Deze had je moeten kiezen:quote:
Die is inderdaad beter...quote:
Een gebroken hart is vaak inspiratie geweest voor menig songwriter:quote:
Maagden zie je niet meer zoveel tegenwoordig, of ze moeten onder de 12 jaar zijnquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een gebroken hart is vaak inspiratie geweest voor menig songwriter:
Of onder de 2 jaar:quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Maagden zie je niet meer zoveel tegenwoordig, of ze moeten onder de 12 jaar zijn
dan heb je nog kans![]()
I see you baby, shakin' that assquote:
Kom alsjeblieft terug baby....zonder jou kan ik niet leven!quote:
Back in Love againquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kom alsjeblieft terug baby....zonder jou kan ik niet leven!![]()
Om de één of andere reden word ik errug vrolijk van deze clipquote:
Aahhhh, de liefde. Altijd goed voor een mooi liedquote:
Urban Cookie Collective - The Key The Secretquote:
Oh fijn, we gaan een andere kant op. Heb ik die van mij voor niets gepost.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Urban Cookie Collective - The Key The Secret
Glover > Cloverquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Aahhhh, de liefde. Altijd goed voor een mooi lied
helaas zonder clip....quote:
Aerosmith Heart's Done Time > Donny&Marie Osmond - I'm Leaving It (All) Up To Youquote:Op donderdag 26 juni 2014 05:22 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
helaas zonder clip....
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Aerosmith Heart's Done Time > Donny&Marie Osmond - I'm Leaving It (All) Up To You
quote:
[youtube][/youtube]quote:
to loose > to winquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:00 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
[youtube][/youtube]
dit is de lost performer
Chef > Panquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |