twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 20:46:59#GER LINE-UP: Neuer, Howedes, Schweinsteiger, Ozil, Muller, Lahm (c), Mertesacker, Kroos, Gotze, Boateng, Mustafi #GERALG #WorldCup #joinin reageer retweet
twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 20:47:20#ALG LINE-UP: Mbolhi, Ghoulam, Belkalem, Halliche (c), Lacen, Feghouli, Slimani, Soudani, Taider, Mandi, Mostefa #GERALG #WorldCup #joinin reageer retweet
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef Cavaliers het volgende:
Özil is een overschat, matig spelertje.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef Cavaliers het volgende:
Daar is Gijp het niet mee eensquote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef Cavaliers het volgende:
Eerste prijs voor Arsenal in 10 jaar, geen toeval hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef Cavaliers het volgende:
Volgensmij kun je die regel zo ombuigen dat de algarijen 'op reis' zijn en dan mogen ze gewoon eten.quote:Reizen is niet verboden tijdens de maand Ramadan. Echter, het wordt wel afgeraden om te reizen, waarbij je het vasten moet verbreken.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik thuis ben doe ik nog eens een slotje zetten en wat posts aanpassen ja.
Zijn toch echt verschillende kleuren.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Door de oranje tags kan je niet zien wie mod is en wie niet, vandaar de vraag.
Jawel hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sowieso. Die gaat een club trainen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef Vasion het volgende:
Als Duitsland geen finalist wordt, dan exit voor Low denk ik.
En er staat bij Typisch Groene Haas Elite en niet moderator.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De mods voeren toch geen flikker uit.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je aan het reizen bent ja, deze spelers zijn al lang en breed in Brazilië dus die regel gaat niet op. Sommige trekken de regels dan weer breder zodat ook werkende mensen uitgezonderd worden, maar dat klopt volgens mij ook niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
voor zover ik het weet mag je als je op reis bent gewoon eten tijdens de rammadan.
quote:
FC Pulkjequote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sowieso. Die gaat een club trainen.
crewbashquote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De mods voeren toch geen flikker uit.
Lekker Klopp als bondscoach.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sowieso. Die gaat een club trainen.
Er worden wel vaker fouten gemaakt in het mod-selectieproces.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze zijn lui.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Slapend rijk worden inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
incognitoquote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Algerije is gewoon goedquote:Op maandag 30 juni 2014 23:12 schreef Raptor1985 het volgende:
Ik zag Duitsland echt als favoriet. Maar als je het al moeite hebt tegen zo'n matig ploegje als Algerije....
Fouten op dit niveau is cruciaal.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er worden wel vaker fouten gemaakt in het mod-selectieproces.
Nog steeds triest dat jij het niet bent en andere mensen wel die toch niets doen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Precies. Zo ben ik nog steeds geen mod.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas, andere tintquote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zijn toch echt verschillende kleuren.
Eens.quote:
Buitenspel.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar fluit die idioot toch allemaal voor
Dat komt omdat ze niet de eckte sterspeler hebben.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:12 schreef Caland het volgende:
Die Duitsers zijn altijd heel onopvallend aanwezig in Brazilie.
Ja, maar ja, misschien maakt dit ze wel NOG sterker in hun hoofd dat ze de WK gaan winnen. Slecht spelen bij Duitsland zegt weinig over hoe ze het gaan doen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:12 schreef Raptor1985 het volgende:
Ik zag Duitsland echt als favoriet. Maar als je het al moeite hebt tegen zo'n matig ploegje als Algerije....
Terechte opmerkingquote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nog steeds triest dat jij het niet bent en andere mensen wel die toch niets doen.
Ik had het eigenlijk over mezelf, maar ik gun jou ook een functie, collegaquote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies. Zo ben ik nog steeds geen mod.
Het algarije van afrikaquote:
Isis van het WK.quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terechte opmerking
[..]
Ik had het eigenlijk over mezelf, maar ik gun jou ook een functie, collega![]()
Maar zo'n acht minuten...quote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef hafcfan het volgende:
Laatste kans van Algerije is lang geleden.
Je bent niet de enigequote:
Nigeria leek zonet ook bij vlagen ergens op.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef Typisch het volgende:
Eerste Afrikaanse land dat ik redelijk verzorgd voetbal zie spelen geloof ik.
20 minuten geleden.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef hafcfan het volgende:
Laatste kans van Algerije is lang geleden.
Frankrijk vond ik ook wel goed spelen hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef Typisch het volgende:
Dat is zeker waar. Maar Duitsland in goede doen speelt tegenwoordig mooi en aanvallend voetbal. Dat is hier nog niet echt het geval. Hele toernooi al niet, behalve een aardige wedstrijd tegen Portugal, maar die hebben helemaal een waardeloos elftal.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ja, maar ja, misschien maakt dit ze wel NOG sterker in hun hoofd dat ze de WK gaan winnen. Slecht spelen bij Duitsland zegt weinig over hoe ze het gaan doen.
Die heb ik niet gezien.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nigeria leek zonet ook bij vlagen ergens op.
Juist wel mensen die alles goed hebben snappen het niet Derksen is het met me eensquote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij snapt er echt helemaal niks van.
Het schijnt dat de spelers na afloop gaan bunkeren.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Het Von Schlieffen plan is nu wel definitief opnieuw mislukt. Hopelijk graven ze zich niet ook weer opnieuw in voor het doel
Zijn dan ook bijna allemaal Fransen en het is geen "donker Afrika".quote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef Typisch het volgende:
Algerije >>> Nigeriaquote:Op maandag 30 juni 2014 23:15 schreef Momo... het volgende:
Ik voorzie een Frankrijk-Nigeria scenario
Geen wervelende stem heeft die man.quote:
Nee gewoon nee.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:15 schreef plerda het volgende:
[..]
Juist wel mensen die alles goed hebben snappen het niet Derksen is het met me eens
Zulke strijders geven nooit opquote:Op maandag 30 juni 2014 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga weg joh. Algerije is moegestreden.
Ook jij bedankt voor je plaatje.quote:
quote:
Zeker de laatste jaren spelen ze idd leuk voetbal. En klopt wat je zegt dat Portugal niet een échte graadmeter was. Niet dat Algerije dit is voor Duitsland, maar dat Duitsland er bijna niet aan te pas komt zegt idd toch wel héél veel. Maar ja, blijven Duitsers zoals ik zei.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:15 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar Duitsland in goede doen speelt tegenwoordig mooi en aanvallend voetbal. Dat is hier nog niet echt het geval. Hele toernooi al niet, behalve een aardige wedstrijd tegen Portugal, maar die hebben helemaal een waardeloos elftal.
Niet onaardig was dat altijd.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik neem het commentaar bij een Afrikaanse ploeg sowieso niet serieus zonder Frank Kramer
Kreeg je zo'n vraag bij het erger je wel voetbal spel? Ik kan me niet voorstellen dat dit algemene kennis van jou is.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was een aanvoerder bij Twente, maar niet bij Ajax.
Toen was er geen Ramadanquote:Op maandag 30 juni 2014 23:17 schreef gijsman het volgende:
Algerije is lang niet meer zo sterk als in de poulefase
Godver ja, dat spel. Zooooooo vaak gespeeld in mijn kindertijd. Vroeger keek ik er altijd naar uit.quote:
Een echte spits dus.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef plerda het volgende:
Klose gaat het straks gewoon weer doen, zo'n lelijke intik goal
Is dat van nu?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier is Simba als schoen
[ afbeelding ]
heb je nog gehoord dat bill overleden isquote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Godver ja, dat spel. Zooooooo vaak gespeeld in mijn kindertijd. Vroeger keek ik er altijd naar uit.
Dat is zeker waar, ze gaan ook echt wel door denk ik hoor daar niet van. Maar van Frankrijk zie ik ze niet zomaar winnen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:17 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Zeker de laatste jaren spelen ze idd leuk voetbal. En klopt wat je zegt dat Portugal niet een échte graadmeter was. Niet dat Algerije dit is voor Duitsland, maar dat Duitsland er bijna niet aan te pas komt zegt idd toch wel héél veel. Maar ja, blijven Duitsers zoals ik zei.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier is Simba als schoen
[ afbeelding ]
Kapseltje hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier is Simba als schoen
[ afbeelding ]
Ik wil ook geknuffeld worden door Memphis.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier is Simba als schoen
[ afbeelding ]
Z'n neus blijft te grappig voor woordenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier is Simba als schoen
[ afbeelding ]
Tweede, met 6 doelpunten voor, 5 tegen en 4 punten.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:16 schreef plerda het volgende:
[..]
Wat had jij dan Algerije poolwinnaar zeker
Om tien voor half zeven.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat is live. Depay slaapt nu.
Mooi op tijd naar bed toequote:Op maandag 30 juni 2014 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat is live. Depay slaapt nu.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Low kijkt de hele tijd alsof zijn gebit los zit.
Ja heuj dat poste ik al veul eerder.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
heb je nog gehoord dat bill overleden ishttp://www.speld.nl/2014/04/09/bill-uit-wie-is-het-overleden/
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bill was toen overledenhttp://www.speld.nl/2014/04/09/bill-uit-wie-is-het-overleden/
Moet je eerst alle andere tienersletjes van je afschudden.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wil ook geknuffeld worden door Memphis.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:19 schreef plerda het volgende:
[..]
Geen van Persie maar Van Nistelrooy dus
Voor een oud voetballer snapt hij er niet veel van inderdaad.quote:
Niet alleen op het veldquote:Op maandag 30 juni 2014 23:19 schreef tjoptjop het volgende:
Algerije - Frankrijk zou wel een mooie veldslag worden
Wat is er met Depay zn haar gebeurd?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier is Simba als schoen
[ afbeelding ]
He? Nee man. Rest in Peace makker. Godverdomme.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
heb je nog gehoord dat bill overleden ishttp://www.speld.nl/2014/04/09/bill-uit-wie-is-het-overleden/
Ik had meer van de russen verwacht, net als de japanners.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tweede, met 6 doelpunten voor, 5 tegen en 4 punten.
Naja, het zit ook niet mee.. zelfde geld stonden ze al 2-0 voor maar als de kansen niet afgemaakt worden krijg je natuurlijk beetje oppurtunistisch gelulquote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom is ie er niet allang in eigenlijk?
Waarheid als een Koe.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, ze gaan ook echt wel door denk ik hoor daar niet van. Maar van Frankrijk zie ik ze niet zomaar winnen.
Uhm Haha?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:21 schreef Momo... het volgende:
Als ze Klose brengen dan zijn ze vast Kloser bij de overwinning.
Precies. Wel in de stijl blijven meegaan he.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Even al die Hitler dingen TRen, moment.
*volgenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn tosti ligt wat zwaar op de maag. Ik overweeg het weg te spoelen met bier. Meer updates zullen volgens.
Wat een kutwedstrijd
Hou ons op de hoogte!quote:Op maandag 30 juni 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn tosti ligt wat zwaar op de maag. Ik overweeg het weg te spoelen met bier. Meer updates zullen volgens.
Wat een kutwedstrijd
Als Klose scoort, verliezen ze niet...of zoiets.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:21 schreef Momo... het volgende:
Tosti selfie?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een kutwedstrijd
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:21 schreef Momo... het volgende:
zeg maar dagquote:Op maandag 30 juni 2014 23:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
"is dit mijn land ? "
Adolf
Nee, dat je nog een tosti maakt.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wil dat ik de tosti uitkots en hier een foto van maak?
*Spreektaal mag hierquote:Op maandag 30 juni 2014 23:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit is geen scriptie ofzo. Spreektaal is hier geoorloofd.
Wij willen hier gewoon ABN. Spreektaal doe je maar tegen je vriendjes.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit is geen scriptie ofzo. Spreektaal is hier geoorloofd.
Was idd een vreemde opmerking.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
'Het hele land in vuur in vlam...'
'... op een goede manier.'
Volgend WK hopelijk 4Kquote:Op maandag 30 juni 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Lekker hoor dat inzoomen. Nu weet iedereen dat hij bovenmatige neushaar groei heeft
Hier heb ik even niet van terugquote:Op maandag 30 juni 2014 23:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wij willen hier gewoon ABN. Spreektaal doe je maar tegen je vriendjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |