Gelukkig maarquote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terechte opmerking
[..]
Ik had het eigenlijk over mezelf, maar ik gun jou ook een functie, collega![]()

Maar zo'n acht minuten...quote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef hafcfan het volgende:
Laatste kans van Algerije is lang geleden.

Je bent niet de enigequote:

Nigeria leek zonet ook bij vlagen ergens op.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef Typisch het volgende:
Eerste Afrikaanse land dat ik redelijk verzorgd voetbal zie spelen geloof ik.

20 minuten geleden.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef hafcfan het volgende:
Laatste kans van Algerije is lang geleden.

Frankrijk vond ik ook wel goed spelen hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef Typisch het volgende:

Dat is zeker waar. Maar Duitsland in goede doen speelt tegenwoordig mooi en aanvallend voetbal. Dat is hier nog niet echt het geval. Hele toernooi al niet, behalve een aardige wedstrijd tegen Portugal, maar die hebben helemaal een waardeloos elftal.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ja, maar ja, misschien maakt dit ze wel NOG sterker in hun hoofd dat ze de WK gaan winnen. Slecht spelen bij Duitsland zegt weinig over hoe ze het gaan doen.

Die heb ik niet gezien.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nigeria leek zonet ook bij vlagen ergens op.

Juist wel mensen die alles goed hebben snappen het niet Derksen is het met me eensquote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij snapt er echt helemaal niks van.

Het schijnt dat de spelers na afloop gaan bunkeren.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Het Von Schlieffen plan is nu wel definitief opnieuw mislukt. Hopelijk graven ze zich niet ook weer opnieuw in voor het doel

Zijn dan ook bijna allemaal Fransen en het is geen "donker Afrika".quote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef Typisch het volgende:

Algerije >>> Nigeriaquote:Op maandag 30 juni 2014 23:15 schreef Momo... het volgende:
Ik voorzie een Frankrijk-Nigeria scenario

Geen wervelende stem heeft die man.quote:

Nee gewoon nee.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:15 schreef plerda het volgende:
[..]
Juist wel mensen die alles goed hebben snappen het niet Derksen is het met me eens

Zulke strijders geven nooit opquote:Op maandag 30 juni 2014 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga weg joh. Algerije is moegestreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |