quote:
Zeker de laatste jaren spelen ze idd leuk voetbal. En klopt wat je zegt dat Portugal niet een échte graadmeter was. Niet dat Algerije dit is voor Duitsland, maar dat Duitsland er bijna niet aan te pas komt zegt idd toch wel héél veel. Maar ja, blijven Duitsers zoals ik zei.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:15 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar Duitsland in goede doen speelt tegenwoordig mooi en aanvallend voetbal. Dat is hier nog niet echt het geval. Hele toernooi al niet, behalve een aardige wedstrijd tegen Portugal, maar die hebben helemaal een waardeloos elftal.
Niet onaardig was dat altijd.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik neem het commentaar bij een Afrikaanse ploeg sowieso niet serieus zonder Frank Kramer
Kreeg je zo'n vraag bij het erger je wel voetbal spel? Ik kan me niet voorstellen dat dit algemene kennis van jou is.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was een aanvoerder bij Twente, maar niet bij Ajax.
Toen was er geen Ramadanquote:Op maandag 30 juni 2014 23:17 schreef gijsman het volgende:
Algerije is lang niet meer zo sterk als in de poulefase
Godver ja, dat spel. Zooooooo vaak gespeeld in mijn kindertijd. Vroeger keek ik er altijd naar uit.quote:
Een echte spits dus.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef plerda het volgende:
Klose gaat het straks gewoon weer doen, zo'n lelijke intik goal
Is dat van nu?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier is Simba als schoen
[ afbeelding ]
heb je nog gehoord dat bill overleden isquote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Godver ja, dat spel. Zooooooo vaak gespeeld in mijn kindertijd. Vroeger keek ik er altijd naar uit.
Dat is zeker waar, ze gaan ook echt wel door denk ik hoor daar niet van. Maar van Frankrijk zie ik ze niet zomaar winnen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:17 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Zeker de laatste jaren spelen ze idd leuk voetbal. En klopt wat je zegt dat Portugal niet een échte graadmeter was. Niet dat Algerije dit is voor Duitsland, maar dat Duitsland er bijna niet aan te pas komt zegt idd toch wel héél veel. Maar ja, blijven Duitsers zoals ik zei.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier is Simba als schoen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |