg .. Die gasten vangen al bijna bot op een 2e levering (of non levering helemaal)..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:43 schreef APK het volgende:
[..]
Nope.
Maar uiteindelijk zal alles met een beetje geduld wel goed komen
Lastig als je verschillende email adressen gaat gebruiken voor de variatie ..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof ze vantevoren gaan checken of je een post.nl account hebt
Joh, dan geloof je het nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:46 schreef chufi het volgende:
Die post nl couriers zullen inmiddels ook wel denken ... Wat the Fok moeten we met al die wijn ... hoppa afleverpunt .. Laat die Fokkers het lekker zelf ophalen .. 1 poging is genoeg .. Die gasten vangen al bijna bot op een 2e levering (of non levering helemaal)..
Verder alles goed APK ... We hebben je een tijdje niet meer hier gezien , dus vandaar de vraag ..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe laat trek jij de eerste open?
Gaan we lekker relluh!![]()
Zeker als NL verliest
Als ik me kan beheersen eerst eten, dan koffie, dan wijnquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe laat trek jij de eerste open?
Gaan we lekker relluh!![]()
Zeker als NL verliest
Ja, gaat primaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Verder alles goed APK ... We hebben je een tijdje niet meer hier gezien , dus vandaar de vraag ..
Dat is geen competitie, die heeft al 8 dozen ofzoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:51 schreef Deisyy het volgende:
Vragen we of Soury ook komt en gaan we lekker rellen
Van mij mag ze een voorsprongquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:53 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is geen competitie, die heeft al 8 dozen ofzo
LSD?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
SAS !!! Ik heb nog een leuke trip in de aanbieding
Tijdelijk bij de Amsterdamse kabelaar.. Als je die bedoelt..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, gaat prima
De afgelopen jaren iets te hard doorgewerkt met alleen vakantie in december.
Paar weken geleden weekje Spanje gedaan, die 5-1 was extra fijn
En jij, nog steeds bij de nieuwe werkgever?
Ik ga daar maar eens langs iddquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:53 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is geen competitie, die heeft al 8 dozen ofzo
Morgen ga ik voor doos zesquote:
quote:
Volgens mij van de 3 dozen 1 fles ..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Als ik mijn eerste doos binnen heb ga ik dat vieren door nog een doos te bestellen![]()
Heb je er al wat van geproefd?
Ja maar ik had twee keer dezelfde. Lekker hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Als ik mijn eerste doos binnen heb ga ik dat vieren door nog een doos te bestellen![]()
Heb je er al wat van geproefd?
Die andere nog niet, daar zit een kurk inquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik had twee keer dezelfde. Lekker hoor
Oops !! Hoe moet dat ook al weer..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Die andere nog niet, daar zit een kurk in
Mooi, dus dat is alvast geen tegenvallerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik had twee keer dezelfde. Lekker hoor
Na 2 flessen en 4 jointsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof soury niet weet hoe een kurk werkt
Juist lekker om dan een glas koele rosé of witte wijn te drinken.quote:
Ja da's waar.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Juist lekker om dan een glas koele rosé of witte wijn te drinken.
Hij is weer leuk hè Disana.
https://www.google.nl/
Daar hebben ze mannetjes voor en die doen dat zo .. Kost geen drol ...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja da's waar.
Ik had hem nog niet gezien, heel leuk zoveel werk als ze daarin stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |